گزیده خبر های 5 فرودین - 90

با وجود سركوبگري شديد رژيم بحرين؛مردم بحرين جمعه تظاهرات "روز خشم " برگزار مي‌كنند.خبرگزاري فارس: مردم بحرين براي تاكيد دوباره بر مطالبات مشروع خود درخصوص لزوم اجراي اصلاحات سياسي ريشه‌اي، پايان دادن به سياست تبعيض آميز موجود و تكروي و فساد خاندان خليفه در اين كشور، تظاهرات "روز خشم " برگزار مي‌كنند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001040915

چرا گفته نمی شود که در سوریه که هم پیمان رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی شعار نه ایران ، نه حزب الله داده شده و بیش از 100 نفر هم کشته شده است؟

در پاسخ به حملات چند روز گذشته صهيونيست ها؛مبارزان فلسطيني تل‌آويو را با موشك هدف قرار دادند.خبرگزاري فارس: يك شبكه خبري در خبري فوري از اصابت دو موشك گراد به بندر اشدود و تل‌آويو خبر داد.

ولی وقیح و پاسداران کودتا گر بدلیل وقایع شتابدار منطقه این روز ها بد جوری به آب و آتش می زنند تا هرچه بیشتر اوضاع بحرین بحرانی تروبی ثبات شود و حماس و جهاد اسلامی هم تشویق و ترغیب با پرتاب راکت به خا ک اسرائیل و بمب گذاری می شوند تا منجر به بر پا یی جنگی دیگر با اسرائیل شود تا در ادامه ی جنگ با دشمن در برون مرز به جای جنگ خانه،روزنه یا در یچه ای برای عبور از بحران و بن بست کودتا گران ایران به وجود آید.

به گزارش خبرگزاري فارس، شبكه تلويزيوني پرس تي وي در خبري فوري از اصابت دو موشك گراد به بندر اشدود و تل آويو خبر داد. هنوز گزارشي از تلفات احتمالي اين دو حمله مخابره نشده است. بنا بر اين گزارش طي چند روز گذشته رژيم صهيونيستي حملات مداومي را عليه نوار غزه و مردم تحت محاصره آن انجام داده است.

حجت‌الاسلام ذاكر در گفت‌وگو با فارس:جشن جهاني نوروز بايد به صحنه محكوميت كشتار مسلمانان تبديل شود.خبرگزاري فارس: نماينده مردم اروميه در مجلس گفت: برگزاري جشن جهاني نوروز فرصت بسيار مناسبي براي محكوميت كشتار و جنايت عليه مسلمانان منطقه توسط آمريكا و ديكتاتورها است كه اميدوارم مسئولان از اين فرصت كمال استفاده را ببرند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001040607

از توی انباری حجره های حوزه ی علمیه ی قم هر طلبه پاسداری بیرون کشیده می شود تا که معرکه گردان تبلیغاتی علیه ی رحیم مشایی و مکتب ایران و جشن نوروزی باشند و برای تلافی کردن و سور زدن به رحیم مشایی و پاسدار گماشته احمدی نژاد و مکتب ایرانی شان تأکید بر دفاع اسلام بر اساس رهبریت ام القرای جهان اسلام ولی وقیح در این جشن نوروزی شده است .

مسئولان كشور بايد تلاش براي انتقال پيام و فرهنگ انقلاب اسلامي ملت ايران به كشورهاي منطقه كمال استفاده را برده و ماهيت استكبار ستيزي انقلاب اسلامي را با محكوميت جنايات ديكتاتورهاي منطقه در مورد قيام ملت‌ها به نمايش بگذارند

استاندار درعا برکنار شد.مرگ 30نفر در ناآرامی‌های سوریه

http://www.fararu.com/vdccx4qm.2bqsm8laa2.html

چرا اینگونه بر هاا ز خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس و ایرنا و رسانه های خبر رسانی حکومت رژم جهل و جنایت و خفقان و سانسر و سرکوب ولایت وقیح پخش نمی شود؟ لابد این سایت خبری هم بدلیل بازتاب این خبر توبی و مجازات خواهد شد.

فرارو- منابع خبری از مرگ دست کم 30نفر در تظاهرات های یک هفته گذشته در شهر درعا در سوریه خبر می‌دهند. حدود نیمی از این افراد در تظاهرات روز گذشته کشته شدند. شهر درعا در یک هفته گذشته شاهد برگزاری تظاهرات علیه دولت سوریه بوده است.مأموران پلیس سوریه، شب و روز چهارشنبه با حمله به محله‌ای در شهر درعا، دست کم ۱۵ تن از معترضان ضد دولتی، ازجمله یک دختر ۱۱ ساله را کشته‌اند.

