گزیده خبر های 10 فروردین 90 قسمت -3

بعدازظهر امروز برگزار مي‌شود؛تجمع‌ اعتراض‌آميز در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران.خبرگزاري فارس: در راستاي دفاع از مردم مظلوم بحرين تجمع اعتراض‌آميزي بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار مي‌شود.

دستگاه تبلیغات پاسداران کودتا گر و ولی وقیح در مانده و منزوی در منطقه و جهان شده بهر دست آویزی آویزان می شوند تا با عریان سازی سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برن مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه به خصوص دخالت بیش از حد در اوضاع بحرانی بحرین و تلاش مذبوحانه برای اینکه به نفع خود بهره داری تبلیغاتی کنند . ولی جالب است که تا کنون اقدام شان بر ضد خودشان تمام شده است و نتیجه معکوس در بر ای شان در بر داشته است . آنگونه که نه عدم صداقت شان فاش شده است ، بلکه شیوه ی تناقض ویی رفتار شان پیرامون بحرین و سوریه و منطقه با سرکوب مستمر داخلی معترضان موجب اعتراض حاکمان کشور های منطقه و جهان واقع شده است. طوری که پرسش گری انتقادی می کنند که چگونه بر خلاف با آب و تاب باز تاب دادن گزارشات وقایع منطقه که می شود. ولی از سوی دیگر مجوز به معترضان ایرانی در داخل کشورر داده نمی شود . از سوی دیگر چرا اخبار معترضان سوریه سانسور می شود و در مورد خبر های بحرین بس غلو وبزرگ نمایی می شود؟ مهمتر اینکه کشور ضد بشری که کار نامه ی بس ننگین محکومیت جهانی نقض حقوق بشر در خورجین خود دارد . آنگونه که رکوردار اولی بی رقیب جهانی نقض محکومیت حقوق جهانی می باشد . مشخص نیست با چه رویی به خود اجازه می دهد تا نهاد حقوق بشرر ا هچون دین ابزار و بازیچه ی اهداف پلید خود قرار دهد . بد تر اینکه در این مورد چگونه می خواهد مدافع حق و حقوق مردم بحرین باشد . جاییکه ناقض مستمر حقوق بشر در ایران می باشد. به خصوص اینکه همین دیروز بود که خبر مرگ تدریجی زندانی مقاوم و تسلیم نا پذیر محسن دگمه چی پس از 9 سال اسارت در سیاه چال های رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی بدلیل عدم مداوا و رسیدگی به در مان وی جان باخت . ولی از در عوض اکنون موضع وقاحت حوزوی – پاسداری با گرد آوری نمایشی ساندیس خوران جیره بگیر و لباس شخصی های دژخیم در مقابل دفتر سازمان ملل در جلوی سازمان ملل در تهران دست به نمایش شب خیمه بازی حمایت از مردم بحرین زده شده و اشک تمساح برای شان ریخته شده است ؟

به گزارش خبرنگار سياست خارجي خبرگزاري فارس، جمعي از تشكل‌هاي مردمي ساعت 14:30 امروز (چهارشنبه) در حمايت از مردم مظلوم بحرين و بخصوص زنان بي دفاع اين كشور در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران تجمع مي‌كنند

ممانعت سران منافقين از كمك رساني يكي از اعضا به خانواده‌‌اش.خبرگزاري فارس: در حالي كه برادر يكي از اعضاي محبوس در پادگان اشرف به سرطان خون مبتلا و نيازمند پيوند مغز استخوان است، گروهك منافقين از ترس خروج بدون بازگشت اين عضو، مانع از كمك رساني وي به برادرش مي‌شوند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001104020

