فحش دهنده به فائزه هاشمی:به زن و دختر صدام نباید فحش داد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=47940

مچ گیری و روشنگری که چگونه در راستای ادامه ی جنگ قدرت و انباشت ثروت وتلاش برای حذف رقیب وانحصاری کردن قدرت چگونه ارزش های کاذب وپوشالی ساخته شده درفضای عوامفریبی ودین فروشی وجنگ افروزی غارتگری برضدخودش تبدیل شده است .یعنی سیاست اتهام زنی و پرونده سازی و تهدید وحذف کردن منتقدان ورقبا که ترکیب با فرهنگ لمپنی فحاشی و هتاکی عجین شده است . زیراجنایت وخیانکاران وغارتگران حاکم غیر ازاعمال اینگونه شیوه که همراه با دینفروش بود که منجر به فضای ارعاب و وحشت حاکم شده است . رژیم ضد بشری هرگزامکان شانس حیات تاکنون نداشت. بهر حال اکنون که گند تهدیدفائزه رفسنجانی در آمده است که ازموضع لمپنی وفحاشی بود. البت پس ازاینکه این اقدام به وسط خال هدف خورد .زیراکه موجب شد که آقازاده محسن پس از17سال جنگ وگریزباپاسدارگماشته احمدی نژادو شورای شهر و شهردارتهران استعفادهد و حذف شدن ر فسنجا نی ازمسندریاست خبرگان آخوندی هموار گردد . به نظر می رسد اکنون که خرکود تاگران ازپل گذشته است.برای اینکه دلجویی تاکتیکی از رفسنجانی شده باشد . چونکه تسلیم ولبیک گوی ولی وقیح نامشروع وکودتاگران شد . پس اعلام شده که دوفحاش فائزه شناسایی وبازداشت شدند .اگربازی نباشد.بایدگفت این بسیجیان قسردر رفته ازمرگ دوران یکبار مصرف شدگان مین پاک کن جنگ خانمان برانداز ایران و عراق اکنون بایدطوری دیگری قربانی بازی جنگ قدرت باندی شوند. ازسوی دیگرفضابازشده است تابه این فحاشان انتقادشود بدون آنکه توضیح داده شودکه چه عوامی سبب شده است که شخصیت های اینان تغییرکند وپرخاشگر ولمپن و فحاش وتهاجمی گرددد.ولی به تفاوت نوشتاری و گفتاری شخصیت گذشته اینان اکنون اشاره ومقایسه شده است.

