دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 31 خرداد ماه سال 1390

نقد و بررسی : !(يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " صافي ناصاف را برداريد !"

"بازی تصویب مدرک کارشناسی ارشد فوق لیسانس برای مجوز ورود به شرکت در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم یک رقابت حذفی میان رقبای در گیر جنگ قدرت و ثروت می باشد. اما چون از سوی رقبای ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتا گر دنبال شده است موجب مخالفت سربازجو پاسدار سر باز جو حسین شریعتمداری واقع شده است"

سربازجو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری گذشته از اینکه خود را نماینده ی ویژه ولی وقیح نامشروع در دروغ نامه ی کیهان می داند . از سوی دیگر خودرا پیرو راستین خمینی شیاد و ادامه دهنده ی راه و رسم و مسلک ومرام وی می داند . بنا براین برای خود سرقفلی و امتیاز ویژه ای قائل است . آنگونه که شیوه ی خاص رفتار و عملکرد ولی وقیح گونه برای خود دارد . یعنی وقتی نظر یا تحلیل یا گزارشی پیرامون هر مقوله و پدیده ای می دهد یا پیشنهاد می نمایدتوقع دارد که بدون کم و کاست نظرش مورد توجه مخاطبان قرار گیرد و اجرا شود . در غیر اینصورت با سماجت و تهدید وتوهین و اهانت دلیل عدم اجرای آن را دنبال می کند . در این رابطه است که اکنون برای چند مین بار است که در یادداشت روز خود طرح تصویب شده ی بازار مکاره برای نامزدان نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم را پیگیری کرده است که نامزدان آینده بايستي حداقل از مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد- فوق ليسانس- برخوردار باشند ولی چون وی مخالف با تصویب این طرح بوده است . لذا اکنون ادامه ی نظر مخالف خود را پیگیری کرده است. البته با ابراز خوشحالی که خبر داده است . همفکران وی در بازار مکاره تجدید نظر محور این مصوبه را در بازار مکاره مورد باز نگری قرار داده اند.. بهر حال سرباز جو پاسدار شکنجه گر سناریو ساز تحریف گر در دنباله به دلایل پشت پرده موافقان این طرح در بازار مکاره اشاره کرده است که ادامه ی جنگ قدرت و ثروت می باشد که متضاد نظر وارونه خمینی شیاد و عموافریب است که بطور شیادانه مدعی شده بود مجلس در رأس امور است که اکنون وی این چنین اهداف پشت پرده طرح تصویب شده شروط داشتن مدرک ارشد کارشناسی ارشد فوق لیسانس را فاش ساخته که چیست"

