گزیده خبر های 7 اسفند-90 قسمت - 3

جمع آوری و امحای کلیه بیلبوردهای سخنان خامنه ای از سطح شهر تهران

این اقدام خیلی بو دار و چند هدفه است که گذشته از بهدر رفتن هزینه ی هنگفت صرف آماده ونصب و بر داشتن بنر ها شده است . از سوی دیگر وحشت از پائین کشیدن مجسمه ی حافظ اسد در سوریه از سوی معترضان ضد دیکتاتور سوری که هر لحظه امکان چنین اتفاقی در ایران وجود دارد . یا اینکه ترفند شعاری خالی بندی جهاد اقتصادی ویرانی و غارتگری اقتصادی 32 ساله آزمون و تجربه شده که با هم مغایرت دارد که می بایست این شعار پیام نو روزی درسطح شهر تهران جمع آوری می شد . اما به نظر می رسد بدلیل موج انتقادات اجرای مراسم جشن نوروزی تخت جمشید که تهدید شده بود در صورت اجرای جشن در تخت جمشید شیراز کفن پوشان تهاجم همه جانبه برای بر هم زدن این مراسم خو اهد نمود که سر انجام به تهران منتقل شد . حتی تعدادی بنر های تبلیغاتی این جشن نوروزی نیز پاره و نابود شده است . چون مهاجمان همه حامی و پیروان ولی وقیح می باشند . بنا براین به احتمال زیاد از ترس ناشی از هوا داران ارا ذل و اوباش پاسدار گماشته احمدی نژاد و رحیم مشایی به عمل و اقدام تلافی جویانه مشابه به تصاویر و بنر های ولی وقیح این بنر ها هم زمان و با بر گزاری جشن نو روز در تهران جمع آوری شده است.

میزان: شهرداری تهران در اقدامی پر هزینه به نصب و سپس جمع آوری و امحای بیلبوردهایی پیرامون نام گذاری سال ۹۰ از سوی رهبر جمهوری اسلامی پرداخت.شهرداری تهران پس از پایان سخنرانی آیت الله علی خامنه‌ای ده‌ها بیلبورد که حاوی تصاویر رهبر جمهوری اسلامی و نام گذاری سال جدید به نام جهاد اقتصادی در سطح شهر نصب کرده بود، به در خواست مسئولان امنیتی یک شبه به جمع آوری و جایگزینی این بیلبورد‌ها با با تصاویری از گل و سبزه پرداخت.بنا به گزارش‌های رسیده به «میزان خبر» تحلیل مقامات امنیتی از بازخورد منفی افکار عمومی موجب درخواست ایشان از شهرداری تهران برای جمع آوری این بیلبورد‌ها بوده است.شنیده شده است شهروندان به تعدادی از این تصاویر رنگ سبز پاشیده‌اند.نصب تصاویر رهبری دقایقی پس از آغاز سال و تبلیغ نام گذاری سال جدید توسط وی با صرف هزینه کلان و آماده باش تعداد زیادی از نیروهای شهرداری و چاپخانه‌ها از اقدامات شهرداری تهران در دوران احمدی‌نژاد است که توسط قالیباف نیز با جدیت ادامه یافته است.

معاون گردشگري كشور در گفت‌وگو با فارس:آمار سفرهاي نوروزي به 71 ميليون نفر - سفر رسيد.خبرگزاري فارس: معاون گردشگري كشور گفت: تا پايان روز پنجم فروردين‌ماه 90 آمار گردشگران نوروزي به 71 ميليون 189 هزار و 95 نفر - سفر رسيد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001070187

