گزیده خبرهای 4 تیر 90

سيد حسن نصرالله:برخي براي خدمت به اسرائيل به دنبال شيطنت عليه ايران هستندوخبرگزاري فارس: دبير كل حزب‌الله لبنان در سخنراني روز جمعه خود كه از طريق شبكه تلويزيوني المنار لبنان پخش شد، تاكيد كرد كه اسرائيل همچنان در برابر حزب‌الله ناتوان بوده و برخي براي خدمت به اسرائيل به دنبال شيطنت عليه ايران هستند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004031017

مانور با سیاست تبلیغاتی نخ نما شده و بازی کردن با مهره ی سوخته شده که جزو اهرم جنگ روانی تبلیغاتی سیاست صدر تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه و همسایه و دشمنی کردن با روند مذاکرات صلح و تلاش برای ناامن سازی وبی ثبات کردن و جنگ افروزی در منطقه است.

"تيري ميسان " با درج مقاله‌اي تشريح كرد؛3 عمليات رواني غرب براي بي‌ثبات كردن سوريهوخبرگزاري فارس: پايگاه "ولترنت " در مقاله‌‌‌اي به قلم "تيري ميسان " ناآرامي‌هاي سوريه را برنامه‌ تعيين شده غرب دانست كه در سه محور عمليات نظامي، اقتصادي و رسانه‌اي دنبال مي‌شو

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003310891

در شرایطی که تظاهرات ضد بشار اسد رئیس جمهور سوریه همچنان ادامه دارد آنگونه که نیروهای نظامی و اطلاعاتی امنیتی سوریه مشغول ترور و کشتن مخالفان و مجبور کردن شان به پناهنده شدن به ترکیه می باشند . همچنین به موازات اینکه 3 پاسدار و آخوند اطلاعاتی و امنیتی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران بدلیل شرکت در سرکوب مردم سوریه در لیست تحریم از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا گذاشته شده استد . اما اکنون خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس برای اینکه اثبات کند که همکاری با نیروهای سرکوبگر سوریه علیه مخالفان سوری واقعیت دارد . بنا براین برای ماستمالی کردن اعتراضات نا راضیان سوریه این چنین گزارش کرده است .

سه فرمانده سپاه در فهرست تحریم‌‌های سوریه

این گزارش خبری بی ربط به گزارش قبلی نمی باشد . زیرا که مکمل آن می باشد

اتحادیه اروپا، امروز جمعه، نام سه تن از فرماندهان سپاه پاسداران جمهوری اسلامی را در كنار چهار مقام سوری، به فهرست تحریمی‌های حكومت بشار اسد افزود. به گزارش منابع خبری، نام این سه تن، محمدعلی جعفری، فرمانده كل سپاه؛ قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه؛ و حسین طائب، فرمانده اطلاعات سپاه، اعلام شده است. این سه تن به اتهام «تهیه تجهیزات و كمك به حكومت سوریه برای سركوب اعتراضات» در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند. پیشتر، آمریكا نیز در چارچوب اقدامات خود علیه حكومت بشار اسد، قاسم سلیمانی، و محسن چیذری، یكی دیگر از كسانی كه از فرماندهان عالی‌رتبه نیروی قدس سپاه خوانده شد را در فهرست تحریم های خود قرار داده بود. تهران و دمشق، هر دو، دخالت جمهوری اسلامی در سركوب‌های سوریه را رد می‌كنند

سردار همداني در اولين همايش شهداي ترور و نفاق:دشمن در سال 90 به دنبال ايجاد انحراف در مسير انقلاب است.خبرگزاري فارس: فرمانده سپاه تهران بزرگ با بيان اينكه حوادث سال‌هاي اول انقلاب، جنگ تحميلي و فتنه 88 بدر راستاي براندازي نظام شكل گرفت، گفت: دشمن در سال 90 نيز به دنبال ايجاد انحراف در مسير انقلاب است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004031009

مرده خوری به سبک پاسداری و حوزوی پاسداران بد نام و ادعای ایجاد انحراف از انقلاب از سوی دشمن در سال جاری کردن که بر گردان همان اتهام جریان انحرافی درون دولت اصول گرای ساده زیست عاشق خدمت گزاری به مردم ایران می باشد . همچنین آنسوی سکه ی ادامه ی جنگ قدرت و ثروت میان ولی وقیح نامشروع با پاسدار گماشته احمدی نژاد ومشاوران وی می باشد که این چنین پاسداران در سنگر ولی وقیح نا مشروع آماده باش علیه رئیس جمهور و دولت داده اند.

