گزیده خبرهای 24 اسفند - 89

فرازهايي از وصيتنامه شهيد 12 ساله خبرگزاري فارس: اين شهيد در وصيت نامه اش آورده است: من مي‌روم كه تا به پيام امام لبيك گفته باشم. آرزوي من پيروزي اسلام و ترويج آن در تمام جهان است و اميدوارم كه روزي به ياري رزمندگان، تمام ملت‌هاي زير سلطه آزاد شوند و صدام بداند كه اگر هزاران هزار كشور به او كمك كند او نمي‌تواند در مقابل نيروي اسلام مقاومت كند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912231027

آیا بازتاب دادن این خبر که موازی رکور داری جهانی اعدام نوجوانان زیر 18 سال است یک سند زنده ی جنایت علیه ی بشریت نمی باشد که حاکمان ایران مرتکب آن شده اند که چنین کودک 12 ساله را بعنوان یکبارمصرفان بر روی میادین جنگ برای پک کردن اعزام کرده اند که پس از 8 سال این جنگ خانمان بر اندازانه که منجر به میلیون ها کشته و مجروح و آواره و بی خانمان شد و یک هزار میلیارد دلار هزینه در بر داشت و عاقبت هم منتهی به شکست و سر کشی جام زهراز سوی خمینی شیاد شد. اکنون نه افتخار به این سند انکار ناپذیر جنایت علیه ی بشریت شده است ، بلکه تبلیغ هم برایش می شود . زیرا که بنابر گفته ی خمینی شیاد جنگ نعمت الهی است و رژیم ضد بشری نا مشروع بدون این نعمت یا جنگ و سرکوب نمی تواند ادامه یابد.. لذا در راستای اهداف جنگ افروزانه ودفاع از دستیابی به سلاح هسته ای و بسیج و آماده شدن جنگ و تهاجم به تظاهرات و قیام مردم ناراضی نیاز به تبلیغ جنگی است . فراموش نشود که خمینی شیاد عوامفریبانه پس از اینکه یک نوجوان 2 ساله در آبادان خودش را زیر تانک های ارتش عراق انداخت چون معتقد بود جنگ نعمت است و می بایست ادامه یابد . پس گفت رهبر من این جوان 12 ساله است که حسین فهمیده معرفی شد . ولی معلوم نیست که چرا جانشین وی یک علیل معتاد عقده ای دجال تر از خودش شده است؟! بهر حال پاسخ را امشب جوانان و نوجوانان ایران در سراسر کشور در مراسم جشن 4 شنبه سوری با برپایی آتش و پایکوبی و به آتش کشانیدن تصاویر خمینی شیاد و جانشین وی خامنه ای خواهندداد.

به گزارش گروه «حماسه و مقاومت» خبرگزاري فارس؛ يك‌بار، بلكه چندبار بايد اين وصيتنامه را بخوانيم تا بفهميم كه چطور جبهه براي بعضي ها دانشگاهي بود كه حتي بدون گذراندن تحصيلات مقدماتي، از آن فارغ التحصيل شدند و مدرك خود را از اباعبد الله(ع) گرفتند. و به راستي چه تفاوتي بين نوجوانان آن زمان و نوجوانان اين عصر وجود دارد. صفايي ندارد ارسطو شدن .خوشا پرگشودن، پرستو شدن .« شهيد رضا پناهي» سال 1349 بود كه در كرج به‌دنيا آمد. در خانواده‌اي مذهبي؛ اما بيشتر از دوازده سال نتوانست. سنگيني تن كوچكش را بر روح بزرگش تحمل كند و به اصرار، پدر و مادر خود را راضي كرد تا سرانجام در دوازدهمين سال زندگي‌اش ابدي شود.

رسايي در گفت‌وگو با فارس اعلام كرد:لغو سفر پادشاه اردن به ايران به دليل عدم استقبال مسئولان جمهوري اسلامي خبرگزاري فارس: يك عضو ارشد فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس شوراي اسلامي از لغو سفر عبدالله اردني به كشورمان به دليل عدم استقبال مسئولان جمهوري اسلامي از اين سفر خبر داد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912240001

بالاخره در ادامه ی اختلاف میان بازار مکاره و دولت نا مشروع اکنون پس از توهین واهانت و اتهام زدن به پادشاه اردن که از سوی اعضای بازار مکاره احمد توکلی و ففلاحت پیشه واکنون آخوند بی ترمز و دنده حمید رسایی به دعوت سفر وی به ایران شده است . در صورتی که این اقدام تلاشی برای برون رفت از انزوای منطقه ای و جهانی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی می باشد که زیر پوشش مکتبا یرانی به جای مکتب اسلامی و برنامه ی جشن نوروز در تخت جمشید از سوی رحیم مشایی که رئیس دولت پاسدار گماشته احمدی نژاد است دنبال می شود که تداعی کننده ی جشن فرهنگ وهنر زمان شاه در شیراز می باشد اکنون با اینگونه انتقادات این سفر لغو شده است.

