گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 1 تیر 90

كوپه (گفت و شنود(

گفتم : حال چطوری این مترسک سناریوی ساز؟

علیه ی رقیب کوک کرده است کهنه ساز

گفت: گفته نشسته بوده در کوپه قطار

یکی پنجره را باز کرد بی اجاره و اختیار

اعتراض کرده چرا پنجره را کردی باز؟

تلف میشم ازسرما، قضا میشه نماز

طرف گفته است اگر پنجره باشد بسته

از گرما خفه می شوم من زبان بسته

رئیس قطار گفته بهتر ه نیمه باز باشه پتجره

تا هردو بمیرید ،بیرون نیاید صدا از حنجره

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: دعواي اپوزيسيون با گروه ناشناخته موسوم به «شوراي هماهنگي راه سبز»! از فحاشي گذشته و به چاقوكشي رسيده است!
گفت: دعوا سر چيست؟! يك لقمه نان موساد را با هم بخورند چرا يكديگر را تكه پاره مي كنند؟!
گفتم: اين گروه خود را شوراي رهبري اپوزيسيون مي داند ولي حاضر نيست نام و نشان اعضاي گروه را اعلام كند و اپوزيسيون هم مي گويد آقاي مدحي كه آشكار بود نفوذي وزارت اطلاعات از كار درآمد واي به حال «شوراي هماهنگي راه سبز» كه هيچ چيزش معلوم نيست.
گفت: خب! حيوونكي ها راست مي گويند! ولي اردشير امير ارجمند، مشاور فراري موسوي گفته است كه اين شورا زير نظر وي اداره مي شود!
گفتم: همين باعث شك بيشتر اپوزيسيون شده است چون امير ارجمند به «مدحي شماره 2» معروف است.
گفت: حالا راه چاره چيست؟!
گفتم: چه عرض كنم؛ در كوپه قطار يكي مي گفت اگر پنجره باز باشه من از سرما مي ميرم و ديگري مي گفت اگر بسته باشه من از گرما تلف مي شوم. رئيس قطار گفت؛ راه چاره آن است كه پنجره نيمه باز باشه تا يكي از سرما و ديگري از گرما بميرد و بعد...

گفت : سربازجو دست زده به خود سوزی

مفلس و درمانده شده فتاده به روغن سوزی

گفتم : چرا مبتکر هذیان و هرزه گوئی و پفیوزی؟

فتاده به افلاس و در ماندگی و این چنین روزی؟

گفت : چون این معتاد به تهدید و دروغ و مف خوری

هجو گویی هایش ته کشیده، فتاده به مایه خوری

گفتم : برای چه این لمپن فحاش و هرزه گو؟

مجبور شده تا مایه خوری کنه این سربازجو

گفت : چون کم آورده چرند برای پرونده سازی

مجبوره استفراغات گذشته را کنه باز سازی

گفتم : حال چطوری این مترسک سناریوی ساز؟

علیه ی رقیب کوک کرده است کهنه ساز

گفت: گفته نشسته بوده در کوپه قطار

یکی پنجره را باز کرد بی اجاره و اختیار

اعتراض کرده چرا پنجره را کردی باز؟

تلف میشم ازسرما، قضا میشه نماز

طرف گفته است اگر پنجره باشد بسته

از گرما خفه می شوم من زبان بسته

رئیس قطار گفته بهتر ه نیمه باز باشه پتجره

تا هردو بمیرید ،بیرون نیاید صدا از حنجره