گزیده خبر های 2 فروردین 90 قسمت - 2

سارا حاج بهرامی " و " علی دیوسالار" از فعالان حقوق کودک دستگیر شدند

رژیم ضد بشری نا مشروع که رتبه دار جهانی محکومیت مستمر نقض حقوق بشر می باشد می بایست که درشرایطی که در بن بست و بحران قرار دارد بر ای عبور مقطعی از این شرایط در ابندای سال نو اینگونه به مدافعان حقوق بشر با دستگیر و زندانی کردن شان عیدی دهد تا ثابت کند ماهیت ضد بشر و حقوق آن و رکودار اول جهانی بودنش چه میزان واقعی می باشد؟

" سارا حاج بهرامی " و " علی دیوسالار" از فعالان حقوق کودک دستگیر شده و به زندان کرمان انتقال یافته اند.به گزارش امروز، این دو فعال حقوق کودک هفته گذشته به اتهام همکاری با بهاییان توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده و به زندان کرمان منتقل شده اند و هنوز اطلاع دقیقی از وضعیت نگهداری و زمان دقیق بازداشت این دو در دست نیست.لازم به ذکر است که سارا حاج بهرامی و علی دیوسالار بعد از زلزله ی بم در این شهر اقدام به تاسیس موسسه ای برای نگه داری از کودکان زلزله زده کرده و تا امروز نیز فعالیت قانونی خود را ادامه داده اند.هم چنین شایان ذکر است که علی دیوسالار از آذر ماه 89 به عضویت هیئت مدیره ی انجمن حمایت از حقوق کودکان در آمده و بعد از نسرین ستوده دومین عضو این انجمن است که به اتهامات واهی دستگیر شده است. علی دیوسالار از اعضای خانه ی کودک شوش می باشد که چندی پیش نیز پدرش را از دست داده بود.

فیلم / مردم انبوه گرد آمده در حافظیه شیراز در لحظه تحویل سال نو : مبارک بن علی نوبت سید علی

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=30404

دم این تظاهر کنندگان شیرازی در جلوی حافظیه شیراز در شب نوروز گرم که در شرایط کنونی عید واقعی که پیام آزادی با مرگ گفتن بر دیکتاتور همر اه می باشد که چنین خطاب به دیکتاتور و رژیم دیکتاتوری مانع آزادی می باشد آغار کرده اند . بنابراین چنین عید و نوروزی براین جوانان غیور و پیروز مبارک باد. به امید آنکه این پیام که در ست مقابل پیام پوشالی جهاد اقتصادی ولی وقیح می باشد هدیه ای نوروزی به مردم ایران به خصوص جوانان آزادی خواه در سراسرکشور باشد تا که ادامه ی چنین مبارزه ای در طول سال منتهی به آزادی مردم ایران و رهایی کشور شود.

2فیلم از تظاهر کنندگان سوری مقر حزب بعث را به آتش کشیدند

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=30402

عکس / تظاهر کنندگان در شهر درعا در سوریه ساختمان دادگستری را به آتش کشیدند

این تصاویر و مشابه ی آن در عراق که در سوریه 5 کشته و تعدادی مجروح و بیشمار باز داشت بهمراه داشت همچون فیلم اعتراضی شب عید در حافظیه شیراز است که خبرش در مطبوعات و رسانه های خبری رژیم فاشیستی تروریستی دیده نمی شود . در عوض از موضغ ضد آمریکا مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه به خصوص بحرین و عربستان همراه با تهدید جایش را گرفته است.

زنده سوزاندن یک جوان تحت عنوان قتل ناموسی در استان گلستان

این جنایت ضد انسانی هم نمودی دیگر از دستآورد 32 ساله ی حاکمان رژیم ضد بشری عوامفریب دین فروش می باشد.

یک شهروند اهل شهرستان گنبد کاووس به نام «حمید یغمایی» هفته گذشته در این شهرستان توسط اقوام زنی که مدعی شدند، نامبرده با ایشان رابطه داشته است به طرز فجیعی به قتل رسید.حمید یغمایی که صاحب یک ویدیو کلوپ در منطقه «گردان مرزی» شهرستان گنبد است به دلیل سوئ ضن اقوام زنی که مدعی بودند وی با ایشان رابطه داشته است به محل کسب وی حمله ور شده و با استفاده از قمه اقدام به ضرب و شتم ایشان می‌کنند.ضاربین پس از نقش بر زمین شدن صاحب مغازه، با ریختن بنزین، وی را زنده زنده می‌سوزانند و از محل متواری می‌شوند.حمید یغمایی توسط عابرین و همسایه‌های محل کسبش به بیمارستان سوانح و سوختگی ساری منتقل می‌شود و پس از قطع دو دست به دلیل عفونت و از دست دادن بینایی پس از سه روز فوت کرده و در تاریخ ۲۷ اسفند ماه در شهرستان گنبد به خاک سپرده می‌شود.تاکنون خبری از بازداشت عاملین این قتل ناموسی که گفته می‌شود از ساکنین شهر کلاله بودند؛ گزارش نشده است.

