گزیده خبرهای 22 اسفند-89 -

عیدی سایت حامی دولت به احمدی نژاد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=48519

این بدترین هدیه ی داده شده ی نوروزی است . زیرا که بزرگترین تو هین به شادروان دکتر مصدق است که تشیه به پاسدار گماشته دلقکی شده است که نهمورد تمسخر مردم ایران که مردم جهان واقع شده است . از سوی دیگر دهان کجی آشکار به مردم ایران به ویژه پیروان زنده یاد دکتر مصدق می باشد. مهمتر اینکه رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی آنگونه منفور و نا مشروع شده است که نیازمند ادعا و اطوار ملی گرایی و مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی در آوردن و تلاش برای بر گزاری مراسم جشن نوروزی در تخت جمشید شیراز و بالاخره روی به مقایسه کردن پاسدار گماشته با زنده یاد دکتر مصدق آورده است تا شاید اینگونه باعوامفریبی کردن کسب مشروعیت کاذب کند.

محرمانه نیوز از سایت های حامی دولت نوشت هرچه نزد خود فکر کردیم که به بهانه آغاز سال نو به رییس جمهور محبوب ایران اسلامی عیدی را تقدیم کنیم که متناسب با این همه فداکاری و زحمات مخلصانه باشد چیز با ارزشی را نیافتیم:در نهایت تصمیم گرفتیم دست خطی از دکتر مصدق که متناسب با تلاش ها و فداکاریهای دکتر احمدی نژاد در احقاق حقوق ملت ایران در عرصه های داخلی و بین المللی است را تقدیم به منتخب ملت ایران کنیم.مصدق زیر عکس به دست خط خود نوشته: به کسانی که وقتی پای مصالح عموم به میان آید از مصالح خصوصی و نظریات شخصی صرف نظر می کنند

.

به کسانی که در سیاست مملکت اهل سازش نیستند و تا آن جا که موفق شوند مرد و مردانه می ایستند. و یک دندگی به خرج می دهند و به آن کسانی که در راه آزادی و استقلال ایران عزیز از همه چیز خود می گذرند این عکس ناقابل اهدا می شود.

متكي در گفت‌وگو با فارس پيشنهاد كرد:قطع رابطه سياسي با ديكتاتور طرابلس

خبرگزاري فارس: وزير خارجه پيشين با اشاره به بمباران مردم در شهرهاي مختلف ليبي و تخريب سرمايه‌هاي اين كشور، به سازمان كنفرانس اسلامي و اتحاديه عرب پيشنهاد داد كه موضوع قطع رابطه سياسي با ديكتاتور طرابلس را در دستور كار قرار دهند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912211204

این پیشنهاد هم کمیک و هم تراژدیک است و هم بیانگر اختلافات شدید میان دولت پاسدار گماشته احمدی نژاد با ولی وقیح با موازی کاری می باشد . اما از این منظر کمیک است که طرف معزول از پست وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه اسات ولی همچنان در این مقام انجام وظیفه می کند . از سوی دیگر تراژدی است که اخراج وی در حین مأموریت و تعویض وی با عراقی انجام شد تاکه تا زد و بند با آمریکا بدون مداخله ی ولی وقیح دنبال شود . اما همانگونه که گفته شد وی خود را وزیر می داند . زیرا که ولی وقیح با فعال کردن این وزیر آدم ربای معزول شده دوتایی تلاش می کنند تا که وی در همان مقام چپ و راست در مورد وزیر انجام وظیفه کند . چونکه پیام تسلیت به ترک ها می دهد و نماینده جوانان آلمان می شود اکنون هم پیشنهاد به کنفرانس اسلامی و اتحادیه عرب داده است تا که موضوع قطع رابطه بادیکتاتور طرابلس را در دستور کار خود قرار دهند انگاری که دیکتا توری در ایران بدتر از دیکتاتور لیبی نمی باشد؟

انتقاد احمد توکلی از جلسات محرمانه خبرگان

http://www.fararu.com/vdcd9j05.yt0zs6a22y.html

عجیب است سیرک مجمغ خبر گان آخوندی که می بایست نظارت بر اعمال ولی وقیح داشته باشد آنگونه آلت دست وی شده است که آخوند انگلیسی محمد صادق لاریجانی که رئیس انتصابی ولی وقیح در دستگاه آلوده به فساد ورشوه و تبعیض قضائیه است گفت که این سیرک نمی تواند نظارت کننده ی ولی وقیح باشد . از سوی دیگر پس از طرح فتنه ی حذف رفسنجانی از رأس این سیرک چون مردم ایران نا محرم می باشند در اجلاس 2 روزه ی خود آنچنان دست به سانسور زده است که موجب اعتراض احمد توکلی اصول گرای بازار مکاره شده است و در این مورد پرسشگری نموده است .

