گزیده خبر های اول تیر 90

این نمایندگان پشت سر احمدی‌نژاد چه می‌گویند!

http://www.fararu.com/vdcefn8v.jh8zei9bbj.html

با کشف این عکس اکنون معمای جن ورمالی و دجالی هم حل شده است که کیست و چگونه پاسدار گماشته احمدی نژاد را جن زده کرده اند؟

سونامی سرطان در ایران به دلیل آلودگی هوا

باز هم یک هدیه ی ضد انسانی حاکمان عوامفریب دین فروش ضد ایران و ایرانی که به مردم ایران داده شده است . زیرا که محصول بیش از 32 سیاست چوب حراج و تخریب بر منابع و ذخایر کشور زدن و مراتع و جنگل سوزاندن و در یاچه و تالاب و رود خانه خشک نمودن است که همراه با توسعه حلبی آباد حاشینه نشینی شهرهاست که ناشی از تخلیه کردن روستا ها می باشد که مکمل خودروهای فرسوده ی پر مصرف با تولید بنزین سرطان زا ست که موجب آسیب زدن جبران نا پذیر محیط زیست و آلوده کردن هوا شده آنگونه که تبدیل به سونامی سر طان در ایران شده است.

این پزشک فوق تخصص می افزاید: "سرطان اندامهای دیگری مانند گوارش و مثانه نیز در سالهای اخیر افزایش یافته که درباره ارتباط آن با آلودگی هوا، باید تحقیق بیشتری صورت گیرد." یک محقق سرطان به خبرآنلاین درباره افزایش ناگهانی سرطان در شهروندان به خاطر آلودگی هوا، توضیح دادبه گزارش خبرآنلاین: یک استاد دانشگاه علوم پزشکی می گوید آلودگی هوا در شهرهای بزرگ، باعث افزایش ناگهانی و رشد جهشی در سرطان شهروندان شده است. دکتر قوام نصیری، رئیس سابق مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه مشهد به خبر آنلاین می گوید: "در سالهای اخیر، سرطانهای مغز استخوان در اطفال و سرطانهای ریه در بزرگسالان افزایش شدیدی داشته که ما یکی از علل آن را آلودگی هوا می دانیم."این استاد رادیوتراپی و آنکولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد توضیح می دهد: "نقش ریزگردهای عربی در بروز سرطان شهروندان را مطالعه نکرده ایم، ولی به دلیل آلودگی هوای شهرها که ناشی از سوخت فسیلی است، سرطانهای مغز استخوان و ریه در افراد افزایش یافته."دکتر نصیری درباره نحوه تاثیر آلودگی هوای شهرها بر سرطان می افزاید: "آنچه ثابت شده این است که در شهرهای بزرگ به خاطر ترافیک سنگین، سرب زیادی در هوا وجود دارد و اولین جایی که این آلودگی سربیظ تاثیر می گذارد، روی مغز استخوان است و اطفال از این لحاظ آسیب پذیرتر هستند. از طرفی، دستگاه تنفسی بزرگسالان نیز در سالهای اخیر بیشتر دچار سرطان شده که ناشی از این آلودگی سربی است."این پزشک فوق تخصص می افزاید: "سرطان اندامهای دیگری مانند گوارش و مثانه نیز در سالهای اخیر افزایش یافته که درباره ارتباط آن با آلودگی هوا، باید تحقیق بیشتری صورت گیرد."در روزهای اخیر، بارها مطرح شده آلودگی هوای کلانشهرهای ایران، باعث افزایش جهشی سرطان در بین شهروندان شده است. در یکی از موارد این اعلامها، مدیرعامل مراکز معاینه فنی خودرو در تهران گفته بود آلودگی هوای تهران باعث رشد جهشی سرطانها در تهران شده و پزشکان از این جهش، شوکه شده اند. این مقام مسئول از مصوبه مجلس در دادن مهلت 5 ساله معافیت از معاینه فنی برای خودروهای صفر کیلومتر انتقاد کرده بودپیش از وی نیز برخی از کارشناسان از کیفیت پایین بنزین تولید داخل و تاثیر آن بر آلودگی هوای شهرهای بزرگ انتقادهایی را مطرح کرده بودند.

