گفت و شنود دروغ نامه کیهان 24 خرداد 90

سرماي تابستان ! (گفت و شنود)

گفت : آخه اینگونه که داده میشه تحلیل

برای ضرب و شتم معترضان ارائه میده تحلیل

شده مثل آن یاروی هفت قا لتاق

سور زده بود به رهبر منقلی چلاق

پس از کودتای ننگین سال 28 مرداد

رفته بودنزدحامی کودتاگران کاشانی شیاد

گفته بود من به حمایت تو خوردم تیر

پالتوم سوراخ شد و شدم زمین گیر

به وی گفته بود آخوند کاشانی

به سبک حوزوی کرده بود بیانی

کسی پالتو نمی پوشد در تابستان

چرا نمردی ، ببند پرونده و این داستان؟

گفت: از فراخوان راديو فردا و راديو اسرائيل براي 22 خرداد چه خبر؟!
گفتم: اعلام كرده بودند كه در سكوت و بدون شعار و نشانه از ساعت 6 تا 8 بعدازظهر 22 خرداد در پياده روي خيابان ولي عصر(عج) راه بروند! كه اين كار هميشگي مردم است و به فراخوان راديو اسرائيل ربطي ندارد.
گفت: سايت هاي ضد انقلاب نوشته اند عده زيادي آمده بودند ولي هيچكدامشان هيچ عكسي منتشر نكرده اند!
گفتم: فقط يكي از سايت ها، يك عكس منتشر كرده كه در آن مردها با پالتو و كاپشن زمستاني ديده مي شوند!
گفت: ولي در گرماي 22 خرداد كه هيچكس پالتو و كاپشن نمي پوشد!
گفتم: آدم شارلاتاني بعد از 28 مرداد 32 نزد مرحوم آيت الله كاشاني رفت و ادعا كرد؛ من به حمايت از شما آمده بودم كه چند تا تير خوردم و پالتويي را كه با آتش سيگار سوراخ كرده بود به عنوان سند نشان داد. مرحوم آيت الله كاشاني گفت؛ اولاً؛ اگر اينهمه تير خورده اي چرا نمرده اي؟! و ثانيا؛ كدام احمقي در گرماي 28 مرداد پالتو مي پوشد؟!

گفت: سربازجو منفور بدون توجه به موج دستگیری

در 22 خرداد رخ داد، اما از مخالفان کرده رد گیری

یعنی این تر مز بریده و دنده عقب کنده ی دریده

بی خیال فضای امنیتی شده به منتقدان پریده

گفتم : چرافراموش کرده این درازگوش مزدور؟

چقدرنیروی امنیتی توی خیابان داشتند حضور؟

رژیمی که گویدمردمیست، نیاز نداره به این نمایش

برای سرکوب معترضان 22 خرداددهد چنین همایش؟

گفت : چون ادعا دارد دروغ نامه ی کیهان

اطلاعات ساختگی رو می کند از پنهان

گویدقدرت برتر جهانست بازجوی اوین

آنگونه که هست امن ترین و آزادترین

گفتم : پس برای چه در پیاده رو معترضین

با ضرب و شتم دستگیر می شوند این چنین؟

گفت : آخه اینگونه که داده میشه تحلیل

برای ضرب و شتم معترضان ارائه میده تحلیل

شده مثل آن یاروی هفت قا لتاق

سور زده بود به رهبر منقلی چلاق

پس از کودتای ننگین سال 28 مرداد

رفته بودنزدحامی کودتاگران کاشانی شیاد

گفته بود من به حمایت تو خوردم تیر

پالتوم سوراخ شد و شدم زمین گیر

به وی گفته بود آخوند کاشانی

به سبک حوزوی کرده بود بیانی

کسی پالتو نمی پوشد در تابستان

چرا نمردی ، ببند پرونده و این داستان؟