گزیده ی خبر های 27 اسفند89. قسمت - 4

لبخند يك بچه قورباغه

اگر این زیست شناس انگلیسی اجازه از ملکه ی دولت فخیم ی انگلیس می گرفت و به ایران سفر می کرد تا که بتواند در آزما یشگاه مکتبی حوزوی – پاسداری کشف می کرد که چگونه یک قورباغه ی بزرگتر از بچه قور باغه ی انگلیسی وجود دارد که هم آب را به سر بالا به حرکت در می آورد . هم غزل ابو عطا می خواند . مهمتر اینکه بقول موسوی توی چشمانت نگاه می کند و دروغ می کند . البته برای اثبات آن یا تلقین کردنش یک خنده ی قشنگ وکمدی تر از لبخند بچه ی قورباغه ی انگلیسی این مشنگ چاشنی اش می کند . آری اگر ریشه ی این خنده کشف می شد . فکر کنم که خیلی مهمتر از کشف لبخند بچه قورباغه در آزمایشگاه دولت فخیمه ی انگلیس می تواند باشد.

يك زيست شناس انگليسي در آزمايشگاه خانگي خود با استفاده از ميكروسكوپ الكتروني از بچه قورباغه اي كه در مقابل دوربين لبخند مي زد، عكس گرفتديويد اسپيرز» در آزمايشگاه خانگي خود در «سامرست» با استفاده از يك ميكروسكوپ الكتروني پرقدرت از يك بچه قورباغه عكس گرفت. نكته جالب اينجاست كه اين بچه قورباغه 14 روزه در مقابل دوربين اين ميكروسكوپ لبخند زده است!بچه قورباغه ها به طور طبيعي در آبگيرهاي كوچك زندگي مي كنند و شبيه به لكه هاي سياه رنگ كوچكتر از يك بند انگشت ديده مي شوند.ديويد اسپيرز 65 ساله، زيست شناس بازنشسته اين قورباغه را از باغ خانه خود پيدا كرد و با استفاده از ميكروسكوپ الكتروني 90 هزار پوندي از آن عكس گرفت.بر اساس گزارش ديلي ميل، بچه قورباغه اي كه در اين عكس لبخند زده است با چشم غيرمسلح يك سانتيمتر ديده مي شود

ز هوندا ۱۲۵ تا موتورپرشی‌های دوران جنگ؛تیپ شناسی موتورسواران حزب الله

http://www.fardanews.com/fa/news/141422

روستا ئیان و حاشیه نشینانان شهر ها و لمپن های بیکار و ساندیس خوران را اینگونه با اهدای انواع و اقسام موتورهای مدرن خریدای و به خدمت سرکوبگری گرفته می شوند تا در بسیج آموزش نظامی و چماقداری به بینند و تبدیبل به مزدوران حرفه ای آدمکش شوند و به تظاهر کنندگان ناراضی تهاجم وحشیانه کنند.

هونداهای سی جی‌ ۱۲۵، موتورهای پرشی ها و وسپا‌ها هنوز هم پس از پایان نماز جمعه در پارکینگ‌های موتور به وفور دیده می‌شوند. پارکینگ‌های موتوری که خیلی بیشتر از پارکینگ‌های ماشین به هنگام نمازجمعه مشتری‌های حزب اللهی دارند

آيت‌الله جنتي در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران:دست آمريكايي‌ها در جنايت عليه مردم بحرين آشكار است.خبرگزاري فارس: امام جمعه موقت تهران با اشاره به كشتار مردم بحرين گفت: دست آمريكايي‌ها در جنايت عليه مردم بحرين آشكار است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912270208

مردم معترض ایران همین دو روز پیش بود که در جشن 4 شنبه سوری با ترقه و آتش و رقص و پایکوبی فریاد زدند مبارک ، بن علی ، نوبت توست . اما این پیر فروت و فسیل با پاک کردن صورت سأله با پوشش موضع ضد آمریکایی و دیوانه مخاطب کردن قذافی از نامبارک شدن نوروز برای مسافران نوروزی هدیه عیدی داده است تا رتبه داری جهانی مرگ و میر جهانی رژیم ضد بشری را اینگونه ماستمالی کرده و رانندگان و مسافران مقصر نموده باشد.