حمد توکلی در یادداشتی با عنوان «محرمانه ماندن تمامی جلسات خبرگان به مصلحت است؟» در سایت الف، نهایتا به این سوال پاسخ منفی داده است. مجلس خبرگان رهبری روز 18/12/89 نهمین اجلاس رسمی خود را به پایان برد.اخباری که از اجلاس دو روزه این مجلس مهم به مردم داده شد، در حد یک بیانیه رسمی بود و مطالب جسته و گریخته ای که برخی از نمایندگان محترم آن در مصاحبه های خویش گفته‌اند. پرسش مهم این است که آیا محرمانه ماندن تمامی نطق ها،مذاکرات و تصمیمات این اجلاس ها به مصلحت جایگاه این نهاد گرانقدر مردمی و منافع نظام است؟دقت در موارد زیر پاسخ را روشن می سازد: . از همین اجلاس نیز اخباری رسیده است که انعکاس آن به وضوح به افزایش منزلت این مجلس گرانقدر مدد می رساند. وقتی مردم بدانند که آیت الله طباطبایی روحانی باسابقه سیاسی طولانی، امام جمعه اصفهان، دومین شهر ایران و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان، در نطق خویش گله می کند که جوانانی متدین در نماز جمعه خطاب به وی فریاد می زنند: امام جمعه ما بصیرت،بصیرت و جای معلم و تعلیم گیرنده عوض می شود و بعد همان جوانان بعدا از صدا و سیما بشنوند که رهبری نظام دردمندانه و خیرخواهانه به آنان نصیحت می کند، همانی که بصیرت را لازم خوانده بود، متنبه نمی شوند که طباطبایی بصیرت داشت که آنان را به اعتدال می خواند؟ و بدین ترتیب جایگاه خبرگان در اصفهان و ایران تقویت نمی شد؟ اگر مردم بدانند که آیت الله حائری شیرازی این روحانی درد کشیده مردم و اسلام و نماینده مردم شریف فارس در نطق همین اجلاس خطاب به شورای نگهبان دوستانه ولی با فریاد می گوید: وقتی شما با کلمات از گل نازکتر به امثال هاشمی بتازید، کار به اینجا می کشد که عده ای جوان مخلص هم آن فحاشی های خلاف شرع را مرتکب شوند یا پیامک بیاید که... سقوط کرد. هاشمی سقوط نکرد او نصیحت پذیرفت و صعود خواهد کرد و آنها که در این فتنه اخیر نصیحت نپذیرفتند سقوط کردند. وقتی او به این شعر تمسک می کند که: اگر زباغ رعیت ملک خورد سیبی/ برآورند غلامان او درخت از بیخ مردم می فهمند که خبرگان ملت با هم بدون رودربایستی هم حرف می زنند. بر سر مصالحی که تشخیص میدهند، دعوا هم می کنند، البته به قول امام، دعوای طلبگی. بعد از نشر این اخبار، وقتی مردم فارس و ایران می شنوند که رهبر معظم انقلاب نیز از این احساس وظیفه های خلاف وظیفه برائت می جویند، آیا دین باوران و مردم منصف که از تند روی و هتک حرمت ها دلخورند به درایت خبرگان و بصیرت و سلامتشان بیشتر اعتماد نمی کنند؟ همین نامه ای که بیش از دوسوم اعضای خبرگان ملت، خبرگانی که واگذاری مسئولیت از آیت الله هاشمی رفسنجانی به ایت الله مهدوی کنی این روحانی جلیل القدر و خوش سابفه را لازم دیدند، در تکریم آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشتند در وضعیت غبارآلود فعلی کم اثر است؟ چرا به سرعت منتشر نشودتا خط تخریب روحانیت و اتهام قدرت طلبی را زودتر کور کند و از امید افراط گرایانی که به اقتضای روحیه استبدادی خویش دنبال تضعیف گام به گام روحانیت هستند بکاهد؟

مشایی ویزای آمریکا را گرفت

http://www.fararu.com/vdcipvay.t1auz2bcct.html

با همه مخالفت هایی که با رحیم مشایی می شود نه اینکه با مشا یی بر خورد مشابه رفسنجانی با وی نمی شود ، بلکه آنگونه قدرت و اختیار دارد که هر روز خیز بزرگتری برای جایگزین کردن مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی بر می دارد . اکنون هم زیر پوشش حضور در سازمان ملل پیرامون نو روز اهداف زد و بند با شیطان بزرگ دنبال داشته می شود . اما پاسدار محمد حسین صفار هرندی می گوید د که فائزه دختر رفسنجانی اسیر شیطان شده است.


معاون سياسي دفتر رييس‌جمهور با بيان اين كه ' اسفنديار رحيم مشايي' رييس دفتر رييس جمهور، 27 اسفند ماه امسال براي شركت در جشن نوروز ايرانيان مقيم آمريكا به اين كشور سفر فرهنگي مي كند، گفت كه اين سفر در جهت تامين و تقويت اهداف و منافع ملي است

باهنر: فتنه آینده در حال اوج گیری است

http://www.fararu.com/vdcgq79u.ak9zq4prra.html

این گزارش که مر تبط به گزارش قبلی است . چونکه مخاطب این موضغ گیری محمد رضا باهنر رحیم مشایی و باندش درون دولتنا مشروع است که مورد حمایت شدید پا سدر گماشته ااحمدی نژاد می باشند.

