ادامه جنگ قدرت و ثروت از وزارت بد نام اطلاعات به وزارتت رور وجاسی امور خارجه رسیده است.

گزیده خبرهای بازتاب داده شدهدر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس نشان ازن ادامه ی جنگ قدرت و ثروت میان رهبر ولی وقیح نا مشروع با رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد می دهد که چگونه در حال گسترش می باشد. طوری که از قلمروی وزارت بد نام اطلاعات عبور کرده و به وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه رسیده است . زیرا که این دو وزارتخانه تنشگاه میان لوطی و عنتر است . بهمین دلیل تنش عزل و نصب کردن آخوند طوطی صفت حیدر مصلحی وزیر بد نام اطلاعات دنباله جراحی و اخراج منوچهر متکی می باشد که در حین سفر و مأموریت آفریقایی بر کنار شد. البته بازار مکاره ی دست نشانده ی هشتم هم سفت و سخت درگیر این بازی جنگ قدرت و ثروت شده است ودر جبهه ی رهبر لوطی جپماران قرار گرفته و علیه ی عنتر و یارانش موضع گیری می کند . آنچنانکه به جای پاسخگویی به مطالبات مردم روزانه مشغول نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن در تریبون این بازار مکاره می باشد . آنگونه که تلاش می کند همچون رهبر لوطی جماران و پاسداران کودتا گر ترفند 32 ساله ی بحران سازی برای منحرف کردن اذهان عمومی را اجرا نماید . به خصوص اینکه در این نزاع جنگ و قدرت ذی نفع هستند . یعنی اینکه کوشش می کنند شرایط به سمتی حرکت کند که کف ترازو به نفع ولی وقیح و حامیانش به چرخد تا در نمایش خیمه شب بازی انتصباتی تقلباتی بازار مکاره ی نهم در اسفند ماه سال جاری اینان موفق شوند که کرسی های قرمز بازار مکاره ی خود را همچنان حفظ نمایند . اما چون ولی وقیح نا مشروع نمی خواهد که ریسک کند وهمچون ابقای وزیر بد نام معزول شده ی اطلاعات وارد صحنه شود وهزینه ی قانون شکنی زیر پوشش تأکید بر قانون مداری را به پردازد و بر ضریب اقدامات غیر قانونی و نا مشروع بودنش بازهم با قانون شکنی خطای فاحش کند و هزینه ی بیشتر به پردازد . بنابراین مأموریت بر خورد با گماشته پاسدار احمدی نژاد و یاران و مشاوران نزدیک درون دولت را که متهم به جریان انحرفی شده اند به سایر نهاد ها و مهره های بازیگر از جمله وزارت بد نام اطلاعات و بازار مکاره سپرده است . پس در همین راستاست که آخوند طوطی صفت حیدر مصلحی که وزیر بد نام اطلاعات است موازی با بازار مکاره و زائده های بسیج چماقدار در دانشگاه ها که وظیفه چماقداری و جاسوسی در دانشگاه ها دارند علیه ی مشایی و شریف زاده یا پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور بسیج شده اند وبا راه انداختن فشار گاز انبری خواهان عزل شریف زاده در وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه شده اند که از سوی رئیس جمهور نصوب شده است.

31 خرداد 90

سروري در گفت‌وگو با فارس:وزارت اطلاعات كتباً با انتصاب ملك‌زاده مخالفت كرد.خبرگزاري فارس: وزارت اطلاعات در نامه‌اي به علي اكبر صالحي وزير امور خارجه با انتصاب محمد شريف ملك‌زاده به‏عنوان معاون اداري مالي اين وزارتخانه مخالفت كرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، پس از انتصاب محمد شريف ملك‌زاده به عنوان معاون اداري مالي وزارت امور خارجه وكلاي ملت با اين انتصاب مخالفت كرده و كميسيون امنيت ملي با تشكيل جلسه‌اي با حضور علي اكبر صالحي وزير امور خارجه اين موضوع را بررسي و وزير خارجه قول داد كه موضوع سوء سوابق ملك‌زاده را از وزارت اطلاعات استعلام و در صورت مخالفت وزارت اطلاعات با اين انتصاب، ملك‌زاده را از اين سمت عزل كند. بر پايه اين گزارش، پس از استعلام علي اكبر صالحي وزير امور خارجه از وزارت اطلاعات، اين وزارت‌خانه طي نامه‌اي كتباً مخالفت خود را با انتصاب محمد شريف ملك زاده به سمت معاونت اداري مالي وزارت امور خارجه اعلام كرد. پرويز سروري نماينده مردم تهران و عضو كميسيون امنيت ملي مجلس در گفت‌و‌گويي كوتاه با خبرنگار فارس ضمن تاييد اين خبر گفت كه وزارت اطلاعات با انتصاب ملك زاده در معاونت اداري مالي وزارت امور خارجه مخالفت كرده است

