گزیده خبرهای 24 خرداد90

ديدگاه مقام معظم رهبري درباره حركت‌هاي اسلامي منطقهخبرگزاري فارس: رهبر معظم انقلاب اسلامي طي سخناني در سالگرد ارتحال امام خميني(ره) اسلامي بودن، مردمي بودن و ضدآمريكايي و ضدصهيونيستي بودن را سه شاخص عمده حركت‌هاي مردمي برشمدند و فرمودند جمهوري اسلامي ايران با اينگونه حركت‌ها همراه است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003230783

جالب است که ولی وقیح بیش از حد هالو از یاد برده است که حاکمان رژیم های دیکتاتور ونا مشروع شده ی سوریه و عراق هم جزو منطقه ی آشوب زده هستند. هم اینکه شعار برای سر نگون کردن شان از سوی ناراضیان این دو کشور فریاد زده می شود. اما اکنون ولی وقیح آلت دست کودتا گران پاسدار اعتراف و اذعان کرده است حرکت های منطقه ضد آمریکای و صهیونیستی می باشند . البته این تناقض گویی آشکار ناشی از عراق حیات خلوت و سوریه جزو هم پیمانان رژیم ضد بشری کودتایی با رهبر ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتا گر می باشد.

یرانیان به رانندگی پرحادثه عادت دارندقربانیان جاده!

http://www.fararu.com/vdcjhmeo.uqeyazsffu.html

وقتی که حاکمان رژیم جهل و جنون و جنگ و خرافات وارونه گوی عوامفریب دین فروش مدعی ایران امن و آزاد ترین کشور جهاان می باشد . از سوی دیگر ادعای صدور انقلاب و ترور و ارتجاع و بحران به منطقه دارند . به ویژه اینکه رهبر و سایرد مسئولان سخت در گیر جنگ قدرت و ثروت درهمه سطوح می باشند . چرا نباید در روند رکور داری بی رقیب اول جهانی مرگ و میر جاده ها می باشد اکنون آمار سال بیش از 23 هزار نفر سالیانه بازتاب داده نشود و افتخار به چنین رشد رقابتی با عزاییل پیرامون جان گرفتن انسان های مظلوم بی گناه و متهم کردن شان اعتراف با دفاع کرد از اینگونه جان انسان ها بهدر دادن نشود؟

فرارو- اگر جاده‌های سراسر جهان با تقسیم‌بندی‌های انسانی شناخته می‌شدند، بدون شک جاده‌ها و اتوبان‌های ایران جزء طبقه اشرار بودند. و احتمالاً بسیاری از خودروها و تجهیزاتش دسته‌ای از اراذل و اوباش بودند که از ریختن خون انسان‌ها خسته نمی‌شدند. از مجروح و معلول کردن افراد ترسی نداشتند و از داغدار شدن خانواده‌های بسیاری لذت می‌بردند. و یا شاید این مسیرها و ماشین‌ها ضحاک‌هایی هستند مار به دوش که خوراکشان تنها جان مردم است. به گزارش فرارو؛ امسال هم از آن سال‌هایی است که همچنان تلاش کاوه آهنگرها و فریدون‌ها برای نابود کردن این غول بی‌شاخ و دم، به نتیجه نرسیده و مرگ ناشی از تصادفات رانندگی در کشور نسبت به سال گذشت 1.2 افزایش یافته است. آمار دقیق یک فاجعه .هرچند درباره تعداد کشته شدگان و مجروحان تصادفات جاده‌ای در سال‌های اخیر، اختلافات آماری وجود دارد اما تقریبا بیشتر کارشناسان و مسؤولان اجرایی بر این عقیده‌اند که تعداد کشته شدگان سالانه رقمی بیشتر از 23 هزار نفر است. براساس اطلاعات معاون سازمان پزشکی قانونی، در سال 89، پزشکی قانونی مجوز دفن 23 هزار و 249 جسد را که بر اثر تصادفات رانندگی جان باخته بودند، صادر کرده است. \