دبير‌كل جامعه اسلامي مهندسين در خصوص فتنه آینده اظهار داشت: فتنه آینده که در حال اوج گیری است فتنه‌ای است که می خواهد از درون اصولگرایی درآید و بگوید اصولگرا است اما حوزه‌های علمیه و شریعت را قبول ندارد. این فتنه عظیم در حال شکل گیری است،بیان مکتب ایرانی و تفکر لیبرال در مسائل فرهنگی در همین راستا است..

زمان برگزاری انتخابات مجلس نهم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=48533

یکی از موضوعات مهم مففول مانده دلیل حذف رفسنجانی از رأس سیرک مجمع خبرگان آخوندی مربوط به نمایش خیمه شب دوره ی نهم بازار ماره است . زیراکه یکی از اهداف این پاک سازی ا تضعیف و ذلیل کردن رفسنجانی بوده است تا که نتواند نقشی محرک در این نمایش خیمه شب بازی به نفع رقیب مغلوب ایفا کند

از نظر اجرایی و نظارتی، زمان اصلاح قانون انتخابات برای نهمین دوره سپری شده است و نباید انتظار داشته باشیم این اصلاحات امکان اجرایی شدن داشته باشد واحد مرکزی خبر: سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به آغاز مذاکرات با وزارت کشور گفت:سه ماهه اول سال 1390 آغاز رسمی انتخابات مجلس نهم خواهد بود که تقویم برگزاری آن تعیین و اعلام خواهد شد

صفار: دختر هاشمی اجیر شیطان شده است

http://www.fararu.com/vdcce4qm.2bqxi8laa2.html

هرروز سپری می شود . بیشتر شفاف و مشخص می گردد که طرح توطئه حذف رفسنجانی چگونه طراحی شده است. و چرا بطور هم زمان موج فشاربرروی وی و فرزندانش افزایش یافته است تا که فرزندانش هممچون پدر مجبور به استعفا سکوت و ابیک گفتن به ولی وقح و پاسداران کودتا گر شوند . البته چون هنوز رفسنجانی رئیس مجمع مصلحت است این فشار ها ادامه می یابد تا با تسلیم شدن بیشتر رفسنجانی ضریب منفوریت وی همطراز و حتی بد تر از ولی و قیح نا مشروع شود.

محمدحسین صفار هرندی تصریح کرد: هاشمی چوب اطرافیان خود را میخورد. به گزارش جهان، محمدحسین صفار هرندی در مصاحبه با سالنامه مثلث در مصاحبهای، اطرافیان هاشمی را مقصر دانست و تصریح کرد: در سال ۸۳ پسر ایشان مهدی هاشمی یا یک روزنامه پر تیراژ آمریکایی مصاحبه میکند که این بار اگر پدر من رئیس جمهور شود، قانون اساسی را تغییر میدهد و نقش رهبری را تا حد یک مقام تشریفاتی تنزل میدهد. این حرف یعنی براندازی. ولی این پسر به خاطر این حرف تو دهنی نخورده است. کجا شنیدهایم که آقای هاشمی بگوید غلط کرده آن کسی که حتی اگر پسر من باشد چنین اراجیفی را سر هم کرده است؟ دختر ایشان انواع اهانتها را به نظام داشته است. کسی که این حرفها را میزند یعنی اجیر شده شیطان است. چرا توبیخ نمیشود؟ وی در ادامه در خصوص ارتباط هاشمی با مسائلی که پس از انتخابات ریاست جمهوری رخ داد، افزود : هاشمی در این میان داور نیست و تمایل و گرایش دارد . اگر خودش در راس نیست، لااقل خودش را با آن افراد مشترک المنافع میداند. بنابراین از آن به بعد هم ایشان با آنها بوده و با آنها نشست و برخاست داشته است. اطرافیان ایشان کاملا به صورت رسمی از آن موضع صحبت کردند. نمیشود بگوییم یک نفر خودش از آلودگی به جریانی مبرا باشد، در حالی که همه اطرافیانش مستقیما در میانه میدانی باشد که ایشان میخواهد خودش را از آن تبرئه کند. صفار هرندی تاکید کرد : هاشمی همیشه میگوید من نسبتی با کارگزاران ندارم و آنها دوستان ما هستند. اما واقع مطلب این است که مراد فکری و تشکیلاتی کارگزاران، هاشمی بوده است. اگر این مسائل شفاف شود، سبب میشود که مواضع سیاسی فرد هم شفافتر شود و دیگر آقای هاشمی از موضع پدارانه برخورد نکند و بگوید که من طرف یک ماجرای سیاسی هستم .