ترکمنستان به ایران آرد هدیه داد!

http://www.fardanews.com/fa/news/142032

اینهم پاسخ مناسب داده شده به زدن زیرآب اد عای کمدی وزیر جهاد کشاورزی که وعده ی سال خود کفایی گندم داده است . ولی اکنون در آغاز شروع سال جدید دست درازی گدایی گرفتن آرد بسوی تر کمنستان دراز شده است که باید گفت سالی که نکوست از بهارش پیداست . ماستی که ترش ات از تغارش پیداست.

در اين مراسم مديرعامل شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه پنج كشور، ناظر گمركات استان، مديركل راه آهن خراسان و تعدادي از مقامات ايران و تركمنستان حضور داشتند فارس: طي مراسمي با حضور معاون برنامه‌ريزي استاندار خراسان رضوي يك هزار تن آرد اهدايي رئيس جمهور تركمنستان به مناسبت عيد نوروز تحويل ايران شد.

توقيف20هزار خودرو و موتورسيكلت

http://www.fardanews.com/fa/news/142024

گذشته از سیاست کنترل جامعه و پیش برد خفقان و رعب و وحشت فقط ساندیس خوران بسیجی مو تور سوار حق سرعت و سبقت دارند و بقیه نه چون با توقف و توقیف و جریمه مواجه می شوند.

آمارها نشان مي‌دهد توقيف خودرو در نوروز امسال به طور ميانگين نسبت به سال گذشته حداقل 15 درصد افزايش داشته است

احضار مجدد باقیمانده اعضای مشارکت و مجاهدین انقلاب: صدور بیانیه سیاسی ممنوع

اینهم دستآورد داده شد که پس از گفتگوی حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران کودتا گر با روزنامه جوان ارگان تبلیغاتی پاسداران می باشد که این چنین هدیه ی نوروزی از سوی رژیم مدعی آزاد و امن ترین کشور جهان به جریانی داده شده که در دوران قدرت مدعیان اصلاح طلبان همکاره بود و با شرکای خود کرکری می خواند ندکه هر گز اوضاع به قبل از دوم خرداد سال 76 باز نمی گردد و قادر به پیش بینی چنن اوضاع و احوالی نبودند.

جرس: به گزارش منابع جرس از تهران در هفته آخر سال گذشته (1389) احضارهای قضائی متعددی از دادسرای امنیتی اوین برای اعضای شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب و جبهه مشارکت ایران اسلامی ارسال شده است.تا کنون احضاریه این فعالان سیاسی برای منابع خبری جرس محرز شده است: از سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی محمد سلامتی: دبیرکل، دکتر محسن آرمین: سخنگو، صادق نوروزی عضو شورای مرکزی.از جبهه مشارکت ایران اسلامی، اعضای شورای مرکزی: دکتر سید محمد رضا خاتمی دبیرکل سابق، دکتر علی شکوری راد، دکتر حمید رضا جلائی پور .موضوع مورد نظر این احضارها چگونگی صدور بیانیه توسط این احزاب منتقد پس از اعلام انحلال غیر قانونی آنها توسط دستگاه قضائی بوده است. جبهه مشارکت به روال سابق خود بیانیه های متعددی به مناسبت های مختلف صادر کرده و شعبه خارج از کشور مجاهدین انفلاب اسلامی با صدور بیانیه اعلام موجودیت کرده است.پیش از این در اواخر بهمن و اوایل اسفند ماه و در همین راستا تعدادی از اعضای سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی از جمله علی باقری، عبدالله ناصری، مهدی تحققی برای مدتی در بازداشت بوده اند.احضارهای انجام شده جلوه ای دیگر از جو پلیسی حاکم بر کشور و ترس فزاینده کودتاگران از هر نوع فعالیت قانونی مسالمت آمیز را نشان می دهد.

انفرادی سخت ترین شکنجه!

پس از 32 سال که از عمر ننگین رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی عوامفریب و دین فروش سپری شده است که همراه با زندان و شکنجه و اعدام و خفقان و سانسور بوده است . طوریکه بیش از جمعیت کشور از سوی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه برای مردم ایران پرونده سازی شده است . اما اکنون مهدی خزعلی از خاطرات شرایط سخت سلول انفرادی یاد کرده که چگونه است. البته خیلی از جان باختگان تیر باران شد گان تا قبل از اعدام برای سالیان متمادی در سلول های نفرادی رژیم قروتن وسطایی ضدبشری ایران بسر می بردند . اکنون هم چنین است . اکثر اعدامی ها قبل از اعدام به سلول انفرادی منتقل می شوند .ا این رژیم ضد بشری باشد بر اینگونه جنایات ضد انسانی خود می افزاید چون سرنوشت و حیات ننگینش با ادامه ی بدون توقف چنین جنایات ضد انسانی پیوند زده شده است.

