دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 26 اسفند ماه سال 1389

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان "عبور از 89 "

"ادامه ی جنگ میان باندهای مافیایی کودتاگرغالب که در سال آینده گسترده و علنی تر خواهد شد . پس چشم انداز خیلی تیره وتار تراز شرایط کنونی خواهد بود و راه حل رهایی از شرایط طاقت فرسای کنونی تلاش و مبارزه ی همگانی در استای تغییرات دمکراتیک در ایران و پایان دادن به حکومت 32 ساله ی رژیم ضدبشری غارتگر عوامفریب و وطن و دین فروش تحمیل شده در ایران می باشد"

ماهیت و ساختار عملکر 32 ساله ی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی حاکم بر ایران که کارنامه اش آنگونه سیاه وننگین است که در آن نقطه ای سفید دیده نمی شود تا که مدافع منافع ملی وپاسخگویی به مطالبات مردم در آن یافت شود . لابد سئوال خواهد شد اگر چنین است پس چگونه این رژیم ضد بشری موفق شده است به حیات ننگین خائنانه ی خود ادامه دهد.جواب خلاصه این است . چونکه پارامترهایی وجود داشته که موجب بقایش شده است . که این پارامتر ها شامل 1- همگان می دانند که دین چگونه به ابزار سرکوب و سانسور و خفقان و قدرت تبدیل شده است وچه نقش کلیدی در خفه کردن صدای مخالفان و معترضان و سپر بلا تا توجیه گر همه تا رسائی ها وجنایات و خیانات و غارتگری ها و اتهام زنی و... داشته است؟ 2- همچنین جنگ خانمان بر اندازانه که نعمت الهی نامید شد وهنوز هم سایه شومش سنگینی می کند که چگونه کمک به ادامه ی حیات ننگین این رژیم کرده است؟ 3- همچنین نقض بی امان سرکوب و رعب و وحشت در جامعه که همراه با بازداشت و زندان واعدام بوده است که زیر پوشش ترفندوتاکتیک وبهانه های گوناگون پیگیری شده است که شامل مبارزه با مبارزان راه آزادی و انقلابیون سیاسی ودگر اندیشان و بی حجابی و شبیخون فرهنگی ومبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر معتادین و اراذل و اوباش و فتنه گران با پیشوند نام ابزار چماقی خمینی شیاد و جانشین وی ولی وقیح نا مشروع وپسوند مبارزه باآمریکا و اسرائیل و غرب دنبال و اجرا شده است . 4- همینطور سیاست چوب تاراج بر منابع ذخایر کشور زدن و باج دادن های کلان به غرب و سایر کشور های دیگر همچون روسیه و چین و آمریکای لاتین و.... بوده است تا حمایت و موافقت شان پیرامون مسایل مختلف همچون پروژه ی هسته ای و جنگ و نقص حقوق بشر جلب وجذب گردد. 5- اما در بعد بیرونی دیپلماسی فعال سیاست صدور تروریسم و بحران وارتجاع به برون مرز و مداخله گری پیگیر در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه بوده است. طوری که طراحی بحران آفرینی و جنگ افروزی هائی که از طریق حزب الله لبنان و حماس و سپاه قدس در منطقه تعقیب شده است نقش بس اساسی بقول فرماندهان پاسدار در سیاست جنگ دربرون مرز به جای درون خانه و منحرف کردن اذهان عمومی و باج گیری و خلاصه عبور موقتی از بحران هایی همچون هسته ای و تحریم ها و انزوای منطقه ای و جهانی و عدم مشروعیت اش داشته است.6- بموازات پیگیری سیاست های ذکر شده از شگرد آدم ربایی شهروندان خارجی و اتهام جاسوسی به اینان زدن استفاده شده است . چونکه در ادامه ی این سناریوی آدم ربایی بازی کثیف زدو بند باج گیری و معامله گری در پشت پرده بوده دنبال شده و حکمان دین ووطن فروش ایران بهره های کلان از اینسیاست برده اند .

