گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 23 خرداد 90

چمن !(گفت و شنود)

گفت : آخه معلمی گفته بود به دانش آموزان

نقاشی بکشند اما یکی از این نو آ موزان

جای نقاشی ه معلم تحویل داد کاغذ سفید

پیرامونش ارائه داده بود یک تحلیل جدید

اما معلم از دانش آموز کرده بودسئوا ل

تاارائه دهددر مورد نقاشی اش شرح حال

چون نه ردی ازگوسفندان بود نه چمن در نقاشی

اما دانش آموز توضیح داده بود به سبک کلاشی

چمن را گوسفندان خوردند و کار راکردند تمام

سپس گوسفندان رفتندکا مل کرده بود کلام

گفت: برخي از گروه هاي اپوزيسيون مقيم آمريكا و اروپا از طريق راديوهاي اسرائيل و آمريكا و بي بي سي، به هواداران خود گفته اند روز 22 خرداد از ساعت 6 تا 8 بعدازظهر در پياده روي خيابان ولي عصر(عج) راهپيمايي كنند!
گفتم: همه روزه بين ساعت 6 تا 8 بعدازظهر پياده روي اين خيابان مملو از جمعيت است.
گفت: اعلام كرده بودند كه هيچ علامت و نشانه اي با خود حمل نكنند و هيچ شعاري هم ندهند!
گفتم: خب! مردم هميشه همين كار را مي كنند. اين چه ربطي به فراخوان راديو آمريكا و راديو اسرائيل دارد؟!
گفت: چه عرض كنم؟! اتفاقا ديروز اندك هواداران باقيمانده هم به سران فراري اپوزيسيون بي محلي كردند.
گفتم: معلم نقاشي به دانش آموزي گفت؛ مگر نگفته بودم صحنه يك زمين چمن با تعدادي گوسفند را نقاشي كن ، اين ورقه سفيد چيست كه با خود آورده اي؟ دانش آموز گفت؛ آقا اجازه! اين همان است كه شما خواسته بوديد. معلم پرسيد؛ خب! چمن ها كو؟ دانش آموز جواب داد؛ گوسفندها همه را خوردند! پرسيد؛ گوسفندها در اين نقاشي كجا هستند؟ دانش آموز گفت؛ آقا اجازه! گوسفندها بعد از چريدن چمن ها رفتند!

گفت : بدون توجه به حکومت نظامی

سربازجوی منفور داده است پیامی

پیرامون کودتای سالگرد 22 خرداد داده است تحلیل

نقل کرده از مخالفین مقیم آمریکا و اروپا با رادیو اسراییل

تا در پیاده روی خیابان ولی عصر کنند راه پیمایی

هیچ شعار سر ندهند، حمل نکنند، نزنند هیچ صدایی

گفته است هرروز که مردم می کنند اینکار

نیاز نیست به فر اخوان رادیو آمریکا بااین ابتکار

گفتم : پس چر ا در سالگرد کودتای22 خرداد؟

برای اینکه خفه سازند صدای معترضان و فریاد

برای چه بازجویان و دژخیمان آدمکش در زندان؟

چرا کشتند هدی صابر را که نبود جزو نا دمان؟

گفت : آخه معلمی گفته بود به دانش آموزان

نقاشی بکشند اما یکی از این نو آ موزان

جای نقاشی ه معلم تحویل داد کاغذ سفید

پیرامونش ارائه داده بود یک تحلیل جدید

اما معلم از دانش آموز کرده بودسئوا ل

تاارائه دهددر مورد نقاشی اش شرح حال

چون نه ردی ازگوسفندان بود نه چمن در نقاشی

اما دانش آموز توضیح داده بود به سبک کلاشی

چمن را گوسفندان خوردند و کار راکردند تمام

سپس گوسفندان رفتندکا مل کرده بود کلام