طغيان رودخانه دركلاردشت مازندرانو سیل کلاردشت را غافلگیرد کرد

برای این پاسداران قاتل و غارتگر شرکای دزد حاکمان که در رکاب ولی وقیح نامشروع و منفور می باشند . برای شان مهم نیست که کشور همچون دوران جنگ خانمان بر اندازانه ی ایران و عراق ویران شد ولی جنگ نعمت الهی نامیده شد که در ابتدای تابستان بارندگی این چنین خسارت وارد نماید و همچون دوران جنگ در بستر ویرانی حرکت شود .

مركز اصلي طغيان رودخانه سردآبرود وجاري شدن سيلاب درمسيرآن روستاي رودبارك و 'وين داربن' بوده است ایرنا: رئيس جمعيت هلال احمرشهرستان چالوس گفت: به رغم خسارتهاي سنگين مالي ناشي ازطغيان سردآبرود دركلاردشت، خوشبختانه جريان اين سيلاب تاكنون تلفات جاني نداشته است. عليرضا شيرواني گفت : مركز اصلي طغيان رودخانه سردآبرود وجاري شدن سيلاب درمسيرآن روستاي رودبارك و 'وين داربن' بوده است. وي با خسارت بار خواندن اين حادثه و ايجاد تخريب شديد دراين دو روستا ومسيرهاي اطراف رودخانه ادامه داد: محور اصلي ارتباطي رودبارك به شهركلاردشت تخريب شده وبه علت شدت بالاآمدن آب رودخانه وطغيان آن به اطراف ، كار بازسازي محور تخريب شده با مشكل جدي مواجه است. رئيس جمعيت هلال احمر چالوس گفت: به علت بارش شديد باران و ادامه طغيان رودخانه كار امداد ساني جمعيت هلال احمر هم با مشكل مواجه شده وقرار است با ايجاد كانال انحرافي در مسير رودخانه ، شرايط برقرارارتباط رودبارك با كلاردشت برقرارشود. شيرواني اضافه كرد: مسافران تابستاني كه براي گذاران تعطيلات به اين منطقه گردشگراقامت داشتند غافگير ودچارمشكل شدند. وي يادآورشد: تيم امدادي جمعيت هلال احمر درمنطقه حاضر است ودرصورت نياز به چادر ويا كمكهاي اوليه ، مردم نيايد نگران باشند و مي توانند از اين خدمات بهره مند شوند. بارش شديد باران شامگاه پنجشنبه در شهركلاردشت باعث بالا آمدن سطح آب رودخانه سردآبرود و جاري شدن سيلاب در شهرگردشگري كلاردشت ومناطق رودبارك وروستاهاي اطراف اين شهر شد

رئیسی: حضور گزارشگر حقوق ‌بشر در ایران با فتنه همراه است

مگر آخوند جنایتکاری که پرونده ی گشوده شده جنایت علیه ی بشریت در قتل عام زندانیلان سیاسی تا بستان خونین 67 دارد می تواند موافق ورود نماینده ی گزارشگر حقوق بشر از ایران برای بازدید ا ز شکنجگاه ها و سیاه چال های رژیم ضد بشری کودتایی نامشروع ایران باشد و با آن با پوشش فتنه مخالفت نکند؟