سرقت گوشت از فروشگاه آخرين راه حل زن بيوه

گفته می شود که هیچ ارزانی بی علت و هیچ گرانی بی حکمت نیست . یا دوستی بی دلیل می شود ولی دشمنی بی دلیل نیست . بنابراین برای بررسی پدیده های اجتماعی نیاز به بررسی رابطه ی علت و معلول ها می باشد . یعنی اینکه چه عوامل یا علت و کنش ها موجب معلول و واکنش ها می شود . بطور مثال بدون آنکه ارزیابی و تحیقیق شود که ریشه ی دزدی در جامعه چیست؟ فقر وتنگ دستی و محرومیت و نیاز چه نقشی در پیدایش و رشد د زدی دارد؟ نمی توان تشخیص داد و متوجه شد که چرا یک زن بیوه ی 35 ساله با دو فرزند مجبور به ربودن دو بسته گوشت از فروشگاه شده که منتهی به باز داشت وی شده است؟ آنهم در جامعه ای که شکاف عمیق طببقاتی در آن بیداد می کند . آنگونه که 80% جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند. مهمتر اینکه سرمقاله روزی نامه ی حکو متی جمهوری اسلامی در دو روز پیش نقل کرد که 106 سال از عمر تولید و فروش نفت می گذرد که در آمد فروش نفت در 6 سال اخیر در آمدش برابر 100 سال گذشته بوده است ولی مادر 5 جانباز جنگی در فقر وبی سر پناهی در تهران بسر می برد . اکنون سئوال است که به نظر شما اگر این خانم متعلق به خانواده های حاکمان و شرکای دزد و غارتگر و آقازاده های شان بود نیاز داشت که دست به دزدی دو بسته ی گوشت از فروشگاه داشته باشد یا نه اینکه با یک تلفن گوشت تازه ذبح شده درب خانه اش تحویل داده می شد؟ همچنین سئوال دیگر اینکه آیا مقصر اصلی حاکمان دین فروش و غارتگر عوامفریب هستند یا نه بیوه زن 35 ساله دارای 2 فرزند نیازمند دو بسته گوشت که از فروشگاه دزدی کرده است؟!

جام جم آنلاين: زني كه 2 بسته گوشت را از فروشگاهي در غرب تهران دزديده بود، دستگير و با قرار قانوني روانه زندان شد.به گزارش «جام‌جم»، شامگاه يكشنبه اين هفته يكي از كاركنان فروشگاهي در غرب تهران هنگام كنترل مشتريان به زني كه همراه 2 دختر نوجوان بود، ظنين شد و دقايقي بعد متوجه شد، دختران نوجوان در گوشه اي ايستاده و زن همراه آنها به سمت قفسه مواد پروتئيني مي‌رود.2 دختر نوجوان به محض ديدن كارمند فروشگاه وحشت كرده و سراسيمه آنجا را ترك كردند. دقايقي بعد ماموران در بازبيني فيلم دوربين مدار بسته فروشگاه مشاهده كردند، زن مشتري كه همراه دختران نوجوان بود، با برداشتن 2 بسته گوشت، آنها را درون كيفش قرار داده و در حال خروج از فروشگاه است.به اين ترتيب موضوع را به همكارانش اطلاع داد و آنها مانع از خروج زن جوان از فروشگاه شدند. ماموران كلانتري 133 شهرزيبا با حضور در محل زن جوان را دستگير و به كلانتري منتقل كردند.زن جوان در بازجويي پليسي عنوان كرد به انگيزه مشكلات مالي و هزينه زندگي 2 دخترش بسته‌هاي گوشت را سرقت كرده است.متهم روز گذشته با قرار قانوني از سوي بازپرس شعبه 13 دادسراي ناحيه 5 تهران روانه زندان شد.گفت‌وگو با متهم.در اين زمينه خبرنگار ما با اين زن به گفت‌وگو نشسته است كه در پي مي‌آيد.چرا از فروشگاه گوشت سرقت كردي؟2 سال قبل شوهرم فوت كرد. من ماندم و 2 دختر نوجوان. در اين مدت هزينه زندگي‌ام را به سختي تامين مي‌كردم.چند سال داري؟35 سال.سابقه سرقت داري؟خير، سرقت از فروشگاه اولين اتهام سرقتم است.چرا به سرقت رو آوردي؟به خاطر مشكلات مالي. پولي براي تامين هزينه زندگي‌ام نداشتم. هرجايي كه براي پيدا كردن كار مي‌رفتم از من ضامن مي‌خواستند و وقتي متوجه فوت شوهرم مي‌شدند، تقاضاي غيراخلاقي از من مي‌كردند.اما باور كنيد من فقط مي‌خواستم با فروش بسته‌هاي گوشت دزدي، پولي به دست بياورم و هزينه زندگي 2 فرزند و مادر سالخورده‌ام را تامين كنم.حرف آخر.بله، اشتباه كرده‌ام و مي‌دانم آخر خط به زندان ختم مي‌شود. اما عاجزانه از مسوولان فروشگاه مي‌خواهم از خطاي من بگذرند و مرا به خاطر 2 دخترم و تباه نشدن زندگي آنها ببخشند.

