گزیده خبر های 8 تیر90 قسمت - 2

سردار نقدی: با یک حرکت ایران کابینه آمریکا تغییر می‌‌کند

معمولاً برای دسترسی به بر خی از فراریان یا اشیای مهم مقود و... جایزه تعیین می شود . اکنون می بایست از چنین روشی برای پاسدار بسیجی محمد رضا نقدی استفاده کرد به خصوص کارشناسان مواد مخدر روان گردان یا مصرف کنندگانش که بر اساس تجربیات بگویند که این پاسدار بسیجی عراقی چه نوع موادی مصرف می کند یا توی رگ می زند که می تواند به این سادگی چنین هذیان گویی های ناب دست اول بگوید که حتی ولی وقیح مشنگ خالی بند چرند گوی متخصص فریاد زن و شعار دهنده ی تهدید آمیز علیه آمریا می باشد . همچنین استاد ین پاسدار بسیجی می باشد قادر به بیان چنین هذیان گویی نمی باشد؟

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت:‌ در زماني با يك تلفن غربي‌ها شاه و وزراي ايران عوض مي‌شدند اما امروز با يك حركت ملت ايران چينش كابينه‌هاي اروپا و آمريكا تغيير مي‌كند.به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در يادواره هفت شهيد مبارزه با نفاق و ترور كه شب گذشته در مسجد جامع نارمك برگزار شد، گفت: جوانان حق دارند بدانند آنها كه امروز با كت و شلوارهاي تميز و كراوات‌هاي اتوكشيده در تلويزيون‌هاي استكبار جهاني ظاهر مي‌شوند و آنها كه دم از حقوق بشر مي‌زنند و در راهروهاي كنگره آمريكا و پارلمان انگليس در آمد و شد و مشورت با آنها هستند، چه جنايت‌هايي كردند كه يكي از آنها سوزاندن نوزاد در آتش بود. (!؟)

سپاه پاسداران 'رادار رصد موشک و ماهواره' را عملیاتی کرد

فراموش نشود که این پاسدار فرمانده هوافضای پاسداران در خالی بندی و بلف زدن و هذیان گویی کردن دست کمی از پاسدار بسیجی عراقی محمد رضا نقدی ندارد . زیرا که با بالا و پایین کردن وکوتاه و بلند کردن موشک های اسکاد -Bروسی مدام برای پوشاندن ضعف از موضع قدرت اینگونه آزمایش و ادعا ی قدرت نمایی پوشالی می شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی گفته است که سامانه رادار "غدیر" با برد ۱۱۰۰ کیلومتر و ارتفاع ۳۰۰ کیلومتر با امکانات رصد ماهواره و موشک مورد استفاده عملیاتی قرار گرفته است.به گزارش خبرگزاری فارس، وی گفته است که رادار غدیر برای کشف هدف های هوایی مانند هواپیماهای رادارگریز، موشک های کروز و موشک های بالیستیک و نیز ماهواره های در مدار پائین طراحی و ساخته شده است.اظهارات فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در جریان سومین روز از رزمایش موشکی پیامبر اعظم انتشار یافته و به گفته او، از سامانه راداری جدید برای رهگیری موشک های شلیک شده در این رزمایش استفاده شده است

تجمع اعتراضی مقابل سازمان مسکن و شهرسازی کرمانشاه

اگر رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ادعای مردمی دارد و ترس و وحشت ز قیام اعتراضی شان ندارد .چرا به جای اختصاص کلان دادن بودجه و پول به پاسداران برای موشک سازی و سایر ارگان های سرکوبگر تلاش نمی کند تا وضعیت نا هنجار اقتصادی کشور و وضعیت طاقت فرسای کار گران را سر و سامانی دهد تا کارگران محروم مجبور نباشند تا بطور مداوم بدلیل اخراج یا تعویق دستمز ناچیزشان دست به اعتصاب و اعتراض بزنند

کرمانشاه پست – به گزارش کرمانشاه پست صبح امروز چهارشنبه دهها فارغ التحصیل رشته معماری کرمانشاه در اعتراض به طرح اخیر سازمان مسکن و شهرسازی مقابل ساختمان این سازمان در کرمانشاه تجمع کردند .بنابر این گزارش در طرح ابلاغ شده اختیارات طراحی و نقشه کشی شغلی از این فارغ التحصیلان سلب و تنها به حق نظارت آنها اشاره شده است . تجمع کنندگان با طرح این سئوال که چرا این طرح فقط در استان کرمانشاه اجرایی شده ؛ خواستار پاسخگویی مسئولان به کاهش شدید درآمدی و خالی شدن هر چه بیشتر سبد اقتصادی خود بدلیل اجرا شدن این طرح شدند .در زمان برگزاری این تجمع مسئولان سازمان یادشده با حضور در میان جمع قول پیگیری خواست های اعتراضی آنان را دادند اما معترضان بر عزم خود بر ادامه تجمعات در صورت عدم پیگیری خواست خود تأکید کردند .برنامه اعتراضی مهندسین معماری استان کرمانشاه بدون هیچ درگیری حوالی ساعت 12 ظهر پایان یافت .

ايرج نظافتي مجسمه ها مستهجن بود اما بزرگ نبود !
http://www.kayhannews.ir/900408/14.HTM#other1407

سئوال است ازسال 86 تا سال 90 چند سال می گذرد؟چگونه است که همکار و هم قلم دروغ نامه ی کیهان سربازجو پاسدار شکنجه گر که بدلیل حمایت سینه چاکانه از پاسدار گماشته احمدی نژاد پست سفیری مکزیک نصیبش شد چرا بازگویی خاطره اش را تا زمانی که در مأموریت پست خود بود مهر سکوت بر لبان خود زده بود .ولی اکنون که این پست را از دست داده است دست به بازگویی خاطره ی انتقاد آمیز با سبک بازجویی از سازمان میراث آثار فرهنگی زده است که یک نظافتچی هم آن را نقل قول کرده است؟!