48 كشته و زخمي دختران دانشجوي كاروان راهيان نور

موضع ضد بشری و زن سیزانه و دشمن آزادی و دانشجویان رژیم فاشیستی مذهبی ایران بهر صورت با شدت دنبال تمام دنبال می شود . طوریکه مرز خودی و غیر خودی نمی شناسد . به خصوص که ارتباط به میادین جنگ خانمان براندازانه دارد که نعمت الهی نامیده شد . از سوی دیگر خمینی شیاد پیام نوروزی داده بود که مردم ایران به جای بر گزاری مراسم جشن نور.وزی در گورستان ها حضور یایند . اکنون در ادامه ی همان پیام نوروزی خمینی شیاد است که این دانشجویان دختر اینگونه توفیق اجباری در سال جدید در سفر دیدار از میادین جنگ نصیب شان شده است . زیرا که جاده های مرگ آفرین ایران که رکوردار بی رقیب مرگ و میر جهان می باشد اکنون این چنین اینان را بکام مرگ فرستاده یا مجروح شان کرده است . عجیب است که مگر گنجایش یک اتوبوس چند نفر است که این اتوبوس تعداد 84سر نشین داشته است؟! فراموش نشود این سند جنایت حاصل ادعای پوشالی پیام نوروز ولی وقیح می باشد که مدعی علم و پیشرفت بی نظیر همراه با ترقی و توسعه ی اقتصادی کرده است !!

مديرعامل جمعيت هلال‌احمر كرمان گفت: متأسفانه بامداد امروز دوشنبه 1 فروردين سال 90 بر اثر واژگوني يك اتوبوس راهيان نور 48 دختر دانشجو در پي اين حادثه كشته و زخمي شدند.محمود كاووسي در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: متأسفانه در بامداد روز 1 فروردين سال 90 نخستين حادثه بزرگ كاروان راهيان نور در 50 كيلومتري جيرفت استان كرمان بر اثر واژگوني اتوبوس دختران دانشجو رخ داد.وي افزود: در پي اين حادثه كه بر اثر خطا و سرعت بيش از اندازه راننده عنوان شده است اتوبوس حامل دانشجويان دانشگاه پيام نور شهرستان كهنوج واژگون گشت كه بر اثر اين حادثه 11 دختر دانشجو كشته و 37 نفر نيز به شدت مجروح گشتند.كاووسي با بيان اينكه 60 امدادگر جمعيت هلال‌احمر كرمان پس از 5 دقيقه با 11 آمبولانس و 2 ماشين مخصوص نجات در محل حادثه واژگون اتوبوس حضور يافتند، گفت: در حال حاضر تمام مجروحان به بيمارستان‌هاي جيرفت منتقل شده‌اند و تا آخرين لحظه مخابره اين گزارش حال 37 مجروح واژگوني اين اتوبوس مساعد اعلام شده است.

اسامي كشته‌شدگان حادثه اتوبوس راهيان نور

این خبر هم مکمل گزارش خبر قبلی می باشد.

اسامي كشته شدگان و مجروحان حادثه واژگوني اتوبوس كاروان راهيان نور اعلام شد. ايسنا: دكتر عباس آميان، مدير كل پزشكي قانوني استان كرمان اظهار كرد: متاسفانه بر اثر حادثه واژگوني اتوبوس كاروان راهيان نور كه در مسير بافت ـ جيرفت رخ داد 11 تن جان خود را از دست دادند.وي ادامه داد: كشته شدگان اين حادثه فريبا جشان،‌ سارا پورجلالي، ساره سالاري ، محبوبه ميراني، مريم سوغاني ، نصرت بامري، منصوره ستاري فر، محبوبه مه‌فر، فاطمه مه‌فر (مادر)، الهام نصيري‌نيا، هادي سهرابي هستند.به گزارش ايسنا، مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي جيرفت نيز درباره اسامي مجروحان بستري در بيمارستان‌هاي استان كرمان به ايسنا اعلام كرد: در حال حاضر فرزانه راوند ـ عالمه خامي ـ نسرين سالاري ـ آمنه حسيني ـ فضه فلاح كهن و سالارزاده در بيمارستان باهنر كرمان و طاهره دارياب ـ زهرا سالار محمودي ـ فهميه اماني ـ الهام برابرـ مرضيه عباسپور و زليخا شهرياري نيز در بيمارستان امام خميني (ره) جيرفت بستري هستند.براساس اعلام مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي جيرفت ، اسامي مجروحاني كه پس از مداوا از بيمارستان مرخص شدند عبارت است از: مژگان دستوري، ناهيد دروي، زهرا سالري، مريم پهلواني، زهرا ميرشكاري، صديقه ميرايي، الهام سابقي، زهرا پهلواني، رقيه صالحي نودژ، زينب رييسي، مريم جمعه، جميله جشان، حميد دادخدايي، مرضيه صالحي، زينب شكوهي، نجمه نظري، اسماء لطفي، خديجه رييسي، اعظم حافظي، وجيهه عمراني، الهام دبير، مختار ستاري، محمدرحيم براهويي، حبيب راهويي و حسن شاه‌محمدي.به گزارش ايسنا، شمار قربانيان حادثه واژگوني يك دستگاه اتوبوس حامل كاروان راهيان نور در محور جيرفت ـ بافت كه در حدود ساعت 1:50 بامداد اول فروردين ماه رخ داد به 11 تن رسيد و در حال حاضر 12 مجروح اين حادثه نيز در بيمارستان‌هاي باهنر كرمان و امام خميني (ره) جيرفت بستري هستند