دفاع جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه از دخالت سپاه و بسیج در انتخابات

چقدر ولی وقیح نامشروع و ارگان فاشیستی کودتایی پاسداران وزائده اش یسجیان چماقدار به شیرهای بی یال و کوپال تبدیل شده اند ومورد تنفر و خشم مردم ناراضی می باشند که نیاز مند دفاع کردن یک عنصر پلید و رذل تر از خودشان به نام طلبه پاسدار ذوالنور شده اند که سابقه در بسییج و اعزام نو جوانان یکبار مصرف برروی میادین مین جبهه های جنگ خانمان بر اندازانه ی ایران و عراق دارد؟ مهمتر اینکه این همسنگر مجتبی خامنه ای و طلبه اطلاعاتی امنیتی حسین طائب است که جزو حامیان سینه چاکان پاسدار گماشته احمدی نژاد و دولت وی بوده اند که پس از جنگ قدرت و ثروت که پیرامون عزل و نصب آخوند طوطی صفت حیدر مصلحی وزیر بد نام اطلاعات به وجود آمده است . اینان نیز بطور نا گهانی چرخش 180 درجه ای داده و به اتکای ارگان های سرکوبگر هرروز مشغول لغز خوانی و عریده کشی وتهدید می باشند و دست به پرونده و سند سازی می زنند.

دیگربان : مجتبی ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همزمان با انتشار گزارش‌هایی درباره آغاز فعالیت‌های انتخاباتی سپاه، از دخالت نیرو‌های این نهاد و بسیج در سیاست و انتخابات دفاع کرد.به گزارش روز سه‌شنبه (۳۱ خرداد) خبرگزاری ایرنا٬ آقای ذوالنور شامگاه دوشنبه در جمع گروهی از بسیجیان در قم گفت سپاه هر زمان که احساس کند خطری متوجه نظام شده٬ دخالت می‌کند.ذوالنور افزوده است: «سپاه چون حافظ انقلاب اسلامی است نمی‌تواند در برابر مسایل مختلف بی‌تفاوت باشدوی در دفاع از دخالت‌های سپاه در امور سیاسی٬ این پرسش را مطرح کرده که «آیا اگر جریانی اصل نظام و ولایت فقیه را مورد هدف قرار داده است سپاه تنها باید نگاه کند که مبادا متهم به دخالت شود؟»ذوالنور همچنین با انتقاد از کسانی که مخالف دخالت بسیج در امور سیاسی هستند٬ اظهار داشت: «کدام منطق می‌گوید که بسیج حق دخالت ندارد، این حرف انحرافی استبه گفته وی «اگر سپاه نمی‌تواند له یا علیه یک کاندیدا یا شخص حرف بزند آیا نباید از ظرفیت بسیج استفاده کند؟»این اظهارات جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، اعترافی صریح به دخالت نیرو‌های نظامی به خصوص سپاه و بسیج در انتخابات و سیاست است.نیرو‌های بسیج و سپاه سال‌هاست که در امر سیاست و انتخابات به صراحت دخالت کرده و از این اقدام خود نیز به بهانه دفاع از جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.سپاه و بسیج در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ یکی از مهم‌ترین عوامل تقلب بودند که پس از آغاز اعتراض‌های خیابانی، در کنار پلیس در سرکوب خشونت‌بار مردم نقش اساسی ایفا کردند.این نیرو‌ها که در دو انتخابات اخیر ریاست جمهوری به نفع محمود احمدی‌نژاد وارد عمل شدند٬ در انتخابات آتی ریاست جمهوری به سمت محمدباقر قالیباف متمایل شده‌اند.در روز‌های اخیر گزارش‌هایی از آغاز همکاری انتخاباتی سپاه و شهرداری تهران منتشر شده که این گزارش با واکنش منفی حامیان قالیباف مواجه شده است.دولت احمدی‌نژاد نگران دخالت گسترده سپاه در انتخابات است. در مقابل نیز حامیان خامنه‌ای می‌گویند دولت دهم با صرف هزینه‌های سنگین قصد دارد در انتخابات آتی مجلس دخالت کرده و نامزد‌های مورد حمایت خود را وارد مجلس کند