کنفرانس خبری محسنی اژه‌ای.توضیح درباره جزئیات مرگ هدی صابر / پرونده فائزه هاشمی به دادگاه رفت

http://www.fararu.com/vdcfmvdc.w6dx1agiiw.html

یکی از پلیدنرین آخوند های منفور گوش و آدمخوار آخوند محسنی اژه ای دادستان کل کشور است که کارنامه ی ننگین 32 ساله ی صدور احکام جنایت آمیز آدم کشی و جنایت دارد . به خصوص اینکه در گیر قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان 67 و قتل های زنجیره ای بوده است . همچنین این وزیر بد نام اطلاعاتی دولت نهم اعتیاد تهاجم به گوش خوارگی با گاز گرفتن دارد . اکنون برای توجیه کردن دژخیمان آدم کش قاتل حرفه ای سیاه چال که نقش مستقیم در جنایت هدی صابر داشته اند . فتوای ولایت وقیح پسندانه ی تبر ئه کردن قاتلان وی را داده است . همانگونه فائزه رفسنجانی را دراز کرده است و دست به سفید سازی پرونده ی همکاران اراذل اوبا شانش در تهاجم و تجاوز زنان شرکت کننده در مهمانی باغ اطراف شاهین شهر اصفهان زده است.

فرارو- محسنی اژه ای جزییات مرگ هدی صابر را تشریح کرد. وی علت مرگ این فعال ملی مذهبی را سکته قلبی عنوان کرد و گفت: «در نامه ای خواستار آن شده ام بررسی شود که آیا مراحل رسیدگی به بیماری وی به درستی انجام شده است. که اگر مرحل رسیدگی طی نشده باشد قطعا پیگیری می کنیم دادستان کل کشور در نشست خبری امروز خود با اشاره به آخرین وضعیت ارجاع تخلفات دولت به دستگاه قضایی گفت: «از طرف مجلس و هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مواردی اعلام شد که مرجع رسیدگی هر کدام متفاوت بود. برخی توسط دادستانی و بخشی نیز توسط دیوان عدالت در حال رسیدگی است و مواردی که نیاز به تحقیقات بیشتری داشت توسط سازمان بازرسی کل کشور در حال تکمیل است توضیح درباره جزئیات مرگ هدی صابر دادستان کل کشور در ادامه با اشاره به جزئیات مرگ هدی صابر اظهار کرد که حکم وی قطعی و در حال گذراندن دوران محکومیتش بود. وی گفت: «ساز و کار قانونی رسیدگی به بیماران در زندان اینگونه است که پیش از قطعی شدن حکم اگر احیانا افراد دچار مریضی و ناراحتی شدند می توانند بنا به تشخیص پزشک بدون اخذ نامه قاضی یا دادستان به مراکز بهداری خود زندان منتقل شوند. اما در صورتیکه محکومیت وی قطعی شده باشد سازمان زندان ها باید به دادسرا اطلاع دهد و دادستان نیز مشکل پزشکی او را به خانواده وی اطلاع دهند تا اگر پزشک خانوادگی دارند به بیماری وی رسیدگی کنند وی اظهار کرد: «در این مورد نیز بر اساس گزارش دادستان وتحقیقات انجام شده در روز 20 خرداد وی قبل از فوت از ناحیه قلب احساس ناراحتی می کند که مورد معاینه دکتر بهداری اوین قرار می گیرد. پزشک اعلام می کند نیاز به نوار قلب نیست اما پس از چند ساعت از معاینات اولیه دوباره وی احساس ناراحتی کرده که در مرحله دوم آزمایشات تخصصی انجام شده و تشخیص داده می شود صابر سکته کرده است که بلافاصله معاینات پزشکی انجام می شود اما وی فردای آن روز فوت می کند محسنی اژه ای تاکید کرد که در نامه ای خواستار آن شده ام بررسی شود که آیا مراحل رسیدگی به بیماری وی به درستی انجام شده است. ضمن اینکه در پرونده نیز مشخص نشده بود که تمام مراحل انجام شده یعنی پس از قطعیت بیماری به دادستان و خانواده وی اطلاع داده شده است که اگر این روند اجرا نشده باشد حتما موضوع را پیگیری می کنیم.

