گزیده خبر های 29 خرداد 90

براتي در گفت‌و‌گو با فارس:مسئولان با اجراي "تفكيك جنسيتي " بستر اسلامي شدن دانشگاه‌ها را فراهم كنند.خبرگزاري فارس: دبير جنبش عدالت‌خواه دانشجويي خاطرنشان كرد: مطالبه جنبش دانشجويي از وزرات علوم و شوراي عالي انقلاب فرهنگي اين است كه با اجراي طرح تفكيك جنسيتي در دانشگاه‌ها، بستر اسلامي شدن دانشگاه‌ها را فراهم كنند

عنوان آرم این جریان مترسک چماقداران ضد دانشجویان متحجر را با ادعا و خواست متحجرانه و زن ستیزانه شان مقایسه کنید تا بدانید چگونه عدالت خواهی را این آینده سازان برای دانشجویان و کشور جستجو می کنند؟

مسعود براتي دبير جنبش عدالت‌خواه دانشجويي در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس با اشاره به اينكه اختلاط دانشجويان دختر و پسر در دانشگاه‌ها از جمله موانعي است كه آينده‌سازان كشور را از رسيدن به اهداف مقدس نظام آموزش عالي كشور دور مي‌كند گفت: اجراي طرح تفكيك جنسيتي در فضاهاي آموزشي يكي از ضرورياتي است كه با اجرايي شدن آن مراكز آموزش عالي هرچه بيشتر و سريع‌تر به سمت اسلامي شدن حركت مي‌كنند. اين فعال دانشجويي خاطرنشان كرد: با وجود اينكه توليد علم بومي و جنبش نرم‌افزاري از جمله مهمترين كاركردهاي دانشگاه‌هاست اما مسئولان نبايد از اسلامي شدن دانشگاه‌ها غافل شوند. براتي به وجود نمونه‌هاي موفق دانشگاه‌هاي تك جنسيتي در جهان اشاره كرد و گفت: اجراي تفكيك جنسيتي در دانشگاه‌ها به پيشرفت علمي در كشور منجر مي‌شود. دبير جنبش عدالت‌خواه دانشجويي در پايان تأكيد كرد: مطالبه جنبش دانشجويي از وزرات علوم، شوراي عالي انقلاب فرهنگي اين است كه با اجراي طرح تفكيك جنسيتي در دانشگاه‌ها بستر اسلامي شدن دانشگاه‌ها را فراهم كنند.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر در گفت‌وگو با فارس:دسترسي آسان و ارزان به شيشه و كراك واقعيت تلخي است.خبرگزاري فارس: قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: دسترسي آسان و ارزان به مواد مخدر به خصوص شيشه و كراك واقعيت تلخ جامعه ماست. خرده فروشان مواد نيز بعد از دستگيري دوباره آزاد مي‌شود و به تخلف و فروش مواد باز مي‌گردند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003281235

بر خلاف اینکه قیافه ی این مدعی که زو زده است نشان دهد خندان و خوشحال ونه تلخ کام می باشد . ولی جای تعجب نیست که در پس پرده ی این اشک تمساح ریزی این مدعی که همچون سایر رهبران و مسئولان رژیم ضد بشری می باشد گفته نمی شود که چرا پس از 32 سال ادعای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین تبدیل به اعتراف واقعیت تلخ کنونی شده است؟ البته هر گز هم گفته نمی شود که نقش اسکله های غیر مجاز ارگان فاشیستی ما فیایی سپاه پاسداران در بنادر جنوب کشور در به وجود آمدن این واقعیت تلخ چیست . آنگونه که بطور 24 ساعته مشغول تخلیه انواع و اقسام مواد مخدر و مشروبات الکلی و توزیع آن در سراسر کشور حتی درون سلول های زندان ها و انتقال محموله های قاچاق به برون مرز می باشند؟

گزارش ميداني فارس از ميدان تره‌بار مركزي تهران؛كشيك شبانه دلالان براي تاراج دسترنج كشاورزان.خبرگزاري فارس: از ديرباز دلالي و واسطه‌گري مشكل اصلي كشاورزان بوده و به گفته كارشناسان با چرخش 8 دست بين آنها تا 300 درصد افزايش قيمت را رقم مي‌زند. در نگاه اول به دليل محدود بودن ميدان تره‌بار مركزي تهران دلالي در اين مكان قابل كنترل به نظر مي‌رسد، اما مملو از دلالاني است كه از سر شب آنجا اتراق كرده‌اند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003281020

در.حکومت.مافیایی.از.رأس.تا.ذیل.آلوده.به.فساد.و.رشوه.و.رانت.خواری.و.تبعیض.که.32.سال.است.سیستممورشکسته یاقتصادی اش ازطریق باند های مافیایی و انگل های واسطه وابسته به حکومت همچون باند مافیایی غارتگر انگلیسی مؤتلفه کنترل شده است . اکنون ر ادامه ی جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنتر و باندهای وابسته به اینان در همه سطوح افزایش یافته است