در فاصله بیست و چهار سالی که از کربلای ۵ می گذرد، آیا منطق منع فحاشی برای سعید تاجیک ها تغییر کرده است؟ آن روز فحاشی ضد ارزش بود و امروز ارزش؟ آن روز فحاشی اثر نداشت و امروز تاثیر پیدا کرده؟صادق مدیا - انتشار فیلم فحاشی یا به عبارت بهتر هتاکی فردی ارزشی به فائزه هاشمی رفسنجانی با دستاویز قراردادن دفاع از نظام، مدتی فضای سیاسی ایران را درگیر خود کرد. بلافاصله بعد از انتشار وسیع فیلم، اسم مهاجم و اطلاعاتی درباره اش منتشر شد: سعید تاجیک، عضو و از فرماندهان بسیج جنوب تهران و نویسنده کتاب جنگ دوست داشتنی!مانند هر رویداد دیگری، بلافاصله فضای رسانه ای و البته مجازی پر شد از اظهارنظرهای افراطی در موافقت و مخالفت از این عمل و سعید تاجیک. مشهورترین حامی مهاجم فائزه هاشمی، حسین قدیانی است که ضمن معرفی سعید تاجیک می نویسد: در مرام حزب الله، عالم بی عمل یعنی همان که قرآن گفت، "خر” و در مرام حزب الله، آنکه علی، "زنازاده” اش خواند، قطعا زنازاده است. در مرام حزب الله، "ف. ه” ...ی است که سزایش همان ناسزاهایی بود که سعید تاجیک از زبان ما بارش کرد...؟!در این میان اما یکی از دوستان سعید تاجیک در وبلاگش اش به نام «خاطرات یک بسیجی زمان جنگ» در خاطره ای از وی در مرحله دوم عملیات کربلای ۵ در بهمن ۱۳۶۵ نوشت: ... پیک گردان-که خیلی پرمدعا بود-تقریباً قدرت تصمیم گیری و کنترل خود را از دست داده بود و زیر لب به عراقیها فحش می داد. فحش های خیلی رکیک به مادر و خواهر و زن و دختر صدام نثار می کرد.گنگ خواب دیده نویسنده ی این وبلاگ واکنش سعید تاجیک به فحاشی آن پاسدار به خانواده صدام را چنین تشریح می کند: سعید می گفت فحش نده دلیلی ندارد زبانت را به هتاکی باز کنی و اثری هم ندارد.در فاصله بیست و چهار سالی که از کربلای ۵ می گذرد، آیا منطق منع فحاشی برای سعید تاجیک ها تغییر کرده است؟ آن روز فحاشی ضد ارزش بود و امروز ارزش؟ آن روز فحاشی اثر نداشت و امروز تاثیر پیدا کرده؟چه می شود که تاجیک ها برای دنیای عده ای حاضر به فروش آخرت خود می شوند؟ سئوال دردناک این است که چگونه یک فرمانده گردان دفاع مقدس با سابقه مجاهدت، روزی در مقابل فحاشی به خانواده ی دشمن درجه یک ایران صدام، آن چنان بُراق می شود و روز دیگر که اتفاقا بیش از هر زمان دیگری جامعه نیازمند اخلاق است، اینچنین بی اخلاقی می کند؟برادران مهاجم لباس شخصی و گروه فشارِ نام آشنا تصور نمی کنند جامعه هزینه ی کارهایشان را متوجه چه کسی می داند؟

تاملي بر حذف هاشمي رفسنجاني از صحنه سياست؛ حذف هاشمي؛ پيروزي يا شكست؟همان طور كه بسياري از شخصيت‌هاي برجسته روحاني و اصولگرا نیز بر آن صحه گذاشته‌اند، رعايت انصاف و عدم افراط و تفريط نسبت به شخصيت آيت ا... هاشمي رفسنجاني است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=47989

دردفاع از رفسنجانی موضع گیری انتقادی علیه ی افراطی های کودتاگرحاکم منتقد رفسنجانی وتادیده گرفتن سیاست مشکوک پیش برنده ی باند رحیم مشایی درون دولت مدعی اصول گرا شده و توصیه دادهشدهاستکه می بایست که این باند مشکوک کنترل شودو تندروهای ا افراطی ها هم مهارشوند.

اين طيف فكري در سالهاي اخير بارها با طرح مباحثي در خصوص «ورود زنان به استاديوم‌هاي ورزشي، دوستي با ملت اسرائيل، حجاب، موسيقي، اسلام ايراني ومكتب ايراني و... » تعارض و فاصلة خود را با نظرات مراجع عظام تقليد و « فقه سنتي» و جواهري به عنوان سرچشمه و آبشخور نظام جمهوري اسلامي ايران از منظر امام خميني (ره)، نشان داده است. نقاط ضعف و كاستي‌هاي ايشان از دوران سازندگي و پس از آن تا جريان فتنة 88 و تا کنون را، بايستي در كنار خدمات ارزنده ايشان، پيش و پس از انقلاب و دوران جنگ و دولت پس از آن، با هم بررسي و تحليل نمود، كه البته انتقادات بجا و مستند به خانوادة ايشان نيز، شايسته است توسط نهادهاي ذيصلاح با قاطعيت رسيدگي شود. اما پرسش اساسي آنجاست كه كدام عقل سليم در اين وانفساي تبديل «جذب حداكثري» به « دفع حداكثري» حكم مي كند كه انقلاب و روحانيت بدون دليل كافي از پتانسیل ارزشمندومتنفذی همچون هاشمی رفسنجانی محروم شود و با تحویل ایشان به (کارخانه دشمن سازی) از ايشان دشمني (بلا نسبت مانند اقای منتظری) بسازیم! سخن در بازپس گيري ميدان سياست از تندروها و افراطي هاي جناح هاي مختلف است، كه با هتاكي‌ها و پرده دري هاي خود عقلا و اهل تدبير را به انزوا كشانده اند، وخوف آن است كه در صورت تداوم اين روند تخريب و حرمت شكني و تشديد شكاف ها در اجتماع، در آينده نزديك ديگر مرجع، ملجاء و شخصيت قابل تكيه و سالمي نمانده باشد، تا در لحظه نياز و خطر، به داد كشور رسيده و بتواند وحدت را به جامعه بازگرداند.