نماينده ولي فقيه در استان خراسان رضوي:فرياد اسلام خواهي در منطقه زمينه را براي ظهور امام زمان فراهم مي آورد.خبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه در استان خراسان رضوي و توليت آستان قدس رضوي گفت: فرياد اسلام خواهي امروز در منطقه زمينه را براي ظهور حضرت مهدي (عج) فراهم مي آورد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001010183

چرا نام این یکی آخوند غارتگر واعظ طبسی معروف به سلطان خراسان که نماینده ی ولی وقیح در استان خراسان است چون موافق ادعاهای خرافاتی دار و دسته ی احمدی نژاد می باشد نامش جزو لیست 6 نفره منتقدان وی نمی باشد و نامش از قلم افتاده است؟

شش روحانی؛ پیران مورد خطاب رهبر جمهوری اسلامی

در آمدن گند سناریوی ساختگی دولت مدعی زمان زمانی پاسدار گماشته احمدی نژاد که اکنون در ادامه ی جنگ قدرت و مکتب ایرانی و بر پایی مراسم جشن نوروز تخت جمشیدی که موجب گسترش انتقادات روز افزون به دولت شده است . طوری که به جای حمایت ها جنگ و اختلاف و تهدید پیرامون این سناریو ی مدعی ظهور امام شدنو مخالفان وی میان حامیان پاسدار گماشته احمدی نژاد و حامیانش جایگزین شد ه است. آنگونه که موافان مفتخوران حوزوی اکنون به منتقدان ادعاهای وی تبدیل شده اند.

جرس: سایت‌های «باکری آنلاین»، «محرمانه‌نیوز» و «دولت‌یار» با درج مطلبی به طور تلویحی از احمد جنتی، محمدتقی مصباح یزدی، احمد علم‌الهدی، ناصر مکارم شیرازی، محمد یزدی و احمد خاتمی با عنوان روحانیونی نام بردند که در زمان ظهور امام زمان به مقابله با وی برخواهند خاست. به گزارش دیگر بان که بتازگی به دنیای مجازی پیوسته است، این سایت‌ها با انتشار یادداشت مشترکی که در انتقاد از موضع‌گیری این روحانیون علیه دولت محمود احمدی‌نژاد منتشر کرده‌اند، آنها را «پیرانی» خطاب کرده‌اند که تحت تاثیر خبر‌های دروغی قرار گرفته‌اند که منجر به بروز «فجایعی» در جمهوری اسلامی شده است.این سایت‌ها در ادامه با دعوت از مردم برای انتقاد از این روحانیون نوشته‌اند: «احدی حق ندارد به بهانه بزرگی و سابقه افراد نسبت به بعضی مواضع آنها که ممکن است آینده انقلاب را به خطر بیاندازد سکوت کنداین سایت‌ها همچنین اضافه کرده‌اند که در «هنگامه ظهور یک گروه از مخالفان سرسخت امام عصر بعضی از چهره‌های وجیه دینی هستند و لکن این واقعیت را هم در عصر نزدیک به ظهور نمی‌توان نادیده گرفت

پرس تی وی : پارازيت منامه؛اختلال در پخش شبکه ايراني!

