گزیده خبر های 29 خرداد 90 قسمت 2

تقدير از خانم هاي خوش حجاب در اصفهان

این نمایش سیاه بازی حوزوی روحوضی ارگان سر کوبگر نیروی انتظامی رژیم ضد بشری کودتایی برای توجیه و ماستمالی کردن پرونده ی تجاوز به 14 زن در باغی اطراف اصفهان که با همکاری ارگان های سرکوبگران امکان پذیر شد. همچنین تجاوز ه ها نفره به یک زن در روستایی در شهرستان کاشمر می باشد

اصفهان-خبرنگاركيهان:فرمانده انتظامي استان اصفهان از برگزاري طرح خوش حجابي از هفته جاري در اصفهان خبر داد.سرتيپ حسن كرمي در نشستي با خبرنگاران گفت: بايد با پوشش هاي بد در خيابان ها برخورد قانوني شود، كه در كنار فعاليت هاي بازدارنده پليس اصفهان، كارهاي ايجابي نيز صورت مي گيرد كه طرح خوش حجابي در همين راستا است.وي با اعلام اينكه در اين طرح از خانم هاي خوش حجاب تقدير بعمل مي آيد، افزود: در اين طرح خانم هاي بدحجاب از ماموران كارت قرمز مي گيرند و به مشاوره و در صورت تكرار به مقامات قضايي معرفي مي شوند.كرمي همچنين از اجراي طرح پليس پارك در اصفهان خبر داد و گفت: از اين هفته اين طرح با حضور شبانه روزي 120 نيرو در سطح 20 پارك شهر به اجرا درمي آيد.فرمانده نيروي انتظامي استان اصفهان با اشاره به اينكه اين نيروها با استفاده از دوچرخه در پارك ها گشت زني خواهند داشت، افزود: اجراي اين طرح كه با تعامل شهرداري اصفهان انجام خواهد شد باعث كم شدن جرايم در پارك ها و ارتقاء احساس امنيت براي خانواده ها به هنگام تفريح خواهد شد.كرمي از برخورد قاطع پليس با كارفرمايان و متخلفان كه اتباع افاغنه غيرمجاز را بكار مي گيرند، خبر داد

بازداشت سؤال برانگيز طلبه سيرجاني

شرایط خرت و خر و آشفته باز حاکم شده درون دستگاه وزارت بدنام اطلاعات طوری شده است که اکنون طلبه بازیگر شوی هایش که علیه ی رقبا طراحی و دنبال می کند تحمل نمی کند . به خصوص اینکه اینان را از نوع رفتار گفتمان مکتبی اصول گرایی بی نصیب نمی کنند؟

بازداشت حجت الاسلام عليرضا جهانشاهي معروف به طلبه سيرجاني و مشخص نبودن اينكه از طريق كدام نهاد دستگير شده سؤال برانگيز شده است. يك مقام مسئول در شهرري در اين باره به فارس گفت: آستان حضرت عبدالعظيم (ع) گفته بود طلبه سيرجاني يك سال اينجا بوده و حالا بايد برود. بر اساس اين گزارش يكي از همراهان حجت الاسلام عليرضا جهانشاهي نيزكه همراه با وي بازداشت شده بود، گفت: روز گذشته ( جمعه) كه در خيمه حاج آقا جهانشاهي در ضلع شرقي حرم مطهر نشسته بوديم برخي دوستان وارد خيمه شدند و بدون اينكه خودشان را معرفي كنند و حكمي نشان بدهند گفتند كه آقاي جهانشاهي بازداشت است. وي افزود: به همراه دو تن از طلاب همراه با حاج آقاي جهانشاهي بازداشت شديم و دوستان ما را به محل نامعلومي در شهرري منتقل كردند. ما آقاي جهانشاهي را نمي ديديم اما تصور مي كنم كه دوستان چشمان آقاي جهانشاهي را بسته بودند. همراه جهانشاهي تصريح كرد: متاسفانه بايد بگويم كه اين افراد از بنده و دو تن از دوستانم سؤالاتي كردند و ما نيز به آنها پاسخ داديم وليكن بر خلاف انتظار آنها به ما سيلي زدند در حالي كه ما چند طلبه روزه دار بوديم. بهتر بود جوانان روزه دار را نمي زدند. وي افزود: از يكي از اين افراد محترم پرسيدم شما حكم بازداشت داريد و آيا ممكن است كارت شناسايي به ما بدهيد كه گفتند «به شما ربطي ندارد و حرف نزنيد. »اين افراد بعد از اينكه از ما بازجويي كردند بنده و دو تن از دوستانمان را آزاد كردند اما آقاي جهانشاهي را به محل ديگري منتقل كردند.آنها درباره علت بازداشت آقاي جهانشاهي مطلبي نگفتند؛ آقاي جهانشاهي گفته است كه تا احياي مطالباتش مقاومت خواهد كرد

