گزیده خبرهای 19 اسفند-89 قسمت – 2

آیت الله دستغیب خواستار آزادی میر حسین موسوی و مهدی کروبی شد

برای همین وی به بی بصیرت گول خورده و آلت دست سران فتنه متهم می شود . چونکه نه در سیرک مجمع خبرگان آخوندی شرکت نکرد .نه اینکه مثل سایرطوطی های دست آموز که یک خال بفرمان لوطی جماران و کودتا گران پاسدار هستند نه خواهان متهم ومحکوم و مجازات سران فتنه نشده است ،بلکه درخواست آزاد کردن ربوده شدگان نموده است.

تحول سبز: آیت الله محمد علی دستغیب نماینده مردم شیراز در مجلس خبرگان رهبری در حالی که طی ماه های اخیر مواضع روشن و صریحی را نسبت به وقایع رخ داده بعد از انتخابات ریاست جمهوری داشته و خواهان رسیدگی به شکایات معترضین و آزادی بی قید وشرط زندانیان سیاسی و دلجویی از خانواده های آسیب دیده بوده . طی نامه ای پس از عدم دعوت ایشان به اجلاس خبرگان بار دیگر مواضع خویش را نسبت به حوادث اخیر اعلام کرد.به گزارش تحول سبز، بعد از آنکه دعوت نامه ای برای آیت الله محمد علی دستغیب جهت حضور ایشان در نهمین اجلاس خبرگان رهبری که از هفدهم اسفند ماه در تهران آغاز می شود از سویی دبیرخانه شورا ارسال نشد ، ایشان نیز طی نامه ای دلیل عدم حضور خویش را اعلام داشتندآیت الله دستغیب در این نامه خواسته خود را آزادی مهندس میر حسین موسوی و شیخ مهدی کروبی به همراه همسران شان اعلام داشته و همچنین خواهان آزادی بی قید وشرط دیگر زندانیان سیاسی و برخی از طلاب خود نیز شده است.

دومین ایرباس تشریفاتی برای دولت احمدی نژاد!

مچ گیری به سبک سر پل خر بگیری یا به حساب دزد از دزد زدن که شاه دزد است . ولی این دزد گیر چون سهمی بهش نرسیده افشاگری کرده است . بهر حال ایین خودی ها از مدعیان اصول گرای خیلی مکتبی و عاشق ساده زیستی و بیشتر مدعی خدمت گزاری ونه شقتگی بقدرت بد جوری مچ گیری کردهو تو خال زده است داستان این سر پل خر بگیری را انصارحزب الله گزارش داده است . بیچاره ختمی ضد انقلاب و جاسوس و خائن شده کجاست که به بیند هواپیمای سوپرلوکس خرید کرد و لی ازآن استفاده نکرد.بدتر اینکه بهخاطر خریدنش کلی هم مورد اتهام و توهین واقع شد که چرا این هواپیمای مسافری تشریفاتی را از سلطان برونی خرید .اما وی غافل بود که مدعیان نقاد آن را زوج می کنند و شاید هم بیشترش نمایند.

به گزارش خبر آنلاین ، یالثارات در ستون سیاست به روایت یک همولایتی نوشت :در زمان اصلاحات و طی یک اقدام خیانت آمیز یک عدد ایرباس تجملاتی و فوق اشرافی به قیمت 60 ملیون دلار جهت سفر رئیس جمهور وقت و اعضای دولت خریداری شد که متاسفانه سال 84 به ایران رسید و البته استفاده از آن از جانب برادر احمدی نژاد ممنوع شد !اما مدتی است که دومین هواپیمای این جوری هم در فرودگاه مهر آباد خودنمایی می کند ! لذا از کلیه سایت های حامی رئیس جمهور (مثلا بقا نیوز ،شفا نیوز ،جفا نیوز …)در خواست می شود تحقیقی به عمل بیاورند تا شاید کار ،کار سران فتنه یا خواص بی بصیرت باشد و با افشای این خیانت مشت محکم دیگری بر دهان آنها کوبیده شود!جالب است احمدي نژاد ادعا كرده بود من سوار هواپيماي تشريفاني نمي شوم اما حالا دومين هواپيما رو هم خريداري كرده است

