گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 8 تیر 90

وضو ! (گفت و شنود)

گفتم : اینکه شد مثل آن هالوی ساده

نه ادعایی داشت، نه فیس و نه افاده

گفت می خواهم وضویی بگیرم که هیچ باد

باطلش نکند مقابل فتوای هر شیاد

گفت: ديروز مجلس شوراي اسلامي در اقدامي تحسين برانگيز يكي از بزرگترين مشكلات مردم را حل كرد!
گفتم: هزاران آفرين، صد بارك الله. خب! حالا كدام مشكل بزرگ مردم را حل كرده اند؟
گفت: ديروز تصويب كردند كه يك دوره ناتمام نمايندگي هم يك مقطع تحصيلي حساب مي شود و تمام نمايندگان دوره كنوني مجلس قبل از پايان دوره نيز فوق ليسانس تلقي شده و مي توانند در انتخابات دور بعد نامزد شوند!
گفتم: اولا مطابق نص صريح اصل 63 قانون اساسي يك دوره نمايندگي 4 سال است، نه 3 سال و چند ماه، ثانيا مطابق اصل 98، تفسير قانون اساسي برعهده شوراي نگهبان است، نه مجلس و ثالثا؛ اصل 63 كمترين ابهامي ندارد كه نياز به تفسير داشته باشد.
گفت: چه عرض كنم؟! مجلس هشتم روي دست دانشگاه تقلبي «هاوايي» بلند شده. بدون تحصيل مدرك تحصيلي مي دهد! تازه، دوره همين مدرك تحصيلي غيرعلمي و عجيب و غريب را هم براي رقابت با كساني كه مدرك تحصيلي واقعي دارند، دستكاري مي كند و كاهش مي دهد و...
گفتم: يارو براي رقابت با مسجد محل، يك مسجد ساخته بود و بالاي سردر مسجد پلاكارد بزرگي نصب كرده و روي آن نوشته بود؛ مژده! مژده! نماز صبح، يك ركعت، بدون وضو، بعد از طلوع آفتاب! و براي رعايت حال متقاضيان نماز با لباس غصبي هم اشكالي ندارد!

گفت : سربازجو که در خبرسازی یکه تازه

با مچ گیری رو کرده یک خبر ناب و تازه

گفتم : خوب این خبرناب تازه چیست؟

مخاطبان مورد نظر سربازجو کیست؟

گفت : سربازجوی نماینده ویژه ولی وقیح همکاره

مخاطبانش را قرار داده نمایندگان بازار ِ مکاره

گفتم : خوب برای چه به اینان داده گیر؟

چگونه برای شان شده است مچ گیر؟

گفت : انتقاد کرده است سربازجوی نسناس

چرا یک دوره نمایندگی شده معادل لیسانس؟

چرا دو دوره اش میشه برابر فوق لیسانس؟

پس وی زده زیرآب این تصویب از بن واساس

این عمل ضدقانونیست طبق فتوای این زنگی مست

چون به دادن مدارک قلابی هاوایی زده رو دست

گفتم : چرا برده شده است از یاد

چگونه گفته بود خمینی شیاد؟

زندان تبدیل شده است به داشگاه

در عو ض دانشگاه شده شکنجگاه

چرا کنون نمایندگان پیرو این امام؟

در لگدزنی بگور ش گذاشتند سنگ تمام

گفت : آخه چون امام شیاددین فروش

دجال و رمال و عوامفریب و چموش

دین را کرد ابزار قدرت و ثروت و خفقان

پیروانش دنبال می کنند این روش با فغان

رقابت با هم می کنند همچون آن یارو

تبلیغ نماز برای مسجدش می کرد بی وضو

می گفت بفرمان امام و جانشین این دجال

اگر لباس هم غصبی باشد ، ندارد اشکال

گفتم : اینکه شد مثل آن هالوی ساده

نه ادعایی داشت، نه فیس و نه افاده

گفت می خواهم وضویی بگیرم که هیچ باد

باطلش نکند مقابل فتوای هر شیاد