شکایت از روزنامه ایران به خاطر توهین به آیت الله مصباح و سپاه و دستگاه قضائی

جنگ قدرت و ثروت میان لوطی جماران و عنتر رئیس جمهورش آنگونه گسترده و عریان و مهار نا پذیر شده است که هم به مطبوعات حکومتی و کودتا گران پاسدار کشیده شده است . هم آلوده و منفورین ترین ارگان فاشیستی کودتایی و آخوند متحجر حامی کودتا گران حوزوی علیه ی وری پاره ی حکومتی شکایت کرده اند؟

فارس: سخنگوي قوه قضائيه گفت: با توجه به تهمتي كه روزنامه نزديك به دولت به يك شخصيت حوزوي و همچنين رئيس قوه قضائيه زده است حق شكايت را براي خودمان محفوظ مي‌دانيم.غلامحسين محسني‌اژه‌اي در چهاردهمين نشست خبري سخنگوي قوه قضائيه در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبني بر اينكه يك روزنامه نزديك به دولت و پرتيراژ در ويژنامه اخير خود يك فرمانده ارشد نظامي و يك شخصيت حوزوي و رئيس قوه قضائيه را اقتدارگرا معرفي كرده، اقدام قوه قضائيه در اين خصوص چيست؟ اظهار داشت:‌ با توجه به اينكه يك روزنامه نزديك به دولت به يك شخصيت حوزوي و رئيس قوه قضائيه تهمت زده حق شكايت را براي خودمان محفوظ مي‌دانيم.وي در پاسخ به اينكه آيا از اين روزنامه شكايت مي‌كنيد؟ گفت: باز هم تكرار مي‌كنم حق شكايت براي ما محفوظ است.گفتني است روزنامه دولتي ايران در روزهاي اخير اقدام به انتشار وي‍ژه‌نامه‌اي كرده بود كه در آن يك فرمانده ارشد نظامي و يك شخصيت حوزوي و رئيس قوه قضائيه به اقتدارگرايي متهم شده بودند.

مشايي پيدا شد (+عکس)

بالاخره رقیب سر سخت پاسدار گماشته احمدی نژاد که همچون گربه ی گرسنه که گوشت را بو کشان دنبال می کند . یکی از اینگونه گربه های بوکش سایت شفاف پاسدار سر دار قالیباف شهر دار تهران است که پیوسته بازتاب دادن تصاویر خبری پاسدار گماشته احمدی نژاد و رحیم مشایی را بطور سیستماتیک و در همه حالات کمدی بطور فعالانه و باشدت دنبال می کند.

اسفنديار رحيم‌مشايي ، رييس دفتر رييس‌جمهور عصر روز يكشنبه در جلسه هيات دولت حاضر شد و دقايقي نيز در ورودي ساختمان دولت به همراه رييس‌جمهور حضور پيدا كرد.به گزارش ايسنا، مدتي بود كه اسفنديار رحيم‌مشايي ، رييس‌ دفتر رييس‌جمهور در جمع اهالي رسانه و خبرنگاران حضور نداشت و اين موضوع باعث طرح گمانه‌زني‌هايي از سوي برخي رسانه‌ها شده بود.زماني كه مشايي پس از پايان جلسه دولت در درب ورودي ساختمان دولت حضور پيدا كرد، مورد توجه عكاسان و خبرنگاران قرار گرفت و از او عكس گرفتند.

غش کردن یک مدیر دولتی، هنگام معارفه

مکتبی و اصول گرای عاشق خدمت گزاری ونه شیفتگی قدرت یعنی همین که در راستای انجام وظیفه غش کنی و لی برای اینکه میز ریاست را چسبیده و آن رها نگردد در حال نیمهه شیار بررو آن نشسته و متن تنظیم شده ی نوشتاری را خواندن !