" ظاهرا شماري از نمايندگاني كه به شرط فوق ليسانس براي نامزدهاي نمايندگي مجلس راي مثبت داده اند، بر اين باور بوده اند كه اين «شرط» نه فقط مانع از نامزدي آنها در دوره بعدي نمي شود، بلكه - احتمالا و خداي نخواسته - تصور مي كرده اند كه اين شرط مي تواند برخي از رقباي احتمالي آنان در دوره بعدي را نيز به دليل نداشتن مدرك فوق ليسانس، از دور رقابت خارج كند! يك دوره نمايندگي مجلس نيز يك مقطع تحصيلي حساب مي شود. با اين حساب تمامي نمايندگان مجلس هشتم از مدرك تحصيلي فوق ليسانس برخوردار بوده و مي توانند براي دوره بعد نامزد شوند.اين استدلال آنها كه حضورشان در دوره هشتم مدرك تحصيلي آنان را از ليسانس به فوق ليسانس ارتقاء داده است فاقد وجاهت قانوني است. زيرا هنگام برگزاري انتخابات مجلس نهم، هنوز دوره 4 ساله نمايندگي آنها در مجلس هشتم تمام نشده است كه يك مقطع تحصيلي به حساب آيد. بنابراين مدرك تحصيلي اين عده از نمايندگان محترم به هنگام انتخابات مجلس نهم «ليسانس» است نه «فوق ليسانس» و از اين روي مطابق قانوني كه خود وضع كرده اند،شرط لازم براي نامزدي مجلس بعدي را ندارند.در يكي از جلسات اخير مجلس - ظاهرا جلسه غيرعلني - پيشنهاد شده است كه وزارت كشور براي اين عده از نمايندگان كنوني مجلس، ناتمام بودن دوره فعلي - قبل از پايان 4 سال - را ناديده گرفته و آنها را دارنده فوق ليسانس تلقي كند و در مقابل، مجلس شوراي اسلامي نيز دارندگان «فوق ليسانس معادل» را كه قبلا فاقد شرط لازم - فوق ليسانس - براي نامزدي مجلس دانسته بود، به عنوان فوق ليسانس بپذيرد! كه بايد گفت؛نه مجلس و نه دولت، هيچكدام حق ندارند قانون را مطابق «ميل» و يا با «توافق» ميان خود، دستكاري كنند. مگر فلان نماينده كه با مدرك تحصيلي فوق ديپلم وارد مجلس شده و به دليل دوره نمايندگي مدرك وي به «ليسانس» و بعد «فوق ليسانس» و... تبديل شده، براي كسب اين مدارك تحصيلي - به قول معروف- دود چراغ خورده؟! و دهها كتاب و جزوه را به پايان برده و صدها ساعت كار آزمايشگاهي و مطالعه ميداني انجام داده است؟! بنابراين اگر مدارك تحصيلي معادل قابل قبول نباشد، قبل از آن « مدرك مجلسي » نبايد قابل قبول باشد.همين جا، بايد - با عرض پوزش- خطاب به نمايندگان محترمي كه در دوره هاي قبلي، هر دوره مجلس را يك مقطع تحصيلي به حساب آورده اند، گفت؛ در كجاي دنيا و با كدام منطق علمي، اين محاسبه انجام پذيرفته است؟! ممكن است گفته شود - كه گفته شده است- نمايندگان مجلس مي توانستند به جاي حضور در مجلس، به تحصيل مشغول شوند و از اين روي براي ضايع نشدن! حق آنها، هر دوره مجلس يك مقطع تحصيلي محاسبه شده است! كه بايد گفت چرا اين امتياز براي ساير مسئولان در مراكز ديگر نظام در نظر گرفته نشود؟! مثلاً؛ فرمانداران، استانداران، بخشداران و ... از سوي ديگر، كدام دانشجوي مقطع ليسانس، فوق ليسانس و... را سراغ داريد كه بدون كنكور وارد دانشگاه شود. از امكانات رفاهي نظير، خودروي شخصي يا دولتي، منزل مسكوني و... برخوردار باشد، حقوق ماهيانه قابل توجهي داشته باشد و بدون آن كه درس بخواند و يا امتحاني در كار باشد، بعد از 4 سال فارغ التحصيل نيز بشود! و بعد بي آن كه كلاس عوض كند، در همان كلاس قبلي با همان شرايط پيشين مدارج بعدي تحصيلي را كسب كند"

درنهایت سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری پس از سفسطه گری پاسداری – حوزوی و فراموش کردن کودتای تقلباتی 22 خرداد 88 که آنگونه بود که کودتاگران را درگیر بحرانی عمیق کرد که منتهی به شکاف و اختلاف و رو در رویی ولی وقیح نا مشروع و پاسدار گماشته رئیس جمهور مدعی اصول گرا کرده است . ولی وی با چاشنی شیوه ی سین و جین کردن باز جویی در پایان آویزان به گفته ی خمینی شیاد در مورد بازار مکاره شده است و آن را چماق کرده و این چنین بر فرق مخاطبان خود در بازار مکاره وارد کرده و تأکید نموده است که باید محور طرح تصویب شده سریع اقدام وتجدید نظر و اصلاحش نمایند :