نادران: اسامی 7 نفر از افرادی که بدهی 1500 میلیارد تومانی به بانکها دارند را اعلام کنید

مگر دولت بارئیس جمهور نامشروع آن نزدیک 6سال نیست کهب ا شعارهای گوش فک پرکن فریادشعار مبارزهبا مفسدان اقتصادی داده اند؟ مگر پاسدارگماشته احمدی نژادقبلا ز برگزاری نمایش خیمه شب بازی کودتایی تقلباتی 22 خرداد 88 درتورسفر هایم ارا تونی استانی خود در استان مازندران اعتراف نکرد که 70%مردمب رزیرخط فقر زندگی بسرمی برندو مگر سئوال نکرد که چرا 30%بقیه می بایست حق این 70 رابه خورند وقولدادکهاینحق راپس می گیرد ؟ همینطور مگزدر زنجان تهدیدنکردکه شماجوانان زنجانی می بایست با چاقوی ضامندارزنجانی شکم آنانیر ا پاره کیدکه پولشان ازپارو بالا نمی رود اکنون چرا فقط به رفسنجانی گیردادشد تاکه شرایط حذف وی از ریاست مجمع خبرگان هموار گردد . درصورتیکه اکنون یکاصول گرا انتقاد کرده است که چرا دولت اسامی 7 نفر که بدهی یک ونیم میلیارد دلاریبه بانک ها دارند رافاشنمی کند؟

نماینده مردم تهران خواست که اسامی 7 نفر از افرادی که معوقات 1500 میلیارد تومانی به سیستم بانکی دارند را در گزارش کمیسیون اقتصادی درباره مطالبات شبکه بانکی کشور اعلام کنند.به گزارش مهر، الیاس نادران نماینده تهران در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس پس از قرائت گزارش کمیسیون اقتصادی پیرامون مطالبات شبکه بانکی کشور با استناد به بند 6 ماده 33 آیین نامه داخلی مجلس گفت: این گزارش فاقد شفافیت و کارشناسی لازم و فاقد سازوکار لازم برای حل مشکل کشور است.وی که خود ریاست کمیته پیگیری این گزارش را در کمیسیون اقتصادی بر عهده داشته است، اظهار داشت: پیش از این یک بار این گزارش در آستانه قرائت در مجلس قرار گرفت که با تذکر بنده به کمیسیون برگشت و امروز نیز گزارش ارائه شده دارای تناقضات متعدد است.وی گفت: گزارش تهیه شده از منظر مدیریت بانک های دولتی و تطهیر آنها تهیه شده و نه از منظر حل مشکل سیستم بانکی کشور و اینها همه تناقضات متعدد این گزارش است.وی ادامه داد: از مجموع معوقات بانکی 7 میلیون نفر بدهی هایشان حدود یک و نیم میلیون تومان است این در حالیست که 9 پرونده وجود دارد با بدهی 1500 میلیارد تومانی به سیستم بانکی که تنها معوقات دو پرونده وصول شده است.وی تاکید کرد: باید این گزارش اعلام می کرد که 7 نفر باقیمانده چه کسانی هستند و چرا بدهی های خود را پرداخت نمی کنند.

