دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 24 اسفند ماه سال 1389

واژگوني پروژه ها (يادداشت روز)

"چگونه است همه اقدامات تا کنونی آمریکا در منطقه آنگونه بوده است که بطور معکوس این قلم بر دست انجام شده و دستآورده داشته است . زیرا که موجب سقوط برخی دولت های سکولار و قدرت گرفتن جریانات فناتیک و ار تجاعی در منطقه حامی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی شده است؟"

گفته می شود ترک عادت موجب مرض است . برای همین معتادین 32 سال عوامفریبی کردن ودروغ گفتن و وا رونه گویی و تحریف گری نمودن و حقایق را کتمان کردن و تصویر مار کشیدن و مار قالب کردن ها که قلم بر دست شده اند و همکار وقلم زن یکی از منفورین سر بازجو یانشکنجه گر پرونده ساز شده اند که نماینده ی ویژه ی ولی وقیح می باشد . مشخص است که اینان ترک پذیر از اعتیاد مزمن خود نیستند . زیرا که معلوم است قلم زنی کردن در این دروغ نامه ی چگونه است وچه شرایطی دارد . به خصوص اگر موضوع قلم زنی در مورد آمریکا باشد که رژیم ضد بشری ادعای ترفند مبارزه ی 32 ساله با آن دارد . ولی باوجود اینکه این تاکتیک نخ نما و لورفته ای می باشد ولی برای اینکه صورت مسأله پاک شود نیاز به این بازی موش وگربه و ادا و اطوار ضد آمریکایی نیاز مبرم است تا همکاری ها دراشغال نظامی افغانستان وعراق و زد و بند های پشت پرده نه فراموش شود ، بلکه بر ضدآن لفازی و لغز خوانی شود . برای همین رنگ و لعاب ضد آمریکایی و اسرائیلی می بایست در این بازی بس پر رنگ باشد تا مکمل سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه شود تا که همچنان موجب بحرانی وبی ثباتی و نا امنی منطقه شود. چونکه پیگیری همین سیاست بوده است که بستر سازحضور نظامی آمریکا در منطقه و تسلط بر منابع نفتی آن شده است در صورتیکه دودش به چشم مردم ایران و عراق و افغانستان و فلسطین و لبنان وخلاصه ملت های منطقه رفته است . د ر هر صورت از سوی قلم بردست یادداشت روز نویس با ادعای ضد آمریکایی مدعی شده که رشد اسلام گرایی به جای اسلام ستیزی آمریکا، موجب شکست آمریکا و اسرائیل پیروزی جریان وابسته به رژیم ضد بشری شده است . طوریکه پس از انفجار ساختمان های دوقلو در آمریکا که منتهی به اشغال افغانستان و سپس عراق شد به نفع حاکمان تهران تمام شده است .در ادامه اشاره به بازتاب جنگ 33 روزه ی حزب الله و 22 روزه ی حماس با اسرائیل کرده است که طراح اصلی آن پاسداران بودند. سپس نتیجه گیری کرده که این شکست اسلام ستیزی آمریکا در منطقه و پیروزی حزب الله لبنان مقدمه ی قیام های ضد دیکتاتوری منطقه وموج فزاينده خيزش هاي اسلامي در منطقه شده است طوریکه این روز ها آنچنان قیام و اعتراضات اوج گرفته كه بيش از هر چيزي نشان دهنده شكست پروژه هاي ضداسلامي است كه آمريكا و اذنابش طي دهه گذشته تمام توان و پتانسيل خود را به صحنه آوردند تا آنها را عملياتي و اجرايي نمايند که منجر به شکست شد. بهر حال ادعا کرده است که الهام بخش این قیام ها انقلاب اسلامی رژیم فاشیست مذهبی تروریستی ایران بوده است. چونکه اقدامات اسلام ستیزی آمریکا و اسرائیل پس از اشغال افغانستان و عراق و جنگ های 33 و 22 روزه این چنین منتهی به شکست اینان و رشد اسلام حاکم بر ایران در سراسر منطقه خاور میانه و شمال آفریقا شده است :