سفير سابق جمهوري اسلامي ايران در مكزيك ضمن بيان خاطراتي از سال 1386و زمان رياست اسفنديار رحيم مشايي بر سازمان ميراث فرهنگي، از مجسمه هاي تمام عريان و مستهجن كه سازمان ميراث فرهنگي كشورمان در مكزيك به نمايش گذاشته بود خبر داد.دكتر قديري ابيانه در وبلاگ خود نوشت: «وقتي در ارديبهشت سال 1386 به عنوان سفير عازم ماموريت مكزيك شدم روزهاي پاياني يك نمايشگاه عظيم آثار تاريخي ايران با استقبال گسترده مردم در موزه مردم شناسي مكزيك روبرو شده بود. بيش از يك ميليون نفر از اين موزه ديدن كردند... موزه بر دوران قبل از اسلام تأكيد داشت... و تقريباً از آثار دوران اسلامي خبري نبود. ليكن آنچه تعجب و تأسف مرا برانگيخت تعداد قابل توجهي از آثار مستهجن تاريخي بود كه در بين اين آثار ديده مي شد. اين مجسمه ها آشكارا و بي شرمانه به اندام هاي تناسلي مردان و زنان پرداخته بود و در يك مورد نيز معاشقه عريان مرد و زني را ترسيم مي كرد... برخي از روزنامه هاي مكزيكي به عنوان يك سوژه نادر در مورد ايران يك صفحه كامل خود را به نمايش اين آثار غيراخلاقي اختصاص داده بودند.... متأسفانه ميراث فرهنگي تقريباً تمام آثار دوران اسلامي را حذف كرده بود و موزه نيز تصوير مجسمه هاي عريان را در دهها هزار نسخه ! به صورت بروشور منتشر كرده بود و مردم را دعوت به ديدن آثار فرهنگي ايران مي كرد! شبكه هاي تلويزيوني در برنامه هاي خبري خود به نمايش اين مجسمه ها پرداختند... حتي كساني كه از موزه بازديد نكرده بودند با مشاهده تبليغات رسانه ها، آنچه از ايران و فرهنگ ايراني در ذهنشان جاي مي گرفت از جمله همين مجسمه هاي بيشرمانه بود!...»و اما از قرار معلوم آن مجسمه ها در 7 كشور ديگر هم نمايش داده شده است! حال نكته جالب و قابل تأمل اين ماجرا اينجاست كه سازمان فخيمه ميراث فرهنگي (شما بخوانيد ميراث ضد فرهنگي!) در جوابيه اي به آقاي قديري ابيانه، نه تنها اصل موضوع را منكر نشده بلكه زمين بازي را عوض كرده و به جاي پاسخ در چرايي نمايش چنين مجسمه هايي، بر سر سايز و اندازه مجسمه ها و جنس و نوع ساخت آنها با قديري ابيانه به مناقشه پرداخته است! بخشي از جوابيه سازمان ميراث فرهنگي را بخوانيد: «مجسمه مورد ادعاي آقاي قديري ابيانه يك مجسمه معمولي گلي به ابعاد حدود 30 سانتي متر است كه در ميان حدود 100 شئ ارسالي به هيچ وجه قابل اهميت نبود!...»اين در حالي است كه دكتر قديري ابيانه در جوابيه دوم خود تعداد مجسمه ها را حداقل 3 مجسمه مستهجن عنوان مي كند و يكي ديگر از مجسمه ها نيز معاشقه عرياني را ترسيم كرده است.

جهت اطلاع

گیر به مبلغ حقوق یک فوتبالیست داده است آنهم در باشگاه های فوتبالی که در رأس شان پاسداران قرار دارند . از سوی دیگر اگر چنانچه این مبلغ مقایسه با حقوق مبلغ 330 هزار تومانی تصویب شده از سوی دولت و کار فرمایان برای کار گران شود آن موقع این اختلاف بیشتر معنی می یابد.

هشتصد ميليون توماني شدن حقوق يك فوتباليست براي يك فصل بر مردمي كه در تأمين نيازهاي زندگي مشكل دارند مبارك! منابع خبري گزارش دادند با نقد شدن چك سيصد ميليون توماني يك دروازه‌بان، حضور وي در تيم فوتبال استقلال قطعي شده است. همين منابع مي‌گويند: وي در مذاكره با مسوولان استقلال به توافق رسيد تا براي يك فصل ديگر آبي پوش بماند. نكته جالب توجه اين است كه چك سيصد ميليوني رحمتي توسط يك عضو سابق هيات مديره باشگاه استقلال كه لقب سلطان بازار مبل را يدك مي‌كشد، صادر شده است. هر چند مسوولان استقلال حاضر به افشاي رقم قرارداد با اين فوتباليست نيستند اما گفته مي‌شود كه او رقمي در حدود هشتصد ميليون تومان دريافت خواهد كرد. چشم همه كساني كه شعار عدالتخواهي مي‌دهند روشن!

