گزیده خبر های 11 فروردین – 90 قسمت - 4

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي كشور:3.4 هزار ميليارد تومان نقدينگي كشور در اختيار 43 نفر است.خبرگزاري فارس: عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي كشور گفت: 3 هزار و 400 ميليارد تومان از سرمايه‌هاي كشور در اختيار 43 نفر است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001110040

توجه داشته باشید اگر اقتصاد کشور ثبات داشته باشد و تولیدات داخلی جوابگوی نیاز جامعه باشد .یعنی اینکه آنگونه خود کفا باشد که اگر چنانچه مازاد تولید برای صادرات و تأمین منبع ارز پشتوانه ی خزانه ی دولت و تقویت واحد پول کشور نداشته باشد حد اقل تولیداتش به اندازه ای می باشد که نیاز به واردات و خروج ارز و رونق واسطه گری و دلالی اقتصای در جامعه نباشد تا که تبدیل به عامل تورم و گرانی و انباشت حجم نقدینگی در بازار شود و موجب رشد نرخ تورم و گرانی و تعطیلی کار خانجات و کاهش ضریب تولید و رشد ضریب بیکاری گردد . البته همراه با روند لجام گسیخته ی تورم و گرانی و فقر و بیکاری و شکاف عمیق طبقاتی در جامه نیز می شود. حال تصور کنید که طبق مبلغ 3400 میلیار د تومان که معادل 3 میلیارد و 400 میلیون دلار است بخشی از حجم نقدینگی می باشد که گفته شده این حجم پول های شناور یک بانک است که به 43 نفر داده شده است. یعنی سهم هر نفر بطور متوسط رقمی نزدیک 80 میلیون دلار وام داده شده ی بانکی به هر نفر می شود. همچنین از سوی دیگر عضو بازار مکاره ی هشتم از آمل اعتراف کرده است که از مبلغ بیش از 20 میلیارد دلار حجم نقد ینگی کشور یک چهارم آن نیز در اختیار بخش خاص می باشد . مشروط بر اینکه افزوده است که مبلغ 2 میلیارد دلار دیگر در اختیار 41 نفر یا شخص یا شرکت خاصی می شود در اختیار خود دارند . حال این ارقام را مقایسه کنید با دستمرد تصویب شده ی 330 هز ار تومانی مااهیانه کار گران در سال جدید که کمتر از یک سوم رقم تخمینی حداقل دستمزد تعیین شده در مرز فقر اقتصادی می باشد . همچنین به یاد آورید که خمینی شیاد قول حکومت مستضعفان و پا بر هنگان را اوایل انقلاب داد وجانشین حقه باز فریبکار وی خامنه ای منشور 8 ماده ای مبارزه با فقر و بیکاری و تبعیض و رشوه و...را صادر کرد . همینطور با ادعای پیام سال عدالت امام علی و شکوفائی و نو آوری اقتصادی و همت و کوشش و جهاد اقتصادی هم ولی وقیح مکمل آن نمود تا مترادف ساده زیست بودن دولت اصول گرا شود که رئیس جمهور قلابی و تقلباتی مدعی عاشق خدمت گزاری به مردم ایران دارد . بهر حال ترکیب و تلفیق این اعداد و ارقام و وعده ها و آمار های ارائه شده حاصلش تبدیل به زندگی طاقت فرسای اکثریت جمعیت کشور شده است که در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند و هرروز که سپری می شود نه چشم انداز بهبود شرایط برای شان وجود ندارد ، بلکه افق بس تیره و تار و تاریک تر می باشد. چونکه شکاف طبقاتی آنگونه عمیق شده است که اقلیتی که قدرت راقبضه کرده با شرکای شان از همه امکانات بر خور دار شده و هرروز بر انباشت ثروت های باد آورده ی نجومی غارتگری شان افزوده می گردد . در مقابل همانگونه که گفته شد اکثریت جمعیت کشور که شامل 80 % می شود در سخت ترین شرایط ممکن زندگی بس طاقت فرسائی بسر می برند یا اینکه متحمل می شوند.