یکی از مدیرکل های جدید یک سازمان دولتی در استان آذربایجان غربی در جلسه معارفه خود غش کرد و از حال رفت.به گزارش جهان مراسم معارفه این مدیرکل جدید با حضور برخی مسئولین استانداری معاون و جمعی از مدیران کل و اجرایی استان برگزار شده بود، با حاشیه هایی همراه شد.این مدیر جدید در جلسه معارفه خود و در هنگام قرائت سخنرانی از پیش تهیه شده به ناگاه دچار مشکل شده و از حال رفت.این مدیر پس از خوردن آب قند و کمی ماساژ به حالت نیمه طبیعی برگشت و با اصرار خود بصورت نشسته بر روی صندلی به ادامه قرائت متن نوشته شده پرداخت.

پلاكارد معنادار معترضین اصفهانی+عکس

اعتراض اهالی اصغر آباد اصفهان بدلیل تجاوز به 14 زن در یک باغ خصوصی در خمینی شهر

بنابر عكسهای منتشر شده، اصغر آباد منطقه ای خوش آب و هواست كه از قضا مسوولان زیادی در استان اصفهان در آنجا ویلا دارند عبرت: انتشار گزارشی در یكی از روزنامه‌های سراسری درباره فاجعه اخیری كه در خمینی شهر رخ داد، ‌باعث تجمع مردم ساكن خمینی شهر شد و آنان ضمن اینكه خواستار پاسخگویی فرماندار و نماینده وزارت كشور درخصوص اقدام جنایتكارانه تجاوز به چند زن در مقابل محرمانشان شدند، همزمان به گلایه از اشتباهی پرداختند كه یك روزنامه در گزارش خود، ‌سهوا دچارش شد.در این گزارش نام منطقه اصغرآباد به عنوان محلی كه این جنایت در آن رخ داده ذكر می شود در حالی كه فاجعه تعرض به چند زن، در خیابان 45 متری اتفاق افتاده و ربطی به اصغر آباد نداشته است.بنابر عكسهای منتشر شده، اصغر آباد منطقه ای خوش آب و هواست كه از قضا مسوولان زیادی در استان اصفهان در آنجا ویلا دارند.خاطرنشان می شود فرماندار خمینی شهر نیز در واكنش به خواسته مردم مبنی بر تامین امنیت منطقه، تلاش كرد تا جمعیت معترض را آرام كرده و از آنها خواست برای رسیدگی به مسئله مجرمان پرونده باغ و مسائلی دیگری كه اخیرا در اطراف این شهر رخ می دهد به مسئولان فرصت بدهند.

ای رسایی ! وکیل الدوله ها طلب کار نیستند بدهکارند

آنگونه این آخوند فرصت طلب لمپن و فحاش مدعی اصول گرا که بدیل وابستگی به مراکز قدرت در حال چرخش و تغییر مواضع است چون لو رفته است مورد اعتراض و تمسخر واقع شده است.