معاون اول قوه قضائیه گفت: دستگاه قضا معتقد است حضور گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران با فتنه همراه است زیرا آنها می خواهند با هدایت ضد انقلاب پس از حضور در ایران جنجال درست کنند. حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پنجشنبه شب در حاشیه بزرگداشت شهدای هفتم تیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از سخت ترین کارها در کشور، کار قضایی است گفت: در دستگاه قضایی رسیدگی سریع و دقیق به پرونده ها مطرح است و این اولویت دستگاه است تا هر پرونده با سرعت و دقت انجام شده و این خود زمینه پیشگیری از جرایم را فراهم می کند. وی افزود: دستگاههای اجرایی کشور هر یک مسئول پیشگیری از ناهنجار ها هستند و باید در این مسیر حرکت کنند. به عنوان مثال در بحث پیش گیری از مفاسد اقتصادی و مفاسد اجتماعی دستگاههای متولی باید در کاهش این جرایم فعالیت و بررسی کنند که چرا و چگونه این جرایم رخ می دهد. معاون اول قوه قضائیه در مورد اقدامات دستگاه قضا در بحث امنیت اجتماعی و مبارزه با اشرار گفت: به دادستانهای سراسر کشور دستور داده شده تا در پرونده های موادمخدر، مفاسد اجتماعی و اشرار با همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی به سرعت پرونده ها را پیگیری کرده و تا حصول نتیجه قطعی آن را دنبال کنند تا حکم نهایی اجرا شود حتی در دیوان عالی کشور هم خارج از نوبت باید این پرونده ها پیگیری شود تا مردم در جریان کار قرار بگیرند. رئیسی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اختلاف نظر رئیس دستگاه قضا با وزیر امور خارجه در مورد حضور گزارشگران ویژه حقوق بشر در ایران گفت: دستگاه قضا دیدگاهش این است که حضور گزارشگر ویژه با فتنه همراه است زیرا آنها می خواهند با هدایت ضد انقلاب پس از حضور در ایران جنجال درست کنند برای همین ما با حضور این افراد مخالفیم.

نامه خانوده زندانیان سیاسی به گزارشگرویژه : جان زندانیان در خطراست

ولی سران و مسئولان رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران آشکارا اعلام کرده اند که نماینده ی ویژه ی حقوق بشر سازمان بین الملل را برای بازدید از سیاه چال های شان را نمی پذیرند .

جمعی از خانواده های زندانیان اعتصاب کننده غذا با ارسال نامه ای به گزارشگر ویژه حقوق بشر با ابراز نگرانی شدید از وضعیت موجود از ایشان تقاضا کردند برای ملاقات با زندانیان سیاسی و بررسی شرایط آنها هر چه سریعتر به ایران سفر کند.به گزارش امروز، در این نامه آمده است: شما در شرایطی به این سمت برگزیده شده‌اید که ما ایرانیان پس از دو سال تحمل سرکوب برنامه ریزی شده و کم سابقه، اکنون در معرض انواع جدیدی از سرکوب قرار گرفته ایم. سرکوب‌هایی که اینک تنها در صورت توجه فوری افکار عمومی و اقدام عاجل نهاد‌های ذیصلاح بین‌المللی ممکن است به فجایع جدیدی نینجامد.همچنین در این نامه آمده است: آنچه ما را تنها یک هفته پس از انتخاب شما به این سمت به فرستادن این نامه به شما واداشته است این است که اکنون جان عزیزان ما که همگی از زندانیان سرشناس سیاسی پس از انتخابات اند بیش از هر زمان دیگری به شدت در خطر است. مورد هدی صابر نشان می‌دهد که ما برای نجات جان ایشان و رفع خطری که از سوی زندانبانان متوجه جان ایشان است باید فوراً دست به کار شویم. در عین حال، صد‌ها زندانی سیاسی و عقیدتی دیگر اکنون در زندان‌های جمهوری اسلامی با انواع محکومیت‌ها و فشار‌های روحی و جسمی مغایر با مفاد تعهدات حقوق بشری جمهوری اسلامی دست به گریبان اند.

انتقال مریم مجد، روزنامه نگار و عکاس خبری، به بند ٢۰٩ زندان اوین
آزادی بیان و قلم در رژیم پوشالی و کمدی که ادعا دارد امن و آزاد ترین کشور جهان است این چنین می باشد.