روایت توکلی درباره مدیری که برای پسرش ساعت 45 میلیون تومانی می خرد

آیادر 32 سال گذشته اینگونه اتفاق فقط مختص دولت مدعی ساده زیست و اصول گرای نهم و دهم می باشد؟ درر استای چه اهدافی می باشد که در شرایطی که مشت نمونه ی خروار می باشد مدعی منتقد مچ گیز چنین آشکار تبعیض قائل شده است؟

احمد توكلي نماينده مردم تهران و رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني صبح امروز (يكشنبه) طي تذكري گفت: نمي‌شود كه بنده در كشور به عنوان رئيس مركز پژوهش‌ها گرفتار ارتقاي شغلي يك پژوهشگر باشم و براي اين منظور شش ماه منتظر نظر حراست باشم اما كسي كه ده‌ها اتهام دارد و بين بسياري از سياستمداران مشهور به كجي و انحراف است، بشود معاون وزير خارجه!توكلي بر همين اساس يادآور شد:‌من به وزير خارجه گفتم چرا اين كار را انجام مي‌دهي كه او گفت خيرخواهان زيادي به من تذكر داده‌اند اما من سند ندارم. به او گفتم "برو قوه قضائيه و وزارت اطلاعات سند بگير. "اين نماينده مجلس همچنين متذكر شد: كساني در حال پست گرفتن در كشور هستند كه دلال سرمايه‌داران بي‌ديني هستند كه براي يك بچه‌شان يك ساعت به قيمت 45 ميليون تومان خريداري مي‌كنند و براي دو پسرشان بنز مي‌خرند به قيمت 160 ميليون تومان. اما اين فرد مي‌شود معاون وزير!

آقاتهرانی: بهجت با امام زمان در لبنان دیدار داشته است.گلایه آیت الله بهجت از امام زمان و پاسخ حضرت به ایشان
چرا وقتی این چنین شفاف تبلغ خرافات و رمالی و دجالی و دین فروشی و جن گیری برای حامیان ولی وقیح می شود اما فقط یقه ی رحیم مشایی و جریان انحرافی درون دولت متهم به ترویج خرافات رمالی و دجالی وجن گیری گرفته می شود؟

باشگاه خبرنگاران (وابسته به صدا و سیما) : حجةالاسلام "آقاتهراني" نماینده مجلس شورای اسلامی که به معلم اخلاق دولت معروف است، در جدید ترین مصاحبه خود که در فارس منتشر شد، ادعاهایی در مورد دیدار مرحوم حضرت آیت الله شیخ "محمدتقی بهجت" با حضرت ولیعصر مطرح کرد که شاید شنیدن آن خالی از لطف نباشد.مصاحبه کنند در یکی از پرسش های خود خطاب به "آقاتهرانی" می گوید: چرا چهره آيت‌الله بهجت را زياد تبليغ نمي‌کنند؟آقاتهراني نیز در پاسخ می گویند: حتي فقه و اصول ايشان هم همين‌طور مهجور ماند. ايشان فوق‌العاده انسان وارسته‌اي بود. يکي از عادات ايشان اين بود که قبل و بعد از درس به مباحث خاصي مي‌پرداختند، مباحث اخلاقي، تربيتي و عرفاني و اگر هم کسي مي‌‌خواست به اين مباحث برسد بايد زودتر مي‌رفت. وقتي که درس تمام مي‌شد آنهايي که اهل اخلاق و عرفان بودند مي‌نشستند. در يکي از جلسات به بحثي وارد شدند. آن بزرگوار قبل از اينکه از دنيا بروند در لبنان خدمت آقا رسيدند که حضرت فرمودند شما يک هفته بيشتر در دنيا نمي‌مانيد. آيت‌الله بهجت گلايه مي‌کنند که قرار بود ما در زمان ظهور شما باشيم و آن حضرت مي‌فرمايند که در زمان ظهور شما رجعت خواهيد کرد.معلم اخلاق دولت در پاسخ به پرسش دیگری تحت عنوان "درست است که مي‌گويند آيت‌الله بهجت چشم بصيرت داشته؟" گفت: اين چيزها براي آيت‌الله بهجت کمترين چيز است

وبلاگ نویس زندانی با خطر صدور حکم ضدبشری اعدام مواجه است
نمود برز دیگر از پوچ بودن ادعای کمدی وو ارونه ی اینکه ایران امن و آزادین ترین کشور جهان می باشد.