حجت‌الاسلام رسايي افزود: عبدالله اردني قصد داشت از دعوت قبلي رئيس جمهور كشورمان كه در وضعيت طبيعي صورت گرفته، در شرايط بحراني فعلي منطقه بهره‌برداري و به بهانه شركت در جشن نوروز به تهران سفر كند تا از اين طريق براي خود مقبوليت كسب نمايد. وي خاطرنشان كرد كه با توجه به وضعيت بحراني كنوني سفر عبدالله اردني به تهران با استقبال مسئولان عالي جمهوري اسلامي مواجه نشد. اين نماينده اصولگرا با بيان اينكه سفر عبدالله اردني به دليل عدم استقبال مسئولان عالي‌رتبه جمهوري اسلامي لغو شده است‌، اظهار داشت: آقاي احمدي‌نژاد در مقاطع مختلف نظر خود را در خصوص تحولات منطقه به سران كشورها اعلام كرده و گفته كه اگر بخواهند در برابر مطالبات قانوني مردم خود بايستند و در مقابل استقلال‌خواهي آنها مقاومت كنند سرنوشت خوشايندي نخواهند داشت. حجت‌الاسلام رسايي افزود: عبدالله اردني بايد بداند كه اگر بخواهد در اين شرايط به تهران سفر كند قطعاً به دليل همراهي با ظالمان به ويژه در جريان كشتارهاي اخير مردم مسلمان منطقه با خشم مردم ايران اسلامي مواجه مي‌شود.

سخنگوي جامعه روحانيت‌ مبارز گفت‌وگو با فارس:حضور هريك از ديكتاتورهاي وابسته منطقه در شرايط فعلي در ايران مثبت نيست.خبرگزاري فارس: سخنگوي جامعه روحانيت مبارز گفت: حضور هركدام از ديكتاتورهاي وابسته منطقه در ايران و در شرايط فعلي تلقي مثبتي نخواهد داشت

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912231206

این یکی خبر ونظر این آخوند متحجر سالک که عضو روحانیت مبارز تهران و حامی ولی وقیح است مکمل خبر قبلی و نظر آخوند حمید رسائی بی تر مز و دنده است که عضو بازار مکاره و مدافع پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد.

در حال حاضر كشورهاي منطقه در حال پيمودن حركتي اسلامي - انقلابي هستند و ديكتاتورهاي وابسته به آمريكا و رژيم صهيونيستي نيز يكي پس از ديگري در حال سقوط كردن هستند.سخنگوي جامعه روحانيت مبارز همچنين يادآور شد: دعوت از پادشاه اردن براي حضور در ايران تلقي مثبتي براي مردم كشورمان و منطقه نخواهد داشت. سالك در خاتمه با منفي ارزيابي كردن اين دعوت در اين شرايط كنوني، حضور هريك از ديكتاتورهاي منطقه را در اين مقطع زماني در كشورمان به مصلحت ندانست.

اختصاصي فارس/آزادي دو تن از عاملان اعدام انقلابي انور سادات رييس جمهور خائن مصر.خبرگزاري فارس: طارق و عبود الزومور دو پسرعمو از همكاران شهيد خالد اسلامبولي در اعدام انقلابي رييس جمهور خائن مصر "انور سادات " پس از گذشت مدت ها از پايان دوران محكوميت آن ها از زندان آزاد شدند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912231250

گزارشگر خبرار گزاری دروعغ پرداز پاسداران فارس زیادی از این آزادی دو زندانی خوشخالی نکند وکیسه ی گشاد برایش ندوزد که گویا می تواند از این دو نفر در راستای اهداف سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون منطقه استفاده کند .چونکه اینگونه خبر ها که فاش کننده ی رژیم فاشیستی مذهبی تروریسی است که مثل آب خوردن حکم اعدام صادر و اجرا می کند . بنابراین بازتاب چنین خبر ها نه کمک به بقای حکومت ننگین فاشیستی دینی ایران نمی کند که بد ترین نوع حکومت دیکتاتوری می باشد ، بلکه کمک به قضاوت میان دو حکومت و تلاش بیشتر برای سرنگون شدنش می کندکه زمان زیادی به فرو پاشی اش باقی نمانده است.

به گزارش، طارق و عبود الزومور دو پسرعمو از همكاران شهيد خالد اسلامبولي در اعدام انقلابي رييس جمهور خائن مصر "انور سادات " پس از گذشت مدت ها از پايان دوران محكوميت آن ها و با سقوط حسني مبارك ديكتاتور مصر از زندان آزاد شدند. اين دو نفر پس از خاتمه دوره 20 ساله محكوميت خود، هرگز از زندان آزاد نشدند و حسني مبارك مانع آزادي اين دو از زندان مي شد و با سقوط حسني مبارك زمينه آزادي اين دو فراهم شد. اين تصاوير روايتي تصويري از آزادي اين دو مجاهد است