گزیده خبر های 11 فروردین 90 قسمت - 5

عکس / مسابقه الاغ سواری در شهرستان خمین

مگر فراموش شده است که زاد گاه خمینی شیاد شهر خمین بوده است . سپس برای طلبگی به مسجد سپسالار اراک در میدان ارک این شهر می رود . آنگاه پس ازچند سال دیگر از این شهر عازم حوزه ی علمیه ی قم می شود . اکنون از پیروان و جانشین وی سئوال است که در شرایطی که اکنون در این شهر زادگاه وی در ایام نوروز جشن مسابقه ی الاغ سواری بر گزار شده است . برای چه پاسدار گماشته احمدی نژاد با هوا پیمای سو پر دو لوکس سابق پادشگاه برونی به سفر می رود و ولی وقیح جانشین خمیی شیاد با لگد گوبی بر قبر دجال به جای حضور پررنگ در مسابقه ی خر سواری در زادگاه رهبر و خوشحال کردن وی با نوای دلنشین عرعر الاغ دهان کجی کرده و تخته گاز تلاش برای دسترسی بمب اتمی می کند که هیچگونه ار تباطی به اصالت خر سواری رهبرش ندارد؟

حمايت يک شبکه تلويزيونی وهابی از منافقين

http://www.fardanews.com/fa/news/142636

بالاخر هر طوری شده می بایست با شیوه و تر فند های گوناگون علیه ی مجاهدین فضا سازی شود . زیرا که اکنون که رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی در بن بست و بحران قرار گرفته است و اوضاع عراق و سوریه هم با تظاهرات های ضد حکومتی که در این دو کشورانجام می شود زیادبرای حاکمان کودتایی و نامشروع ایران نمی تواند خوشحال کننده باشد . به خصوص اینکه مجاهدین در سطح بین المللی یک لحظه دست از افشا گری علیه ی حاکمان ترانن و اهداف هسته ای و مداخله گری شان در عراق و منطقه و به خصوص در کنار نوری مالکی فاش کردن توطئه های مشترک شان علیه ی مجاهدین کمپ اشرف کوتاه نیامده اند . به ویژه اینکه هر روز موج حمایت های اقشار گوناگون مردم عراق و برخی از شخصیت ها و مقامات کشور های منطقه همچون تشکیلات خود گردان فلسطین از حق و حقوق مجاهدین اشرف فزونی می گیرد . بنا براین مشخص است که دلیل این چنین سوزش ها می تواند ناشی از چه باشد؟ به خصوص اینکه پس از زجر کش و به شهادت رسانیدن محسن دگمه چی که موج محکومیت های داخلی و خارجی را برای دژخیمان آدم کشان حرفه ای حاکم بر ایران بهمراه داشته است . برای خنثی و توجیه کردن این جنایت ضد انسانی می بایست که در راستای جنگ روانی علیه ی مجاهدین تبلیغات مسموم تهیه و بازتاب داده شود . ضمن اینکه به وضوح لوداده شده است که مأموران اطلاعاتی وزارت بد نام اطلاعاتی رژیم ضد بشری نا مشروع همه جا حضوردارند و مشغول به وظیفه ی جاسوسی و تهدید کردن مخالفین به خصوص مجاهدین هستند. مهمتر اینکه نوعی توجیه گری سیاست مداخله گری در امور داخلی بحرین است . همچنین انتقام گرفتن از عربستان است که چرا اجازه نداد پاسداران بحرین را تبدیل به حیات خلوت عراق دیگری کند.