توصيه مي‌كنم كه اگر مردم مي‌خواهند عيد نوروز، مبارك باشد بايد خود سعي كنند كه اين عيد را نامبارك نكنند؛ به طور مثال اگر راننده‌اي بي‌احتياطي كرده و عيد را براي خود نامبارك كرد، تقصير خودش ست. اجلاسيه مجلس خبرگان رهبري در سال جاري، بهترين اجلاس‌ها در طول ساليان گذشته بود؛ در اجلاس امسال آرامش از ابتدا تا انتها برقرار بوده و هيئت رئيسه مجلس هم تجديد شدند در عين حال رئيس مجلس خبرگان نيز با كمال صفا و صميميت تغيير يافته و آيت‌الله مهدوي كني كه افتخار ما نيز هستند رئيس اين مجلس شد.

لاريجاني در گفتگو با العالم:خيانت عربستان و كشتار ملت بحرين در اذهان مردم منطقه باقي مي ماند.خبرگزاري فارس: رئيس مجلس گفت: كشتار مردم بحرين در اين شرايط حساس به عنوان خيانتي عظيم در ذهن مردم منطقه باقي مي‌ماند و مردم فراموش نخواهند كرد كه عربستان در چه شرايطي سلاح‌هايش را به مردم نشانه گرفته بود

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912251096

اگر طبق ادعای پاسدار انگلیسی علی لاریجانی که از موضع دایه نزدیک تر به مادر برای ملت بحرین شدن عربستان را متهم به خیانت به ملت بحرین به خاطر کشتار کرده است . اگر ریکی بر توی کفش خود ندارد . پس چرا وی نمی گوید خائنین قتل های تظاهر کنند گان ایرانی کیستند؟

اختصاصي فارس// جنبش 14 فوريه بحرين :شمارش معكوس سرنگوني رژيم‌آل‌خليفه آغاز شد.مرتكبين جنايات بايد هرچه سريع‌تر در دادگاه جنايي بين المللي مجازات شوند.خبرگزاري فارس: جنبش انقلاب 14 فوريه بحرين با صدور بيانيه‌اي اقدام نيروهاي اشغالگر سعودي جهت غبله بر انقلاب بحرين را به شدت محكوم و تاكيد كرد، با وجود تمام قتل‌ها و كشتارها و بازداشت‌ها تا براندازي رژيم آل خليفه به مبارزه خود ادامه مي‌دهد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912260529

همانگونه که ارشاره شد این جنبش 14 فوریه می بایست طراح آن پاسداران کودتا گر باشد که از طریق عوامل نفوذی شان در بحرین به نام اطلاعیه صادر می کند تا اهداف بی ثبات وناامن کردن منطقه را دبنال کند تا راه عبور از بحران های موجود و بن بست برای شان باشد.

جليلي در ديدار وزير خارجه سوريه: شكست راه حل هاي نظامي آمريكا عليه مطالبات مردمي منطقه حتمي است.خبرگزاري فارس: دبير شوراي عالي امنيت ملي شكست راه‌حل‌هاي نظامي عليه مطالبات مردمي را حتمي دانست و به كساني كه چنين مسيري را دنبال مي‌كنند توصيه كرد با پاسخ صحيح به مطالبات مردم، هر چه سريع‌تر از مسير بن‌بست و پرهزينه‌ اقدام نظامي عليه مردم خارج شوند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912270084

پس از شروع تظاهرات اعتراضی در سوریه که ادامه ی قیام منطقه است ازوحشت دچار شدن به سرنوشت مصر و تونس و لیبی و بحرین وزیر امور خارجه ی سوریه مجبور بادیدار پاسدار ترکشی شده است که نماینده ی ولی ویح است که اوضاعش خیلی خراب تر از سوریه است که هر گونه هم پیمانی و نزدیک شدنش با رژیم ضد بشری ایران اوضاعش به سرعت رو به وخامت خواهد گذاشت.