بنابراین بر اساس تجربه ی عملی پارامتر های ذکر شده است که قلم بر دست یادداشت روز نویس شروع سالی که پایانش رسیده است آغازش را نهم دی و 22 بهمن سال 88 دانسته و نویدداده است که این روز ها پیش در آمد شروع سال 90 هم خواهد شد . یعنی بعنوان هدیه نوروزی سرکوب عریان را وعده داده است . چونکه در این دو روز ساندیس خوران بسیج شده از حاشیه های شهر ها و روستا ها از سوی سازمان بسیج و پاسداران کودتا گر به چندین شهر گسیل شدند تا با فریاد مرگ بر منافق و محارب دادن رهبران رقیب را سران فتنه بنامند وهمراه با معترضان ناراضی ناشی از کودتای تقلباتی 22 خرداد 88 را متهم به محارب کند و برای شان صدور حکم اعدام تقاضا نمودند . البته از آن زمان نهم دی و 22 بهمن 88 که آغاز سال 89 نامیده شده تا کنون فضای رعب وحشت همراه با احکام اعدام و فضای حکومت نظامی تحمیل شده حاکم بوده است . ولی همه اهداف توطئه آمیز طراحی شده خفقان و سانسور و رعب و وحشت و ضرب و شتم بر خلاف کودتا گران در تظاهرات 25 بهمن 89 بر هم ر یخته و زیرابش زده شد . طوریکه حصر خانگی موسوی و کروبی و همسران شان قبل از تظاهرات 25 بهمن نه تأثیری نداشت ، بلکه موجب رادیکال شدن شعار و فریاد های مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و مبارک ، بن علی ،نوبت توست سید علی شد. با اینکه مزدوران مسلح آتش گشودند و چندین نفر از تظاهر کنندگان راشهید و مجروح کردند و تعداد بی شماری را نیز باز داشت کردند و با متهم کردن اپوزیسیون که عامل قتل اینان بودند. بدتر اینکه شهید دزدی کردندوهویت وی را با بسیجی تغییر دادند که موجب داستان تف و تاق ریش برای بازیگران این سناریوی کمدی شد . چونکه اینگونه داستان سرایی های تهدید آمیز نه سبب ترس و خاموشی معترضین نشد ،بلکه در اول و دهم اسفند باز هم دست به تظاهرات اعتراضی خیابانی زدند تا نشان دهندکه دیوار اختناق ترک بر داشته ودر حال تبدیل شدن به شکاف و فروریختن آوار شدن بر سر طراحان توطئه گر کودتا گر ومدفون ردن شان می باشد. زیراکه جوانان پر شور معترض در جشن بزرگ 4 شنبه سوری سنگ تمام گذاشتند طوریکه قلم بر دست وحشت زده به جای دادن وعده پیگیری مطالبات مردم که کمرشان در زیر خط فقر اقتصادی و بیکاری و تورم و گرانی شکسته شده است. اما از روز های سرکوبگری عریان و تیغ کشی و لغز خوانی وعربده کشی وتهدید به بازداشت و متهم به محارب و تقاضای اعدام رقبا و ناراضیان همراه با فریاد بر منافق و چاشنی بصیرت داده شده 88 که از سوی ساندیس خوران و بسیجیان ولباس شخصی های دژخیم بود که در تظاهرات نمایشی و فر مایشی حکومتی 9 دی و 22 بهمن حضور داشتند. و این روز ها مبداء آغازین سال 89 شد. اکنون افتخار به این دور روز تاریخی سرکوبگری کرده و آن را چاشنی پرونده سازی فعال برای محاکمه ی سران فتنه از سوی این دروغ نامه ی کیهان کرده است . به ویژه اینکه اکنون با برجسته کردن نقش کلیدی دروغ نامه ی کیهان با اذعان انرژی فراوان درطراحی چنین روز هایی و سناریو و پرونده سازی علیه ی رقبا که هدف بازداشت و محاکمه و مجازات شان بوده است . چون این هدف هنوز کامل نشده است . لذا برای پیگیری اش . می بایست که این دو روز مذکور تکرارش برای سا ل90 چنین نوید داده شده است :