وبلاگ مهدی خزعلی : می­گویند انفرادی نداریم! راست می­گویند، در انفرادی هم خدا با ماست.رهبری فرموده است که هر روز انفرادی را معادل ده روز حبس محاسبه نمایند، البته که کم است، هر روز انفرادی معادل صد روز است.اما چرا انفرادی - این خلوت تنهایی - سخت است؟ تنهایی دردناکترین شکنجه بشر است، حتی اگر در میان جمع تنها باشی! درد حسین شهادت عزیزانش نیست، درد حسین علیه السلام تنهایی است، جانسوز ترین لحظه عاشورا زمانی است که ندای " هل من ناصر" و " هل من معین " حسین علیه السلام بی پاسخ می ماند.تنهایی شیر خدا و صاحب ذوالفقار و فاتح خیبر را به ضجه و ناله در می­آورد، از تنهایی آن روح بلند آسمانی سر در چاه می­کند، در تنهایی است که همسر زهرا زانو در بغل می­گیرد و کنج خانه می­نشیند.حاج عباس می­گفت: برای رهایی از تنهایی سلول انفرادی داد و فریاد راه می­انداختیم و بر در می­کوبیدیم بلکه ما را ببرند و بزنند، تا بقدر ساعتی که کتک می­خوریم از انفرادی راحت شویم، آن شکنجه جسمی تسکینی بر شکنجه جسمی است.بگذارید مثالی بزنم، آخر ناسلامتی من پزشکم، خارش سخت تر است یا درد؟ کدام غیر قابل تحمل­تر است؟ برخلاف تصور شما، خارش دشوارتر و آزارنده تر است! شما وقتی دچار خارش می شوید، آنقدر می خارانید تا زخم شود و با درد خارش را تسکین می­دهید، شما از خارش به درد پناه می­برید.حکایت سلول انفرادی و شکنجه جسمی نیز چنین است، باید در انفرادی و به قول مصدق " زندان مجردی" باشی تا قدر لحظات و دقایق و ساعات شکنجه توسط بازجو را بدانی! واقعاً چه لذت بخش است که در سلول به هر بهانه باز شود، حال برای قضای حاجت باشد یا هوا خوری یا بازجویی ویا شکنجه! همین که از انفرادی در­می­آیید حتی برای شکنجه آرامش بخش است، من اگر بتوانم همین یکی را ریشه کن کنم، رسالتی که در انفرادی بر دوشم نهاده اند را به انجام رسانده ام، من بر این باورم که تقدیر الهی بوده است که انفرادی را تجربه کنم و بدانم چه بر سر مردم می­آید !

راهپیمایی شبانه جوانان بحرین

چگونه است که بحرین متهم می شود که از عربستان در خواست کمک نیروی نظامی برای سرکوب تظاهر کنند گان نموده است و هردو کشور متهم به سرکوبگری قیام کنندگان بحرینی و همگام با آمریکا و اسرائل می شوند . ولی نه مجوز اینکه چنین تظاهراتی به ایرانیان داخل کشور داده نمی شود، بلکه با وحشیانه ترین روش های ضد انسانی ناراضیان مورد ضرب و شتم واقع می شود . سپس باز داشت و شکنجه می شوند و مورد بد ترین اتهامات همراه با توهین به اینان می شود . همچنین در تحول و تناقض آشکار دیگر اخبر تظاهرات مشابه تظاهرات بحرین در سوریه هم سانسور و هم وارونه بازتاب داده می شود؟ آیا اینگونه خبر رسانی تناقض آمیز رسانه های خبری و مطبوعاتی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی همچون خود رژیم ضد بشری اعتبار دارد؟

بحرین آزاد bahrainazad.mihanblog : پنج شنبه 4 فروزدین، ساعت 00:05 بامداد به وقت تهران.امشب نیز مانند شب‏های گذشته، فریاد الله اکبر مردم در مناطق مختلف بحرین شنیده می‏شود. مردم بحرین از زمان برقراری حکومت نظامی، دو نوبت در شب به بام‏ها رفته و یا از طریق بلندگوهای شخصی، تکبیر می‏گویند. جوانان ائتلاف انقلابیون چهاردهم فوریه در بحرین هم از مردم مسلمان این کشور خواسته‏ند به اعتراضات خود بر ضد رژیم آل خلیفه و اشغالگران سعودی با سردادن شعار الله اکبر در هر شب ادامه دهند.مردم شجاع بحرین همچنین شب گذشته نیز با نادیده گرفتن حکومت نظامی، مراسم شام غریبان «شهید عیسی رضی آل‏راضی» را برگزار کردند