جمع آوری دیش های ماهواره ای در سطح استان ؛ یورش پلیس به منازل مردم

این تهاجم ضمن اینکه ادامه ی سیاست عمومی خفقان و سرکوب و سانسور است. همچنین علائم وحشت از مراسم جشن 4 شنبه سوری است. ازطرف دیگر اضطراب از بر نامه های مخالفان به خصوص سیمای آزادی مجاهدین است . چونکه دو هفته پیش در ارتباط تماس آزاد اینبرنامه چند نفرازکرمانشاه برروی آنتن آمدند و از خفقان و اعتیاد و زندان واوضاع طاقت فرسای اقتصادی درکرمانشاه گفتند که چگونه شرایط نفس همگان را گرفته است؟

خبرنامه کرمانشاه - گزارش های رسیده به خبرنامه کرمانشاه حاکی است از روز گذشته پلیس ضمن یورش به منازل مردم در شهرستان های پاوه و اسلام آبادغرب اقدام به جمع آوری دیش های ماهواره ای نموده است . پاوه زادگاه شهید صانع ژاله دانشجوی رشتهٔ هنرهای نمایشی دانشگاه هنر تهران می باشد که طی حوادث 25 بهمن توسط نیروهای امنیتی اقتدارگرایان به شهادت رسید . همچنین در روزهای منتهی به 25 بهمن اسلام آبادغرب شاهد شعارهای مرگ بر دیکتاتور و دیوارنویسی گسترده مخالفان بوده است
از برخی مناطق کرمانشاه نیز خبر می رسد نیروهای انتظامی به جمع آوری دیش های ماهواره ای پرداخته اندپ

نیروهای ناتو راکتهای ساخت ایران را در افغانستان کشف و ضبط کردند.

به نظر میرسد که اکنون غرب به خصوص آمریکا متوجه شده باشند که چگونه پس از اشغال ی نظامی افغانستان وعراق که فقط به نفع رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی وتقویت تمام شده است اینان بسادگی رودست از سیاه بازی وتبلیغات وادعاهای وارونه ی کودتا گران حاکمب رایرانیراندر موردافانستان و عراق راخورده اند .چونکه ازیک درمذاکرا ت امنیتی این دو کشور ازمهره های رژیم ضدبشری دعوت می کنند. .ازطرف دیگران درعراق و افغانستان کشته شد گان نظامیان آمریکایی و ناتو را تحویل می گیرند. اکنون هم اینگونه به تحویل دادن سلاح به طالبان و همکاری شان با پاسداران گزارش داده واعتراف کرده اند.

رادیو فردا : یک مقام اطلاعاتی بین المللی از کشف و ضبط راکتهای ساخت ایران توسط نیروهای ناتو در جنوب ایالت نیمروز افغانستان در نزدیکی مرز ایران و پاکستان خبر داده است.خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از این مقام که نخواسته نامش فاش شود، نوشته است حدود ۵۰ راکت ۱۲۲ میلی متری ساخت ایران که توسط سه کامیون باری حمل میشدند، در روز پنجم فوریه سال جاری در یک عملیات نظامی بدست نیروهای ناتو افتاده است .در این عملیا ت، رانندگان هر سه کامیون که حاضر نشده بودند تسلیم شوند ،کشته شدند و یکی از کامیونها هم آتش گرفت. این مقام اطلاعاتی گفته است راکتهای کشف شده برای طالبان افغانستان ارسال شده یود. مقامات جمهوری اسلامی تا کنون واکنشی به این گزارش نشان نداده اند.

خاندان هاشمی فراتر از قانون، مردم ایران متهم اصلی شدند!!

http://edvardo.blogfa.com/post-346.aspx

توصیه می شود اگر خیلی اهل خنده و ریسه رفتن هستید و دنبال بهانه برای خنده می گردید . اگر دل خورید وگرفته و دنبال سوژه برای رفع دل خوری می گردید تا که از این حالت خارج شوید. اگر می خواهید به عمق حقه بازی و شیادی و سیاه بازی و رایج کردن خرافات و دین فروشی چیست. به خصوص بدانید که مرثیه خوان می گوید چگونه ازناکجایش افتاده است به ویژه به استعمال ابریشم یزدی پی ببرید که توضیح داده می شود که چگونگی شیوه ی کاربرد دارد؟ همینطور اگر خواهان پیگیری هنری اشک گیری هستید که خمینی شیاد تأکید می کرد گریه کنید چونکه گریه ثواب دارد . ضمن اینکه اگر علاقه دارید که بدانید چگونه توطئه فحاشی و هتاکی لمپنی به فائزه رفسنجانی و خلاصه حذف و جراحی و کنار گذاشتن رفسنجانی از ریاست سیرک مجمع خبرگان آخوندی کلیدخورد. این مقاله را نیز بخوانید که گزینه های آن ضمیمه شده است . البته هنگام خواندن مقله مداحیو نوحه ومرثیه ی اشاره شده ابزاربازار خنده هم چاشنی می شود تا که طولانی بودن مقاله خسته کننده نشود .