احمدي‌نژاد در جمع خبرنگاران:اشكالات دستگيري‌هاي اخير را به رئيس قوه قضاييه اعلام كردم.خبرگزاري فارس: رئيس جمهور تأكيد كرد: ‌اتهامات فراواني از قول افرادي كه دستگير شده‌اند، مطرح شد و اشكالاتي هم در اين دستگيري‌ها وجود داشت كه من به رئيس قوه قضائيه اين موارد را اعلام كردم كه هرروز اين مسائل هست ‌و بر كار دولت و كشور اثر مي‌گذارد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004084342

اینگونه واکنش نشان دادن بمنزله نه جا ز دن وتسلیم شدن مقابل توطئه وتهدید و پرونده ی سازی رقیب کودتا گر نمی باشد ، بلکه شلیک کرد توپ و وارد زمین کردن شان برای خنثی نمودن توطئه های شان می باشد

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاري فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور كه در حاشيه جلسه چهارشنبه هيئت وزيران با خبرنگاران گفت‌و‌گو مي‌كرد،‌ با تبريك فرا رسيدن عيد مبعث پيامبر اعظم صلّي الله عليه و آله و سلّم اظهار داشت: عيد مبعث بزرگترين حادثه عالم هستي تا امروز است و در اين عيد همه راه‌هاي آسمان‌هاي به سوي بشر گشوده شد. وي افزود: بعثت پيامبر گرامي اسلام همه فرصت و ظرفيت براي تعالي انسان را در اختيار او قرار داد و پيامبر مظهر كامل خداوند متعال و مجراي جاري شدن همه لطف و رحمت الهي بر جامعه بشري ‌است. احمدي‌نژاد تصريح كرد: پيامبر متعلق به همه موجودات و همه هستي و انسان‌هاست و ‌بعثت پيامبر فرصت براي رسيدن انسان به اوج تعالي و كمال است و انشا‌ءالله اين بعثت با حكومت جهاني انسان كامل تكميل مي‌شود و بشر در آن نقطه از همه ظرفيت‌هاي انساني استفاده خواهد كرد. رئيس جمهور در پاسخ به سؤال خبرنگاري در خصوص دستگيري‌ها‌ي اخير و اتهاماتي كه به برخي مقامات دولتي وارد مي‌شود، اظهار داشت: موضع ما در قبال اين مسئله سكوت است چرا‌كه ما به وحدت و همدلي نياز داريم و كارها در كشور در ساير اين وحدت و همدلي پيش مي‌رود رئيس جمهور افزود: امروز شرايط جهان و منطقه حساس است و مقام معظم رهبري هم دائما بر همكاري و تعامل تأكيد مي‌كند. وي در عين حال گفت: اتهامات فراواني از قول افرادي كه دستگير شده‌اند، مطرح شد و اشكالاتي هم در اين دستگيري‌ها وجود داشت كه من به رئيس قوه قضائيه اين موارد را اعلام كردم كه هرروز اين مسائل هست ‌و بر كار دولت و كشور اثر مي‌گذارد. رئيس جمهور گفت: همكارانم در دولت و مردم هرروز از من در خصوص مسائل اخير سؤال مي‌كنند و مي‌خواهند بدانند چه مي‌شود و چه بايد كرد، اما از نظر ما مجموعه اين حركت كاملاً روشن است كه يك كار سياسي ‌براي وارد كردن فشار به دولت است. احمدي‌نژاد گفت: اخيراً هم بحث‌هاي جديدي را مطرح كردند اما موضع ما سكوت است و بنا داريم اين سكوت را ادامه دهيم، ولي بالاخره اگر بخواهند به بهانه‌هاي گوناگون همكارانم در كابينه را متهم كنند، اينجا ديگر براساس وظيفه ‌اخلاقي، ‌قانوني و ‌ملي‌ام بايد بايستم و از همكارانم دفاع كنم. وي تصريح كرد: كابينه خط قرمزي است كه اگر بخواهند به آنجا دست‌اندازي كنند، حتما به كشور آسيب وارد مي‌شود كه اميدوارم به خاطر مطامع سياسي اين كار را ادامه ندهند اما اگر بخواهند اين روند را ادامه دهند و فضاي همدلي و دلسوزي را مخدوش كنند و به نقطه‌اي برسيم كه ببينيم آسيب جدي به كشور وارد مي‌شود، موظفم مسائل را با مردم در ميان بگذارم و به وظايف قانوني خود عمل كنم كه اميدوارم به آنجا نرسد.

كابينه خط قرمز و دستگيري مقامات دولتي، سياسي است/احمدي‌نژاد: در صورت ادامه ‌برخورد با همكارانم به وظيفه قانوني خود عمل مي‌كنم.خبرگزاري فارس: رئيس جمهور دستگيري‌هاي اخير برخي مقامات دولتي را اقدامي سياسي دانست و گفت: اگر اين روند ادامه يابد مسائل را با مردم در ميان گذاشته به وظيفه قانوني خود عمل مي‌كنم

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004084328

.پاسدار گماشته احمدی نژاد می داند که این بازی جنگ قدرت و ثروت شروع شده میان وی و مشاوران و دولت با لوطی جماران و پاسداران کودتا گران و حامیانش و حتی حامیان فرصت طلب دچار چرخش شده و به سوی جبهه ی رقیب گرایش یافته کوتاه بیاید نه موج تهاجم شان بیشتر می شود ، بلکه موجب می شود که منجر به شکست فاحش شود و در نهایت چوب و پیاز را با هم بخورد . البته می داند که این جنگ شبیه به تهاجم سگ در حال پارس کردن می باشد که اگر چنانچه مقابلش به جای مقاومت کردن عقب نشینی وفرار کنی بیشتر پارس و تهاجم می کند . در صورتیکه اگر سنگ بر داشته و بسویش پرتاب شود مجبور می شود دمش را لای پایش بگذار و پابه فرار بگذارد .

