گزیده خبر های 11 فروردین – 90 قسمت - 2

معاون گردشگري كشور خبر داد.ثبت بيش از 116 ميليون نفر - سفر تا پايان نهمين روز فروردينوخبرگزاري فارس: معاون گردشگري كشور گفت: 116 ميليون و 890 هزار نفر - سفر تا پايان نهمين روز از فروردين ماه به ثبت رسيده است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001103218

نهضت خالی بندی و آمار دروغ سازی سفر های نوروزی همچنان ادامه دارد . آنگونه که اگر چنانچه گزارش دهی یا خبر رسانی در این مورد قطع نگردد ممکن است که آمار از جمعیت هند وچین هم بالاتر رود . زیرا که رشد رو به افزایش سر سام آور سفر های نوروزی رابطه ی معکوس با اوضاع نا بسامان اقتصادی و قطع یاران های دولتی و افزایش قیمت بنزین سهیمه بندی شده دارد .صد البته با ید ادعای کاهش مصرف سوخت بنزین هم در نظر گرفت که چاشنی ادعای معجزه گونه شده است ! معما اینکه در گزارش رقم 93 میلیون و 400 هزار نفر اشاره شده است که کمتر از گزارش رقم 105 میلیونی گزارش شده ی روز قبل است . امام مشخص نیست که رقم 116 میلیون 890 نفر در تیتر خبری زده شده در پایان روز نهم از کجا در این گزارش دروغ اندر دروغ آورده شده است؟!!

به گزارش خبرگزاري فارس، شهباز يزداني اظهار داشت: آمار ثبت شده تا پايان نهمين روز از نوروز، در مقايسه با رقم 93 ميليون و 400 هزار نفر- سفر طي سال گذشته با رشدي معادل 25،1 درصد مواجه شده است.

مركز پيشرفت آمريكا:منافقين نبايد از ليست تروريستي خارج شوند.خبرگزاري فارس: سايت مركز پيشرفت آمريكا در تحليل خود نوشت: دولت بايد نام سازمان مجاهدين خلق(منافقين) را در فهرست سازمان‌هاي تروريستي حفظ كند.

http://naghdematboat.blogspot.com/2011/03/11-90-10-30.html

جو سازی وزارت بد نام اطلاعات و زائده ی دست سازش سایت ها بیلیان که مأموریتش مداخله گری عریان در امور داخلی عراق و جاسوسی و خبر های جعلی و دروغین ساختن علیه ی مجاهدین کمپ اشرف می باشد . اکنون این شیوه ی جنگ روانی تبلیغاتی را که تاریخچه ی 32 ساله دارد موازی و مکمل فعالیت های لابی های اعزامی مقیم آمریکا علیه ی مجاهدین کرده است . طوریکه طلبه ی فراری محسن کدیور همگام با احمد صدر که عضو لابی " ناپاک " رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی مقیم آمریکا شده است اخیراً دو تایی فتوا دادند که نام مجاهدین نمی بایست از لیست گروه و سازمان های تروریستی وزارت امور خارجه ی آمریکا خارج شود چون به زیان تحول دمکراسی خواهی در ایران است . یعی طلبه محسن کد یور لو داد و فاش نمود که مأموریت نهایی پناهنده شدن وی به آمریکا چه بوده است طوریکه اکنون مجبور شده است که نسخه سفارشی وظیفه ی ویژه اش را از ز یر دستیار بر سر و عمامه و لباده خارج و علنی اش کند تا که خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس با آویزان شدن به آن اینگونه بتواند این فتوا را چنین حلوا حلوایش کند؟

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني انجمن دفاع از قربانيان تروريسم خاورميانه، در تحليل سايت مركز پيشرفت آمريكا ضمن اشاره به قطعنامه ضد ايراني در شوراي حقوق بشر آمده است: پيروزي دولت اوباما در حمايت از حقوق بشر! در ايران در صورت حذف احتمالي نام گروه مجاهدين خلق(منافقين) از فهرست سازمان‌هاي تروريستي وزارت خارجه بطور جدي در معرض خطر قرار خواهد گرفت، حذف نام سازمان مجاهدين خلق از فهرست سازمان‌هاي تروريستي وزارت امور خارجه آمريكا مي‌تواند اين موفقيت را بي‌اثر كرده و از بين ببرد. دولت اوباما با اجتناب از سبك بيان متخاصمانه دولت پيشين آمريكا و روشن كردن اين امر كه آمريكا علاقه‌اي براي درگيري با ايران ندارد، توانست ادعاي سرسختي و متهاجم بودن آمريكا را نفي كند، اما چنين تمركزي با هرگونه حمايت از مجاهدين خلق بطور خطرناكي از بين خواهد رفت.