میلاد فدایی اصل بازداشت شد

عجیب رژیم کمدی وترسیده ی ضدمردمی که برخلاف ادعای پوشالی آمن وآزادترین کشور جهان آنگونه وحشت زده ولرزان می باشد که حتی مردم به خصوص دانشجویان درخیابان های شهرها هم احساس امنیت نمی کنند وجان شان درخطراست.

میلاد فدایی اصل دانشجوی مهندسی معدن دانشگاه آزاد اسلامی که ظهر امروز در میدان فردوسی تهران در حال تردد بود توسط نیروهای بسیج بازداشت و محلی نامعلوم منتقل شد.به گزارش «رهانا» سامانه خبری «خانه حقوق بشر ایران» فدایی اصل امروز هفدهم اسفند ماه در حال بازگشت از دانشگاه در میدان فردوسی تهران به علت درگیری لفظی با یکی از نیروهای بسیج بازداشت شده است.یکی از نیروهای بسیج که در میدان فردوسی تهران مستقر بوده‌اند جلوی این فعال دانشجویی را که در حال بازگشت از دانشگاه بوده گرفته و او را مورد بازجویی قرار می‌دهد. این مساله منجر به درگیری لفظی وی با نیروهای بسیجی مستقر در میدان و اقدام آن‌ها برای بازداشش می‌شود.نیروهای بسیج به وی دستبند پلاستیکی زده و او را سوار یکی از ون‌های مستقر در میدان کرده و به سمت خیابان میدان انقلاب حرکت می‌کنند. تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی از وضعیت این فعال دانشجویی نیست.

سیزده نفر در کرمانشاه اعدام خواهند شد

این سریال جنایات 32ساله و تمام ناشدنی مگرجز اثبات ضدبشریو نا مشروع بودن رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی است که ادعام و جنایت و خیانت میک ندومی کشدتا که بتوانند به حیات ننگین خودادامه دهد.اگرنه ر ژیم مردمی ومتعلق به مردم درخدمت مردم ونه علیه ی آنان میب اشد.

یک مقام مسئول در کرمانشاه از اعدام ۱۳ تن از "قاچاقچیان مواد مخدر" در آینده ای نزدیک خبر داد.سرهنگ مسعود محمدی گفت: "از امروز اجرای احکام اعدام قاچاقچیان مواد مخدر رسانه‌ای خواهد شد و به مردم اطلاع داده می‌شود ."به گزارش ایلنا وی مدعی شد که برخورد شدید با قاچاقچیان مواد مخدر و اجرای احکام اعدام ایشان خواست مردم است.وی در ادامه تصریح کرد: "قانون جدید مبارزه با مواد مخدر خلاء‌های قانونی برخورد با مواد مخدر صنعتی را پر کرده و مجازات های سنگینی برای قاچاقچیان در نظر گرفته است که امیدواریم با اجرای این قانون که چند ماه از تصویب آن می‌گذرد به زودی شاهد دستگیری سرشاخه‌های اصلی باشیم."

فیلم/ تهران، یک پادگان نظامی، 17 اسفند.

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=29870

مگر ولی وقیح نامشروع در 29بهمن 88 چندروز پس ازکودتای22خرداد وتظاهرات چندمیلیونی معترضین در 25 خرداد در تهران که همزمان باشبیخونین و حشیانه خوابگاه دانشجویان تهران بود ادعانکردکه86%جمعیت کشوردر این نمایش خیمه شب بازی شرکت کردندتا حمایت شان راازرژیم فاشیستی مذهبی تروریستی نشان دهند اکنون این ادعاو حکومتن ظامی در روزجهانی زنن هدرخیابان های تهران که با نه همخوانی ندارد، بلکه ضد وو ارونه ی این ادعای ولی وقیح ثابت شده است؟

یورش نیروهای بسیجی به تعدادی از مادران پارک لاله

راستی راستی اینگونه حرکات وحشیانه ی ضدانسای ناشی از چیست؟ آیا ناشی از قدرت وابهت است.یانه ازموضع افلاس ودرماندگی و وحشت ازقیام عمومی است که با این سیاست اعراب ووحشت آفرینی درجامعه تلاش مذبوحانه می شود تا مانع ازقیام شد و زمان آن به تأخیرافتد؟