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاري فارس محمود احمدي نژاد رئيس جمهور در حاشيه جلسه امروز هيئت وزيران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضع دولت در برابر فشارهايي كه وارد مي‌شود، همچنان سكوت است چرا‌كه كشور نيازمند وحدت و همدلي است اما كابينه خط قرمز است و مجموعه اين اقدام‌ها كاري سياسي براي فشار به دولت است. وي تصريح كرد: موضع ما سكوت بوده و همچنان سكوت است اما اگر بخواهند به اين روند ادامه دهند مسائل را با مردم در ميان مي‌گذارم و به وظايف قانوني خود در اين خصوص عمل مي‌كنم. رئيس جمهور با ابراز اميدواري از اينكه روند فعلي متوقف شده و نيازي نباشد وي وارد عمل شود، گفت كه در خصوص دستگيري‌ها و اتهاماتي كه به همكارانش در دولت وارد مي‌كنند، با رئيس قوه قضائيه مذاكره كرده است.

آمادگی سپاه برای مقابله با هر نوع تهدید

بطور قطع این آدرس غلط و وارونه دادن است . زیرا که این آمادگی نه مقابل تهدید از برون مرز که سمت و سوی داخلی دارد و ناشی از وحشت رشد تضاد و اختلاف جنگ قدرت و ثروت میان رئیس جمهور با رهبر لوطی جماران است به خصوص اینکه پاسدار احمدی نژاد مقابل فشار و تهدیدهای حامیان لوطی جماران و پاسداران کودتا گر نه جا نزده است ، بلکه برعکس تهدید به دفاع از همکارانش تهدید کرده که سکوت خود را خواهد شکست .

با توجه به تحرکات مردم مسلمان منطقه آمریکا را حساس تر کرده و در پی آن است که چه اقدامی انجام دهند که آسیب نبینند مهر: فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با ذکر این نکته که سقوط دیکتاتورهای منطقه آمریکا را حساس تر کرده گفت: سپاه در صورت لزوم و نیاز به عنوان یک نیروی قدرتمند تهاجمی در حراست و حفاظت از مرزهای آبی و خاکی نظام جمهوری اسلامی ایران ظاهر خواهد شد.سردار پاسدار رضا ترابی ظهر چهارشنبه در پاسخ به سئوال مهر در مورد حضور آمریکا در منطقه خلیج فارس و تصمیم به ایجاد پایگاههای نظامی بیان داشت: حضور آمریکا و نیروهای فرامنطقه ای در منطقه خلیج فارس اتفاق تازه ای نیست.وی عنوان کرد: با توجه به تحرکات مردم مسلمان منطقه آمریکا را حساس تر کرده و در پی آن است که چه اقدامی انجام دهند که آسیب نبینند.سردار ترابی در مورد آمادگی نیروی دریایی سپاه در حراست و حفاظت از مرزهای آبی ایران در خلیج فارس گفت: نیروی دریایی سپاه با استفاده از توان، دانش و تکنولوژی روز سعی در بومی سازی صنعت نظامی دارد و همانگونه که شاهد هستید هر روز جدیدترین تجهیزات دفاعی در کشور که توسط دانشمندان و متخصیص داخلی ساخته شده است رونمایی می شود.فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه افزود: نیروی دریایی سپاه به عنوان قدرتمندترین نیروی دریایی در منطقه است و حضور مقتدرانه نیروی دریایی سپاه در آبهای خلیج فارس نشاندهنده حضور سپاه حتی در دریاها را دارد.وی بیان داشت: سپاه یک نیروی دفاعی در کشور است که در صورت لزوم و نیاز به عنوان یک نیروی قدرتمند تهاجمی در حراست و حفاظت از مرزهای آبی و خاکی نظام جمهوری اسلامی ایران ظاهر خواهد شد.سردار ترابی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر در خصوص اینکه آیا نیروی دریایی سپاه آمادگی انجام رزمایشات نظامی را با همکاری کشورهای همسایه دارد یادآورشد: نیروی دریایی سپاه با دارا بودن تجهیزات نظامی پیشرفته آمادگی کامل را دارد تا در صورت تایید ستاد مشترک نیروهای مسلح رزمایشهای مشترکی را با کشورهای منطقه داشته باشد.وی در مورد سفر ناوگروه سپاه به کشور عمان در سال گذشته بیان داشت: سال گذشته اولین ناوگروه مستقل سپاه با پیام صلح و دوستی به کشور عمان سفر کرد که دستاوردهای خوبی را در نشان دادن توان نیروی دریایی سپاه به کشورهای همسایه داشته است.وی عنوان کرد: همچنین امسال هم این آمادگی وجود دارد تا با نظر ستاد مشترک نیروهای مسلح ناوگروه دیگری هم به کشورهای منطقه اعزام شود.

آیا قربانیان نیز در این تجاوزها مقصرند؟

گزارش پاسداری – حوزوی – قضایی به سبک محاکمه و نظر حاکم شرع دادگاه قاتل دانشجو افسروظیفه ای که در قیام دانشجویی تیر 78 به ضرب گلوله نیروهای امنیتی به شهادت رسید . ولی نتیجه بی دادگاه ضد انقلاب مقتول را مقصر شناخت و نه قاتل وی را . اکنون اینگونه صدور حکم تبدیل به رویه ی قضایی برای همتایان آن شیخک جنایتکار تعویض کننده ی جای قاتل و مقتول شده است . زیرا کهبرای توجیه کردن نیروی انتظامی که اراذل اوباشان زیر کنترلش را با قمه راهی بالا رفتن از باغ اطراف اصفهان کرد تا به 14 زن با آزار و اذیت جنسی تجاوز جنسی مبارزه با بی حجابی کرده باشند حکم مشابه صادر شده است . مشروط بر اینکه از 16 متهم فراری تعداد 8 متهم بازداشت شده است وخودی ها آزاد می باشند.