این شیوه ی خبر هم درست مکمل گزارش خبر قبلی تجمع اوباشان و لمپن های در خدمت کودتا گران پاسدار می باشند که به دفاع از مردم بحرین تجمع اعتراضی در جلوی در فتر حقوق بشر در تهران داشته اند . اکنون برای اینکه زیرآب ادعای نمایش وارونه ی فوق زده شود . این گزارش خبری از از موضع فرار به جلو وآی دزد آی دزد کردن باز تاب داده شده است . زیرا که هدف برای سفید سازی پرونده ی ننگین حاکمان رژیم ضد بشری در تهران و نخست وزیر دست نشانده اش نوری مالکی در تهران می باشد که بطور مشترک مر تکب جنایت علیه ی بشریت در کمپ اشرف و سیاه چال های ایران شده اند . برای اینکه فشار جنگ روانی ضد انسانی را نسبت به ایجاد ممانعت بیماران لا علاج شدت داده و مضاعف کرده اند . طوریکه همچون مهدی فتاح و محسن دگمه چی موجب شهادت شن شده اند . اکنون تلاش مذبوحانه شده است تا با پاک کردن صورت مسأله یا ضرب سیلی صورتک های انسان نمای خودشان را قاتلان و دژخیمان رخ کنند . برای همین زائده ی دست ساز وزارت بد نام اطلاعات را به نام هابیلیان را علیه ی مجاهدین اشرف فعال کرده اند تا چپ و راس خبر های دروغین و جعلی ساخته شده علیه ی مجاهدین اشرف بسازد و از طریق خبر گزاری دروغ پرداز پاسدارن فار بازتاب داده شود. عجیب است که در سیاه چال های ایران آنقدر شکنجه و فشار های جسمی و روانی و روحی بر روی زندانیان سیاسی افزایش داده می شود که همچون محسن دگمه چی مبتلا به سر طان می شود و بدلیل عدم درمان پزشکی جان می بازد . همین شیوه ی ضد انسانی در مورد بیماران مجاهدین اشرف از سوی نوری مالکی اعمال می شود . اما اکنون شیپور از در گشادش نواخته شده و ادعای وارونه شده است . تا شاید با اینگونه ژست اطلاعاتی موجب سفید سازی پرونده ی بس ننگین حاکمان ضد بشری نا مشروع شود و فشار های بین المللی به خصوص تشکیل دا گاه ها در اسپانیا شود..

حاشيه دربي 70/قدرت‌نمايي دوربين عنكبوتي و حضور بيشتر هواداران استقلال.خبرگزاري فارس: دوربين عنكبوتي در ورزشگاه آزادي با حركات خود هواداران استقلال و پرسپوليس را به وجد آورد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001105001

سیستم خفقان و سرکوب و سانسور آنگونه فرا گیر و نهادینه شده است که تر کش آن نه فقط شامل حال دانشجویان و معترضان و نار اضیان و زنان ودختران و جوانان و کار گران ناراضی و حتی مطبوعات و اعضای بازار مکاره می شود ، بلکه شامل تماشاگران تیم فوتبل پرس پلیس و استقلال هم می شود . آنگونه که نه اعتراف آشکار شده است که اینترنت قطع شده است تا هیچگونه خبری به بیرون درز نکند ، بلکه دوربین های عنکبوتی درهمه جای ورزشگاه آزادی برای کنترل تماشا گران نصب شده است . یعنی اینکه ورزشگاه آزادی هم نام آزادی به زندان تغییر داده شده است .

يك مجري با حضور در ورزشگاه آزادي براي سرگرمي هواداران براي آنها مشغول به صحبت شد. براي اينكه هواداران 2 تيم سرگرم باشند براي آنها مولودي از حضرت علي(ع) پخش شد. همچنين دعاي فرج در ورزشگاه آزادي خوانده شد. * تا ساعت 12 هيچ مسئولي براي ساماندهي جايگاه خبرنگاران حضور نداشت و اندك خبرنگاراني كه تا اين ساعت در جايگاه حضور داشتند به دليل نبود اينترنت نتوانستند از امكانات خبري استفاده كنند. * دوربين‌هاي مدار بسته در ورزشگاه آزادي روشن است و اين دوربين‌ها تمامي حركات هواداران را كنترل مي‌كند. * خط كشي زمين ورزشگاه آزادي تازه انجام و چمن نيز كوتاه شده است. * قاضي كشيك براي صادر كردن راي در صورت تخلف از سوي هواداران در پايين ورزشگاه آزادي مستقر است.

