گزیده خبر های 27 اسفند – 89 قسمت - 2

کلینتون:موضع تهران در تحولات خاورمیانه ریاکارانه است

خوب وقتی این آشکارا اعتراف به این واقعیت می شود . باید به اوباما گوشزد شود کهدیگر نه جای ادامه ی سیاست خائنانه ی زد وبند پت پرده یا پیش برد مذاکرات هسته ای بتاقی می ماند ، بلکه برعکس زمان اتخاذ تصمیمات مسئلانه برای تنبیهات و مجازات های جدی سخت گیرانه علیه ی رژیم فاشیستی مذهبی توریستی و حمایت از مقاومت و مبارزه ی مردم ایرا برای آزادی و تغییرات دمکراتیک در ایران می باشد.

هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا، موضع مقام‌های تهران در مورد تحولات جاری خاورمیانه را «اوج ریاکاری» توصیف کرده است.به گزارش رادیو فردا، وزیر خارجه آمریکا، روز چهارشنبه، در گفتگو با شبکه تلویزیونی نیل در مصر، گفت که انقلاب ایران ربوده شد و اکنون با کنترل بیشتر مناصب توسط سپاه پاسداران، حکومت ایران در حال تبدیل شده به حکومتی نظامی است.هیلاری کلینتون آنچه را که در ایران روی داده، عبرتی برای مردم مصر و تونس خواند و مصر را بهترین نمونه برای سرزنش و مؤاخذه ایران دانست.وزیر خارجه آمریکا از انقلاب ایران به عنوان انقلابی یاد کرد که صدای مردم را خاموش کرد، رأی آنها را نادیده گرفت و آزادی و حقوق آنها را سلب کرد.این همه به گفته رئیس دستگاه دیپلماسی ایالات متحده، به هیچ وجه آن چیزی نیست که مصر به دنبال آن می‌گردد.

محصولی: شایعات باعث انبساط خاطر می‌شوند

http://www.fararu.com/vdcgwt9u.ak9qx4prra.html

تأئید کردن شایعه از سوی پاسدار مییاردی که که کار خوبیست . یعنی پذسیفت غازرتگر بودن یلیربی این پاسدار که واقعیت است . مطور جا انداختن جدی بوذدن نف شدن شکاف عمیق طبقاتی پ از حذف ارانه های دولتی که وی ادعا یا شایعه سازی در ین مورد کرده است.

وزير رفاه و تامين اجتماعي درباره شايعاتي مبني بر رفتن خود از اين وزارتخانه، گفت: شايعات چيز خوبي است و باعث انبساط خاطر مي‌شود. وي در ادامه به اجراي قانون هدفمند سازي يارانه‌ها اشاره و تاكيد كرد: اجراي اين قانون ضريب جيني را پايين مي‌آورد و موجب كاهش شكاف طبقاتي در كشور مي‌شود. محصولي با اشاره به اين كه قدرت خريد اقشار محروم و نيازمند با اجراي اين قانون افزايش يافته است، ضمن يك مقايسه عددي بين سطح درآمد يك خانواده مرفه و يك خانواده محروم قبل و بعد از هدفمند سازي يارانه‌ها اين‌طور نتيجه‌گيري كرد كه شكاف طبقاتي تقريبا نصف شده است

یک نماینده: قیمت قبوض گاز واقعی نیست

http://www.fararu.com/vdce7e8f.jh8zxi9bbj.html

نمونه وارونه گویی و دروغ آشکا ر پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی که پس از حذف رایانه های دولتی شکاف طبقات نصف شده است . اکنون یک عضو بازار مکاره این چنین از موع سر پل خر بگیری زیرآب ادعای پوچ این پاسدار غرتگر میلیاردی را زده است؟..

نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت‌های قبوض گاز مصرفی در حوزه انتخابیه ما عجیب و غیرکارشناسی است. "داوود محمدجانی" در گفت وگو با خانه ملت، گفت: طبق گزارش‌های رسیده و مشاهده‌های عینی متوجه شدیم که قیمت‌های درج شده بر قبوض گاز غیر معلولی است؛ که این موضوع نگرانی مردم از ادامه طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را به همراه داشت. وی افزود: من فکر می‌کنم سیستم محاسبه قیمت گاز مصرفی خانوارها در حوزه انتخابیه ما دچار مشکل شده است، به طوری که خانواده‌ای که پیش از این 20 هزار تومان برای پرداخت گاز صرف می‌کرد؛ بهای گاز در قبض جدید برایش حدود 800 هزار تومان محاسبه شده است.

نماینده مجلس: هیچ بودجه ای به بخش سلامت اختصاص نیافته است

خوب وقتی رژیم ضد بشری نا مشروع غارتگر که سخت در گیر جنگ قدرت و حذف رقیب برای انحصاری کردن قدرت انباشت هر چه یشتر ثروت می باشد . ازسوی دیگر بلیدلیل نا شرع بودنش وحشت از قیام عمومی دارد . چون برای بقای ننگین خود نیاز شدید به ا رگان های سرکوبگر گوناگون دارد . بنابراین می بایست در کنار غارتگری سایر شکا بودجه ی کشور را به تأمین مزایای اینان اختصاص دهد و دیگر سلامتی مردم برایش مهم نیست که اینات را دشمن خود می داند و سهمیهم برای سلامتی شان باقی نمی ماند.

سلامت نیوز : رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت:« معتقدیم با جمع و تفریق هایی که کرده ایم هیچ بودجه ای به بخش سلامت اختصاص نیافته است» دکتر حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز گفت:«متاسفانه دولت یک ردیفی برای وزارت بهداشت گذاشته است و گفته شده که 2 هزار میلیارد تومان به این بخش اختصاص داده شده است اما ما معتقدیم با جمع و تفریق هایی که کرده ایم هیچ بودجه ای به این بخش اختصاص نیافته استوی در ادامه اظهار داشت:«به دلیل اینکه این موضوع جزء قانون برنامه پنجم است ما به دنبال تصویب آن هستیم و در صورت اختصاص نیافتن 10 درصد قانون هدفمند کردن یارانه ها به بخش سلامت در سال 90 هزینه های درمان مردم بالا می رود و وضعیت از اینی هم که هست بدتر خواهد شد و مردم مشکلات جدی پیدا خواهند کرد

زمين لرزه حوالي امام حسن واقع در استان بوشهر ( محل نیروگاه هسته ای) را لرزاند

حال داشته باشید با واقعه ای که تازگی در فوکوشیمای ژاپن رخ داده است در نیروگاه اتمی بوشهر به وقوح به پیوندد. ابعداد فاجعه ی محلی و منطقه ای و جهانی انسانی و آلودگی محیط زیستی آن چگونه می تواند باشد؟

ایرنا : مركز لرزه نگاري كشوري وابسته به موسسه ژئوفيزيك دانشگاه تهران اعلام كرد زمين لرزه اي به بزرگي 3.6 ريشتر (درمقياس امواج دروني زمين) روز شنبه حوالي امام حسن واقع در استان بوشهر را لرزاند.به گزارش ايرنا به نقل از مركز لرزه نگاري كشوري، اين زمين لرزه در ساعت 13 و 12 دقيقه و 28 ثانيه روز پنجشنبه در حوالي امام حسن واقع در بوشهر به وقوع پيوست. اين مركز موقعيت جغرافيايي اين زمين لرزه را در عرض شمالي 29.81 درجه و طول شرقي 50.48 درجه ثبت كرد.