"در سال 2008 رژيم صهيونيستي پس از آن كه ضرب شستي از حزب الله در جنگ 33 روزه خورد جنگي 22 روزه را در غزه به راه انداخت و كلكسيوني از جنايت و تجاوز را مرتكب شد. آنچه كه در تمامي آن سال ها يعني از كشتار مردم افغانستان و عراق در 2001 و 2003 تا كشتار مردم مظلوم لبنان و فلسطين در 2006 و 2008 از سوي آمريكا و رژيم صهيونيستي و چند كشور غربي حامي آن دو به وقوع پيوست چيزي جز «ترور اسلام» نبود آن هم با ادعاي اوليه مبارزه با تروريسم!همچنانكه موج انتفاضه در تونس، ليبي و بخشي از آفريقا كه آمريكايي ها سرمايه گذاري كلاني انجام داده بودند تا گرايش به اسلام خواهي را متوقف كنند آشكارا نشان مي دهد كه در اين توطئه و دسيسه ناكام بوده اند.بدون ترديد تحولات اخير در منطقه خاورميانه و بخشي از آفريقا متاثر و ملهم از روحيه اسلام خواهي است كه سياست هاي آمريكايي و صهيونيستي را برنمي تابد. نمادها و نشانه هاي اسلامي بودن اين حركت نيز عيان و نمايان است.نكته ديگري كه بايد به مطالب قبلي علاوه كرد اين است كه آمريكايي ها طي سال هاي گذشته افزون بر تمامي حربه هايي كه بكار گرفته و طرح ها و پروژه هايي كه به صحنه آوردند همواره از روند و فرآيند سكولاريزاسيون در منطقه حمايت كردند.تلاش براي استقرار وضعيتي كه در آن «دنيوي كردن دين مردم» (سكولاريسم) شكل بگيرد در جاي جاي منطقه قابل رصد و واكاوي است. در همين راستا مي توان جريان 14 مارس در لبنان، العراقيه در عراق و جريان اصلاحات و فتنه سبز در ايران را نام برد"

در خاتمه اینکه هم قلم و همکار سربازجو حسین شریعتمدار ی بدون آنکه توضیح دهد که اگر چنانچه آمریکا مبارزه با اسلام ستیزی در منطقه می کند تا سکولاریسم قدرت بگیرد . چگونه است همه اقدامات تا کنونی آمریکا در منطقه آنگونه بوده است که بطور معکوس این قلم بر دست انجام شده و دستآورده داشته است . زیرا که موجب سقوط برخی دولت های سکولار و قدرت گرفتن جریانات فناتیک و ار تجاعی در منطقه حامی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی شده است . از جمله در عراق و لبنان وفلسطین و ... می باشد ؟ برای چه به جای تهاجم نظامی به رژیم ضد بشری ایران با ادعای ضد أمریکایی، عراق این دشمن رژیم ضد بشری اشغال نظامی شد تا که نوری مالکی آلت دست حاکمان تهران نخست وزیر عراق شود؟ همچنین برای چه زمان جنگ و اشغال نظامی عراق به پایگاه های نظامی مجاهدین تهاجم هوایی شد . سپس خلع سلاح شدند . بدتر اینکه تا کنون نام شان برتوی لیست گروه و سازمان های تروریستی از سوی وزارت امور خارجه ی آمریکا گذاشته شد که هنوز هم نام شان از این لیست سیاه اخراج نشده است و این اقدام بهترین هدیه ای بود که مقامات آمریکایی به حاکمان تهران هدیه کرده اند تا که دست شان باز باشد تادر عراق دست بهر جنایت ضد انسانی علیه ی مردم عراق و مجاهدین کمپ اشرف بزنند ودر منطقه نیز آزادانه اقدامات تروریستی و اهداف پلید شان را از طریق حزب الله لبنان و حماس و حوثی های شیعی یمن و سپاه قدس در عراق دنبال کنند. اکنون از سوی شیعیان بحرین نیز تلاش می کنند تا که تبدیل به لبنان و عراق و حیات خلوت شان شود؟

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/891224/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 24 اسفند ماه سال 1389

واژگوني پروژه ها (يادداشت روز)