البته آقای رسایی گمان می کند که مردم نمی دانند مشکل اساسی ما کجاست و دوباره به ایشان و امثال ایشان رای می دهند . اما واقعیت این است که وکیل الدوله هایی که پایه های اقتدار مجلس را تضعیف کردند شفاف : حميد رسايي نماينده تهران معتقد است كه در انتخابات آينده چهار طيف فتنه، خواص مردود، جريان انحرافي و اصولگرايان حقيقي حضور خواهند داشت و در نهايت اصولگرايان حقيقي كه با بصيرت بي‌نظير در خط ولايت قدم برمي‌دارند، پيروز اين كارزار خواهند شد.بدیهی است حمید رسایی که به تازگی و به مدد فضای غبارآلود سیاسی وارد حوزه قدرت شده است ، خود و هم طیفی هایش را " اصولگرایان حقیقی " و " با بصیرت " می خواند و البته هر کس جز خودش و دوستان سیاسی اش را یا فتنه گر می داند و بی بصیرت و مردودی . ملاک مردود بودن و بی بصیرت بودن افراد هم سلیقه آقای رسایی است . هر کس را که خودش تشخیص دهد بی بصیرت و مردودی می داند و هر کس را که خودش به او علاقه داشته باشد اصولگرای حقیقی . این در حالی است که اساساً افرادی مانند آقای رسایی که از سوی بسیاری در طول سال های گذشته " وکیل الدوله " خوانده می شدند خود عامل بسیاری از مشکلاتی هستند که امروز جریان اصولگرایی با آن دست به گریبان است . مشکل جریان اصولگرایی مشایی نیست که اساساً مشایی آدم مهمی نیست . مشکل جریان اصولگرایی نوع برخورد گروهی تازه وارد با اصولگرایان ریشه دار و اصیل است . مشکل سر این است که عده ای تحمل کوچکترین نقد درون گفتمانی را نکردند و هر اصولگرایی را که دلسوزانه نقدی به دولت روا می داشت مورد حمله و تخریب قرار دادند . بنابراین کسانی که با افتخار طی سال های گذشته عنوان " وکیل الدوله " بودن را یدک کشیده اند و نقش بسزایی در افراطی شدن فضای سیاسی داشته اند چگونه می توانند خود را اصولگرایان حقیقی بدانند و اصولگرایان منتقد و دلسوز و اصیل را که عمر خود را صرف این نظام و مملکت کرده اند اصولگرایان مردود بخوانند ؟ مگر می شود یک جمعیت 70 میلیونی یا فتنه گر باشند ، یا بی بصیرت یا منحرف و تنها و تنها عده ای امثال آقای رسایی که این سال ها به مدد حمایت از دولت و وکیل الدولگی موقعیت زودگذر سیاسی پیدا کرده اند ، خود را اصولگرای حقیقی بدانند . آقای رسایی هم البته اشتباه می کند که گمان می کند مردم به امثال ایشان تمایل دارند . کافی است تا انتخابات مجلس نهم صبر کنند و ببینند قضاوت واقعی ملت ایران درباره وکیل الدوله هایی که با حمایت افراطی از دولت فضای سیاسی کشور را به اینجا رسانده اند چیست ؟ ملت ایران خوب می دانند اگر امروز مشایی ، مشایی شده به مدد حمایت های بی حد و حصر چه کسانی بوده است ؟ ملت ایران خوب می دانند چه کسانی به بهانه حمایت از دولت مانع از طرح سوال و استیضاح می شدند . ملت ایران خوب می دانند چه کسانی از درون مجلس شورای اسلامی که خانه ملت محسوب می شود مجلس را تضعیف کردند و به روزی انداختند که برخی دولتمردان از اجرای قانون مصوب مجلس استنکاف می کنند . ملت ایران خوب می دانند اصولگرایان حیقیقی چه کسانی بودند . بته مشکل مهم ما این است که وقتی اشتباه می کنیم نمی گوییم اشتباه کردیم و نه تنها این را نمی گوییم بلکه سعی می کنیم اشتباهاتمان را با حمله به دیگران و مقصر جلوه دادن دیگران توجیه کنیم . البته آقای رسایی گمان می کند که مردم نمی دانند مشکل اساسی ما کجاست و دوباره به ایشان و امثال ایشان رای می دهند

هشدار حامیان علی خامنه‌ای به تیم احمدی‌نژاد:حریم‌ها را بشکنید٬ وارد عمل می‌شویم

واقعاً ک رژیم ضد بشری کودتایی نا مشروع مرز دروغ ووارونه و تناقض گویی و عو امفریبی را به مرحله بی رقیب داخلی و بیرونی تبدیل کرده است . زیرا چماقداران حزب اللهی پیروان خط اما و رهبری رجا نیوز که یکی از مدافعان سر سخت ولی وقیح بوده است . اکنون پس از علنی شدن شکاف و اختلاف میان لوطی و عنترش این جریان به سمت لوطی غش کرده است و تیغ کشی و تهدید علیه ی یاران پاسدار گماشته احمدی نژاد کرده است.

