گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 25 خرداد 90

مآ ا ا ا ... (گفت و شنود)

گفت : چه عرض کنم این هذیان گویی نغز

شده مثل چریدن چند گاو در مرتع سبز

یک گاوا تا دید علف تازه ،برآورد صدا

گفت مآااتابه گاوان دیگر ه دهد ندا

نا گهان بقیه گاوان گفتند ما بیشتر

مثل کاری که لوطی می کندبا عنتر

گفت: گروه هاي اپوزيسيون و سران و عوامل داخلي فتنه 88 به خاطر نفوذ وزارت اطلاعات و لو رفتن پشت صحنه خود بد جوري جوش آورده اند.
گفتم: حيوونكي ها!!
گفت: برخي از اين گروه ها اعلام كرده اند كه بايد نسبت به همه كساني كه در ايران زنداني بوده و با گرفتن مرخصي به آمريكا و اروپا پناهنده شده اند مشكوك بود.
گفتم: مگر بقيه كساني كه از قبل در رأس گروه هاي اپوزيسيون بوده اند، قابل خريداري نيستند! از كجا معلوم كه سركردگان همين گروه هاي معترض نفوذي نباشند؟
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: درون يك مزرعه چند تا گاو مشغول چريدن بودند، يكي از آنها با ديدن علف هاي تازه سرش را بالا آورد و با صداي بلند گفت؛ مآااا... گاوهاي ديگر جواب دادند؛ ما بيشتر!!

گفت : سرباز بدون آنکه دهد تحلیل

چگونه پاسدار و اطلاعاتی از این قبیل

می شود جاسوس سیا و اسرائیل

در عوض بر هوا کرده است فیل

تا بر دست گرفتن ابریشمی دستمالی

جاسوس بودن مدحی کند ماستمالی

فراموش بشه چگونه وی شدصاحب مالی

امااپوزیسیون دست ساز رژیم کندنمدمالی

گفتم : چگونه نمی داند سربازجوی دجال قالتاق؟

بازی کردن با مدحی هست داستان تف و ریش و تاق

چون تبدیل شده به گهی هرچه برهم زده شود

بوی گند آزار دهنده اش فرا گیر می شود

گفت : چه عرض کنم این هذیان گویی نغز

شده مثل چریدن چند گاو در مرتع سبز

یک گاوا تا دید علف تازه ،برآورد صدا

گفت مآااتابه گاوان دیگر ه دهد ندا

نا گهان بقیه گاوان گفتند ما بیشتر

مثل کاری که لوطی می کندبا عنتر