شبکه تکفيري وصال که يک شبکه تندرو وهابي است، اخيرا با درج مطلبي در صفحه تويتر خود، ضمن درج آدرس سايت منافقين، از خداوند براي قاتلان بيش از 12هزار نفر از مردم ايران و 25هزار تن از مردم عراق آرزوي پيروزي و ياري كردایسنا: شبکه وهابي و تندرو «وصال» با اعلام پشتيباني از گروهک تروريستي منافقين، اقدام به حمايت تبليغاتي از اين فرقه كرده است.به گزارش پايگاه اطلاع رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور کشور)، شبکه تکفيري وصال که يک شبکه تندرو وهابي است، اخيرا با درج مطلبي در صفحه تويتر خود، ضمن درج آدرس سايت منافقين، از خداوند براي قاتلان بيش از 12هزار نفر از مردم ايران و 25هزار تن از مردم عراق آرزوي پيروزي و ياري كرد.اين شبکه تندرو از جمله دو شبکه معروف تلويزيوني وهابيون افراطي است که 2 سال پيش تأسيس شد و از همان زمان تاکنون، علاوه بر اقدامات تحريک آميز براي قتل شيعيان، اختلاف افکني بين شيعه و سني و ترويج خشونت طلبي، با توهين و هتک حرمت به معتقدات شيعيان، بارها با محکوميت از سوي بسياري از شخصيت‌هاي سياسي، ديني و رسانه‌اي جهان اسلام رو به رو شده‌ است.اين خبر مي‌افزايد: در روزهاي اخير نيز اين شبکه با قطع برنامه‌هاي روزانه و اعلام همبستگي با خاندان پادشاهي حاکم بر بحرين، حمايت خود را از سرکوب و کشتار شيعيان و معترضين بحريني اعلام کرده است و آنها را مشتي تروريست خطاب کرده است.در اين خبر همچنين آمده است: سال گذشته فتنه پردازي‌هاي اين شبکه ماهواره‌اي نزديک بود به جنگ داخلي ميان اهل سنت و شيعيان منجر شده و درگيري‌هاي خونيني را ميان کشورهاي عربي حوزه خليج فارس رقم بزند اما اين مسئله با خويشتنداري علما برطرف شد.

هشدار مجدد كميسيون امنيت ملي و سياست خارجه مجلس به آل‌سعود؛نيروهاي خود را از بحرين خارج كنيد؛ بازي با آتش به نفع شما نيست.خبرگزاري فارس: كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با تاكيد بر اينكه عربستان و امارات با اعزام نيرو به بحرين فقط بر پيچيدگي موضوع افزوده‌اند، به آل سعود توصيه كرد كه با خارج كردن نيروهاي خود از منامه، با آتش بازي نكنند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001114001

این هشدار دادن به خروج عربستان از بحرین مکمل وادامه ی توطئه ی گزارش خبری فوق علیه ی مجاهدین می باشد . بعلاوه ی دفاع کردن از آشکار از سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های عربستان وبحرین می باشد.

برخورد با رانندگان یک میلیون خودروی متخلف

http://www.fardanews.com/fa/news/142631

حال داشته باشید که این آمار هم مکمل بیش از 120 میلیون آمار مسافران گردشگری نوروز ی است که تا کنون ادعایش شده است . مشروط بر اینکه معلوم است کهچه رقم هنگفتی همصاحبان خود رو ها جریمه شده اند که بخشی از هدیه ی نوروزی برای زنده ماندگان صاحب خود رو از سوی دولت ساده زیست عاشق خدمت گزار مردم ایران است که این چنین به اینان داده شده است؟

رئیس پلیس راه کشور گفت: پلیس با بیش از یک میلیون و 150 هزار خودروی متخلف از25 اسفند سال گذشته تاکنون برخورد کرده استمهر: سرهنگ محمدرضا مهماندار با بیان اینکه با 400 هزار خودرو به دلیل سرعت و سبقت غیر مجاز در نوروز امسال برخوردشده است گفت: طی مدت یاد شده بیش از 37 هزار خودرو دارای تخلفات حادثه‌ ساز توقیف و گواهینامه حدود چهار هزار راننده نیز ضبط شده است.وی با اشاره به شناسایی و برخورد با بیش از یک میلیون و 150 هزار خودروی متخلف گفت: برخورد با حمل مسافر در قسمت بار 59 درصد، انجام حرکات آکروباتیک و نمایشی 41 درصد، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی 26 درصد، سبقت از سمت راست یا شانه خاکی 22 درصد، سرعت و سبقت غیر مجاز21 درصد و انحراف به چپ 17 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