مریم مجد عکاس خبری که طی روزهای گذشته بازداشت شده بود، بعد از دستگیری به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده است.به گزارش رهانا، مریم مجد عکاس مطبوعات که روز جمعه هفته گذشته قرار بود به دوسلدروف آلمان پرواز کند و پس از برگزاری جام جهانی فوتبال زنان در آلمان، در سفری دو ماهه به کشورهای مختلف کتاب عکسی از زنان فوتبالیست جهان تهیه و منتشر کند.بر اساس این گزارش، مریم قبل از انجام این سفر بازداشت و مستیقما به زندان اوین و سلول‌های انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده است.یک منبع آگاه گفته است: “این روزنامه‌نگار در طی این مدت دو بار (طی دو روز گذشته) با خانواده‌ی خود تماس تلفنی برقرار کرده و از آن‌ها خواسته است که هر چه سریع‌تر او را آزاد کنند.”از اتهامات و دلائل بازداشت این روزنامه‌نگار و عکاس خبری تاکنون اطلاعی در دست نیست و مسئولان قضایی و نهادهای امنیتی بازداشت کننده در این زمینه پاسخ‌گو نبوده‌اند.مریم مجد، عکاس – خبرنگار تخصصی ورزش زنان است که سابقه همکاری با مجله زنان، خبرگزاری ایسنا و روزنامه ورزشی تماشا دارد.

حجت کلاشی به همراه هشت فعال سیاسی بازداشت شد

ارتکاب سیستماتیک جنایات ضد انسانی تبدیل به روش روز رژیم ضد بشری کودتایی نا مشروع متزلزل شده است . زیرا که وحشت از قیام اعتراضی عمومی دارد . بنابراین از ترس دست به چنین اقدامات فرار به جلوی پیشگیرانه می زند.

در پی تهدید تلفنی اعضای جوانان حزب پان ایرانیسم هفت تن از ایشان در یورش ماموران مسلح وزارت اطلاعات و امنیتی بازداشت شدند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران روز چهارشنبه یکم تیرماه جاری ماموران وزارت اطلاعات خوزستان طی تماس با دوتن از فعالین حزب پان ایرانیست در این استان به تهدید آن‌ها پرداختند.زاهد خلفی مسوول تشکیلات حزب مذکور در ماهشهر و سربندر و اوژَن اکبری از اعضای حزب در اهواز به وسیله تماس تلفنی شدیدا تهدید گردیدند که از برگزاری نشست‌های سازمان جوانان در اهواز خودداری کنند در غیر اینصورت با وارد شدن به محل جلسه اقدام به بازداشت همه حاضرین خواهند کرد.متعاقب این تهدید امروز جمعه جلسه ماهانه با حضور حجت کلاشی مسوول سازمان جوانان برگزار گردید که علیرغم پایان یافتن آن تاکنون خبری از هیچکدام از شرکت کنندگان از جمله حجت کلاشی، اوژن اکبری، میلاد دهقان، فرهاد باغبانی، زاهد خلفی، امین کریمی و سه تن دیگر از حاضرین در جلسه در دست نیست.یک منبع مطلع به گزارشگر هرانا گفت که حداقل ۹ نفر در این جلسه بازداشت شدند.شایان ذکر است سه تن از بازداشت شدگان آقایان حجت کلاشی، میلاددهقان و فرهاد باغبانی که به جرم عضویت در حزب پان ایرانیست و تبلیغ علیه نظام بازداشت شده بودند هم اکنون به قید وثیقه آزاد و در انتظار صدور رای دادگاه انقلاب اهواز هستند. آقای زاهد خلفی نیز در سالهای گذشته در محیط کار زیر فشار بوده و بار‌ها به اداره اطلاعات خوزستان احضار و بازجویی شده‌اند.

به جرم ترک مواد مخدر ضرب و شتم شدم + عکس

گفته میشه به گنجشک گفتند منار به فلان جایت . گفت آخه یک چیز بگوی تا بگنجد .آخر کجای این اندام و قیافه به معتاد مصرف کننده ی مواد مخدر می خورد؟

روز گذشته مورخ دوم خرداد ماه نیروی انتظامی مستقر در یکی از پارک های تهرانپارس یکی از شهروندان تهرانی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، در حاشیه طرح ارتقای امنیت اجتماعی، نیروی انتظامی یک شهروند تهرانی (مشخصات محفوظ) را به علت «ترک مواد مخدر» مورد ضرب شتم قرار دادند.این شهروند تهرانی به گزارشگر هرانا گفت: "دیروز در حالی به روی یکی از صندلی‌های پارک نشسته بودم پس از نگاه کردن به ماموران این نیرو‌ها به سمت من آماده و به لحن تحقیر آمیزی گفتنند به چی نگاه می‌کنی؟ سپس مرا به کانکس پلیس منتقل کردند و اقدام به تفتیش بدنی کردند."وی در ادامه افزود:"ماموران نیروی انتظامی سوال کردند چه مصرف می‌کنی؟ و من هم گفتم ترک کردم و قبلا مصرف کننده بودم و سپس ضمن فحاشی به من گفتند حالا که ترک کردی باید کتک بخوری! و بعد اقدام به ضرب و شتم من کردند."تصویری از محل اثابت باتوم ماموران نیروی انتظامی به پای وی را در زیر مشاهده کنید.