"سال 1389 از آن سال هايي بود كه زود شروع شد. بسياري عقيده دارند سال 89 در واقع از 9 دي 88 آغاز شد؛ روزي كه سيل خروشان مردم غبار چشم آزار فتنه را پاك شست و زدود. آن روز را عاشقان خميني و خامنه اي در ايران عيد گرفتند و نوروز 90 هم تداوم همان سرور در دل ها بود. كيهان در تمام روزهاي سال 1388 تلاش كرد تا هيچ ماموريت و وظيفه اي را بالاتر از حضور در خط مقدم نبرد با فتنه گران نداند و انرژي خود را، هر چه بود، تمام و كمال در اين راه مصرف كند. روز 9 دي 88 و بعد از آن 22بهمن، آغاز راهي بود كه تمام سال 89 هم به پيمودن همان راه صرف شد. راهي كه راهبرش ضوابط و معيارهاي آن را چنين تبيين كرده است: مهم ترين ويژگي اهل ايمان در ايام فتنه، بصيرت است و بصيرت يعني مرزبندي شفاف و صريح با دشمن، و در مرحله بعد، دقت در تمييز دوست و دشمن و اشتباه نگرفتن جبهه هاي حق و باطل با يكديگر كه اگر اين اشتباه رخ بدهد آتش فتنه دوباره شعله ور خواهد شد و دشمن مجال بازيابي نيرو و توان خويش را به دست خواهد آورد.كيهان در حالي قدم به سال 1389 گذاشت كه عقيده داشت ماموريت سال 88 اگرچه با كمال قوت انجام شده اما هنوز پايان نيافته است. كارهاي ناتمام فراواني مانده بود كه بايد انجام مي شد. قبل از هر چيز به محاكمه كشيدن فتنه گران در دادگاه افكارعمومي و صدور كيفرخواست مردمي براي آنها دغدغه اصلي و كليدي كيهان بود چرا كه كيهان عقيده داشت فتنه به معناي واقعي كلمه زماني پايان خواهد يافت كه ماهيت واقعي سران آن تمام و كمال آشكار شده باشد.از نخستين روزي كه فتنه 88 كليد خورد عقيده كيهان اين بود و هر روز هم مستندات و دلايلي نو براي آن يافت كه اين فتنه يك «پروژه بيروني» است و آنها كه در داخل دانسته يا نادانسته با آن همراه شده اند چيزي جز بازيچه هاي خود فروخته نيستند. آنچه اهل فتنه در ايران كردند فقط اجراي يك برنامه از پيش طراحي شده بر مبناي فرمولي بوده است كه كيهان پيشتر با جزئيات به تشريح آن پرداخته بود. كيهان در سال 89 بخش مهمي از توان خود را متمركز بر مستندسازي اين وابستگي و توضيح و تشريح جزئيات آن كرد، كاري كه بسياري از اهل فن مكرراً توفيق كيهان در آن را ستوده تلاش كيهان براي معرفي هويت واقعي سران فتنه در مسيري كاملا صحيح پيش رفته است. در آن روز بود كه همگان حتي آنها كه از كاروان ملت جامانده و در تمام اين مدت حاضر به مرزبندي صريح با اهل فتنه نشده بودند دريافتند كه ديگر داستان انتخابات و اعتراض در كار نيست، بلكه هر چه هست مواجهه انقلاب و ضدانقلاب است؛ روزها و ماههاي آغازين فتنه اهداف پليد خود را در پوشش شعارهاي به ظاهر قانون گرايانه و مردم دوستانه مخفي كند اما به محض آنكه اربابان بيروني اش عرصه را بر خود تنگ ديدند و به آن فرمان انتحار دادند تمامي آن پوشش ها را به يكباره كنار گذاشت و بار ديگر تمام قد در دفاع از آمريكا و اسرائيل وارد صحنه شد. و اين پايان كار بود. 25 بهمن به روشني ثابت كرد كه همه آنچه كيهان به طور مستند درباره ماهيت سران فتنه به آن پرداخته كاملا منطبق با واقعيت بوده است"

