"غرب تا کی می خواهد به این سیاست تناقض آمیز خود ادامه دهند و باترفند سیاست یک بام و دو هوا رفتار و اقدامات متناقض نسبت به حاکمان لیبی و ایران داشته باشد؟"

واقعاً سئول است که اینگونه شیوه های برخورد بغایت ضد انسانی که از سوی حاکمان رژیم ضد بشری نامشروع با همسر شهید زجر کش شده محسن دگمه چی در سیاه چال ها می شود ناشی ازچیست؟ آیا ناشی از قدرت و پایگاه مردمی رژیم ضد بشری و نا مشرووع می باشد یا نه عکس این سئوال واقعیت دارد ؟ از سوی دیگر اگر چنانچه با مخالفان بر انداز و اعضای خانواده های شان این چنین بر خورد ضد انسانی می شود . ولی برای چه با اطرافیان موسوی موقع تشییع جنازه و خاک سپاری پدرش آنگونه بر بر منشانه بر خورد شد و تعدادی را مورد ضرب و شتم قرار داده و باز داشت کردند . اینان که جزو مخالفان بر انداز همچون مجاهدین نمی باشند ، بلکه تأکید می کنند که قانون اساسی این رژیم ضد بشری قانون شکن رعایت شود؟ البته سئوال است در شرایطی که پژواک فر یاد مرگ بر دیکتاتور در منطقه طنین انداز شده است . طوریکه ی دامنه ی این فریاد های اعتراضی علیه ی دیکتاتور ها به خیابان های عراق و سوریه و حتی ایران سرایت نموده و شنیده می شود .حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی نا مشروع تا کجا می توانند اینگونه اقدامات وحشیانه ی ضد انسانی شان را ادامه دهند و منتظر مقاومت و واکنش های اعتراضی خشمگینانهمردم معترض و ناراضی ایران در شرایط مناسب نباشند؟ از سوی دیگر پرسش است که چگونه است که غرب با قذافی آنگونه بر خورد می کند.ولی با حاکمان تهران که دارای کار نامه ای ننگن تر از سر هنگ قذافی می باشد به شیوه ی وارونه رفتار کرده و عجیب اینکه باز هم به شیوه ی تناقض آمیز و خائنانه به این سیاست خود ادامه می دهند . تا جایی که برای تقویت کردنش هم افغانستان و هم عراق را اشغال نظامی کردند . بد تر از اینکه سازمان مخالف و مسلح این رژیم ضد بشری مقیم عراق را خلع سلاح کردند . سپس نام شان را بر توی لیست گروه و سازمان های تروریستی گذاشتند و تا کنون وزارت امور خارجه ی آمریکا حاضر به اخراج نام اینان از توی این لیست سیاه نشده است تا که هدیه ی به آدم کشان حرفه ای حاکم بر ایرا ن باشد تا در عراق با نوری مالکی دست نشانده و عوامل سرکوبگرش با دست باز اقدام توطئه ی جنایت آمیز مشترک علیه ی کمپ مجاهدین را به پیش ببرند و در داخل کشور هم اینگونه هواداران شان را در بند می کشانند و در سیاه چال هاشکنجه های روحی و جسمی اعمال می کنند تا اسیر در بند به اسارت در آمده و گروگان گرفته شده رازجر کش نمایند . مهمتر اینکه موقع خاک سپاری رفتار بس ناشایست ضد انسانی با همسر و باز ماندگان جانباخته می کنند وتهدید به عدم بر گزاری مراسم ختم و سوگواری برای جان باخته می نمایند . بالاخره اینکه آیا غرب مماشات گر که انسانیت و دفاع از حقوق بشر را فدای تجارت نفت و گاز و قرار داد های اقتصادی نموده است شریک جرم اینگونه جنایات ضد انسانی حاکمان ایران نمی باشند که روزانه در سیاه چال ها و گورستان ها و یا هر مکانی دیگر در سراسر ایران اتفاق می افتد؟ به خصوص اینکه غرب با اتخاذ سیاست شیادانه ی با دست پس کردن و با پیش کشیدن شان بیشتر موجب تشدید جنایات ضد انسانی حاکمان تهران در سیاه چال های شان شده است . آری باز هم پرسش است که غرب تا کی می خواهد به این سیاست تناقض آمیز خود ادامه دهند و باترفند سیاست یک بام و دو هوا رفتار و اقدامات متناقض نسبت به حاکمان لیبی و ایران داشته باشد؟

12 فروردین ماه 1390

بازداشت همسر محسن دگمه چي و تهديد وي جهت ممانعت ازبرگزاري هرگونه مراسم و عدم اجازه سكونت در منزلشان

كانون حمايت ازخانواده جان باختگان و بازداشتي ها :بنا بر آخرين خبرهاي دريافتي, خانواده محسن دگمه چي زنداني سياسي درگذشته كه بعد از ابتلا به بيماري سرطان و محروم شدن از اوليه ترين رسيدگي هاي پزشكي در زندان جان باخت, از برگزاري هر نوع مراسم يادبود براي وي منع گرديده اند و تا يك هفته حق ماندن در خانه خود را ندارند! اين خانواده كه روز گذشته مراسم خاكسپاري محسن دگمه چي را در قطعه 301 بهشت زهرا انجام دادند, در حال حاضر مجاز به برگزاري هيچگونه مراسمي نمي باشند. همچنين خانم دگمه چي بعد از بازگشت از مراسم روز گذشته بازداشت گرديده و بعد از طي ساعتها بازجويي در محل پليس امنيت گيشا به وي گفته شده كه نبايستي هيچ مراسمي براي همسرش برگزار كند. ماموران امنيتي همچنين به اين خانواده گفته اند كه تا يك هفته نيز مجاز به ماندن در خانه شان نيستند و بايستي خانه را ترك كنند. اين اقدام در وحشت از برگزاري هرگونه مراسم و تجمع در خانه اين خانواده داغدار صورت گرفته است. شايان ذكر است كه قرار بوده مراسم يادبودي بمناسبت روز سوم شهادت آقاي دگمه چي در مسجد حجت ابن الحسن واقع در خيابان سهروردي برگزار گردد كه از سوي ماموران امنيتي دولت تاكيد شده كه چنين مراسمي مجاز نيست و از خانواده دگمه چي هم تعهد گرفته شده كه برنامه اي درنظر نگيرند. بنابر اين خبر همچنين ,مأموران خطاب به اين خانواده اعتراض كرده اند كه چرا در مراسم خاكسپاري محسن دگمه چي مردم شعار الله اكبر و هيهات منا الذله سر داده اند؟ و چرا دعا خوانده اند؟