قیافه ی کمدی و پیام کمدی تر

18اسفند – 89

تبريك سالروز تاسيس خبرگزاري فارس؛كدخدايي: خبرگزاري غيرتمند و بصير فارس فريادگر حقانيت ملت ايران باشد.خبرگزاري فارس: سخنگوي شوراي نگهبان قانون اساسي، فرا رسيدن نهمين سالروز تاسيس خبرگزاري فارس را تبريك گفت

گفته می شودکبوتر با کبوتر باز با باز، کند هم جنس با هم جنس پرواز . یا اینکه قورباغه پشت قور باغه جفتک می زند . یا تره به تخمش میره وغلومی با اربابش . اکنون این زیادی خوش تیپ وخوش خنده که عضو وسخنگوی یک نهاد است که آلت دست ولی وقیح می باشد و مسئول قلع و قمع کرد ن نمایند گان وتأئید تقلبات در نمایش ها ی خیمه شب بازی است . آنگونه که نقش مهمی با حمایت کردن از کودتای 22 خرداد وحذف رقبا و اتفاقات و تظاهرات ضد حکومتی و ضرب و شتم و بازداشت ها و شکنجه ها و تجاوز وقتل و اعدام های پس از آن داشته است . اکنون این عضو وسخنگوی دکوری این نهاد تبریک کمدی تر از قیافه و خنده اش داده است . آنهم به مدیرعامل خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران فارس تبریک داده است که نقش بسزایی در تئوریزه کردن شرایط موجود داشته است .زیراکه جلوتراز دروغ نامه ی کیهان علیه یرقیب تبلیغ کرده و جنگ روانی همراه با پرونده سازی وتهدید دنبال کرده است تاکه کودتای 22خرداد88 اجراشد . زیرا که از زمان رئیس جمهورشدن پاسدار گماشته احمدی نژادبا حمایت کامل پاسداران و ولی وقیح علیه ی رقیب فعال بوده است . اکنون عباسعی کدخدازاده ازموضع کدخدامنشی و رعیت دست به توهین ونمک پاشیدن بر روی زخم مردم ناراضی به خصوص خانواده های شهداو داغداران و زندانیان وقایع اخیر زده وبه این ارگان تبلیغاتی پاسداران کودتاگر و ولی وقیح نامشروع تبریک گفته است و آن را فریاد گر حقانیت ملت خطاب کرده است تا که حماقت بیش از آنچه قیافه اش نشان می دهد را اینگونه ثابت کرده باشد.

جناب آقاي مقدم‌فر .مديرعامل محترم خبرگزاري فارس .سلام عليكم :با احترام، فرا رسيدن نهمين سالروز تاسيس خبرگزاري فارس را به جنابعالي و همكاران تلاشگرتان تبريك عرض نموده و توفيق روزافزون شما را در دفاع از ارزش‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از خداوند بزرگ خوانانيمامروز، رسانه مهمترين ابزار دشمنان قسم خورده انقلاب در عرصه جنگ نرم است و آنان تمام توان خود را به ميدان آورده‌اند تا مانع از انتشار توفيقات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران گردند و وظيفه رسانه‌هاي دلسوز اين نظام و از جمله خبرگزاري غيرتمند و بصير فارس اين است كه فريادگر حقانيت ملت ايران باشند و به تشنگان حقيقت در سراسر جهان نشان دهند كه عزت كنوني مردم مسلمان ايران، حاصل نپذيرفتن ذلت تسليم در برابر قدرت‌هاي استكباري جهان است. عباسعلي كدخدايي عضو و سخنگوي شوراي نگهبان.