قلم بر دست وارونه گوی یادداشت روز نویس بدون آنکه به تظاهرات یکم و دهم اسفند که ادامه تظاهرات 25 بهمن بود اشاره کند که کک برتوی پاسداران کودتا گر و ولی وقیح نا مشروع انداخت . همچنین تظاهرات جشن 4 شنبه سوری که ادامه ی 3 تظاهرات قبلی بود ولی از وحشت بازتاب خبری اش دست به سانسور تهدید آمیز خبرش زده شده است . بهر حال اکنون پس از لغز خوانی اش که شبیه آواز خوانی آن یارو ترسیده در تاریکی شب عبور از پس وچه باغ ها می باشد که عجیب از حرکت تصاویر سایه های شاخه ی درختان بر روی دیوار باغ ها ترسیده بود . پس برای فرار از غالب شدن ترسدست بر زیر آواز خوانی بلند ز تا اینگونه ترس خودش را به پوشاند . وی نیز بهمان شیوه دست به فرصت طلبی لغز خوانی زده و از قیام های ملت های منطقه علیه ی دیکتاتور ها یاد نموده است. در صورتی که ایران بد ترین وخطر ناک ترین دیکتاتوری هاست چون فاشیستی مذهبی می باشد . ولی وی برای اینکه به سبک جسد شهید دزدی و هویت بسیجی برایش هویت ساخته باشد در این مورد با آویزان شدن به برگ برنده ی جنگ 33و22 روزه با اسرائیل که اعتراف آشکاردفاع از اقدامات پاسداران و دفاع از سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز است . همچنین تأئید مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه می باشد. البته هدف فرار ازپاسخگویی به مطالبات چپ و راست به تعویق افتاده ی مردم است. اما وی از موضع تاکتیکی ضد آمریکایی و اسرائیلی با اعتراف صرف انرژی فراوان اینگونه پیرامون سناریو سازی وا ادعای وارونه برای بهر ه برداری از قیام های ملت های منطقه کرده است :

"ز موضوع فتنه كه بگذريم بي گمان اصلي ترين مسئله در سال 1389 كه كيهان انرژي فراواني صرف آن كرد و البته هنوز در آغاز راه قرار دارد، موضوع خيزش عظيم اسلامي مردم منطقه است. روزي كه نخستين جرقه اين تحولات در تونس زده شد و مردم غيور اين كشور عليه ديكتاتور آمريكايي آن به پا خاستند شايد بسياري تصور نمي كردند كه دامنه اين حوادث تا اين حد فراگير شود. بويژه آمريكا و اسرائيل كه منطقه خاورميانه را به عنوان منطقه ميزبان حياتي ترين منافع خود تعريف كرده اند از روز نخست در تلاش بودند تا شعله هاي اين خشم مقدس را فرو بنشانند."كيهان به محض اينكه اعتراضات در تونس به نتيجه رسيد و ناآرامي ها كم كم در مصر و يكي دو كشور ديگر آغاز شد، به اين تحليل قطعي رسيد كه دوراني بس مهم در خاورميانه فرا رسيده است و آينده اين منطقه ديگر هرگز مانند گذشته نخواهد بود. نخستين موضوعي كه به ذهن مي رسيد اين بود كه به ياد بياوريم چگونه امام بزرگوارمان سال ها قبل، همه اين حوادث را با تيزبيني و ظرافتي بي مانند پيش بيني كرده بود و پس از آن هم رهبر بزرگوار و حكيم انقلاب اسلامي در شرايطي كه كشورهاي غربي تصور مي كردند ايران را تحت شديدترين فشارها قرار داده اند فرموده بودند كه به زودي ملت هاي منطقه دوراني را خواهند ديد كه در آن نشاني از سلطه آمريكا و وجود منحوس اسرائيل نباشد. احساس ما در كيهان اين بود كه نشانه هاي آن بشارت بزرگ هويدا شده است و به همين دليل از روز نخست تصميم گرفته شد كه جز در موارد بسيار استثنايي تيتر اول به موضوعي جز تحولات منطقه اختصاص پيدا نكند. اين همان تصميمي است كه در ايام جنگ 33 روزه لبنان و جنگ 22 روزه غزه نيز گرفته شد و كيهان به اين وسيله تلاش كرد سهم خود را در اين نبردهاي قهرمانانه ايفا كند. تيترهاي كيهان بلافاصله در ميان انقلابيون خاورميانه باز نشر مي شد و در رسانه هاي منطقه بازتاب گسترده اي پيدا مي كرد و البته لازم است از برادران انقلابي خود در برخي از كشورهاي منطقه كه با ارسال شماري از گزارش هاي منحصر به فرد ما را ياري كرده و مي كنند قدرداني كنيم"