در فرودگاه مهرآباد چه خبر است؟

http://www.fararu.com/vdcc40qm.2bqs18laa2.html

گذشته از فضای خرت و خر حاکم در سرویس دهی هوایی از سوی دیگر بهای عربده کشی های پاسداران کود تا گر وولی وقیح و آخوندهای دست نشاندگان حوزوی حکومتی نماز جمعه ها که علیه ی عرببستان عربده کشی می کنند می بایست با علاف شدن چندین ساعته مسافران عازم جده به پردازند.

تاخیر بیش از 7 ساعته پرواز تهران- جده شرکت هواپیمایی ایران ایران در روز جاری، مسافران این پرواز را در فرودگاه مهرآباد سرگردان کرده است. به گزارش خبرنگار مهر، تاخیرات پروازی شرکتهای هواپیمایی داخلی در روزهای اخیر، سرگردانی مسافران را در پی داشت اما این بار نوبت به پروازهای خارجی رسید و مسافران را در فرودگاه مهرآباد تهران بلاتکلیف باقی گذاشت. از فرودگاه مهر آباد خبر می رسد که پرواز ساعت 7:40 دقیقه ایران ایر تهران - جده با تاخیر 7 ساعت و 20 دقیقه مواجه شد و قرار است این پرواز در ساعت 15 بعد ازظهر انجام شود و این امر سرگردانی مسافران را به دنبال داشته است.

راهپیمایی نمازگزاران درحمایت ازمسلمانان منطقه

این اقدام که تابع سیات صدور تر.وریسم و بحران و ارتجاعبه برون مرز و مداخله گری آشکار در امور داخلی کشورر های همسایه و منطقه است . ضمن اینکه ادامه ی سیاست دیکته ی شده ی سراسری به آخوند های جمعه بازار حکومتی از سوی پاسداران کودتاگر و ستاد نمازگران است که آلت ولی وقیح است که خودش نیز آلت دست پاسداران کودتا گر می باشدعلیه عربستان و بحرین و... است که تلاش مذبوحانه برای عبور از بحران و بن بست می باشد.

هپیمایی نمازگزاران تهرانی در حمایت از مسلمانان منطقه به ویژه مسلمانان بحرین آغاز شد واحد مرکزی خبر: نمازگزاران تهرانی هم اکنون از در اصلی دانشگاه تهران در حال راهپیمایی به طرف میدان انقلاب هستندراهپیمایان شعارهایی نظیر الله اکبر، لا اله الا الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سرمی دهنددر دست راهپیمایان پلاکاردهایی با مضامین مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود، رژیم پادشاهی عاقبتش سقوط است، دولت سعودی به حقوق ملت بحرین خیانت کرد، اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید مشاهده می شود

آغاز شمارش معكوس سرنگوني رژيم‌آل‌خليفه

http://www.fardanews.com/fa/news/141486

این جریان باید دست ساز پاسداران کودتا گر وولی وقیح باشد زیرا که هدف است تلاش شود تا نقش حزب الله لبنان و جهاد اسلامی و حماس و سپاه قدس را برای شان در بحرین و خلیج فارس ایفا کند.

جنبش انقلاب 14 فوريه بحرين با صدور بيانيه‌اي اقدام نيروهاي اشغالگر سعودي جهت غبله بر انقلاب بحرين را به شدت محكوم و تاكيد كرد، با وجود تمام قتل‌ها و كشتارها و بازداشت‌ها تا براندازي رژيم آل خليفه به مبارزه خود ادامه مي‌دهد.