فیلم/ دستگیری یکی از دانشجویان دانشگا ه مازندران - بابل تیر ۱۳۹۰

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=34626

نمونه ی اثباتی از اینکه ادعا می شود که ایران امن و آزادترین کشور جهان می باشد ! معلوم نیست که پاسدار بچه آخوند علی لاریجانی انگلیسی با وجود اینکه خودش عراقی بابلی می باشد در این موردچه می گوید؟ آیا طبق ادعای وی مجاهدین اشرف مقصر می باشند؟

تجمع در دانشگاه سمنان در اعتراض به بازداشت یک همکلاسی

بازهم اعتراض دانشجویان به دانشجوی همکلاسی ربوده شده شان که از سوی عوامل رژیم ضد بشر قاتل آدم ربای آزادی کش ولی مدعی امن و آزادترین کشور جهان ربوده شده است.

دانشجویان دانشگاه سمنان با برپایی یک تجمع، اعتراض خود را نسبت به ربوده شدن سید میثم امامزاده، دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان اعلام کردند.به گزارش سایت امروز و بنا به اظهارات شاهدان عینی تجمع، نیروهای حراست دانشگاه و لباس شخصی هایی که از بیرون دانشگاه آمده بودند بعد از تهدید دانشجویان، شروع به فیلمبرداری از برنامه کردند.طی دو ماه گذشته، دو تن دیگر از فعالین دانشجویی دانشگاه سمنان، به نام های امین روغنی و احسان قشقایی، به مدت یک هفته در اداره اطلاعات تحت بازجویی قرار گرفته بودند.

خودکشی یک زندانی بی دفاع در اثر شکنجه های طاقت فرسا و شرایط غیر انسانی

بازهم در رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی که بیش از 32 سال است که ایران را تبدیل به زندان بزرگ و آباد و توسعه دادن گورستان کرده است . درر ابطه با اعمال و رفتار دژخیمان و قاتلان حاکم باید گفت :هر دم از این باغ بی می رسد . تازه تر از تازه تری می رسد .

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"در اثر شکنجه ها و وفشارهای طاقت فرسا یکی از زندانیان سلولهای انفرادی بند 1 زندان گوهردشت کرج اقدام به خودکشی نمود که منجر به مرگ وی گردید.روز پنجشنبه 2 تیر ماه زندانی نادر رمضانی حدودا 26 ساله بدلیل شکنجه های وحشیانه و شرایط طاقت فرسا در سلولهای انفرادی بند1 شکنجه گاه زندان گوهردشت کرج اقدام به خودکشی نمود و مدتی بعد جان سپرد.چند روز پیش از این زندانی نادر رمضانی را از بند عمومی به اطلاعات زندان گوهردشت منتقل کردند در آنجا فرجی نژاد رئیس اطلاعات زندان و از شکنجه گران شناخته شده برای مدت طولانی با باتونهای برقی وی را مورد شکنجه های وحشیانه قرار داد. شکنجه ها بحدی شدید بود که بدن او خون آلود و کبود شده بود. پس از آن او را به سلولهای انفرادی بند 1 شکنجه گاه زندان گوهردشت کرج منتقل کردند. در آنجا افسر پاسدار میرزا آقایی همراه با پاسداربندها یوسفی،زنگنه و گودرز او را به اتاق شکنجه که در زیر آشپزخانه بند و فاقد دوربینهای مداربسته می باشد بردند و مدت طولانی وی را شکنجه کردند. پاسداربندها ضربات را به نقاطی از بدن او وارد می کردند که پیش از این در اثر شکنجه فرجی نژاد آسیب دیده بود.پاسداربندهای فوق الذکر از شکنجه گران و جلادان این شکنجه گاه هستند و در اثر شکنجه های قرون وسطایی آنها تا به حال تعدادی از زندانیان به قتل رسانده شدند و یا دچار معلولیت جسمی شدند.زندانی نادر رمضانی برای پایان دادن به این شرایط طاقت فرسا و رهایی یافتن از شکنجه های قرون وسطایی دست به خودکشی زد که منجر به مرگ وی گردی