مجموعه متغيرهاي اثرگذار در تربيت يك فرد عقده اي و بيمار بيشمار است. از كاهش سن بلوغ تا تربيت خانوادگي تا رسانه هاي جديد تا انواع و اقسام دارو ها تا سن ازدواج تا طلاق و غيره.در اين شرايط جامعه با مجموعه از انسان هاي بيمار مواجه استمحسن مقدسی در الف نوشت: چند نقل قول از مسئولین قضائی در ماجرای تجاوز های اخیر باعث شد برخی رسانه های داخلی و خارجی نسبت به آن حساسیت نشان دهند.2 نمونه آن در زیر آمده است:*دادستان خمینی شهر اصفهان: عصر روز سوم خرداد و مصادف با روز زن دو زوج و دو برادر بهمراه خواهرهایشان بهمراه جمعی از دوستان به قصد برگزاری برنامه‌ای تفریحی و با گرفتن باغ یكی از دوستانشان عازم خمینی شهر می‌شوند و پس از ورود به باغ و برداشتن پوشش‌های اسلامی و با پوششی بسیار نادرست در فضایی كه نامحرم در آن بوده است به رقص و پایكوبی می‌پردازند. پس از گذشت مدت زمانی و با بالا رفتن صدای این افراد، توجه دو جوان حاضر در باغ مجاور محل جلب شده و از این زمان و بدلیل شرایط حاكم بر خانم‌ها و خصوصا وضعیت پوشش آنها موجب تمركز بیشتر این دو تن شده و بدنبال آن با تماس با سایر افراد ، 12 نفر دیگر نیز به جمع متخلفان اضافه شده و نگاه گناه آلود به جمعی كه البته رعایت شرع و قانون و مصالح شخصی خود را نكرده بودند ادامه می‌یابد ."*فرماندار خمینی شهر: برگزاری اینگونه محافل علاوه بر جریحه دار شدن عفت عمومی و ایجاد نارضایتی در بین مردم مذهبی شهرستان موجب گسترش ناهنجاریهای اجتماعی و بروز فجایع غیر قابل جبران می شود."از این نوع ادعاها در مورد حادثه کاشمر هم وجود دارد. در این رابطه برخی رسانه ها نوشتند چرا مسئولین، قربانیان این تجاوز را هم مقصر می دانند.به نظر می رسد موضوع را بايد از 2 زاويه ديد.فارغ از ماجرای خمینی شهر که قربانیان در محفلی خصوصی بودند، حجاب دختران حتما در نحوه برخورد با آنها موثر است. از متلك گفتن تا تجاوزجنسي. اما اين همه ماجرا نيست. متجاوز هم مهم است. فرضا اگر با جامعه اي سالم مواجه بوديم طبيعي است كه پرسه زدن يك فاحشه در خيابان مورد بي اعتنائي قرار مي گرفت.اما جامعه سالم نيست.مجموعه متغيرهاي اثرگذار در تربيت يك فرد عقده اي و بيمار بيشمار است. از كاهش سن بلوغ تا تربيت خانوادگي تا رسانه هاي جديد تا انواع و اقسام دارو ها تا سن ازدواج تا طلاق و غيره.در اين شرايط جامعه با مجموعه از انسان هاي بيمار مواجه است.راه چاره هم حجاب است چرا كه "حجاب مصونيت مي آورد"البته پديده تجاوز در همه اعصار و جوامع وجود داشته است؛ اما در حد یک حادثه كه ممكن است براي خانم محجبه هم پيش بيايد.تاكيد بر حجاب جداي از مسائل ديني و اخلاقي، نسخه اي براي جامعه متحير بين اسلام و مدرنيته است كه موضوع تجاوز چه روحي و چه جنسي در آن رنگ عادت گرفته است.بنابراين اين ادعا خيلي بي راه نيست:"قربانيان تجاوز خود مقصرند"اما زاويه دوم.وظيفه مقام قضائي برخورد با متجاوز است. گفتن اين حرف از زبان مسوول قضائي و يا انتظامي كه قرباني خودش چنين و چنان بوده يك نوع فرار از مسئوليت است.اين كار سبب مي شود كه عطش جامعه براي برخورد قاطع و سريع و جدي با متجاوز كم شود. چون متجاوز شريك جرم پيدا مي كند و شريك جرمش هم خود قرباني است. اثر اين حرف ويرانگر است. هم اعتماد عمومي را كم مي كند. هم ناامني را زياد مي كند. هم اوباش را جري مي كند و هم بار را از دوش حاكميت كم مي كند

در هفته قوه قضاییه مطرح شد:حمله ارگان رسمی دولت به سیاست‌های دستگاه قضا

http://www.fardanews.com/fa/news/153181

جوانفکر از دستگاه فاسد رشوه گیر و رانت خوار و تبعیض قضاییه به خصوص آخوند جنایتکار آدم وگوش خوار محسنی اژه ای که پرونده ای بس سنگین 33 ساله جنایت علیه بشریت دارد سئوال کرده تا که هرچه زود تر پاسخگو باشد و سریع تر اطلاع رسانی کند پیرامون سناریو سازی و بازداشت ها و اتهامات زنجیره ای که به بازداشت شدگان زده شده است. صدلبته اینگونه موضع گیری کردن از سوی جوانفکر خوشآیند سایت شفاف پاسدار قالیباف نمی باشد و بازتاب دادن این موضع گیری نه از موضع الاع رسانی که مچ گیری و انتقادی می باشد.