.انتقاد نمایندگان مجلس از اقدام احمدی نژاد؛بی توجهی به حجاب یعنی حراج ارزشهای اسلامی

http://www.fardanews.com/fa/news/141446

جالب است که موج انتقادات به دولت مدعی اصول گرای سا ده زیست عاشق خدمت گزاری به مردم از رحیم مشایی عبور کرده و به پاسدار گماشته احمدی نژاد رسیده است که چرا با شعار روسری یا توسری حجاب بر سر گزاش تلویزیون اسپانیا موقع مصاحبه نکرده است؟

چطور می شود مسئولی که به این امر مهم توجه ندارد خود را اصولگرا می داند. بی توجهی به حجاب و عفاف یعنی حراج کردن ارزشهای اسلامی. متاسفانه برخی از مسئولین ما سابقه خوبی در توجه به امر حجاب و عفاف ندارند خبرنگار تلویزیون اسپانیا هنگام مصاحبه با رئيس جمهور كشورمان برخلاف قوانين جمهوري اسلامي ايران، در حین انجام مصاحبه روسري خود را انداخت و با بي اعتنايي احمدي نژاد مصاحبه ادامه یافت

.آیت‌الله جوادی‌آملی: جلوی تظاهرات مردم را می‌گیرند؛ بعد شما دل‌تان می‌خواهد نه زلزله و نه سونامی بیاید؟

پس چرا در رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی که ولی وقیح همکاره دارد که خودش را نماینده خدا بر روی زمین می داند چرا چپ و راست در ایران زلزله به وقوع می پیوندد نکند طبق این فتوا عاملش عدم مجوز تظاهرات به مردم نا راضی ایران و سرکوب کردن شان می باشد؟

آفتاب: یک مرجع تقلید لشکرکشی عربستان سعودی به بحرین و کشتار مسلمانان این کشور را محکوم کرد.آیت‌الله جوادی‌آملی (وی تاکنون حتی یک کلمه از سرکوب مردم ایران بر زبان نیاورده است) در درس اخلاق خود که با حضور جمعی از دانشگاهیان و حوزویان برگزار شد، اظهار داشت: امروز بحث قیام‌های مردمی در کشورهای مصر، تونس، اردن، لیبی و به ویژه بحرین، بسیار حساس است و ما باید از ذات اقدس اله نصرت آنها را طلب کنیم و سراسر جهان اسلام باید مشتاقانه از مسلمانان این کشورها حمایت کنند. گزیده سخنان وی را بخوانید:امرای کج فهم و منحرف عرب بدانند که اگر دست از این کارشان برندارند، تنها خشم مردم بحرین نیست که علیه آنها می شورد، بلکه خشم مسلمانان سراسر جهان دامنگیر آنها می شود و آن وقت است که نه از پادشاهی عربستان و مدعیان خادمان حرمین خبری خواهد بود و نه از آل خلیفه و سلطان قابوس.امرای عرب اگر به آخرتشان رحم نمی کنند، به دنیایشان رحم کنند.عده‌ای مدعی هستند که خادم‌الحرمین هستند، اما حرمین در دست یک عده به اسارت رفته است. کسانی که خود را خادم‌الحرمین می‌دانند به کشور مسلمان دیگر لشکرکشی می‌کنند و یک عده از علما هم ساکت هستند و صدای‌شان در نمی‌آید؛ اینها شیطان دهان‌بسته هستند که یا حرف خادمان قلابی حرمین را تصدیق می‌کنند و یا جلوی تظاهرات مردم را می‌گیرند؛ بعد شما دل‌تان می‌خواهد نه زلزله، نه سیل و نه سونامی بیاید؟اینها در روز روشن و در حضور علما برای کشتار مسلمانان و شیعیان بحرین که دعای فرج می‌خوانند و می‌خواهند دین خدا را کمک کنند، لشکرکشی می‌کنند

اپوزيسيون: مرخصي و فرار اردشير امير ارجمند مشكوك است (خبر ويژه)

ادامه ی سیاست توبره و آخور خوری دولپه ی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری که خودش متهم را جاسوس موساد و سیا و منافقین می داند واز گویا نیوز حامی جنبش سبز وی را جاسوس رژیم ضد بشری می داند . البته رژیم ضدبشری نا مشروع حاکم بر ایران با اینگونه شیوه تواب سازی و جاسوسی رژیم و به خصوص سر بازجو شریعمداری 32 سال است که به حکومت ننگین خودادامه داده اند.