وي با بيان اينكه بايد از اين استعدادهاي درخشان حمايت شود، افزود: بايد زمينه‌هاي لازم براي شكوفايي و بروز طرح‌هاي نوين را در كشور مهيا كنيم.نماينده مردم آمل و لاريجان در مجلس شوراي اسلامي با اعلام اينكه از 220 هزار ميليارد تومان نقدينگي كشور، بيش از 50 هزار ميليارد تومان آن در دست بخش خاصي است، گفت: 50 هزار ميليارد تومان يك چهارم نقدينگي كشور است.يوسفيان ملا كه خود عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي كشور است در تشريح اين موضوع يادآور شد: 3 هزار و 400 ميليارد تومان در اختيار 43 نفر از يك بانك بوده و همچنين 2 هزار ميليارد تومان ديگر در اختيار 41 نفر است كه يا شخص خاص يا شركتي آن را در اختيار دارند.وي افزود: شركت‌هاي مختلف با وثيقه‌هاي ناچيز وام‌هاي كلان دريافت كردند كه اعضاي ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي ساعت‌هاي زيادي در هفته در حال بررسي اين مقدار مبالغ هستند.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي:«12فروردين» روز جريان‌يافتن خون تازه در شريان‌هاي هستي ايران است.خبرگزاري فارس: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور بيانيه‌اي، ضمن گرامي‌داشت «يوم‌الله 12 فروردين» آن را روز تثبيت انقلاب اسلامي و تثبيت استقلال‌طلبي واقعي ملت غيور و رشيد ايران اسلامي معرفي مي‌كند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001110116

برای خنثی کردن فریاد های مرگ بر دیکتاتور و اصل ولایت وقیح سر داده شده در تظاهرات ضد حکومتی که پس از کودتای 22 خرداد 88 شروع شد و پژواک این فریاد ها تا جشن مراسم 4 شنبه سوری 89 و تظاهرات شب عید در حافظیه ی شیراز ادامه داشت . همچنین بر ای زهر چشم گرفتن یا پیش گیری کردن از ایرانیان نا راضی یک روز قبل مراسم جشن سیزده بدر تا فریاد مرگ بر دیکتاتور نزنند . همچنین به موازی طرح راه اندازی تظاهرات فرمایشی نمایشی در سوریه از بشار اسد . همینطور ترسیم کردن خط و خطوط برای مطبوعات دو هفته تعطیل شده تلاش می شود تا نمایش فر مایشی دولتی برای 12 فروردین تدارک دیده شود

مديركل ميراث فرهنگي استان بوشهر:ورود گردشگران به استان بوشهر از مرز 5 ميليون نفر گذشت.خبرگزاري فارس: مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان بوشهر گفت: ميزان ورود گردشگران به استان بوشهر از مرز 5 ميليون نفر گذشت.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001110051

کورس و رقابت گذاشتن در ارائه ی اعداد و ارقا م نجومی سفر های نو روزی همچنان ادامه دارد . طوریکه تا کنون نزدیک به دو برابر جمعیت کشور اعلام شده که در استان های گوناگون کشور مهمان نوروزی مسا فران بوده اند . فراموش نشود به نظر می رسد که ارائ ی اعدا و ارقام و آمار های دروغین غیر واقعی آنقدر ادامه میی ابد تا که ثابت شود که درست است که می شود آب که از سر گذشت فرقی نمی کند که یک وجب یا 100 وجب باشد..

وداع آخر میرحسین موسوی با پدر

مفهوم عملی ادعای امن و آزاد ترین کشور جهان بودن یعنی اینکه مقامسابق رژیم ضد بشری و نا مشروع در دیدار پدر در حال احتضار می بایست زیر کنترل دوربین های نیروهای الاعاتی و امنیتی باشد . فر اموش نشود که اینگونه آزادی برای مردم عراق وبحرین و یمن و لبنان و فلسطین و منطقه پیام داده می شود!