علي كروبي؛ به قيد وثيقه نقدي آزاد شد

بازی لورفته که قبل از احتمال خطر یا فراخوان به تظاهرات های ضد حکومتی تعدادیب عنوان گروگان بازداشت می شوند و پس از دفع خطر یا پشت سر گذاشتن تظاهرات ضد حکوتی با گرفتن تعهد عدم فعالیت سیاسی و وثیقه سنگین آزاد می شوند .در مجموع این موش و گربه بازی نخ نما شده نه نشان از قدرت که باز گو کننده ی آشکار ضعف و وحشت از قیام عمومی و فضا ی انفجاری جامعه می باشد

!سحام نيوز: علي كروبي، فرزند سوم مهدي كروبي به قيد وثيقه آزاد شد. به گزارش سحام نيوز ساعتي قبل علي كروبي با سپردن وثيقه يك ميليارد ريالي نقدي آزاد گرديد.لازم به توضيح است ماموران امنيتي 25روز قبل طي تماسي تلفني با وعده دروغ از وي مي خواهند براي ديدار با مهدي و فاطمه كروبي، به منزل ايشان مراجعه نمايد. علي كروبي پس از مراحعه به منزل پدر به همراه همسرش بازداشت مي شوند. ماموران امنيتي علي كروبي را به اتهام نخ نما شده و واهي “جاسوسي” دستگير نموده بودند.پ

کشته شدن یک کارمند نیروی انتظامی در مهاباد

اینهم یک مورد دیگر از عدم رخ دادخاص در مراسم جشن 4 شنبه سوری که وزیر اطلاعات بدنام آخوند طوطی صفت ابله حیدر مصلحی ادعایش را کرده است.

آژانس خبری موکریان : براساس خبرهای رسیده، عصر روز سه شنبه یک سرباز نیروی انتظامی در مهاباد کشته شد. به گزارش آژانس خبری موکریان، این مأمور که کامل پورسیاوش نام دارد عصر روز سه شنبه براثر انفجار یک نارنجک در منطقه پشت تپ مهاباد جان خود را از دست داد. یادآور می گردد براثر انفجار مواد محترقه و آتش سوزی و دیگر حوادث ناشی از برگزاری چهارشنبه سوری در مناطق مختلف شهر مهاباد 40 نفر مجروح شدند که در میان آنها یک نفر به علت شدت جراحات وارده فوت و یکی دیگر به دلیل آسیب های وارده مجبور به قطع انگشت دست شد.

مالزی یک کشتی حامل جنگ افزار کشتار جمعی به مقصد ایران را توقیف کرد

این یکی گزارش که نمی تواند شاییعه سازی و غیر واقعی باشد. چونکه کشور مالزی هم کشور اسلمی است . هم رابطه ی نزدیکی با حاکمان رژیم ضد بشری نا مشروع دارد.

العربیه: بر اساس گزارش های رسانه ای روز پنجشنبه 17-3-2011، مقامات پلیس مالزی هفته گذشته مقادیر زیادی تجهیزات و قطعات آماده برای مونتاژ را که در تولید تسلیحات کشتار جمعی از جمله کلاهک های هسته ای کاربرد دارند از دو کانتینر در یک فروند کشتی متعلق به مالزی که عازم ایران بود کشف کردند .به گزارش شین هوا، خبرگزاری رسمی چین، اسماعیل عمر رئیس پلیس مالزی اعلام کرد قطعات کشف شده شامل بویلرهای مخصوص دیگ های بخار هستند و بازرسان آژانس اتمی ملی این کشور هم اکنون در حال بررسی آنها هستند.مقامات پلیس مالزی همچنین اعلام داشتند تاکنون هیچ مظنونی در این رابطه دستگیر یا بازداشت نشده است اما پلیس این کشور از پلیس بین الملل، اینترپل خواسته است برای پیگیری این موضوع به مالزی کمک کند .مقامات پلیس این کشور پس از دریافت اطلاعاتی این کشتی را در بندر کلانگ توقیف کردند، اسماعیل اما نگفت که پلیس این کشور اطلاعات مربوطه را چگونه و از کجا دریافت کرده است .بر اساس این گزارش، تجهیزات نظامی به دست آمده در این کشتی از جمله ادواتی هستند که در فهرست مواد تحریمی شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار دارند .گفته شده در صورت دستگیری فرد و یا افراد خاطی واثبات این که هدف از صادرات این تجهیزات ساخت سلاح های کشتار جمعی است، مجازات در نظر گرفته شده در این باره، دست کم پنج سال حبس و چندین میلیون دلار جریمه خواهد بود .