سايت ها و محافل اپوزيسيون خارج نشين نسبت به هويت اردشير اميرارجمند مشاور موسوي به شدت ابراز ترديد كرده اند و او را مأمور وزارت اطلاعات مي دانند كه با سپردن وثيقه سنگين براي جاسوسي به درون اپوزيسيون نفوذ داده شده است.اردشير اميرارجمند بعد از بازداشت در ايران و اعتراف به جاسوسي براي سرويس اطلاعاتي موساد و همكاري با منافقين در جريان آشوب ها، به عنوان مرخصي از زندان خارج شده بود كه به فرانسه گريخت و از اين كشور پناهندگي گرفت..

صبح امروز صورت گرفت؛تجمع اعتراض‌آميز طلاب و دانشجويان در مقابل سفارت بحرين

خبرگزاري فارس: در پي كشتار مردم مسلمان بحرين، طلاب و دانشجويان خشمگين ايراني در مقابل سفارت بحرين تجمع كردند و خواستار پايان اين حركت وحشيانه شدند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912260146

طلبه های مزد بگیر حوزه های علمیه قم همچون بسیج و ساندیس خوران و لباس شخصی های دژخیم تبدیل به اهرم چماق در راستای اهداف خص پاسداران کودتا گر شده اند .

طي پيامي؛آيت‌الله دري ‌نجف‌آبادي جنايات آل‌سعود را در بحرين محكوم كرد.خبرگزاري فارس: امام‌جمعه اراك طي پيامي جنايات آل‌سعود، امارات و پليس بحرين را نسبت به مردم اين كشور محكوم كرد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912260333

باز هم آخند فرصت طل دیگریوارد صحنه شده است تا که اینگونه اجرای نقش علیهی عربستان و بحرین کند.

دبير كميته حقوق بشر مجلس در گفت‌وگو با فارس خبر داد:ارسال نامه‌هايي به سازمان ملل براي بررسي جنايات‌ بحرين.خبرگزاري فارس: دبير كميته حقوق بشر مجلس گفت: نامه‌هايي به دبيركل سازمان ملل متحد، كميسارياي عالي حقوق بشر و همچنين به رئيس شوراي حقوق بشر سازمان ملل متحد ارسال شده است تا با تشكيل كميته‌اي حقيقت‌ياب، حوادث بحرين را بررسي كنند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912260217

این مترسک آلت دست هم مجبور شده است با فراموش کردن رتبه داری اول جهانی محکومیت جهانی مستمر نقض حقوق بشر رژیم ضد بشری و نا مشروع وزن ستیز ایران که هرروز طرح های ضربتی بیشتری زیر چتر مبارزه بابی حجابی عیله زنان اجرامی شود . اما این عضو دکوری بازار مکاره چنین از موضع فرار به جلو آی دزد آی دزد کند؟

زهره الهيان در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبري فارس «توانا» در خصوص اقدامات كميته حقوق بشر مجلس در واكنش به دخالت نظامي عربستان براي سركوب تظاهرات مردم بحرين، اظهار داشت: اتفاقاتي كه در بحرين در حال روي دادن است، مصداق آشكار نقض حقوق بشر و حقوق اوليه انسان‌هاي مسلمان و مظلوم آنجاست و كميته حقوق بشر مجلس از ابتدا، اين حوادث را بررسي كرده است.