از سال ۷۶ نام هاشمی رفسنجانی همواره با شکست و حذف سیاسی همراه بوده است: ناطق نوری کاندید جناح راست که علنا خود را آخر نوچه های هاشمی می دانست، با این اقدام نابخردانه خود چنان ضربه سیاسی خورد که برای همیشه از فضای سیاسی حذف شد و تا به جایی این سردردگمی سیاسی وی تداوم یافت که ناچار شد در صف حامیان و متحدان اصلی دوم خردادیها وارد شود. هاشمی رفسنجانی به رغم ادعاهای سیاسی خود در سال ۸۴ شکست سنگین و شرم آور از کاندید تازه واردی به نام دکتر احمدی نژاد می خورد. تا جایی این فضاحت سیاسی سنگین بود . اینک شاهد تولد جریان افسرده سیاسی با محوریت هاشمی رفسنجانی و عضویت: محسن رضایی، علی مطهری، محمدرضا باهنر، علی لاریجانی، ناطق نوری می باشیم. از سویی دیگر هاشمی عامل حذف رقبای خود از صحنه سیاسی همچون: خاتمی، کروبی و موسوی شد تا با خیال راحت به تداوم نفوذ خود در میان جریان سیاسی خاص بپردازد. هاشمی تخصص ویژه ای در حذف رقبای سیاسی و درون گروهی خود دارد، به این صورت که وی با بررسی رفتار سیاسی افراد درون جناح خود، همواره قلدرترین و خطرناکترین آنها را که احتمال محبوبیتش می رود را با تشویق و حمایت وارد کارزارهای سیاسی می کند و بعد از شکست فرد مورد نظر، هاشمی وی را طرد می کند و نسبت به وی اعلام موضع می کند.جیب و غریب و سخنان نامتوازن ایشان را ناشی از شوک۳تیر۸۴ می دانند. فرزندان هاشمی از یکسو از عدم برخورد قضایی با خود مطمئن بودند و از سویی دیگر تکیه گاهی بنام پدر داشتند. هاشمی از یکسو از انقلاب و نظام و مقابله با افراط و خودسری می گفت در میتینگ انتخاباتی ورزشگاه آزادی توهین های غیر انسانی نثار منتخب ملت کرد. همسر خودسر هاشمی رفسنجانی اولین آمر در صدور فرمان اغتشاش بود و تعجب جامعه سیاسی از خط و نشان کشیدن این زن برای جمهوریت نظام بود. یاسر هاشمی از حاضرین همیشه در صحنه اغتشاشات سال ۸۸ و بعد ازآن بود و در همه این موارد دستگاه قضا تنها در پی مقابله لفظی با فتنه بود. آیا با این کار زمینه بی اعتبار شدن قانون فراهم نمی شود؟و از سویی دیگر خانه اش مامن نیروهای خودسر و افراطی بود. هاشمی بدانند که موج نفرت مردمی از ایشان همان آتش فشانهای خاموشی است که بی قانونی و اشراف گرایی را نشانه رفته است و نه با بیل و نه با پیل نمی توان آن را متوقف کرد. بی دلیل نیست شما در هر حضور کوتاه در راهیمایی باید حدود۲۰۰ محافظ همراه خود بیاورید تا هم برای شما شعار دهند و هم نقش مردم را بازی کنند و شما به آنها لبخند بزنید. فایزه هاشمی تا هنگامی در مجلس امثال محمدرضا باهنر، علی لاریجانی، علی مطهری هستند با خیال راحت به کار خود ادامه می دهد. علی مطهری که دایره المعارف فحش است و مانند کودکها اصلا روی زبان خود کنترل ندارد. این را بنده شخصا از نزدیک دیدم و تاسف خوردم. بماند فحاشی های ایشان در مجلس و سکوت دستگاه قضا. شعار مرگ بر هاشمی طنین انداز راه پیماییهایمان است. معادل مرگ بر آمریکاپی نوشت: هاشمی هم از خبرگان کنار رفت. یادمان باشد استعفای هاشمی از نقشه های مشترک قالیباف و هاشمی جهت مظلوم نمایی این خاندان اغتشاشگر است. جریان هاشمی با ولایت مشکل دارد. هاشمی ملاک حق و باطل بودن جریانات سیاسی است.