گزیده خبر های 7 فرودین - 90

هشدار نسبت به رفتارهاي يك جريان تماميت خواه

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=49714

یادم هست که اوایل انقلاب برادر دوستم که دانشجوی آمار و عضو جهاد اسلامی بود. آن موقع بود که احمد توکلی وزیر کار بود و بشدت عملکرد ضد کارگری اش از سوی جریانات انقلابی و سیاسی مورد انتقاد بود . این عضو جهاد در دفاع از احمد توکلی به برادرش گفته بود که جزو افتخارات احمد توکلی این است که در زندان زمان شاه پ آفتابه پر کن آقای منتظری بدلیل نیاز های گونا گون می باشد . البته دیدگاه وی به باند غارتگر مافیایی انگلیسی مؤتلفه عسگر نزدیک بوده است و سابقه ی همکاری نزدیکی با این جریان دارد . سپس با بورس تحصیلی به دولت فخیمه ی انگلیس اعزام شد ودر آن مدرک گرفت . البته وی پسر خاله ی برادران لاریجانی می باشد . بهر حال در بازار مکاره ی هفتم و هشتم رئیس کمیسیون پژوهش های بازار مکاره را بر عهده داشته و دارد . بعلاوه جزو اصول گرایان منتقد دولت می باشد که اکنون در روند جنگ قدرت که پس از حذف رقبای مدعی اصلاح طلبان از طریق کودتای 22 خرداد 88 و سرکوب پس از آن حذف شدند . ادامه ی جنگ قدرت بدرون باند های مافیایی حاکم مدعی اصول گرایان کشیده شده است. طوریکه مدتی است که صف آرایی 3 نهاد حکومتی علنی شده است آنچنانکه ولی وقیح نا مشروع در پیام نوروزی سال جهاد اقتصادی نا میده ی خود مجبور شد تا به جای هشدار و تأکید و توصیه های قبلی تعامل خود اکنون اخطار از علنی شدن این اختلافات بدهد . اما از سوی دیگر چون این روز ها موج انتقادات پیرامون مکتب ایرانی و مکمل آن برگزاری مراسم جشن نوروزی تخت جمشید رو به افزایش گذاشته است .چونکه اینگونه اقدامات پیش در آمد تبلیغات زود رس انتخابات ریاست جمهوری دوره ی دهم برای رحیم مشایی می باشد . تا جاییکه پاسدار گماشته احمدی نژآد تأکید کرده که رئیس جمهور آینده از وی انقلابی تر است و د مشخص هم شده است . از طرف دیگر منشوری به نام اصول گرایان تشکیل شده است که هدف حذف نه اصلاح طلبان بلکه حذف اصول گرایان منتقد دولت در نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی – اننتصاباتی – تقلبلاتی بازار مکاره ی دوره ی نهم است . بنا براین احمد توکلی که جزو منتقدان دولت می باشد چون احساس خطر کرده که اگر چنانچه اوضاع بر اساس منشور اصول گرایی پاسدار گماشته احمدی نژاد به پیش رود و پیاده و اجرایی شود. دیگر جایی برای وی و هم پیمانانش وی در بازار مکاره ی دوره ی نهم نیست . برای همین انتقاد به رحیم مشایی و اقدامات غیر مذهبی وی نموده است و تأکید بر غیر قابل پیش بینی بودن اقدامات پاسدار گماشته احمدی نژاد کرده است. همینطور بر نا مشخص بودن اوضاع خاور میانه کرده است که منظور تأثیر گذاری با زتاب این قیام ها در ایران می باشد.