در حاشیه زلزله رخ داده در ژاپن؛چرا ژاپنی‌ها مغازه‌هایشان را غارت نمی‌کنند؟

http://www.fardanews.com/fa/news/142506

مگر در ژاپن ولایت و قیح وجود دارد که همچون زلزله ی بم در ایران که دولت مردانش با سفرهای پی در پی ولی وقیح به ین شهر هرچه کمک های نقدی و غیر نقدی شده بود را ضبط و در یافت کردند با لا کشیدند و با زماند گان این زلزله که شهر تاریخی بم را نا بود کرد به حال خود تا حال رها کرده اند . البته فراموش نشده است که غارتگر هم منقلی ولی وقیح و فامیل وی غلاملی حداد عادل با حزب آباد گران منحل شده اش برای تبلیغات نمایش خیمه شب بازی انتخابات بازار مکاره ی هفتم وعده داده بود که از نظر اقتصاد می خواهد ایران را ژاپن اسلامی در منطقه کند ولی در عمل وابسته اقتصاد ایران آنگونه به چین وابسته ش که سنگ قبر و تخمرغ مصنوعی روز و قرص جوشان مشر وبات ا لکلی و تریاک سیگار هم از چین وارد می شود . مهمتر اینکه اگر چنانچه زلزله و سو نامی که در ژاپن رخ دااد اگر چنانچه در ایران به وقوع به پیوندد با اوضاع و فرهنگی که غارتگران و جانیان حاکم در ایران حاکم و رواج داده اند . نه کشور نا بود می شود ، بلکه به جای هجوم و غارت مغازه ها که آدم خواری می شود.

پس از زلزله ژاپن با خسارات جانی و مالی فراوانی مواجه شد؛ کشته شدن افراد بسیار، بی‌خانمانی، از دست دادن دست یا پا، و... اما مردم ژاپن علی رغم این مصیبت رخ داده هنوز دست تعدی به سوی غارت اموال دیگران نگشوده‌اند

روشنگري عضو مستعفي جامعه وعاظ ولايي در گفت‌وگو با فارس:تشكل موسوم به جامعه وعاظ ولايي مريد آقاي "ميم " است؛ پول آن آقا موجب انشقاق شد.خبرگزاري فارس: عضو مستعفي تشكل غيرقانوني جامعه وعاظ ولايي ناگفته‌هايي از حضور خود در جامعه وعاظ ولايي و برنامه‌ چهره جنجالي دولت براي اين تشكل را مطرح كرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001110370

بدون شک اینگونه فضا سازی کردن علیه ی مشایی که رئیس دفتر رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد است ادامه جنگ قدرت و رشد اختلافات و مخالفت ها با رحیم مشایی و مکتب ایرانی و بر گزاری جشن بین المللی نوروزی در تهران است که اکنون با علم کردن یک آخوند از سوی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس علیه ی رحیم مشایی سناریوی جدید طراحی و دنبال شده است.

* آقاي "ميم " به طور مالي از تشكل جامعه وعاظ ولايي حمايت مي‌كند .وي با بيان اينكه آقاي "ميم " به صورت مالي از تشكل جامعه وعاظ ولايي حمايت مي‌كند، افزود: بعد از اينكه در چند جلسه اين تشكل شركت كرده‌ام به ساپورت مالي اين تشكل از سوي آقاي "ميم " پي بردم و با توجه به اينكه اين فرد حمايت روحانيت و جريان مذهبي كشور را به دنبال ندارد و بنده نيز مخالف اين آقا هستم، تصميم گرفتم در جلسات اين تشكل شركت نكنم