دیگربان : هواداران علی خامنه‌ای حامیان محمود احمدی‌نژاد را «خیانتکار» نامیده و هشدار دادند چنانچه بخواهند «حریم‌ها» را شکسته و به بزرگان «بتازند» علیه آنها وارد عمل خواهند شد.این تهدید و هشدار صریح در یادداشت روز دوشنبه (۲۳ خرداد) سایت محافظه‌کار «رجا‌نیوز» منتشر شده است.هشدار «رجا‌نیوز» در واکنش به حملات هفته گذشته تیم احمدی‌نژاد به محمدتقی مصباح یزدی منتشر می‌شود.در این یادداشت خطاب به حامیان احمدی‌نژاد آمده است: «خیلی مدارا کردیم و جانب نگه داشتیم اگر هنوز هستید و می‌نویسید، گمان نکنید هر آنچه خواستید می‌توانید بنویسید و ما هم باز سکوت می‌کنیم.»«رجا‌نیوز» به صراحت نوشته که «هر چه قدر شما {حامیان احمدی‌نژاد} وارد فاز رادیکالیسم شوید، ما هم متقابلا وارد خواهیم شددر این یادداشت همچنین از ظهور «جریانی که اعضایش قدرت‌طلبان و چاپلوسان هستند» ابراز نگرانی شده و آمده که حامیان خامنه‌ای اگر نیاز باشد با ادبیات خود علیه این جریان وارد عمل خواهند شد.در بخش دیگری از این یادداشت خطاب به حامیان احمدی‌نژاد آمده است: «حق ندارید حریم‌ها و جایگاه‌ها را بشکنید. بدانید اگر قرار باشد بین آیت‌الله مصباح یزدی و احمدی‌نژاد یکی را انتخاب کنیم، قطعا آیت‌الله مصباح را برخواهیم گزید.»«رجا‌نیوز» افزوده که «اگر حریم‌ها را نشناسید و به بهانه نقد با‌‌ همان ادبیاتی که خودتان هم به دروغ منتقد آن هستید، به بزرگان حوزه و علما بتازید، خواهیم ایستادهفته گذشته سایت «هفت صبح» با «حاج آقا» خواندن مصباح یزدی٬ حامیان وی را محافظه‌کاران «متعصب و بی‌عقلی» خوانده بود که با حمایت‌های خود٬ باعث ریزش آرای احمدی‌نژاد شده‌اند.مصباح یزدی چندی پیش تیم احمدی‌نژاد را «آشغال‌هایی» خطاب کرد که به گفته وی در برابر جمهوری اسلامی هیچ کاری نمی‌توانند بکنند.مصباح یزدی یکی از چند روحانی شناخته شده حامی خامنه‌ای است که در یک ماه گذشته حملات تندی متوجه احمدی‌نژاد و نزدیکان وی کرده است.مصباح همچون سایر روحانیون نگران است تیم احمدی‌نژاد در آینده‌ آن‌ها را از قدرت کنار بزند؛ نگرانی عمیقی که در هفته‌های اخیر بار‌ها از سوی حامیان خامنه‌ای مطرح شده است.وی پیش از این از هواداران سرسخت محمود احمدی‌نژاد بود

در حمله به یک طلا فروشی 7 نفر از جمله یک سرهنگ کشته شدند

جالب است که برای اثبات ادعای پوشالی و وارونه که ایران امن و آزاد ترین کشور جهان است بطور سیستماتیک این چنین خبر هایش بازتاب داده می شود.

مهر: در درگیری ماموران انتظامی دلگان با سارقان یک طلافروشی، فرمانده انتظامی و تعدادی از ماموران شهید شدند.
فرماندار دلگان اظهار داشت: این حادثه صبح دوشنبه اتفاق افتاد و سه نفر کشته شدند.رضا مشکی گفت: یکی از کشته شدگان سرهنگ علیرضا همایی فصیح است و نفر دیگر از افراد بسیجی محلی و دیگری از پرسنل سپاه است.وی افزود: باند سارقان مسلح شش نفر بودند که چهار نفر آنها به هلاکت رسیدند و سرقت نیز ناموفق بوده است.فرماندار دلگان بیان داشت: این درگیری در شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان به وقوع پیوست.هنوز مسئولان امنیتی و انتظامی استان در این مورد اظهار نظری نکرده اند.