شفاف : نماینده اصولگرای تهران گفت: شواهدی دارم که گروه تمامیت خواه اجازه وحدت اصولگرایان را نمیدهدبه گزارش شفاف ، احمد توکلی گفت:من تلاش می کنم که اولا؛ اتحاد اصولگرایان بیشتر شود و و ثانیا؛ با توجه به ضرورت وجود اقلیت سالم وفادار به نظام از اصلاح طلبان، آنها را تشویق می کنم که کار کنند و در صحنه حاضر باشند.گزیده سخنان وی را در مصاحبه با همشهری میخوانید:جریان تمامیت خواهی در دولت حضور دارد که افکار انحرافی هم دارد و nدرصد هستند بدون درنظر گرفتن منافع ملی موضع گیری های خاصی بکنند و در درجه اول بر مجلس مسلط شوند که در این صورت زمینه برای انتخابات ریاست جمهوری هم برایشان هموار می شود و فکر می کنند این اتقاق می افتد. اما ما تلاش می کنیم هرچه بیشتر اصولگرایان متحد شوند و گروه منحرف سوا شوند.تدوین منشور اصولگرایی تلاش اصولگرایان قدیمی برای این است که وحدت حفظ شود، ولی حدس می زنم این گروه تمامیت خواه منحرف اجازه نمی دهد این اتفاق بیفتد. شواهد من اطلاعاتی است که چون اثباتش ممکن نیست، اما برای خودم روشن است، از گفتن آن معذورم.عوامل مختلفی در شرایط ساال آینده این جریان تمامیت خواه دخیل است. زیرا رفتار احمدی نژاد قابل پیش بینی نیست و علاوه بر آن سرنوشت قیام های منطقه مشخص نیست، برخورد آن جریان منحرف، میزان آگاه شدن جریانات مذهبی نسبت به آنها، کارهای جریان فتنه گر و ادامه حرکات ایذایی آنها نیز نامشخص است. لذا قدرت پیش بینی سال آینده را ندارم.در زمینه تعامل دولت و مجلس خوشبین نیستم! اگر احمدی نژاد به این رفتارهای خود ادامه دهد که به احتمال زیاد اینطور است، کشمکش بالا می گیرد...‫‫همه اصلاح طلبان یکدست نیستند، گروهی مانند اکثر کسانی که در مجلس حاضرند، گرچه دیر، از جریان وابسته به غرب اعلام برائت کردند که باید کمک کنیم هرچه بیشتر موضع بگیرند و فعالیت داشته باشند. اگر خیال کنیم با حذف اینها کار درست می شود، این یک ظلم است که آثار خود را خواهد داشت و باعث می شود که ما اصولگرایان به جان همدیگر بیفتیم. بعضی از اصلاح طلبان به مراتب متدین تر و وفاداتر از بعضی افراد به اصطلاح اصولگرا در دولت و مجلس هستند. فکر می کنم افرادی که در مجلس هستند یا مشابه آنها شرکت کنند.

احمدي‌نژاد در ديدار رئيس‌جمهور عراق:ايران و عراق مي‌توانند فرهنگ آزادي و عدالت را به جهانيان عرضه كنند.خبرگزاري فارس: رئيس ‌جمهور كشورمان دو كشور ايران و عراق را داراي روابط تاريخي و فرهنگي عميق و ريشه‌دار دانست و گفت: دو كشور با افزايش سطح مناسبات خود مي‌توانند فرهنگ آزادي، برادري و عدالت را به جهانيان عرضه كنند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001060041ا

ین ادعا که از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد در دیدار خودش با رئیس جمهور عراق این گزارش خبر ی بازتاب داده شده است . ضمن اینکه تداعی کننده ی سنگ مفت و گنجشک مفت و سنگ بزرگ علامت نزدن می باشد . از سوی دیگر ادامه ی سریال های جوک های ایران امن و آزاد ترین کشور جهان وی است . یا اینکه با ادعای صادر کردن فرهنگ و اقتصاد بسیجی به جهان تا مشکل بحران پولی و با نکی و تورم و رکورد اقتصاد غرب به خصوص مشکل اقتصادی آمریکا حل گردد . یا اینکه تصمیم گرفته شده است مد یریت جهان تغییر و اصلاح شود . اکنون این پیام پاسدار گماشته احمدی نژاد ادامه همین سریال های گذشته ی این پاسدار احمدی نژاد . مشروط بر اینکه گزارش خبر بعدی هم مکمل همین ادعا می باشدمی باشد .