سردار نقدي:چشم ملت‌هاي مظلوم دنيا به انقلاب اسلامي معطوف شده است.خبرگزاري فارس: رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: امروز چشم همه ملت‌هاي مظلوم دنيا به انقلاب اسلامي معطوف شده و ما بايد در آباداني و عمراني نيز الگو باشيم و در اين راه شب و روز را براي پيشرفت كشورمان غنيمت بشماريم

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001104008

هرچه با این پاسدار بسیجی عراقی سوپر کودن بازی شود ووارد صحنه ی نمایش اجرا کردن جای دوست و دشمن شود بر فاش شدن ضریب افلاس و در ماندگی ولی وقیح و پاسداران کودتا گر بیشتر افزوده می گردد که اینان به چه درجه از افلاس و مفلوک بودن رسیده اند که نیاز به این عنصر پلید و مشنگ دارند تا حتی با شال سبز بر گردن آویزان کردن برای اربابان کودتاگر در بحران و بن بست فرو رفته ایفای نقش کند.

يس سازمان بسيج مستضعفين همچنين گفت: در عسلويه هنگامي كه شركت‌هاي خارجي و بيگانه قراردادها را لغو و ما را تحريم كردند، قطره‌اي از درياي ايمان، عشق و ايثار دوران دفاع مقدس باعث شد عسلويه را با دستان خودمان بسازيم و اگر همان ايثارها با همان وسعت و همت در عرصه مهندسي دفاع مقدس بروز پيدا كند، شگفتي همه دنيا را رقم خواهد زد. همچنان كه امروز چشم همه ملت‌هاي دنيا به انقلاب اسلامي ما معطوف شده و ما بايد در آباداني و عمران نيز الگو باشيم.

برگزاري مراسم تدفين محسن دگمه چي همراه با شعار هيهات مناالذله

اینهم یک نمونه از شکاف دیوار اختناف و سانسور تحمیل شده از سوی حاکمان ضد بشر که تصور می کردند اگر اعدام نکنند و زجر کش نمایند. موجب واکنش اعتراضی ناراضیان نخواهد شد . ولی ثابت شد که دژخیمان آدم کشان حرفه ای چه اندازه اشتباه فکر می کردند؟

كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها : بنا بر خبر دريافتي امروز دهم فروردين خانواده و بستگان محسن دگمه چي , زنداني سياسي كه روز گذشته به دليل شكنجه هاي روحي و جسمي و عدم رسيدگي پزشكي در زندان درگذشت در بهشت زهرا براي مراسم تدفين وي گرد آمده اند , بنا بر اين خبر تعداد شركت كنندگان بسيار زياد بوده و شعار هيهات مناالذله از سوي آنها در اين مراسم داده شده است.

تحصن خانواده زندانی سیاسی جانباخته، محسن دگمه، چی جهت تحویل جنازه از مسئولین

دژخیمان فراموش کردند که منتظری در قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 به خمینی شیاد انتقاد کرده بود که مجاهدین یک سنخ فکر می باشند که با کشتن نه تمام نمی شوند واز بین نمی روند ، بلکه موجب تکثیرشان می شود . اکنون این دژخیمان آدم کشان حرفه ای درک کرده اند که ممکن ست جسم زندانی اسیر در اسارت را با شیوه های ضد انسانی بگیرند .ولی هر گزقادر نیستند اندیشه و تفکرشان را بگیرند.