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" یورش وحشیانۀ نیروهای سرکوبگر ولی فقیه به تعدادی از مادران عزادار در چهار راه امیر آباد و مورد اهانت و تحت تعقیب قرار دادن آنها برای مسافتهای طولانی.روز سه شنبه 17 اسفند ماه حوالی ساعت 16:30 تعدادی از حامیان مادران پارک لاله (عزادار ) در حال نزدیک شدن به چهار راه امیر آباد بودند که نیروهای سرکوبگر بسیج با باتون به سوی آنها یورش بردند و در حالی که با باتون یکی از حامیان مادران عزادار را تهدید به ضرب و شتم می کردند اقدام به اهانت به آنها نمودند . بسیجیها که سن آنها بین 14 الی 16 سال بود به مدت طولانی به تعقیب یکی از مادران پارک لاله پرداختند.از طرفی دیگر محل اعلام شده توسط مادران پارک لاله مملو از نیروهای سرکوبگر بود و به هر کسی که مظنون می شدند به سوی او یورش می بردند. نیروهای سرکوبگربه مادرانی که بصورت 2 الی 3 نفره بودند و با همدیگر حرکت می کردند یورش می بردند و آنها را پراکنده می کردند . به هیچ کس اجازه ایستادن حتی برای چند لحظه را نمی دادند.مادران پارک لاله برای مدت طولانی در آن محل سعی داشتند تا مراسم اعتراضی و گرامیداشت روز چهانی زن را برگزار کنند ولی حضور گسترده نیروهای سرکوبگر و برخوردهای وحشیانۀ آنها امکان هر حرکتی را از آنها گرفته بود

دستگیری ۹ زن و یک مرد توسط نیروهای امنیتی در میدان ولی عصر

اینهم بخش کوچکی ازهدیه ی حکومتی که به مناسبت روز جهانی زنان به مردم معترض یااعضای خانواده های دستگیرشدگان حامی ومدافع ز نان ایرانی که اینگونه داده شده است؟

رهانا : یک شاهد عینی به رهانا گفت: امروز نیز بار دیگر نیروهای بسیج از بچه‌های خردسال ۱۲ تا ۱۵ ساله استفاده کرده و به دست آن‌ها ادوات نظامی چون باتوم داده‌اند. در چهار راه ولی عصر تهران نزدیک به ۵۰ تن از این کودکان در خیابان مستقر شده‌اند.* دقایقی پیش ۹ زن و یک مرد توسط نیروهای امنیتی در میدان ولی عصر تهران بازداشت شدند. خبرنگار رهانا از تهران گزارش داد که این افراد بعد از بازداشت شدن همگی با چشم بند به ماشین‌های ون نیروی انتظامی هدایت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.* خبرنگار رهانا از تهران گزارش می‌دهد که در خیابان کریم خان پلیس ضدشورش مستقر است، همچنین در فردوسی و چهارراه ولی عصر نیز حضور ماموران امنیتی بسیار چشم‌گیر گزارش شده اس

فیلم/ برخورد شديد نيروهاي ضد شورش با مردم-17اسفند

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=29852

این شیوه ی برخورد وحشیانه ی ضدانسانی که در روزجهانی زنان از سوی گزمکان درنده خو وسرکوبگر رژیم ضدبشری بشدت ارتجاعی وزن ستیز که درچنین روزی از وحشت اینکه زنان ایرانی در روز متعلق به خودشان وبه عنوان اعلام همبستگی بازهم نوعان خود درسراسرجهان وارد خیابان ها نشوند ودست به تظاهرات و راهپیمایی نزنند . اماسئوال است که این شیوه ی برخورد چه فرقی با ارتش لییبی و قیام کنند گان لیبیایی دارد؟ غرب به خصوص آمریکا چرا در این مورد موضع مشابه اتخاذ نمی کنند؟