در دنباله ی قلم زن یادداشت روز نویس اعتراف به صرف چگونگی اختصاص دادن تمام توش و توان تجربه ی کار کنان دروغ نامه ی کیهان به سناریو وپرونده سازی علیه ی سران رقیب کرده است تا اینکه پرونده شان از حضور در صحنه بسته شد . درادامه از سرکوب کردن مردم معترض و سناریو وپرونده سازی کردن برای معترضان گفته است که چگونه به دو روز مهم نهم دی و 22 بهمن 88 اشاره شده این دروغ نامه درر اه اندازی اش نقش داشته است . طوریکه در نهایت تبدیل به ارعاب و خفقان و سانسور درسال 89 از همان آغاز تا پایانش به سبک این دو روز شد. سپس با عبور کردن از نپرداختن به مطالبات مردم از پروژه ی هسته ای در سال سپری شده دفاع کرده است. آنگاه به پشتیبانی و دفاع از طرح حذف یارانه های دولتی پرداخته که در سال 89 اجرا شد و در پایان این چنین یقه ی رحیم مشایی متهم به عامل نفوذی دشمن درون اصول گرایان را بدون نام بردن گرفته است.

در روزهاي آغازين تحولات منطقه، برخي از دوستان دلسوز، كيهان را به ملايمت بيشتر فرا مي خواندند و حرفشان هم اين بود كه بعيد است آمريكايي ها بگذارند اين جرقه هاي اميد بخش به آتشي فروزان بدل شود اما باور ما اين بود كه نيروي ايمان وقتي با اراده ميليون ها مرد و زن گره بخورد آن وقت ديگر نه طراحي هاي آمريكا و نه مانع تراشي هاي هيچ شيطان ديگري قادر به مقابله با آن نخواهد بود. نامبارك مصر كه از قاهره گريخت ديگر از دوستان ملايم طبع هم صدايي برنخاست و همگان به اين نتيجه رسيده بودند كه پايان بازي استكبار در منطقه فرا رسيده است.در آغاز سال 89 بيانيه تهران ميان 3 كشور برزيل، ايران و تركيه امضا شد كه به اعتراف بسياري از تحليلگران گامي بلند درعرصه روابط خارجي ايران بوده است. آمريكايي ها البته تلاش فراواني كردند تا با استفاده از ابزارهايي مانند قطعنامه هاي تحريم در شوراي امنيت روي مواضع راهبردي ايران تاثير بگذارند اما مجموعه تحولات سال 89 به آنها نشان داد كه اولاً قادر به توليد هيچ فشار مؤثري بر ايران نبوده اند و ثانياً فشاري هم اگر دركار باشد اراده ايران محكم تر از آن است كه با اين فشارها تغيير كند. گام مهم ديگري كه در سال 89 برداشته شد اجراي موفق هدفمندي يارانه ها از جانب دولت بود. اگرچه دشمنان اميد فراواني به اين بسته بودند كه بتوانند از دل اين گام بلند فتنه اي ديگر بيرون بياورند اما همت بلند دولت، هوشمندي مسئولان و همراهي مردم همه اين توهمات را در همان گام اول خنثي كرد. كيهان از نخستين روزهاي آغاز اجراي اين طرح تلاش كرد به تقويت موضع دولت و آگاه سازي مردم بپردازد و اكنون خرسند است كه مشاركتي مؤثر در اين امر داشته است.و نهايتاً، سال 89 در حالي به پايان مي رسد كه حفاظت از كيان اصولگرايي به عنوان يگانه پرچمي كه اهل ولايت بايد گرد آن جمع شوند، يكي از مهم ترين دغدغه هاي كيهان است و خواهد بود. از جمله نگراني هايي كه اكنون دل ها و جان هاي پاسدار اصول انقلاب را مي آزارد اين است كه برخي منحرفان بخواهند با منتسب كردن خود به دولت عزيز و خدمتگزار و با كيسه دوختن از توفيقات آن ويژگي هاي اصلي اين دولت را كه همانا اسلامي، مردمي، كاري و انقلابي بودن است، در معرض خطر قرار بدهند. كيهان در سال 89 تلاش كرد با حفظ حريم دولت و پيشگيري از دست اندازي دشمنان به اين عرصه، هر جا كه لازم بود، از هويت واقعي اين جريان انحرافي و حاشيه ساز، پرده بردارد و البته در حاشيه نگه دارد و متن تلاش هاي خود را به مبارزه با مسئله سازان اصلي اختصاص بدهد"