ضرورت دارد که دستگاه پرتلاش و سختکوش قضایی، ‌ نظام اطلاع‌رسانی خود را به نحوی اصلاح کند که هم تذکرات دوراندیشانه رهبر بزرگوار انقلاب درخصوص حفظ آبروی افراد و پرهیز از تضییع حقوق متهمین و مجرمین، ‌ ملاک عمل قرار گیرد و...روزنامه دولتی ایران در هفته قوه قضاییه به انتقاد از این دستگاه پرداخت و در قالب یادداشتی به قلم علی اکبر جوانفکر، به قوه قضاییه هشدار دادیکی از خطرات بزرگ این است که جوسازی‌های سیاسی جناح‌های مختلف و رسانه‌های ارتباط جمعی، بر مجرای صحیح قضاوت و چرخه رسیدگی به پرونده‌ها تأثیر منفی بگذارد و براین اساس دستگاه قضا باید به شدت مراقبت کند که بدون تأثیرپذیری از احساسات، دوستی‌ها و دشمنی‌ها، از جاده عدل و انصاف خارج نشود. به گزارش «فردا» در این یادداشت آمده است: فروردین ماه گذشته بود که به دنبال یک موج سنگین رسانه‌ای در باره سی‌دی «ظهور بسیار نزدیک است»، ‌ خبرنگار سایت خبری فارس، ‌ آقای محسنی اژه‌ای سخنگوی محترم قوه قضائیه را در اولین مصاحبه مطبوعاتی‌اش در سال ۱۳۹۰ مورد سؤال قرار داد و از او پرسید که دستگاه قضایی با عوامل تولید این سی‌دی چه برخوردی خواهد کرد. وی در پاسخ به این فضاسازی رسانه‌ای تصریح کرد که مدعی‌العموم در حال بررسی و پیگیری این موضوع است. اندکی بعد نیز برخی افراد بازداشت و پس از بازجویی و مدتی زندان آزاد شدند. از جمله این افراد، ‌ حجت‌الاسلام عباس امیری‌فر رئیس جامعه وعاظ ولایی بود که به مدت ۴۰ روز در بازداشتگاه انفرادی به سر برد و بلافاصله پس از آزادی، ‌ دادگاه ویژه روحانیت وی را بازداشت و پس از چند روز آزاد کرد. این روزنامه همچنین به داستان رمال و جن گیر و بازداشت فردی به نام ع. غ اشاره کرد و نوشت: هنوز داستان رمال‌ها و جن‌گیر‌ها در نیمه راه بود که سایت‌های زنجیره‌ای، ‌ مدیریت یک ماجرای تازه را به دست گرفتند و آن نسبت دادن جریان انحرافی به دولت ولایی، ‌ انقلابی، ‌ متدین و متخصص آقای احمدی‌نژاد بود. جوانفکر با انتقاد از دستگیری افراد حامی دولت و مسدود شدن وبلاگ‌هایی که از دولت طرفداری می‌کردند، نوشت: ادعا‌ها و اتهامات زیادی علیه همکاران رئیس جمهور همراه با توهین‌ها و بداخلاقی‌های بسیار در رسانه‌های متعلق به جریان اقتدارگرا انتشار یافت و جو جامعه تحت تأثیر این جوسازی‌ها ملتهب گردید. همچنین در این یادداشت به بازداشت محمدشریف ملک‌زاده معاون جدید وزیر امور خارجه و رؤسای چند منطقه آزاد تجاری اشاره کرد و از دستگاه قضایی خواست که نتیجه بررسی‌های خود را به فوریت به اطلاع مردم برساند. بالاخره باید روشن شود که رئیس جامعه وعاظ ولایی چرا باید بیش از ۴۰ روز در بازداشت به سر ببرد؟ مردم می‌خواهند بدانند که ماجرای بازداشت رمال‌ها به کجا انجامیده است؟ ع. غ کیست؟ اتهام یا جرم او چه بوده است؟ اینک افکار عمومی، ‌ پاسخ پرسش‌های ذهنی خود را جست‌وجو می‌کند. باید نتیجه بازداشت و بازجویی شماری از حامیان دولت برای مردم تبیین شود. کسانی که به زندان رفتند، مرتکب چه جرایمی شده بودند؟ جوانفکر خط مشی مد نظر خود برای دستگاه قضا را اینگونه بیان کرد: لازم است جریان‌های غیرسالم رسانه‌ای و سیاسی که همه تلاش خود را برای ضربه زدن به دولت ولایی آقای احمدی‌نژاد و به تبع آن سست کردن ارکان نظام اسلامی‌ به کار بسته‌اند، در کانون توجه دستگاه قضایی قرار گیرد تا به طور ناخواسته وارد صحنه‌ای که طراحان و بازیگران ناسالم و ناپیدایی آن را مدیریت می‌کنند، نشود. روزنامه دولتی ایران با انتقاد از نحوه اطلاع رسانی قوه قضاییه، در سرمقاله خود آورد: ضرورت دارد که دستگاه پرتلاش و سختکوش قضایی، ‌ نظام اطلاع‌رسانی خود را به نحوی اصلاح کند که هم تذکرات دوراندیشانه رهبر بزرگوار انقلاب درخصوص حفظ آبروی افراد و پرهیز از تضییع حقوق متهمین و مجرمین، ‌ ملاک عمل قرار گیرد و هم مردم با سرعت بیشتری از روند بررسی برخی پرونده‌های قضایی مربوط به مسائل عمومی کشور کسب اطلاع کنند و دشمنان نیز نتوانند با سوء استفاده از خلأ اطلاع‌رسانی، ‌ به فضای روانی و فکری جامعه آسیب برسانند.