بالاخره، از نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي كه به قول حضرت امام(ره) بايد «عصاره فضيلت هاي مردم» باشند -و ان شاءالله اكثر قريب به اتفاق آنها چنين هستند- انتظار آن است كه از ارائه طرح هايي نظير شرط فوق ليسانس براي نامزدهاي نمايندگي خودداري ورزند و اكنون كه مطابق آئين نامه داخلي مجلس، طرح تصويب شده بعد از 6 ماه قابل تغيير است، پيشنهاد اخير نمايندگان ياد شده در صدر اين نوشته را به تصويب برسانند و با مسكوت گذاردن اجراي مصوبه مورد اشاره، در اولين فرصت بعدي اين مصوبه را ملغي فرمايند. نمايندگان محترمي كه طرح الحاق يك تبصره به ماده واحده قانون حذف تبصره 2 ماده 28 قانون انتخابات را ارائه داده و خواستار مسكوت ماندن اجراي مصوبه مورد اشاره- شرط فوق ليسانس- شده اند در توضيح طرح خويش آورده اند؛«افتخار انقلاب اسلامي ايران در جهان امروز برگزاري بيش از 30 انتخابات سراسري با شكوه بوده است كه در هر كدام از اين انتخابات مردم انقلابي با شور و شوق وصف ناپذيري حماسه جاويدان آفريده اند» و تأكيد كرده اند «يكي از عوامل شور و شوق و اشتياق مردم، فضاي مناسب براي كانديداتوري آحاد مردم در انتخابات بوده است كه اميدواريم دوره آتي نيز شاهد چنين حماسه اي باشيم» و با پيشنهاد مسكوت ماندن شرط فوق ليسانس آرزو كرده اند كه «امكان مشاركت تمامي خدمتگزاران و كارگزاران علاقمند به كانديداتوري نمايندگي مجلس شوراي اسلامي فراهم شود».

مشخص است در شرایطی که ولی وقیح نا مشروع و رفسنجانی و سایر آخوند های حکومتی نفوذ کرده در نهاد ها همگی شان فاقد مدرک دبیرستانی می باشند . اکنون مانور تبلیغاتی با مدرک کارشناسی در بازار مکاره دادن معلوم است که این ترفند مرتبط با جنگ قدرت و ثروت میان رهبر لوطی جماران و عنتر و یاران و حامیان شان می باشد . اگر نه رژیم ضد بشری کودتایی نامشروع تاریخچه ی بس ننگین و سنگینی از مخالفت کردن هیستریک با قشر آگاه و تحصیل کرده های جامعه دارد . آنگونه که اکنون جزو یکی از رتبه داران فرارسرمایه ها از کشور به برون مرز در جهان می باشد . همچنین دارای سابقه ی شوم پاک سازی فرهنگیان در اوایل انقلاب می باشد . سپس زیر پوشش انقلاب ضد فرهنگی طرح خائنانه ی یورش سراسری به دانشگاه ها و تعطیل کرذن 3 ساله ی آن را در دستور کار خود قرار داد که پس از به خاک و به خون کشاندن دانشگاه ها تعداد کثیری از دانشجویان و برخی از اساتید دانشگاه ها بازداشت شدند و پس از 30 خرداد 60 و تابستان خونین سال 67 تیر باران شدند . همچنین چندین سال است هم طرح پادگانی – حوزوی – گورستانی کردن دانشگاه ها با جدا سازی دختر وپسران دانجشو از همدیگر را چاشنی اجرا کردن طرح های توطئه آمیز و باز خرید و باز نشستگی اجباری و اخراج اساتید دانشگاه ها نموده است که به وضوح نمایان گر این واقعیت است که حاکمان رژیم ضد بشری نه هیچگونه رابطه ی منطقی با قشر تحصیل کرده ی غیر مطیع و لبیک گوی ندارد ، بلکه بشدت ضدیت و دشمنی با اینان دارد . بنا براین این بازی تصویب مدرک کارشناسی ارشد فوق لیسانس برای مجوز ورود به شرکت در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم یک رقابت حذفی میان رقبای در گیر جنگ قدرت و ثروت می باشد. اما چون از سوی رقبای ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتا گر دنبال شده است موجب مخالفت سربازجو پاسدار سر باز جو حسین شریعتمداری واقع شده است.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900331/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 31 خرداد ماه سال 1390

صافي ناصاف را برداريد !(يادداشت روز)