سئوال است که این چگونه معما می باشد . که مگر جمعیت کشور تازی ها اعلام نشده است بیش از 73 میلیون می باشد . البته قبل از آن پاسدار گماشته احمدی نژاد در گفتگوی تلو یزیونی خود محور حذف یارانه های حکومتی بر 75 میلیون نفر تأکید نمود . از سوی دیگر چند روز به نوروز مانده رسانه های حکومتی گزارش از سفر 2 میلیون مسافران نوروزی فقط به ترکیه دادند . حال آمار سفر های شیخ نشینان و باکو وتا یلند و مالزی و چین و اروپا و کا نادا و آمریکا بماند که چه میزان است؟ بعلاوه چه تعداد خود رو و وسایل نقلیه ی دیگر در کشور وجود دارد؟ مشروط بر اینکه بنزین هم که سهمیه بندی شده است؟ البته با بی خیال شدن شکاف عمیق طبقاتی و فقر و بیکاری که بخشی عمده ای از جامعه ی کشور توان بر آورده کردن امورات روز مره ی خود را ندارند تا چه رسد به اینکه دست به سفر بزنند . اما چگونه است که اعلام شده است آمار سفرهای داخل کشور به 71 میلیون نفر رسیده است که اگر چنانچه آمار سفر های خارجی به این رقم افزوده گردد بیش از جمعیت کشور خواهد شد که گویا رقم آمر سفر های نو روزی با آمار شرکت کنند گان نمایش خیمه شب بازی های اتخاباتی – انتصاباتی – تقلباتی کورس درو و خالی بندی گذاشته شده است .

شهباز يزداني در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس افزود: تا پايان روز پنجم فروردين‌ماه 90 كه هشتمين روز كاري ستاد تسهيلات سفرهاي كشور محسوب مي‌شود آمار گردشگران نوروزي به 71 ميليون 189 هزار و 95 نفر - سفر رسيد. وي در ادامه افزود: اين در حالي است كه سال گذشته در همين روز امار سفرها 59 ميليون و 909 هزار و 502 نفر - سفر بوده است كه رشد 18،8 درصدي را نشان مي‌دهد. معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري تصريح كرد: آمار اقامت نيز تا پايان روز پنجم فروردين 22 ميليون و 663 هزار و 736 نفر - شب گزارش شده است كه در مقايسه با رقم 19 ميليون و 895 هزار و 810 نفر - شب اقامت در سال گذشته 13،9 درصد رشد را نشان مي‌دهد. مازندران؛ ركورددار سفرهاي نوروزي .يزداني با بيان اينكه استان مازندران از نظر جذب گردشگران ورودي تاكنون در بين ساير استان‌هاي كشور مقام نخست را كسب كرده است، گفت: تار روز پنجم فروردين‌ماه 6 ميليون و 744 هزار و 757 نفر - سفر به اين استان انجام شده كه اين رقم در سال گذشته 5 ميليون و 907 هزار و 168 نفر - سفر بوده است. رئيس ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي كشور افزود: مقايسه اين آمار بيانگر رشد 14،2 درصدي گردشگران ورودي به اين استان تا پايان روز پنجم فروردين است. يزداني ديگر استان‌هاي پربازديد را پس از مازندران به ترتيب استان‌هاي قم، اصفهان، فارس و هرمزگان اعلام كرد

با حضور احمدي‌نژاد؛دومين جشن جهاني "نوروز " در حافظيه سعدآباد برگزار شد.

خبرگزاري فارس: دومين جشن جهاني نوروز با حضور رئيس جمهور و برخي سران كشورها در مجموعه سعدآباد تهران آغاز شد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001069060

بالاخره در جنگ و تضاد و انتقاد میان باندهای مافیایی مدعی اصول گرایان پیرامون بر گزاری جشن نوروزی تخت جمشید که درشیراز منتفی و به تهران منتقل شد و لیست آمار رؤسای جمهور دعوت شدگان هم به یک چهارم تقلیل داده شد . اکنون با ورود رؤسای جمهور عراق و افغانستان و تا جیکستان و ترکمنستان و پاکستان در حافظیه ی نه شیراز که سعد آباد تهران بر گزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاري فارس، مراسم افتتاحيه دومين جشن جهاني نوروز صبح امروز شنبه با حضور روساي جمهور ايران، تاجيكستان، عراق، افغانستان و تركمنستان، معاون اول رئيس جمهور كشورمان و نيز رئيس مجلس پاكستان، معاون رئيس جمهور زنگبار، معاونين نخست وزيران تركيه و آذربايجان، وزراي خارجه لبنان و عمان، وزير بهداشت، رفاه و خانواده هند، وزير فرهنگ قرقيزستان، معاون رئيس مجلس قزاقستان، دبيركل اكو و سفراي ازبكستان سنگاپور در محل حافظيه سعدآباد تهران برگزار شد..