روایتی دیگر از یک سخنرانی/مشایی معتقد بود14خرداد شهید می شود و15خردادامام زمان ظهور می کند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=62269

این گزارش خبری مکمل و مترادف گزارش قبلی می باشد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابعاد جدید و ناپیدایی را از فعالیت‌های پشت‌پرده و تفکرات جریان انحرافی افشاء کرد.به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور، عصر روز گذشته در همایش «بصیرت و جهاد علمی» گفت:*همۀ بستگان نزدیک رییس جمهور مخالف ارتباط وی با مشایی هستند، حتی مادر ایشان گفت که شما را عاق می‌کنم، اما آقای احمدی‌ن‍ژاد با این وجود بر حفظ جایگاه مشایی تأکید می‌کند.* خطر جریان انحرافی حتی از خطر اصلاح‌طلبان بیشتر است. اصلاح‌طلبان، جریان سکولاری بودند که دین را ناتوان در ادارۀ جامعه می‌دیدند، اما افرادی که در این جریان مفسد اقتصادی و سیاسی داخل هستند، با نقاب دین و اهتمام به مهدویت و ولایت فقیه درصدد انحراف انقلابند.*آیت‌الله مصباح یزدی خطر این موضوع را در طول تاریخ بی‌سابقه و همان جریان فراماسونری می‌داند و بیان می‌کند که امیدی به بازگشت این افراد ندارم.*حجتیه ها، معتقدند که در زمان غیبت هیچ عَلَم حکومتی نمی‌تواند برافراشته شود، ولی این جریان، همۀ انحرافات فرقۀ حجتیه را در خود دارد و از طرفی نیز محکم به کانون قدرت و ثروت چسبیده است.* در دورۀ هشت سالۀ اصلاحات، هیچ چیزی از اسلام ندیدیم؛ چرا که جریان سکولاری و لیبرالی بودند که با اعتقاد به عدم صلاحیت دین در ادارۀ جامعه وارد عرصۀ قدرت شده بودند، اما جریان فعلی با نقاب دین، دین را می‌کوبند و در درون خود اقتصادی، فساد سیاسی، وابستگی به بیگانه و... را دارند.* جریان انحرافی معتقد است که در آخرالزمان، غیبت کبری به غیبت صغری تبدیل می‌شود و در این نوع از غیبت، افرادی می‌توانند با امام زمان(عج) ارتباط داشته باشند. آقای احمدی‌نژاد فکر می‌کند که مشایی با امام زمان(عج) ارتباط دارد. در یکی از جلسات هیئت دولت آقای صفار هرندی به آقای احمدی‌ن‍ژاد گفت که رهبری با این موضوع مخالف هستند، اما آقای احمدی‌نژاد در جواب می‌گوید که "حکم است، باید انجام شود". آیا از این گفته، غیر این برداشت می‌شود که ایشان فکر می‌کند توسط رابطی با امام زمان(عج) ارتباط دارد؟*این جریان، با این که به ظاهر معتقد به نیابت ولایت فقیه از امام زمان(عج) است، اما در باطن فکر می‌کند که با وجود امام عصر(عج) دیگر نیازی به اطاعت از ولایت فقیه نیست