تحول سبز: به گزارش منابع حقوق بشری، بعد از جانباختن زندانی سیاسی «محسن دگمه چی»، خانواده وی همراه با تعدادی از اقوام نزدیک و سایر بستگان آن مرحوم، در مقابل بیمارستان مدرس تهران تحصن کرده و خواستار دریافت پیکر وی از مسئولین شده اند.زندانی سیاسی محسن دگمه چی، شامگاه دوشنبه (هشتم فروردین) به دلیل عدم رسیدگی پزشکی و وخامت اوضاع جسمانی، در حالیکه از زندان به بیمارستان منتقل شده بود، جان باخت.به گزارش کانون حمایت از خانواده جان باختگان و بازداشتی ها، خانواده این زندانی سیاسیِ جانباخته، همزمان با بست نشینی و تحصن مقابل بیمارستان، همچنین شکایت دارند که این زندانی سیاسی هنگام ورود به زندان دچار هیچ مشکل جسمی نبوده (و ازسلامت برخوردار بوده )، اما در زندان دچار بیماری گردیده است.گفتنی است این زندانی سیاسی قبل از جان باختن، به دلیل وضعیت وخیم جسمانی، علاوه بر عدم دسترسی به امکانات پزشکی توسط عوامل زندان مورد شکنجه روحی قرار گرفته بود و بنا بر این گزارش، وی با اینکه از شرایط ناگوار جسمانی برخوردار بود، به واسطه “برخوردهای ناشایست” ماموران زندان هنگام ملاقات کوتاه وی با خانواده اش، دچار فشار روحی شدیدتری شده بود. بر اساس گزارش فوق، وضعیت جسمیِ این بازاری زندانی، که از اتهامات اصلیش، “کمک به خانواده های متعدد ندانیان سیاسی” بود، طی روزهای آخر وخیم تر شده و همزمان با درد شدید ناشی از سرطان پانکراس، دچار ضعف شدیدی شده بود .بنا به اظهارات زندانیان، او دیگر قادربه نشستن بر روی تختخوابش نبود و حدود چهار هفته قادر به خوردن غذا نبود و در روزهای آخر حتی نمی توانست مایعاتی مانند شیر و آب میوه بنوشد و هنگام نوشیدن آب با درد های شدیدی مواجه می شد .محسن دکمه چی از بازاریان سر‌شناس تهران بود، که سال گذشته در جریان حوادث بعد از انتخابات بازداشت و توسط قاضی صلواتی (ریاست شعبه ١۵ دادگاه انقلاب) مورد محاکمه قرار گرفت و به ۱۰ سال حبس تعزیری و تبعید به زندان رجایی شهر کرج محکوم شد

یورش نیروهای سرکوبگر ولی فقیه به شرکت کنندگتن در مراسم خاکسپاری محسن دگمه چی

همانگونه که گفته شده بود رژیم مدافع مرگ بر زندگان درود بر مردگان که 32 سال است برای مبارزه کردن با زندگی و زندگان این سیاست را با شدت دنبال نموده اند. اکنون با این یورش ضد انسانی ثابت کرده اند که چون وحشت از اندیشه مقاومت و ایستادگی و عدم تسلیم قربانیان دارند . برای همین این چنین گزمکانش تهاجم به مراسم خاک سپاری یک جان باخته ی قهر مان اخیر در سیاه چال ها کرده اند؟

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" برگزاری گسترده مراسم خاکسپاری شهید راه آزادی محسن دکمه چی با یورش وحشیانۀ نیروهای سرکوبگر ولی فقیه به خانواده و حاضرین مواجه شد و آنها قصد دستگیری کسی که مراسم مذهبی خاکسپاری را برگزار نموده است را داشتند.روز چهارشنبه 10 فروردین ماه جمهیت زیادی در بهشت زهرا حضور یافتند و مراسم خاکسپاری شهید راه ازادی مردم ایران را برگزار کردند. این مراسم که از ساعاتی پیش شروع شده بود حوالی ساعت 15:00 در حال پایان یافتن بود. که نیروهای سرکوبگر ولی فقیه به حاضرین یورش بردن و قصد داشتند یکی از کسانی که مراسم مذهبی خاکسپاری را برگزار می کرد را دستگیر کنند.حاضر به مقابله با آنها بر خواستند و از دستگیری او ممانعت نمودند . درگیری بین حاضرین در مراسم و نیروهای سرکوبگر ولی فقیه که بیش از 100 نفر می باشند همچنان ادامه دارد.حاضرین در مقابل حملات نیروهای سرکوبگر مقاومت می کنند و اجازه دستگیری را به آنها نمی دهند.نیروهای سرکوبگر ولی فقیه که تعداد آنها بیش از 100 نفر تخمین زده می شد از بدو شروع مراسم خاکسپاری اقدام به ایجاد مزاحمت برای حاضرین نمودند و حتی اقدام به توهینهای زننده به خانم های حاضر در این مراسم نمودند. درگیری همچنان در بهشت زهرا ادامه دادرد و احتمال ضرب و شتم و دستگیریهای گسترده می رود.