با حضوراحمدي‌نژاد و سران كشورهاي حوزه تمدني نوروز؛جــشــن جــهــانــي نــوروز آغــاز شــد

http://www.fararu.com/vdcftxde.w6d00agiiw.html

این خبر هم مکمل گزارش خبر قبلی می باشد

پس از بروز حادثه در تاسيسات هسته‌اي فوكوشيماي ژاپن صورت گرفت.تظاهرات هزاران نفر در اعتراض به ناامني نيروگاه‌هاي اتمي آلمان.خبرگزاري فارس: ده‌ها هزار نفر از شهروندان آلماني روز گذشته در اعتراض به ضريب ايمني پايين نيروگاه‌هاي اتمي اين كشور در 4 شهر بزرگ آلمان تظاهرات كردند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001070190

چگونه است که کشور آلمان که سطح مدارج علمی و صنعتی اش قابل مقایسه با رژیم ضد بشری نا مشروع نمی باشد . حاکمان و مسئولان در آلمان چنین مجوز تظاهرات اعتراضی به معترضان می دهند تا که خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس این خبر را با آب و تاب پخش نماید . اما چرا هیچگونه تو ضیحی داده نمی شود که چرا مجوز مشابه ی همینگونه تظاهرات از سوی حاکمان در ایران داده نمی شود؟

آمار کشته و مجروح های حوادث رانندگی نوروز

http://www.fardanews.com/fa/news

کم در 32 سال گذشته حاکمان ضد بشری دین فروش و عوامفریب جنگ و بگیر و به بند و اعتیاد و فقر و بیکاری و اعدام و.... که از در و دیوار مرگ و غم و عزا و داغداری و مصیبت می بارد که نصیب مردم ایران یا تحمیل به اینان کرده اند . طوریکه جاده های کشور نیز تبدیل به رتبه ی بی رقیب اول مرگ و میر جاده ها در جهان شده است . طوریکه ایام نو روز هم می بایست تبدیلبه عزا برای برخی از خاانواده ها شود تا مکمل پیام نوروزی خممینی شیاد شود که پیام داد نوروز به جای جشن در گورستان ها حضور یابید.

از آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال 90 ، طی 12 روز گذشته یک هزار و 155مورد عملیات امداد و نجات توسط امدادگران جمعیت هلال احمر در سراسر کشور انجام شده‌ که یک هزار و 186 مورد خانوار و چهار هزار و 147 نفر آسیب دیدندمهر: در پی حوادث رانندگی نوروزی در کشور از تاریخ 25 اسفند 89 تا صبح روز7 فروردین سال جدید ، در اثر حوادث رانندگی 195 نفر کشته و دو هزار و 671 نفر نیز مجروح شدند

کاروان عروسی در قم ۲۰ نفر را مجروح کرد

اینهم یک مورد دیگر که جشن نوروز و عروسی تبدیل به عزا شده است آنهم در شهر مذهبی قم !

بر اساس این گزارش دیگر مجروحان این حادثه نیز یا در محل حادثه درمان سرپایی شدند و یا حاضر به انتقال به مراکز درمانی جهت مداوا نشدند مهر: برخورد چند دستگاه خودرو متعلق به یک کاروان عروسی در قم موجب زخمی شدن ۲۰ نفر شد.به گزارش خبرگزاری مهر، این حادثه که شب گذشته بر روی پل امینی بیات به سمت میدان نبوت قم رخ داد بر اثر برخورد چند دستگاه خودرو متعلق به یک کاروان عروسی حدود ۲۰ نفر زخمی و مجروح شدند.و تن از مجروحان این حادثه پس از مداوای اولیه در محل به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شدند.بر اساس این گزارش دیگر مجروحان این حادثه نیز یا در محل حادثه درمان سرپایی شدند و یا حاضر به انتقال به مراکز درمانی جهت مداوا نشدند

رکورد سفر به قشم در ايام نوروز شکسته شد

http://www.fardanews.com/fa/news

اینان جزو کدام قشر جامعه هستند که با هواپیما به جزیره ی قشم قشر سفر کردند وچه فرقی با بقیه دارند که نمی توانند دست به اینگونه سفر ها بزنند؟

با ورود 500 هزار مسافر از 25 اسفند 89 تا پايان روز چهارم فروردين 90 در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته، تعداد مسافر 13 درصد رشد داشته است ایسنا: رييس ستاد دايمى تسهيلات سفرهاى قشم با اشاره به موج اول ورود مسافران قشم با 500 هزار مهمان تا پايان چهارمين روز بهار، نوروز 90 را شلوغترين نوروز قشم دانست