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" روز چهارشنبه اول تیر ماه قرار است وبلاگ نویس زندانی محمدرضا پورشجری (سیامک مهر ) بدلیل نوشتن مقاله ها و دیدگاههای خود در وبلاگ شخصی اش « گزارش به خاک ایران» در شعبۀ 109 دادگاه کرج مورد محاکمه قرار گیرد.بازجویان وزارت اطلاعات ، دادستان کرج و بازپرس دادگاه انقلاب کرج به وی و خانواده اش گفته اند که او را در دادگاه به اعدام محکوم خواهند کرد.خطر صدور حکم اعدام و یا احکام سنگین دیگر به صرف نوشتن دیدگاههایش در وبلاگ شخصی اش او را تهدید می کند.بازجویان وزارت اطلاعات علیه وبلاگ نویس زندانی 2 پرونده گشوده اند که در پرونده اول به 3 سال زندان محکوم شد ودر پرونده دوم قرار است روز اول تیر ماه بر مبنای اتهامات سنگین مورد محاکمه قرار گیرد.وبلاگ نویس زندانی محمدرضا پور شجری (سیامک مهر) 21 شهریور 1389 با یورش و ضرب و شتم شدید مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به بند سپاه که در کنترل بازجویان وزارت اطلاعات می باشد منتقل گردید.او تحت شکنجه های وحشیانۀ بازجویان وزارت اطلاعات قرار گرفت و چند بار شیوۀ شکنجۀ روحی اعدام نمایشی را علیه وی بکار بردند .شدت فشار ها و شکنجه ها بحدی زیاد بود که او اقدام به خودکشی ناموفق نمود.بازجویان وزارت اطلاعات (شکنجه گران) هفته ها او را در سلولهای انفرادی بند سپاه قرار دادند.سپس او را به فرعی کاملا ایزوله شده بند 6 منتقل و چندین ماه بدون هواخوری و حداقل امکانات اولیه انسانی وی را در این بند نگهداری می کردند . پس از آن او را به سلولهای انفرادی بند 1 شکنجه گاه زندان گوهردشت کرج منتقل کردند.او اخیرا به سالن ایزوله شده 12 بند 4 منتقل شده است. وبلاگ نویس زندانی نزدیک به 9 ماه از داشتن ملاقات با خانواده اش محروم بود و در این اثنا 3 بار با خانواده اش تماس تلفنی کوتاه داشته است

فیلم / دستگيري و برخورد شديد نيروي انتظامي همدان با يك دختر به جرم بد حجابي

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=34376

این فیلک یک سند ومدرک رسمی سرکوبگری عریان است که از سوی نیروی انتظامی سر کوبگر توی خیابان اعمال شده است . البته این سیاست کثیف ضد انسانی و و حشیانه زن ستیزانه زیر پوشش بهانه ی مبارزه با بی حجابی دنبال می شود که بیش از 32 سال تاریخچه دارد آنگونه که این سیاست با بقای ننگین رژیم ضد بشری عجیب شده است . زیرا که هدف از اقدام اینگونه اعمال و رفتار ضد انسانی تحمیل کردن سیاست رعب و وحشت و خفقان در جامعه می باشد.

عکس / ایجاد فضای سرکوب و امنیتی بیشتر تحت بهانه مبارزه با " بدپوششي و مزاحمين نواميس" (این پدیده فقط مختص نظام ناب اسلامی است)

بازهم مثل همیشه سئوال است که کدام رژیم مدعی دارای پایگاه مردمی که در خدمت مردمش می باشد . دست به اینگونه نمایشات تحمیل شده خیابانی که مشابه حکومت نظامی است توی خیابان ها علیه ی مردمش می زند؟!


ایسنا : مشاهدات خبرنگار ايسنا از ساعات اوليه روز شنبه در مناطق مختلف پايتخت حاكيست ماموران آموزش ديده پليس با بكارگيري همزمان نيروهاي نامحسوس و محسوس خود ضمن شناسايي مزاحمين نواميس با آنها برخورد كردند. همچنين اجراي اين طرح تا ساعات پاياني شب نيز ادامه داشت. از سوي ديگر در بزرگراه‌هاي پايتخت نيز گشت‌هاي موتورسوار طرح «تشديد امنيت اخلاقي» به رانندگان يا سرنشينان بدحجاب خودروها تذكر داده و يا برخورد مي‌كردند.سردار حسين ساجدي‌نيا، فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اين كه اجراي اين طرح تا رفع دغدغه‌هاي مردم در حوزه‌هايي همچون بدپوششي و مزاحمين نواميس ادامه خواهد داشت به ايسنا گفت: برخورد نيروي انتظامي با عفاف‌ستيزان و اخلال‌گران امنيت اجتماعي چندوجهي و همه جانبه خواهد بود كه در اين راستا با ريشه‌ها و واسطه‌ها نيز برخورد خواهد شد.وي با تاكيد بر اين كه برخورد با موضوع بدپوششي در دو مقوله مصرف‌كننده و توليدكننده است بار ديگر هشدار داد: تمام مراكز توليدي و توزيعي در تهران شناسايي شده و تذكرهاي لازم در اين باره به آنها داده شده است كه در صورت رعايت نكردن اين موازين از سوي اين مراكز با آنها نيز برخورد خواهد شد.