سایت احمد توکلی: احمدی نژادنه تنها سکوت کرده بلکه سفرهای استانی را متوقف، حضورش در ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها كمرنگ‌تر شده و اختیارات خود را به اطرافیانش تفویض کرده است

موضع گیری مشابه و گاز انبری خاله زاده ها یعنی احمد توکلی و پاسدار انگلیسی علی لاریجانی در بازار مکاره مشابه موضع سایت شفاف پاسدار قالیباف می باشد که هم از موضع رقابت فردی با پاسدار گماشته احمدی نژاد است چون جبهه ی شکست خوردگان در ر قابت نمایش خیمه شب بازی ریاست جمهوری است. هم انتقام گرفتن بدلیل عدم واگذاری پست وزارت در دولت های نهم و دهم به وی می باشد که بطور سیستماتیک با بهانه آوردن انتقاد و مچ گیری از رئیس جمهور و دولت می کند.

الف ، سلمان دادگر : برای آنها كه رفتارشناسی دولت محترم را زیر نظر دارند كاملا محسوس است كه در هفته‌های اخیر یك تفاوت عمده در رفتار رئیس دولت رخ داده است، تغییر رفتاری كه با توجه به اوضاع اقتصادی كشور نگران‌كننده است: تشدید تحریم‌های تجاری و بانكی علیه جمهوری اسلامی (عامل خارجی) و اجرای طرح پردامنه اصلاح قیمت حاملهای انرژی (عامل داخلی) كافی بود تا ناظران توقع داشته باشند سال 1390 یكی از دشوارترین و پركارترین سالها برای اقتصاد ایران باشد، سالی كه رهبر انقلاب همگی را به یك جهاد اقتصادی فراخواند. در چنین سالی، فصل بهار در حالی پایان یافت كه مهمترین مساله دولت، تغییر ساختار 8 وزارتخانه (عمدتا اقتصادی) بود. وزارتخانه‌هایی كه اكنون یا وزیر آینده خود را نمی‌شناسند، یا ساختار مدیریتی پس از ادغام خود را نمی‌شناسند یا هر دو. روشن است كه نمی‌توان توقع داشت گردانهایی كه یا فرمانده ندارند و یا در آستانه تحولات اساسی هستند، آماده نبرد در میدان جهاد باشند. به بیان دیگر وزارتخانه‌های اقتصادی دولت حتی اگر كارایی سالهای پیش از جهاد اقتصادی را داشته باشند باید به آنها آفرین گفت!در چنین شرایطی شواهد حاكی از آن است كه رئیس جمهور محترم پس از عزلت‌گزینی كذایی، سنت پركاری پیشین را نیز ترك گفته است: توقف سفرهای استانی، حضور كمرنگ‌تر در ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها، تفویض اختیار به اطرافیان در مورد برخی تصمیمات مهم، اكتفا كردن به افتتاح پروژه‌های ریز و درشت، سكوت الهام‌بخش! درباره اخبار فسادهای مالی نزدیكان و غیره. این بروز و ظهورها آنقدر مشهود است كه گاه مردم عادی نیز از كمتر به چشم آمدن رئیس‌جمهور نسبت به گذشته سخن می‌گویند. به راستی چه شده كه چهره پرتكاپو، پرهمت و خستگی‌ناپذیر رئیس‌جمهور كمتر دیده می‌شود؟ آیا این هم یكی از تاكتیك‌های جهاد اقتصادی است؟! اگر نظام مدیریت اقتصاد به معنای واقعی كلمه سیستمی عمل نماید، كم‌تحرك شدن یك جزء (هرچند اصلی) می‌تواند از سوی دیگر اجزاء جبران شود. اما اگر نظام تصمیم‌گیری و اداره اقتصاد به عارضه تمركز و فردمحوری دچار شده و ماهیت سیستمی خود را از دست داده باشد، آنگاه است كه كوچكترین نقصی در آن عامل مركزی موجب اختلال در كل سیستم خواهد شد. اگر در زمانی پیش از این پررنگ‌شدن غیرعادی نقش رئیس‌جمهور محترم در سطوح مختلف تصمیمات خرد و كلان و شوراهای اصلی و فرعی دولت، انحلال سازمان برنامه و همچنین عزل و نصبهای معاونان وزرا و استانداران و غیره رخ نمی‌داد، امروز امكان این بود كه با كم‌تحركی رئیس‌جمهور، دیگر اجزاء سیستم با كمترین آسیب به ادامه كار بپردازد اما...نویسنده معتقد است جدا از طرح شعارهای ارزشی، می‌توان دولت نهم را از جهت عملكرد، با سه ویژگی معرفی نمود: پركاری، پاكدستی و ضعف كارشناسی (متعهد كم‌تخصص). دو شاخصه اول از وجوه قوت و شاخصه اخیر نقطه ضعف دولت به شمار می‌رفت. متاسفانه به دلیل تسلط (فراتر از نفوذ) برخی جریانهای مفسد در اطراف رئیس جمهور، دولت دهم تا پیش از فروردین 1390 نقطه قوت دوم خود را نیز تا حدی از دست داد و دست كم بزرگانی در حلقه نزدیكان رئیس جمهور صراحتا متهم به آلودگی شدند. به بیان دیگر از سه مولفه نخست در ابتدای سال جاری تنها پركاری و پرهمتی باقی مانده بود كه آن هم با تغییر رفتار اخیر رئیس جمهور مورد تردید قرار گرفته است.در سال جهاد كه همزمان بار سیاستهای اقتصادی داخل و فشارهای اقتصادی خارج در اوج بوده و سیستم تصمیم‌گیری و مدیریت اقتصاد نیز متكی به فرد است، كم‌تحرك شدن رئیس جمهور محترم می‌تواند زیانهای بزرگی برای ملت و كشور به دنبال داشته باشد. اگر در 100 روز گذشته از سال جهاد، جهادی عمل نكردیم، هنوز فرصت جبران باقی است.