مديركل سياسي وزارت كشور:انديشه تحولات در خاورميانه نشأت گرفته از جمهوري اسلامي ايران است.خبرگزاري فارس: مديركل سياسي وزارت كشور گفت: معتقديم منشأ و جوشش تحول خاورميانه و كشورهاي عربي، ايران اسلامي ماست به طوري كه امروز انديشه تحولات در خاورميانه در دست جمهوري اسلامي ايران است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912260177

این چنین به وضوح اعتراف آشکار به سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشورهای همسایه و منطقه شده است.

پدر شبنم مدد زاده: هر چقدر داد زدم فایده نداشت، هیچکدام از زنان سیاسی زندان رجایی شهر کرج حالش خوب نیست

این شیوه ی بر خورد زن ستیزانه و تبعیض آمیز حاکمان رژیم ضد بشری و دژخیمان زندان کرج رابا ادعای کمدی آخوند جواد آملی و زهره الهیان عضو بازار مکاره مقایسه کنید که چه می گویند وچگونه ادعاهای مضحک ووارونه ای دارند و در سیاه چال های ایران چه می گذرد؟ همچنین با جیغ های بنفش سایر مهره های ریز ودرشت دیگر رژیم ضد بشری مقایسه کنید که در دفاع از ملت بحرین چگونه هوارشان بر آسمان بلند شده است و بد و بیراه به آمریکا و عربستان می گو یند وخط و نشان برای پادشاه بحرین می کشند . ولی در زندان های ایران قربایان را به رگبار می بندند و یبیش از 150 نفرر ا می کشند ومجروح می سازند و اینهم داد وفریاد پدر یک زن زندانی سیاسی در کرج که می گوید حال هیچ کدام ازز نان زندانی سیاسی در زندان رجایی شهر کرج خوب نیست؟پ

پدر شبنم مدد زاده ، دانشجوی زندانی با اظهار نگرانی از وضعیت دخترش در بند زنان زندان رجایی شهر کرج به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت: « شبنم و بقیه زندانیان سیاسی هیچکدام حالشان خوب نیست، روحی و جسمی حال خوبی ندارند.آب ندارند یا آب شان سرد است، فقط یک حمام دارند، آنها در بین همه جور زنانی هستند، چاقو کش، معتاد و قاتل. این وضعیت دختر من و بقیه زندانیان سیاسی استعبدالعلی مدد زاده با اشاره به اینکه هر چقدر فکر می کند راه به جایی نمی برد، گفت: « اگر شبنم اذیت هم شود به ما چیزی نمی گوید ولی حتما آزار می بیند چون همه جور آدمی آنجا است.مگر می شود آزار نبیند با وجود زنان قاتل، معتاد و دزد کنارش.» وی در خصوص آخرین دیدار با دخترش گفت: « آخرین خبری که از او دارم برای یکماه پیش است. هیچ خبری دیگر از او ندارم چون تلفنشان هم قطع است. قبلا بیشتر به ملاقاتش می رفتم اما الان خودمم دچار کسالت شدم. راه دور است و از من هم سنی گذشته است و مریضم. نمی توانم مرتب راه طولانی تبریز تا کرج را تاب بیاورم. چه کنمشبنم مدد زاده، نایب رئیس شورای تهران دفتر تحکیم وحدت و دبیر سیاسی انجمن دانشجویان دانشگاه تربیت اول اسفند ۱۳۸۷ بازداشت شد و ۱۲ خرداد ۸۹ پس از یکسال و چهار ماه که از بازداشتش در زندان اوین می گذشت توسط قاضی مقیسه در دادگاه شعبه ۲۸ انقلاب به اتهام ارتباط و همکاری با سازمان مجاهدین خلق به ۵ سال همراه با تبعید به زندان رجایی شهر کرج محکوم شد.پدر شبنم مدد زاده در خصوص بهداشت دخترش در ملاقاتی هایش گفت: « وقتی آب نداشته باشند یا آب سرد باشد، وقتی با یک عالمه زندانی حمام فقط یکی باشد خب چطورمی توانند حمام کنند و تمیز باشند. وضعیت بهداشتی خراب استعبدالعلی مدد زاده با اشاره به بیماری های شبنم گفت: «درد یکی دو تا نیست. شبنم بیماری قلبی و بیمارهای دیگر گرفته است. یعنی هم زندانیان زن که دور هم آنجا جمع شده اند حالشان خوب نیست، هر کدامشان بیماری دارند. دکتر زندان هم به آنها رسیدگی نمی کند و وقتی آنها می گویند چرا، می گویند ما شما را نیاوردیم اینجا که بهتان برسیم ، آوردیم که شکنجه تان کنیمعلی عبدالعلی زاده درخصوص اینکه خود او در زمان ملاقات های کابینی با دخترش شاهد رفتارهای خشن زندانیان زن غیرسیاسی بوده است، گفت: « والا زندانیان سیاسی را از بقیه زندانیان جدا می کنند. دو تا مامور همه زندانیان سیاسی را در یک سالن جمع می کنند و هر کدام در دو طرف سالن می ایستند تا هیچکس نتواند راحت حرف بزند. در زمان ملاقات ما بقیه هم بندی های بچه هایمان را نمی بینیماو همچنین درباره تلاش هایش برای بهتر شدن اوضاع دخترش در زندان گفت: « من وقتی به دادستان کرج رفتم صریحا گفتند به ما مربوط نیست و ما فقط وظیفه نگهداری آنها را به عهده داریم. دادستانی تهران هم جواب درستی به ما ندادند. در مورد تقاضای مرخصی و تلفن هم هیچ پاسخی ندادند. حالا دیگر همه چیز مانده است به لطف خدا. امید دیگری نیستمحمد اولیایی فرد که وکیل شبنم و برادرش فرزاد بود پس از پیگیری پرونده های آنها به حبس محکوم شد. در حالی شبنم مدد زاده، دانشجوی زندانی در زندان رجایی شهر کرج دوران محکومیت خود را طی می کند که وضعیت او و دیگر زندانیان سیاسی زن از نظر امنیت و بهداشتی در خطر است. چند روز پیش نیز جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی زن زندان رجایی شهر کرج نامه ای به دادستان تهران برای رسیدگی به وضعیت زندانیانشان نوشته بودند