پاسخ تند بادامچیان به صفار هرندی

http://www.fararu.com/vdccx4q4.2bqse8laa2.html

اینگونه پاسخ دادن که ادامه ی گسترده شدن جنگ قدرت و ثروت میان باندهای مافیایی کودتاگر می باشد . مصداق عینی این است که گفته می شود شغال بیشه ی مازندران را ندرد جز سگ مازندرانی.

در حالی که حسین صفار هرندی در اظهاراتی بی‌سابقه حزب مؤتلفه اسلامی را به دلیل دیدار با هاشمی رفسنجانی مورد شماتت قرار داده بود و گفته بود "این نشست‌ و برخاست‌هایی که اخیرا بعضی‌ از اصولگرایان با آقای هاشمی داشتند به نظر می‌رسد نوعی تعریض به گفتمان اصولگرایی از جانب همین آقایان اصولگرا هم هست که باید گفت اگر آنها هوس کرده‌اند این گفتمان را در مقابل گفتمان نوین اصولگرایی محک بزنند و از برخی سنت‌ها دفاع کنند، آن سنت‌ها با واقعه 3 تیر به نوعی مدفون شد و به تاریخ پیوست"، شب گذشته اسدالله بادامچیان از پرسابقه‌ترین اعضای حزب مؤتلفه اسلامی در اظهاراتی بی‌سابقه‌تر به سخنان صفار هرندی پاسخ گفت و افرادی که چنین تفکری را مطرح می‌کنند به تلاش برای تضعیف روحانیت در چارچوب یک توطئه کثیف متهم کرد. به گزارش آفتاب، حسین صفار هرندی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت نخست احمدی‌نژاد، سردبیر سابق روزنامه کیهان و مشاور فرهنگی سردار عزیز جعفری، فرمانده کل سپاه پاسدراران، روز چهارشنبه در گفتگویی با یک خبرگزاری نزدیک به سپاه، گفته بود: «کسان دیگری هستند که از حرف‌هایشان می‌شود این چیزها را فهمید. کسانی که اخیرا از برخی ناکامی‌هایی که در دوستی با آقای احمدی نژاد حاصل شده و برخی ناملایمات و رفتارهای نامیمونی که در دولت دهم بروز کرد؛ این را بهانه کرده‌اند برای بازگشت به ارزش‌های قبلی و مثلا هم‌پیمانی با گفتمان سازندگی و شخصیت‌های آن دوره برایشان موضوعیت پیدا کرد. این نشست‌ و برخاست‌هایی که اخیرا بعضی‌ از اصولگرایان با آقای هاشمی داشتند به نظر می‌رسد نوعی تعریض به گفتمان اصولگرایی از جانب همین آقایان اصولگرا هم هست که باید گفت اگر آنها هوس کرده‌اند این گفتمان را در مقابل گفتمان نوین اصولگرایی محک بزنند و از برخی سنت‌ها دفاع کنند، آن سنت‌ها با واقعه 3 تیر به نوعی مدفون شد و به تاریخ پیوست و اگر دو مرتبه کسانی بخواهند به نوعی همین سنت‌ها را زنده کنند و سنت‌های جناح راستی قبل از اصولگرایی نوین را مطرح کنند مطمئن باشند که در چشم مردم این روش‌ها جلوه نمی‌کند. اگر کسانی می‌خواهند از این مسیر که متضمن تعهد به اصول و ارزش‌های انقلاب و امام است دو مرتبه باز