احمدي‌نژاد در ادامه نوروز را جشن كاملا انساني و يكي از مهم‌ترين حلقه‌هاي ارتباط فرهنگي بين ملت‌ها دانست و گفت: نوروز جشن احترام گذاشتن به يكديگر، زدودن كدورت‌ها و صله ارحام است و اينها مؤلفه‌هايي هستند كه دنياي امروز به آن نيازمند است. وي خاطرنشان كرد: اگر فرهنگ نوروز در ميان جهانيان گسترش يابد، ديگر اثري از فساد و تجاوزگري به حقوق ساير ملت‌ها در دنيا نخواهد بود. جلال طالباني رئيس‌ جمهور عراق نيز در اين ديدار با تأكيد بر اينكه ملت عراق هيچ‌گاه محبت‌هاي برادران ايراني خود را در روزهاي سخت و سياه فراموش نخواهند كرد، گفت: دو كشور مبارزات سخت و طولاني عليه ديكتاتورها و در راه برقراري دموكراسي داشته‌اند و امروز كه اين مبارزات به ثمر رسيده است، دوران توسعه و تحكيم روابط بين دولت‌ها و ملت‌هاي ايران و عراق فرا رسيده است.

تظاهرات صدها هزار نفري در انگليس؛الهيان: دولت انگليس بايد پاسخگوي مطالبات مردم كشورش باشد.خبرگزاري فارس: رئيس كميته حقوق بشر مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تظاهرات صدها هزار نفري مردم انگليس عليه سياست‌هاي دولتمردان اين كشور، بر لزوم پاسخگويي مسئولان رژيم سلطنتي انگليس به مطالبات معترضان تأكيد كرد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001060009

معلوم نیست که این خانم یا مترسک دکوری عضو بازار مکاره رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران است یا نه عضو پارلمان دولت فخیمه ی انگلیس است که از موضع نماینده و سخنگوی مردم انگلیس خطاب به دولت فخیمه ی انگلیس چنین اخطاری داده است؟ مگر گفته نمی شود اگر چنانچه بیل زنی چرا اول باغچه ی خودت را بیل نمی زنی تا سپس بدنبال بیل زدن باغچه ی دیگران برود؟ آیا در انگلستان بیش از ایران دولت پاسخگوی مطالبات مردم خود نیست که مورد اخطار واقع شده است؟ تا چه موقع می بایست از موضع فرار به جلو آدرس غلط دادن برای پوشش عدم پاسخگویی مردم ایران از این ترفند و شگرد ها استفاده شود آنهم با وجود تجربه بیش از 32 سال که فریاد مرگ بر دیکتاتو و خامنه ای و اصل ولایت وقیح در ایران طنین انداز شده است و هرروز نقض حقوق بشر بطور سیستماتیک بیش از گذشته نقض می شود و محکومیت بیشتر جهانی نقض حقوق بشر را کارنامه ی ننگین رژیم ضد بشری نا مشروع افزوده می گردد؟

توليد علم در ايران 11برابر ميانگين جهاني

http://www.fararu.com/vdcdkz05.yt0xz6a22y.html

در شرایطی که رژیم ورشکسته و نا مشروع در بحران وبن بست فرو رفت از همه سو در ورطه ی افول و سقوط قرار دارد و با تا ناشی از ترمز بریدگی و دتده ی عقب کنده شدگی ر مسیر سقوط شتاب گرفته است . اما با وارونه گویی بزرگ نمایی غیر واقعی می کند . بطور مثال این ادعا ی پایگاه رسانی دفتر حفظ و نشری ولی وقیح نا مشروع ادعای مضحکی کرده است که بس رسواتر از دو گزارش قبلی می باشد ضمن اینکه نشان دهنده این واقعیت است که فاش شده سرنخ هنر دروغ پردازی و خالی بندی به ضریب حداقل 11 برابر اعتراف شده کجا می باشد . همچنین منشاء الگو بر داری شده ی سایر مسئولان و مهره های رژیم ضد بشری نا مشروع کجا می باشد؟

پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمي سيدعلي خامنه‌اي در گزارشي به نقل از نيوساينتيست از پيشرفتهاي علمي ايران و توليد يازده برابر ميانگين جهاني علم در ايران خبرداد.