حامد ملك پورتجمع اعتراض‌آميز در مقابل دفتر سازمان ملل

http://www.farsnews.com/imgrep.php?nn=9001103265

با توجه به اینکه مخالفین بحرین اخطار کرده اند که رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی حاکم بر ایران نمی بایست مداخله گری در امور داخلی بحرین کنند . ولی رژیم ضد بشری نا مشروع در بن بست و بحران فرو رفته که در انزوای منطقه ای و جهانی بسر می برد. همچنین عجیب وحشت از قیام مردم نا راضی در داخل کشور دارد . بنابراین تلاش می کند تا با منحرف کردن اذهان عمومی ودفع خطر در داخل کشور آویزان به جنگ روانی تبلیغاتی برون مززی شود که از طریق سیاست صدور بحر ان و تروریسم و ارتجاع به برون مرز دنبال می شود . برای همین مجبور است که از چهره های بد نام دژخیمان لباس شخصی های ریشو وپشمالو زیر چتر دانشجو استفاده کند که همه جا هم اینان حضور دارند تا که سیا ست تهدید و ترور و رعب و وحشت مداخله گری در امور کشور های همسایه و منطقه همچون بحرین و عربستان و مصر و.. از طریق اینان دنبال شوند که در تصاویر دیده می شوند اینان کیستند و پشتیبان شان کیستند که هرزمان به حضور شان برای باج گیری و تهدید و فحاشی نیازباشد . سریع گرد آوری می شوند و دست به تجمع اعتراضی می زنند و تر مز بریده و زنجیر پاره کرده و کف بر دهان آورده مرگ بر این و آن می گویند ؟

خبرگزاري فارس: در اعتراض به جنايات صورت گرفته در بحرين و ساير كشورهاي اسلامي خانواده‌هاي شهدا و دانشجويان در مقابل دفتر سازمان ملل تجمع كردند.

دستگیری یکی از اعضای گروهک تروریستی کومله

http://rajanews.com/detail.asp?id=82960

پرونده سازی کردن برای یک کرد ایرانی با وابسته کردنش به کومله تا با شیوه بتوان حکم اعدام برایش صادر نمود و چاشنی سیاست رعب و وحشت در استان فقیر و محروم کردستان کرد در نهایت با اینگونه شیاد گری ای ضد انسانی زهر چشم گیری از مردم ناراضی این استان نمود و مانع از حرکت و اقدام اعتراضی شان شد.

یکی از چته های گروهک تروریستی کومله به نام «سمکو خورشیدی» اهل شهرستان سقز در عملیاتی دستگیر شد.به گزارش تابناک، وی که چند سال پیش از کشور متواری و به گروهک تروریستی کومله در شمال عراق پیوسته و آموزش های تروریستی را فرا گرفته بود روز ششم فروردین با هدایت یکی از سر کردگان گروهک به نام بهرام رضایی مشهور به بهرام رش (سیاه) فرمانده نظامی کومله، به صورت مخفیانه وارد کشور شده و با مراجعه به یکی از طلافروشی های شهرستان بانه، مالک مغازه به نام ابراهیم مراغیان را با ضربات چاقو به طرز فجیعی به قتل رسانده بود.وی به همراه 3 کیلو طلا و مقادیری پول نقد و چک سرقتی به تهران آمد تا پس از فروش به سلیمانیه برگردد و پول حاصل از دزدی را تحویل سرکردگان گروهک دهد. دو نفر از همدستان وی نیز به اسامی محمد.س و آرمان.ح در عملیات دیگری در ساعت دو و نیم بامداد نهم فروردین شناسایی و دستگیر شدند و معادل 3 کیلو طلا که به شمش تبدیل شده بود به همراه مبالغی پول مسروقه کشف و ضبط گردید