فیلم / گریه های مادر ندا در مراسم دومین سالروز شهادتش در بهشت زهرا ، ۳۰ خرداد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=34497

مگر نمایش اینگونه صحنه های مادران داغدار عزیز از دست داده دیگر مشروعیت و اعتباری برای آدمخوران دژخیم و جلاد ضد بشر در ایران و منطقه و جهان باقی می گذارد. در صورتی که اینگونه صحنه ها پیوسته در حال تکرار می باشد . طوریکه ی هاله سحابی زندانی سباسی را در مراسم دفن پدرش به قتل رساندند و رضا هدی صابرر ا به خاطر اعتراض به این قتل اعتصاب کرده بود دژخیمان زندان به قتل رساندند؟ بدتر اینکه اجازه داده نمی شود که مادر و خانواده های داغدار و عزادار بر سر مزار عزیزان خود بدون سر خران مزاحم امنیتی بر گزار شود.

درگیری فیریکی ماموران امنیتی با پدر ندا آقا سلطان + فیلم مصاحبه با مادر ندا

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=34489

همزمان با دومین سالگرد کشته شدن ندا آقاسلطان، که در جریان اعتراض ها به نتیجه انتخابات ۲۲ خرداد سال ۱۳۸۸ در محله امیر آباد تهران به ضرب گلوله کشته شد، خانواده ندا آقا سلطان می گویند به دلیل عدم اطمینان از امنیت مراسم، از برگزاری مراسم یادبود برای ندا صرف نظر می کنند.هاجر رستمی مطلق، مادر ندا آقا سلطان که برای حضور در مراسم بزرگداشت ندا ساعتی پیش بر سر مزار دخترش حاضر شد، در گفت و گویی با صدای آمریکا عنوان نموده که ماموران امنیتی او را از گریه کردن بر سر مزار ندا، منع کرده اند و نیروهای انتظامی با پدر ندا درگیری فیزیکی پیدا کرده اند...

تنها نماینده بدرقه‌کننده احمدی‌نژاد در مجلس «هو» شد!

تصور نشود که این هو کردن فقط شامل حال عضو بازار مکاره حامی پاسدار گماشته احمدی نژاد می شود ، بلکه در اصل هو کردن خود طوطیان دست آموز و عنتران تعلیم دیده ی بی اراده بازار مکاره است که مجبورند مدام بدستور لوطی خود نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن اجرا نمایند . همچنین هو کردن جریان کمدی مدعی اصول گرا می باشد . مهمتر اینکه این هو کردن مترادف زدن زیرآب عدم مشروعیت رژیم ضد بشری و ولی ولی نامشروع و پایان بازی جنگ قدرت و ثروت می باشد

تحول سبز: امروز صبح زمانی که احمدی نژاد جلسه مجلس را ترک می‌کرد، هیچ نماینده ای برای بدرقه وی نرفت.به گزارش “آینده” از مجلس شورای اسلامی، تنها نماینده ای که موقع ترک جلسه قصد داشت احمدی نژاد را همراهی کند، یک نماینده بود، که اقدامش با واکنش نمایندگان دیگر رو برو شد.بر اساس این گزارش، موقعی که این نماینده به قصد بدرقه دکتر احمدی نژاد شروع به حرکت به دنبال وی می‌کند، برخی نمایندگان با “هو” کردن وی، از او می‌خواهند سر جای خود بنشیند و احمدی نژاد را بدرقه نکند.این یکی از خاصترین جلسات مجلس شورای اسلامی بود که احمدی نژاد برای گرفتن رای اعتماد برای وزیر خود در آن شرکت کرده بود که در آن هم رای نمایندگان به وزیر پیشنهادی و هم برخورد ایشان با دکتر احمدی نژاد تقریبا بی سابقه است.پیش تر، زمانی که احمدی نژاد به مجلس می‌رفت، عده ای از نمایندگان حامی دولت برای رایزنی و طرح موضوعات مربوط به حوزه های خود و یا زمینه فعالیت کمیسیون تخصصی خود دور احمدی نژاد جمع می شدند و گاه رفتن او از مجلس با تاخیر روبرو می شد. عمدتا بدرقه احمدی نژاد از مجلس، با همراهی تعداد زیادی از نمایندگان انجام می‌شد