گردند به سنت‌های ماقبل اصولگرایی به یک بخت‌آزمایی شکست خورده وارد می‌شوند که نتیجه آن را در آزمونی مثل انتخابات خواهند دید. هر کس که چنین سودایی در سر داشته باشد بعد از پایان انتخاباتی که حماسه‌سازان اصلی آن مردم هستند، می‌تواند برآوردها و توهمات خود را محک بزند. و باید گفت که وقتی چنین آزمونی به سرانجام می‌رسد دیگر فرصتی برای جبران اشتباهات نیست». وی که شامگاه پنجشنبه در اولین کنگره مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم سخن می‌گفت، ادامه داد: کسانی که این تفکیک را بیان می‌کنند می‌خواهند روحانیت را تضعیف کنند و می‌گویند روحانیت سنتی است. ما یک اصولگرایی ولایی داریم که در خدمت ولایت است و البته در آن خط و انشعاب رخ می‌دهد. بادامچیان با تاکید بر ضرورت همخوانی مواضع احزاب با ولایت فقیه اظهار داشت: ممکن است کسی بگوید که برای چی از یک جریانی حمایت کردیم، به خاطر اینکه خط ولایت از این جریان حمایت کرد و امروز هم خط ولایت مخالف است. قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: امروز شرایط تغییر یافته و وظایف عوض شدو ما نه از گذشته پشیمان هستیم و نه می‌ترسیم، به خاطر اینکه از خودمان اراده داریم و در هر زمان بر اساس شرایط عمل می‌کنیم. وی بدون اینکه به صورت شفاف نام جریان حاکم را بیان کند تصریح کرد: در این قضیه تغییر جهت سریع و به موقع لازم است و بادامچیان تصریح کرد: کسانی هستند که دوست دارند رئیس جمهور شوند و کار زیادی هم انجام می‌دهند اما همه می‌دانند که این خدمت برای کسب صندلی ریاست جمهوری است. وی ادامه داد: نفوذ افکار انحرافی در حزب، ظاهرش ساده است ولی اصلش این است که بنیان حزب را متزلزل می‌کند. وی با اشاره به ویژگیهای تشکل‌های اسلامی گفت: تشکل اسلامی یک تشکل کمونیستی نیست که از بالا دستور صادر شود و عده‌ای بی‌چون و چرا اجرا کنند. وی ادامه داد: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری نیاز به هماهنگی و وحدت دارد؛ وحدتی که بر محوریت ولی فقیه و امامت عدل جامعه است و هماهنگی‌های شما در فهم این موضوع به طور جمعی راهگشاست. قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گذشت نسبت به همدیگر را در موفقیت حزب موثر دانست و گفت: در تشکل ایمانی هر کس خودش را از برادر و خواهر ایمانی خود برتری بداند از نظر اخلاقی مذموم است. بادامچیان اضافه کرد: در نظام اسلامی نباید تشکیلات در خط سلطه و التقاط با مردم باشد، به خاطر اینکه نظام اسلامی نظام ضددیکتاتوری و ضد سلطه است.