در خاتمه اینکه همانگونه ابتدای نوشتاراشاره شد . ماهیت این رژیم چون ضد بشری و قرون وسطایی می باشد . طوریکه نقطه ای سفید در کار نامه ی سیاه ونگینش دیده نمی شود . اکنو ن قلم زن عضو حزب الله و همکار سر بازجو پاسدار شریعتمداری در یادداشت روز تحلیلی خود در دروغ نامهی کیهان ثابت نمود که چنین است . زیرا که بدون آنکه کوچکترین اشارهای حتی به نامه مردم و مطالبات وو ضعیت اقتصادی شان کند و یا سخنی از وضعیت نابسامان اقتصادی کشور بگوید که چرا هرروز میزان واردات کالا ها بر صادرات سبقت می گیرد. آنگونه که موجب تعطیل شدن مستمر کار خانه ها ووادهی تولیدی و بیکاری روز افزونی کار گران شد ه است . همچنین مکمل آن مدام خبر های اعتراضی شان تأکید یر تعویق دستمزد چندین ماهیانه شان می باشد . از طرف یگر نرخ تعیین شده 330 هزار تومان حدقل دستمزد از سوی دولت و کار فرمان برای کار گران درسال آینده که کمتر از یک سوم رقم حداقل دستمزد زیر خط فقر اقتصادی می باشد چاشنی حذف یارانه های دولتی شده است که تازگی یک نماینده ی بازار مکاره از غیر واقعی بودن قبوض 20 هزار تومانی قبلی به قبض های 800 هزار تومانی جدید تبدیل شده است . یعنی 40 برابرشدن که بخشی از درباغ شروع حذف یارانه های دولتی است که قلم بر دست یادداشت روز نویس از اجرای موفقیت آمیز این طرح و دفع و خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه این طرح گفته است . همانگونه که از طرح کودتای 22 خرداد 88 وحذف رقبا و سرکوب معترضان در نهم دی و 22 بهمن 88 دفاع کرده و آن سرآغاز شروع شدنش در سال 89 گفته و نوید داده است که سال 90 هم می بایست اینگونه شروع شود . زیراکه مدعیست هنوز سناریوی محاکمه ی سران رقیب و محاکمه ومجازات شدن به پایان نرسیده است . همچنین دفاع عریان از سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز و مداخله گری در امو داخلی کشور های همسایه و منطقه کرده است . چون اعتراف کرده است این پیش بینی خمینی شیاد و جانشین وی ولی وقیح نامشروع بوده که اکنون به واقعیت پیوسته است . ازطرف دیگر دفاع از پروژه ی هسته ای و تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای کرده است که سیاست صدور ترویسم و بحران و ارتچاع به برون مرز مر تبط با همین پیگیری اهدف پروژه ی هسته ای است . بری اینکه تأکید می شود هدف در برون از خانه جنگیدن به جای درون خانه جنگیدن برای دفع خطر تهاجم دشمن است . بالاخره اینکه بر اتحاد اصول گرایان تأکید کرده است تا که توانسته باشد رحیم مشایی وحامیان شان را به عاملان هموار کننده ی دست اندازي دشمنان به اين عرصه ی اصول گرایان متهم و محکوم کند و افزوده هر جا كه لازم بوده است از هويت واقعي اين جريان انحرافي و حاشيه ساز، پرده برداشته است . بهر حال چون نامی از مردم و مطالبات شان مطرح نشده است . بنابراین ادامه ی جنگ میان باندهای مافیایی کودتاگرغالب که در سال آینده گسترده و علنی تر خواهد شد چشم انداز خیلی تیره وتار تراز شرایط کنونی خواهد بود و راه حل رهایی از شرایط طاقت فرسای کنونی تلاش و مبارزه ی همگانی در استای تغییرات دمکراتیک در ایران و پایان دادن به حکومت 32 ساله ی رژیم ضدبشری غارتگر عوامفریب و وطن و دین فروش تحمیل شده در ایران می باشد.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/891226/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 26 اسفند ماه سال 1389

عبور از 89 (يادداشت روز)