لاريجاني دوباره به‌جاي احمدي‌نژاد قانون ابلاغ کرد

اینهم یک مورد دیگر غیر قانونی از اهداف و طرح های بلند پروازانه ی پاسدار انگلیس علی لاریجانی که علیه ی دولت به پیش برده است.

رئيس مجلس قانون اصلاح قانون استخدام وزارت اطلاعات را به جاي رئيس جمهور ابلاغ كرد.به گزارش فارس، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در نامه‌اي به مديرعامل ‌روزنامه رسمي كشور قانون اصلاح ماده (57) و تبصره (1) ماده (58) قانون استخدامي وزارت اطلاعات را به جاي محمود احمدي‌نژاد ابلاغ كرد.بر اساس ماده 1 قانون مدني ‌‌مصوبات مجلس شوراي اسلامي و نتيجه همه‌پرسي پس از طي مراحل قانوني به رئيس‌جمهور ابلاغ مي‌شود و رئيس جمهور هم بايد ظرف مدت پنج روز آن‌را امضا و به مجريان ابلاغ كرده و دستور انتشار آن‌را صادر كند، ‌روزنامه رسمي هم موظف است ظرف مدت 72 ساعت پس از ابلاغ آن‌را منتشر كند.بر اساس تبصره اين ماده نيز ‌در صورت استنكاف رئيس جمهور از امضا يا ابلاغ در مدت مذكور، ‌به دستور رئيس مجلس شوراي اسلامي روزنامه رسمي موظف است ظرف مدت 72 ساعت مصوبه را چاپ و منتشر كند.

منظور خانم آلیا از حمله به استخر زنانه تهران، تجاوز در باغ خمینی شهر بود

اینهم شیوه ی کمدی خبر رسانی با پسوند شگرد وترفند 33 ساله ی تکذیب و انکار کردن . ضمن اینکه چه فرق می کند میان جنایت زن ستیزانه روستای کاشمر و استان گلستان و باغ اطراف اصفهان با استخر زنانه در تهران؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرگزاری دولت (ایرنا) گفت: دستگیری اراذل و اوباش مربوط به تحرك ضد اخلاقی در خمینی شهر و كاشمر بوده و بررسی های تكمیلی نشان می دهد اخبار منتشر شده در مورد استخر صدف هنوز رسما تایید نشده است.این نماینده تهران در حالی حرف های خود را تكذیب می كند كه وی دیروز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا به صراحت حادثه حمله اراذل و اوباش به استخر زنانه را تایید و حتی از دستگیری عوامل آن خبر می دهد.'فاطمه آلیا' در اظهارات جدید خود ضمن متهم كردن رسانه ها گفته است: درباره حوادث اخیر در خمینی شهر، كاشمر و گلستان، به دلیل موازین اخلاقی كه وجود دارد، معمولا این موارد رسانه ای نمی شود.وی در عین حال اظهار داشت: اعلام نشدن این موارد ضد اخلاقی به این دلیل نیست كه پرونده آنان رسیدگی نمی شود، بلكه قوه قضاییه و نیروی انتظامی درصدد ریشه یابی و پیشگیری از ادامه این نوع فعالیت ها هستند.آلیا در حالی در ابتدا حادثه حمله اراذل و اوباش را به یك استخر زنانه در تهران تایید كرده بود كه قبل از او، یك مقام آگاه در نیروی انتظامی در گفت وگو با سایت فردا، این موضوع را از اساس تكذیب كرده بود.

انتقال زندانی‌ سیاسی‌ كمال شریفی‌ به‌ بهداری‌ زندان

بازهم گزارشی جنایت آمیز ضد بشری از ز جر کش کردن زندانیان سیاسی در بند در کشوری ک با کمال پررویی مسئولانش مدعی آباد و آزادترین کشور جهان است و از سوی دیگر با وقاحت بیشتر اعلام می کند که نماینده ی گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل برای بازدید از سسیاهه چال هایش را نمی پذیر تا دسترسی به سیاه چال برای بازدید ومتوجه شدن به چنین اعمال ضد بشری روزانه در سیاه چالیش نشود.

kamal.blogtaz : مال شریفی‌ در سى ام روز اعتصاب غذای خود در زندان میناب با مشکلات شدید جسمی مواجه شده است و برای دریافت کمک های پزشکی به بهداری زندان منتقل شده .ایشان در اعتراض به وضعیت زندان از 30 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده استگزارش شده‌ كمال شریفی‌ زندانی سیاسی در زمانی که در اعتصاب غذا به سر می برد، در زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌.كمال شریفی‌ فعال سیاسی‌‌و روزنامه‌نگار كُرد در سال 2008 به‌ 30 سال زندان محكوم شد‌و جرم ایشان هم تلاش برای‌ سرنگونی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ اعلام شده‌. این زندانی‌ سیاسی‌ اینك مدت 3 سال در زندان میناب نگهداشته‌ شده‌‌و حكم زندانی‌ ایشان هم بدون ملاقات میباشد.بنا به‌ گزارشهای‌ تائید شده‌ از زندان مركزی‌ شهر ميناب وضعیت جسمانی‌ زندانی‌ سیاسی‌ كُرد كمال شریفی‌ وخیم گزارش می‌ شود‌و بنا به‌ اٌخرین اخبار واصله‌ این زندانی‌ سیاسی‌ سي ام روز اعتصاب خود را در حالی‌ پشت سر می‌ گذار كه‌ وضعیت جسمانی‌ ایشان وخیم شده‌.كمال شریفی‌ در اعتراض به‌ وصعیت خراپ زندان دست به‌ اعتصاب زده‌‌و مسئولان زندان هم به‌ خواسته‌ ایشان تا حالا رسیدگی‌ نكرده‌اند.