"آماردولت نه شفاف است نه ملموس"فریاد بیکاری در کشور+جدول توضیحات نمایندگان

http://www.fardanews.com/fa/news/152288

آخر رژیم جنایتکار ضد بشری که بیش از 32 سال است مشغول عوامفریبی و دین فروشی و جنگ افروزی و بحران آفرینی و غارتگری می باشند و با سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر و سرمایه های طبیعی کشور زده است و اقتصاد را به ورشکستگی کشانیده است و روز بر روز بر آمار بیکاری افزوده است آنچنانکه رتبه دار فراز مغز ها می باشد . به خصوص اینکه اکنون سخت در گیر جنگ قدرت و ثروت و حذف همدیگر می باشد . مگر قرار است که توقع بیش از فریب آمار بیکاری داش که نه یکشبه که محصول سیاست بیش از 32 ساله می باشد؟

دولت نرخ بیکاری را از ۵/۱۳ درصد در بهار ۸۹ به ۵/۱۱ درصد در بهار ۹۰ گزارش کردند و گفتند که یک میلیون و ۶۰۰ هزار شغل در سال ۸۹ ایجاد شده است. / نمایندگان شهرهای بزرگ کشور متفق القول معضل اصلی شهرستان خود را بیکاری عنوان کرده و تاکید کردند که آمار دولت در ایجاد اشتغال غیر واقعی استنمایندگان شهرهای بزرگ اصفهان، قم، همدان، تبریز، قزوین، تهران، بجنورد، کرمانشاه، سبزوار، اهواز، بندرعباس و ایلام بیکاری در حوزه انتخابیه خود را سرسام آور اعلام کرده و بعید می‌دانند که ایجاد ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار شغل در سال ۸۹ به واقعیت نزدیک باشد که چراکه این ایجاد شغل در حوزه‌شان ملموس نبوده است. به گزارش «فردا»، سرانجام پس از یک سال سکوت دولت در اعلام نرخ بیکاری، مجلس تصمیم به احضار وزرای کار و تعاون و رییس مرکز آمار گرفت. اما زمانی که این مردان نرخ بیکاری را از ۵/۱۳ درصد در بهار ۸۹ به ۵/۱۱ درصد در بهار ۹۰ گزارش کردند و گفتند که یک میلیون و ۶۰۰ هزار شغل در سال ۸۹ ایجاد شده است، اعتراض نمایندگان بلند شد. احمد توکلی گفت: می‌گویید یک میلیون و ۶۰۰‌هزار شغل ایجاد کرده‌ایم که این نشدنی است و هیچ اقتصاددانی، آن را قبول نمی‌کند، چراکه هیچ جای دنیا چنین معجزه‌ای اتفاق نیفتاده و منطق علمی، این موضوع را نمی‌پذیرد. اگر وضع اقتصادی ما رو به ‌رونق باشد چرا باید چک‌های برگشتی افزایش پیدا کند؟ اگر رونق اقتصادی هست، چرا بنگاه‌ها نمی‌توانند وامشان را پس بدهند و معوقه‌ها افزایش می‌یابد؟ این معنایش این است که بنگاه‌ها قدرت تسویه وام‌هایشان را ندارند.همچنین حسین نجابت رییس کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی مجلس شورای اسلامی نرخ بیکاری اعلام‌شده از سوی دولت را غیرواقعی خواند و تاکید کرد که‌‌ همان نرخ غیرواقعی نیز با ادعای دولت در اشتغال‌زایی همخوانی ندارد. وی گفت: از نظر آماری بر اساس معیارهای IRO اعلام دولت مبنی بر ایجاد یک میلیون و ۶۰۰ هزار شغل در سال ۸۹، اشتباه بود، چون دولت فردی را که حتی چند ساعت در هفته مشغول کار است را شاغل فرض می‌کند. در شاخص‌های اقتصادی در صورتی‌که شغل ایجاد شود، شاخص‌ها تغییر می‌کند اما در سال ۸۸ آمار بیکاری ۱۱ درصد بوده که به‌رغم ادعاهای دولت مبنی بر ایجاد یک میلیون و ۶۰۰ هزار در سال ۸۹، آمار بیکاری به ۵/۱۳درصد افزایش یافته است. بنابراین میزان اشتغال ایجادشده از سوی دولت تاثیری بر کاهش شاخص‌های بیکاری نداشته است. نماینده تهران در پایان تاکید کرد: ما به آمار، اطلاعات و گزارش‌های واقعی برای ایجاد اشتغال و از بین بردن بیکاری در کشور نیازمندیم. علی اصغر یوسف نژاد در پی ارائه گزارش کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی مبنی بر غیر واقعی بودن آمار اشتغالزایی دولت گفت: اشتغال تابعی از سرمایه گذاری، اعطای تسهیلات بانکی، آمار بیمه شدگان جدید و رشد اقتصادی است، این در حالیست که آماری که از اشتغال وجود دارد شفاف نیست.وی گفت: قرار بود سالانه طبق برنامه چهارم 600 هزار شغل ایجاد شود وقتی می گویید در صنعت، هر شغل بین 50 تا 70 میلیون تومان هزینه دارد این رقم را در 600 هزار شغلی که قرار بود در برنامه چهارم ایجاد شوند ضرب کنید، خواهید دید چه عدد بزرگی می شود آیا طبق این رقم آمار یک میلیون و 600 هزار شغل در سال 89 درست است؟با مشاهده آمار ارائه شده از سوی دولت و واکنش مجلس، به سراغ تنی چند از نمایندگان خطه‌های گوناگون کشور رفته و نظر آن‌ها را در خصوص میزان بیکاری در حوزه انتخابیه و نظرشان درباره آمار ارائه شده دولت جویا شدیم، نمایندگان نیز متفق القول معضل اصلی شهرستان خود را بیکاری عنوان کرده و تاکید کردند که آمار دولت در ایجاد اشتغال غیر واقعی است. نمونه‌ای از نظرات نمایندگان مجلس را در ذیل می‌خوانید