جمعيت ايران به 73 ميليون نفر رسيد

http://www.kayhannews.ir/891226/15.htm#other1501

چگونه چند وقت هم پاسدار گماشته احمدی نژاد در بر نامه ی تلویزیونی پیرامون حذف یارانه ها ی دولتی اعتراف به 75 میلیون جمعیت کرد . هم سپس از سوی سایر مسئولان اعلامشد که جمعیت کشور از مرز 75 میلیون گذشت . اکنون چگونه است با وجوداینکه هر ماه بیش از یک صد هزار به جمعیت کشور افزوده شده است ولی جمعیت کشور بیش از 73 میلیون نفر اعلام شده است؟ مگر اداره ثبت و احوال آمار جمعیت کشور هم زیر پوشش بانک مرکزی است که یک ریز نرخ تورم را کاهش می دهد؟ البته کاهش جمعیت کشور مربوط به نمایش خیمه شب بازی انتخابات است زیرا که هد است آما تحریم کنندگان و مخالفان کم نشان داده شود. از سوی دیگر ضریب شرکت کنند گان بیشتر نشان داده شود تا با تقلب ژست بالای شزرکت نندگان حامی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی بالا نشان داده شود.

سازمان ثبت احوال اعلام كرد: برآورد جمعيت تا نيمه سال 89 بالغ بر 73 ميليون و 824 هزار و 171 نفر است كه 50 ميليون و 569 هزار و 557 نفر شهري و 23 ميليون و 253 هزار و 614 نفر روستايي بوده است.در يازده ماهه سال 1389 تعداد 393 هزار و 697 واقعه فوت به ثبت رسيده است. در هر شبانه روز بطور متوسط تعداد هزار و 172 واقعه فوت به ثبت رسيده است.

.