احمد توكلي در گفت‌وگو با فارس:نامه مخالفت با انتصاب ملك‌زاده از سوي حجت‌الاسلام مصلحي به صالحي ارسال شد.خبرگزاري فارس: نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي تأكيد كرد: حجت‌الاسلام حيدر مصلحي وزير اطلاعات در نامه‌اي خطاب به علي‌اكبر صالحي وزير امور خارجه كتباً با انتصاب محمدشريف ملك‌زاده در سمت معاونت اداري مالي وزارت امور خارجه مخالفت كرد.

احمد توكلي نماينده مردم تهران و رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس از اعلام نظر وزارت اطلاعات در رابطه با انتصاب محمدشريف ملك‌زاده به عنوان معاونت اداري مالي وزارت امور خارجه خبر داد. وي دراينباره گفت: حجت‌الاسلام حيدر مصلحي وزير اطلاعات در نامه‌اي خطاب به علي‌اكبر صالحي وزير امور خارجه كتباً با انتصاب محمدشريف ملك‌زاده در سمت معاونت اداري مالي وزارت امور خارجه مخالفت كر

توكليان در گفت‌و‌گو با فارس:صالحي با عزل ملك‌زاده استقلال عمل از خود نشان دهد.خبرگزاري فارس: دبيركل اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه‌هاي كشور به وزير امورخارجه پيشنهاد كرد كه با عزل ملك‌زاده استقلال كاري خود را نشان دهد و راه خود را از جريان انحرافي جدا كند.

ايوب توكليان دبيركل اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه‌هاي سراسر كشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، در خصوص انتصاب ملك‌زاده به عنوان معاون اداري و مالي وزارت امورخارجه گفت: در حالي كه موضوع اصلي كاري وزارت امورخارجه بايد بيداري اسلامي و خيزش‌هاي مردمي منطقه باشد و در راستاي تداوم و تحكيم پايه‌هاي سياسي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در سطح جهان اسلام بپردازد و از فرصت‌طلبي بيداري ملت‌هاي منطقه در راستاي ايجاد يك جبهه اسلامي گسترده عليه استكبارجهاني و صهيونيسم بين الملل استفاده كند، متأسفانه درگير حاشيه‌هاي خطرناك شده است. وي افزود: با اين روند وزارت امورخارجه به جاي اينكه بازوي اجراي سياست‌هاي نظام اسلامي باشد به چالش جديدي براي نظام تبديل شده است. اين فعال دانشجويي خاطرنشان كرد: وزارت امورخارجه متعلق به انقلاب و مردم ايران است نه جريان انحرافي؛ وظيفه وزارت امورخارجه پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي است نه اهداف جريان انحرافي. توكليان در ادامه تصريح كرد: اگر وزارت امورخارجه پاتوق جريان انحرافي شود ديگر ريشه‌كن كردن اين جريان مشكل خواهد بود، بنابراين بايد هر چه سريع‌تر اين تحركات در وزارت امورخارجه رصد شده و خنثي شود. دبيركل اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه‌هاي كشور تأكيد كرد: دانشجويان نگران لانه كردن جريان انحرافي در وزارت امور خارجه هستند و آقاي صالحي با عزل ملك‌زاده مي‌تواند استقلال كاري خود را نشان دهد و راه خود را از جريان انحرافي جدا كند ولو به قيمت عزلش بيانجامد. اين فعال دانشجويي بيان داشت: عزل آبرومندانه و شرافت‌مندانه وزير امورخارجه بهتر از استيضاح مفتضحانه به دليل وابستگي به جريان انحرافي است. توكليان در پايان خاطرنشان كرد: در صورتي كه ملك‌زاده از پست معاونت مالي و اداري وزارت امورخارجه بركنار نشود، اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان از استيضاح صالحي در مجلس استقبال مي‌كند و آن را به نفع نظام اسلامي مي‌داند.