جرس: شب گذشته میر حسین موسوی با حضور در منزل پدری با مرحوم میر اسماعیل موسوی وداع گفت. به گزارش رسیده به جرس وی که در حلقه نیروهای امنیتی به خانه پدری رفته بود، از لحظه ورود یکدم می گفت.صبر...صبر...صبر...فقظ صبر".یکی از نزدیکان میرحسین موسوی به جرس گفت: نمی دانم این را برای ما می گفت که از شوق دیدارش زار می زدیم یا داشت به مردم پیامی می رساند.وی می افزاید: در این دیدار کوتاه وی چند بار تکرار کرد "فقظ باید دعا کنیم".گفتنی است که ماموران امنیتی از تمام این لحظات با دوربین های مختلف فیلمبرداری می کردند.

این رژیم فاشیستی مذهبی تر وریستی نا مشروع که آنگونه وحشتزده شده و به پایان راه نزدیک شده است که نه فقط دشمنی با مخالفین همچون مجاهدین دارد که حامیان شان را با اتهامات واهی و پوچ دستگیر و شکنجه می کند وبه اسارت و گروگان خود در می آورد و آنگونه شکنجهه ای روحی و روانی و جسمی به اینان دژخیمان شکنجه گر در سیاه چال ها وارد می کنند که دچار بیماری های جسمی مزمن در سیاه چا ها می شوند . سپس نه اجازه به اینان برای مداوای نمی دهد ، بلکه بدلیل فشار و محدودیت های ضد انسانی بیش از حد مبتلابه بیماری های لا علاج حاد همچون سر طان می کند تا که همچون شهید محسن دگمه چی زجر کش شود . سپس به مراسم خاک سپاری اش هم تهاجم وحشیانه می کند ، بلکه این رژیم ضد بشری نا مشروع آنگونه وحشی و ضد انسانی و تر مز بریده و مهار نا پذیر شده است که به مقامات سابق خود مثل میر حسین موسوی هم رحم نمی کند . طوریکه وی را در حصر خانگی نگهداشته آنگاه آشنایانش را بدلیل حضور در مکان حصر بشدت امنیتی برای همدردی وتسلیت گفتن یا حضور در در مراسم خاک سپاری پدرش با توهین و اهانت و ضرب و شتم نمونه دو خبر زیر باز داشت می نماید .

شوهر خواهر میرحسین موسوی دستگیر شد

پدر شهید حبیبی موسوی در منزل مرحوم میر اسماعیل موسوی بازداشت شد.به گزارش خبرنگار کلمه، آقای حبیبی موسوی که شوهر خواهر میرحسین و پدر دو شهید است، ساعتی پیش در منزل پدر همسرش که به تازگی درگذشته، بازداشت شده است.سید علی حبیبی موسوی در روز عاشورای سال ۸۸ به ضرب گلوله به شهادت رسید. ابراهیم، برادر او نیز در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده بود.

بازداشت نوراللهیان در مراسم تشییع میر اسماعیل موسوی

کلمه : حجت الاسلام نوراللهیان، از روحانیون فعال در ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در انتخابات دهم ریاست جمهوری، صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع میر اسماعیل موسوی بازداشت شد.به گزارش کلمه، نوراللهیان که خانواده شهید و از نمایندگان سابق بیت رهبری است، صبح روز پنجشنبه ۱۱ فروردین برای حضور در مراسم تشییع و تدفین پدر مهندس موسوی در منزل ایشان حضور یافته بود که از سوی ماموران بازداشت شد.گزارش شده که بازداشت حجت الاسلام و المسلمین نوراللهیان، با خشونت و رفتارهای زشت و زننده از سوی ماموران امنیتی همراه بوده است.