دست پیش گرفتن تا پس نیفتادن یا دیگ به دیگ می گوید رویتسیاه یعنی همین که اکنون از موضع فرار به جلو آی دزد آی دزدن کردن. چونکه مدعی نه رسانه های خبری ومطبوعاتی می شود و تهاجم به بشقاب ها ماهواره ای را با بهانه مبارزه با تهاجم فرهنگی به پیش برده می شود بلکه تلفن مبایل و ایمیل ها را کنترل می گردند و برروی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان ایرانی و خارجی برون مرز پارازیت فرستاده می شود . اما اکنون برای پرونده سفید کردن این چنین ادعای مضحک این مترسک وزارت ترور وسانسور امور خارجه کرده است؟!

پرس تی وی (کانال انگلیسی صدا و سیما) : در ادامه سرکوبهاي خشونتبار دولت منامه، پخش برنامههاي شبکه فرهنگي iFILM (آي فيلم) به دليل ارسال پارازيت از داخل کشور بحرين دچار اختلال شده است.به گزارش شبکه پرس تيوي، در پي بروز مشکل در پخش برنامههاي شبکه ايراني آي فيلم، که فيلم و سريال ايراني را به زبان عربي پخش ميکند، مسئولان شبکه با شرکت ارتباطات ماهواره‌اي نورست، به عنوان شرکت طرف قرارداد پخش برنامه‌هاي اين شبکه ارتباط برقرار کردند؛ اما آن‌ها از ارائه توضيحي دقيق در اين خصوص خودداري کرده و تنها به پاسخ‌هاي ضدونقيضي مبادرت کردهاند.در عين حال، شرکت نورست از شنبه (28 اسفند) به مسئولان اين شبکه فرهنگي اطلاع داده است که از مرکز خود در بحرين براي مقابله با منشأ پارازيت‌ها تلاش مي‌کند.کارشناشان معتقدند اين عمل خلاف مقررات بينالملل (!) و در ادامه اعمال سرکوب‌گرايانه حکومت بحرين است که پاي نيروهاي خارجي را هم براي سرکوب مردم به داخل کشور خود بازکرده و از هيچ جنايتي فروگذار نمي‌کند.علت اين عمل حکومت بحرين پخش سريال مختار ثقفي (مختارنامه) از اين شبکه عنوان شده که مورد استقبال گسترده مردم عرب زبان قرار گرفته است.

توصیه مهمانپرست به هیلاری کلینتون

http://www.fararu.com/vdcdf905.yt0fn6a22y.html

این خبر وارونه و فرافکنی تناقض آمیز هم مشابه و مترادف و مکمل ادعای وارونه گزارش خبری قبلی می باشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سیاست خارجی دولت آمریکا دچار سردرگمی و تناقضات متعدد شده گفت: توصیه ما به خانم کلینتون این است برای سیاستهای متناقض خود در حمایت از دیکتاتورها و همزمان وانمود کردن در دفاع از حقوق مردم منطقه چاره ای بیندیشد. به گزارش خبرگزاری مهر، رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در رابطه با اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا عنوان کرد: سیاست خارجی دولت آمریکا که دچار سردرگمی و تناقضات متعدد شده و بعلت حمایت های طولانی از حاکمان مستبد و مشارکت در ظلم و ستم آنها خود را در مقابل افکار عمومی جهانی متهم می بیند ، برای فرار از بن بست سیاسی و وضعیت نا بهنجار خود ، سیاست های دولتهای مستقل و موثر منطقه از جمله جمهوری اسلامی ایران را مورد نقد قرار می دهد. مهمانپرست افزود: توصیه ما به خانم کلینتون این است که مناسب تر و بهتر خواهد بود تا ایشان برای سیاست های متناقض خود در حمایت از دیکتاتورها و همزمان وانمود کردن در دفاع از حقوق مردم منطقه چاره ای بیاندیشد و خشم و نفرت ملتها را جدی تلقی نماید

رهبر معظم انقلاب در جمع زائران حرم امام رضا (ع):هشدار به سران سه قوه / تاکید بر الگوسازی در سایه اسلام/ نمایش قدرت نظام در حل مشکلات اقتصادی/ افشاگری درباره توطئه آمریکا در بحرین

http://www.fardanews.com/fa/news/141813

آیا برای رفع شبهه ی ولی وقیح و حامیان وی بهتر نیست تا که پیرامون همین ادعای وارونه ی 32ساله در ایران آزمون شده یک همه پرسی آزاد ر ایران بر گزار شود . سپس نسخه ی آن برای منطقه تجویز گردد؟

تصویر: دسته اسکی بازی پلیس کوهستان

http://www.fardanews.com/fa/news/141816

آخر کجای جهان پلیس به کوهستان اعزام می کنند تا نقش مفتش و کنترل کننده زیر پوشش امر به معروف و نهی از منکر علیه ی اسکی بازان داشته باشد که در رژیم ضد بشری ایران اعمال می شود . آنهم از موضع ادعای آزاد و امن ترین کشور جهان داشتن؟!