درگیری شدید میان نیروهای امنیتی در خیابان ولی عصر در حاشیه راهپیمایی اعتراضی روز گذشته

اینهم یک مورد دیگر از وجه اثباتی معکوس ادعای ایران امن و آزاد ترین کشور جهان است که بازتاب داده شده است که حتی به عابرین پیاده روهای خیابان ها هم رحم نمی شود و بدلیل وحشت سال گرد کودتای 22 خرداد 88 که عجیب حاکمان کودتاگر در هراس قیام عمومی دارند . بنا براین در چنین روزی حاکمان رژیم ضد بشری تعداد نیروهای انتظامی بسیج شده در خیابان ولی عصر تهران ظآنگونه بوده است که از ترس هر گونه حرکت اعتراضی خاموش دست به بازگشت گسترده زده شده است.

بنا به اظهارات یکی از دانشجویان روز گذشته ساعت هفت بعد از ظهر در حالی که موج جمعیت معترضین با آرامش و سکوت در حال حرکت در پیاده روهای خیابان ولی عصر بودند درگیری در این خیابان در ابتدای کوچه نوربخش میان نیروهای امنیتی شکل گرفت که با زد و خورد شدید میان طرفین همراه بود . این دانشجو در ادامه اظهارات خود می افزادید :« با توجه به دادو فریاد هایشان به نظر می آید علت درگیری میان نیروهای امنیتی اعتراض برخی از نیروهای امنیتی که کاورهای فسفری رنگ پوشیده بودند به نحوه بد برخورد یکی از لباس شخصی ها با مردم بود.» این دانشجو می افزاید :« دیروز در خیابان ولی عصر افرادی با کاور یک دست فسفری رنگ حضور پیدا نموده بودند که ظاهر امنیتی نداشته و بیشتر شبیه کارمندان ادارات دولتی بودند تا نیروی امنیتی و این افراد هیچ گونه سلاح و یا وسیله سرکوب نیز در دست نداشتند و برخوردهایشان با مردم مسالمت آمیز تر از دیگر نیروها بوداین دانشجو همچنین افزود :« در حین درگیری از پنجره یکی از ساختمان های مجاور این حادثه دو دختر در حال فیلم برداری توسط موبایل شخصی خود از این درگیری بودند که ناگهان یکی از لباس شخصی ها متوجه این موضوع گردیده و دیگران را مطلع می نمود و نیروهای امنیتی به زدو خورد خود خاتمه داده و همگی که تعدادشان قریب به صد نفر بود با وحشت بسیار از این فیلم برداری به طرز وحشیانه ای با شکستن درب ساختمان مسکونی آن خانه برای دستگیری آن دو دختر وارد این ساختمان شدند.» این دانشجو هویت این افراد کاور پوش را بسیار مشکوک دانسته و ساماندهی آنها را برای مقابله با تجمع اعتراضی دیروز بسیار هوشمندانه ذکر نمود.پیش از این نیز در مراسمات اعتراضی روزهای گذشته اخباری از حضور نیروهایی با ظاهرهایی متفاوت منتشر شده بود

ایرنا: بازداشت تعدادی در سالگرد 22خرداد

چگونه است که به جز اخبار سرکوب و ضرب و شتم و باز داشت و سرکوب گری عمومی که زیر بهانه های گوناگون دنبال می شود که همراه با خبر های جنگ قدرت و ثروت می باشد هیچگونه خبر های دیگر مر تبط به نیاز ومطالبات مردم محروم بازتاب داده نمی شود؟

ایرنا : "توطئه تعداد معدودی از فتنه‌گران و آشوب طلبانی كه درصدد ایجاد نا امنی و برهم زدن نظم عمومی شهر تهران در سالگرد انتخابات شكوهمند 22 خرداد 1388 بودند، با بصیرت شهروندان و حضور هوشیارانه آنان نقش بر‌آب شد. ...حضور مقتدرانه نیروهای حافظ نظم و امنیت در تهران، سبب شد كه معدودی از عناصر اخلالگر و آشوب طلب كه با هدایت خارجی بدنبال برهم زدن فضای آرام جامعه بودند، نتوانند به اهداف خود دست یابند.به‌گزارش خبرنگاران ایرنا در سطح شهر تهران، نیروهای انتظامی برخی از افرادی كه سعی در برهم زدن نظم عمومی و تحریك عابرین و رهگذران را داشتند، بازداشت كردند."این خبرگزاری به تعداد حاضران اشاره ای نكرده است