۷یا6 میلیون نفر از جمعیت ایران بى سواد و ۱۰ میلیون نفر کم سواد هستند

به موازات 32 ال مبارزه بی امان با بی حجابی و قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین که اکنون همه جا فریاد از بی حجابی بلند است . همچنین ایران رتبه ی اولی مصرف مواد مخدر در جهان دارد . بنابراین حاصل 32 ساله ی نهضت سواد آموزی یا مبارزه با بی سوادی هم به اینجا رسیده است . ضمن اینکه بیش از 4 میلیون دانش آموزان هم بدلیل فقر اقتصادی خانواده ترک تحصیل کرده و از نعمت سواد خوادن ونوشتن محروم شده اند. البته وقتی آخوند غارتگر و دلقکی همچون قرائتی رئیس نهضت سواد آموزی شده باشد نتیجه هم بهتر از این نمی تواند باشد.

روزنامه خراسان : بنا به گفته رئیس سازمان نهضت سوادآموزى ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بى سواد زیر ۵۰ سال، ۵ میلیون بى سواد بالاى ۵۰ سال و ۱۰ میلیون نفر کم سواد در کشور وجود دارند که بر این اساس مى توان گفت ۶،۷ میلیون نفر از جمعیت کشور بى سواد هستند. رئیس سازمان نهضت سوادآموزى کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نهضت سوادآموزى خوزستان، گفت: ۲ میلیون و۶۰۰ هزار نفر بی‌سواد زیر۵۰ سال، ۵ میلیون بی‌سواد بالاى۵۰ سال و۱۰ میلیون نفر کم‌سواد در ایران وجود دارند. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان، على باقرزاده اظهارداشت: در مدت ۳۰ سال براى ۱۰ میلیون نفر گواهى مقدماتی، بیش از ۶ میلیون نفر گواهى سوم ابتدایی، ۲ میلیون نفر گواهى چهارم ابتدایى و یک میلیون نفر گواهى پنجم ابتدایی، صادر شد. وى افزود: شخصیت‌هاى بسیار زیادى در جامعه اسلامى وجود دارند که آموزش خود را از نهضت سوادآموزى آغاز کردند و فرهنگ اسلام را از نهضت فراگرفتند. رئیس سازمان نهضت سوادآموزى با بیان اینکه میانگین درسى کشور ما براى هر فرد ۷ سال است، گفت: ‌ این آمار براى کشورى در حال توسعه و الهام بخش، شاخص قدرتمندى نیست. باقرزاده با اشاره به اثر نهضت سوادآموزى بر امنیت پایدار کشور و تولید ثروت، ادامه‌داد: نهضت سوادآموزى عنصر و کلید اصلى توسعه و نیروى انسانى آگاه و باسواد است. وى از تحول جدید در روش‌هاى تدریس در نهضت سوادآموزى خبر داد و گفت: در این برنامه هر فرد می‌تواند به فرد دیگر آموزش دهد و در ازاى با سواد کردن وی، پاداش بگیرد، همچنین به محض با سواد شدن فرد بی‌سواد، در یکى از مراکز نهضت سوادآموزى از وى امتحانى گرفته و با کسب نمره قبولی، به فرد آموزش دهنده پاداش داده می‌شود. درخور اشاره است در این مراسم ابوالقاسم مفتخر تودیع و شیخى به عنوان مدیر کل نهضت سوادآموزى خوزستان معرفى شد.