نوسان قيمت در ميدان بزرگ تره‌بار .در گشت و گذار ميدان بزرگ تره‌بار مركزي تهران انواع قيمت‌ها وجود دارد سيب از 1500 تا 3 هزار تومان، گوجه‌سبز از 500 تومان تا 4 هزار و 500 تومان، كيوي از يك هزار تومان تا 2 هزار تومان و همين طور ادامه دارد. * مأموران نظارت هيچ تخصصي ندارند ناصر قاسمي 46 ساله كه 25 سال است در ميدان بزرگ تره‌بار فعاليت مي‌كند، گفت: مأموران تعزيراتي هيچ تخصصي ندارند و اصلاً نمي‌دانند قيمت ميوه چقدر بايد باشد، زماني هم كه مراجعه مي‌كنند كاري به قيمت ندارند،اگر ببيند توت‌فرنگي يك حجره 3 هزار تومان و حجره‌ديگر 5 هزار تومان است دليل آن را نمي‌پرسند و كلاً با قيمت آشنايي ندارندو اسطه‌ها همچنان ميدان‌داران اصلي ميادين تره‌بار. *چرخيدن 8 دست ميوه بين دلالان . *حضور ميوه‌هاي قاچاق در ميدان غلامرضا پناهي حجره‌داري كه 30 سال است فعاليت مي‌كند نيز عنوان مي‌كند: بسياري از اين ميوه‌ها به صورت قاچاق از مرزهاي عراق، كويت و اروميه براي فرار مالياتي وارد كشور مي‌شود. * واردات كشاورزان را فلج مي‌كند . * حجره‌داران ميادين عاملان مافيا . *عدم نظارت به حق‌العمل حجره‌ها. اذان در ميدان تره‌بار مركزي طنين‌انداز نيست گشت‌و‌گذار از اول صبح در ميدان تره‌بار مركزي و برخورد با جذابيت‌هاي اين ميدان كه سرنوشت بيشتر كشاورزان در آن رقم مي‌خورد طوري ما را مشغول كرده بود كه وقت از نيمه گذشته است و هنوز صداي اذاني به گوش نمي‌رسد.

سکوت کلامی و خروش عملی رئیس جمهور

http://www.fararu.com/vdcexw8v.jh8zzi9bbj.html

آن موقع که پاسدار گماشته احمدی نژاد مطیع و گماشته ی حلقه بر گوش لوطی جماران و پاسداران کودتا گر بود اشکالی در خروش کلامی وی نبود . ولی همین که خواست از حق قانونی عزل وزیر استفاده کند . مشکل عدم سکوت و خروش عملی وی هم مطرح شده است.

رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش جریان انحرافی برای به نفوذ به وزارت خارجه یادآور شد که جریان انحرافی دائما در حال تحمیل خواسته‌های خود به رئیس جمهور است. پرویز سروری در خصوص انتصاب محمدشریف ملک زاده به عنوان معاون اداری مالی وزارت امور خارجه گفت : با توجه به حساسیت دستگاه دیپلماسی کشور باید دقت بیشتری در انتصابات این وزارت خانه مهم وکلیدی صورت بگیرد تا افراد حاشیه دار با سابقه مبهم سیاسی و اقتصادی در این پست ها گمارده نشوند. قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش جریان انحرافی به داخل وزارت امور خارجه گفت: مطمئنا انتصاب آقای ملک زاده در این سطح در وزارت امور خارجه بدون هماهنگی با رئیس جمهور صورت نگرفته و این امر بیانگر این است که جریان انحرافی دائما در حال تحمیل خواسته های خود به رئیس جمهور است. سروری خاطر نشان کرد: مجلس در این خصوص این انتصاب سکوت نکرده وعلاوه بر موضع گیری این احتمال وجود دارد تا از سوی نمایندگان در خصوص این انتصاب از وزیر امور خارجه سئوال پرسیده شود. عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی درخصوص مواضع دولت واظهارات اخیر رئیس جمهور در برابر منتقدان درکنفرانس خبری مبنی بر درپیش گرفتن "سکوت الهام بخش وحدت " گفت: بنده معتقد نیستم که آقای احمدی نژاد سکوت کرده است . ایشان درحالی که "سکوت کلامی" دارند ولی "خروش عملی" نیزدارند، یعنی با عملشان حرف می زنند. نماینده مردم تهران همچنین در خصوص اقدامات اخیر رئیس جمهورگفت : آقای احمدی نژاد درهمان دورانی که مدعی سکوت هستند با رفتارهایی که انجام می دهند دائما در جامعه تحلیل ایجادکرده زمینه را برای دیالوگ های بی اساس ویاس آلود فراهم می کنند.

جزییات کیهان از بازداشت 6مدیر نفتی

آیا از 32 سال پیس اینگونه غار تگری و زد وبند های پشت پرده و باز داشت و بازجویی های جناحی و باندی نبوده است که اکنون سر باز جو پاسدار شکنجه گر این چنین از بازداشت مدیران خاطی سابق و فعلی نفتی مدعی اصول گرای ساده زیست مچ گیری نموده است؟ به خصوص اینکه دلیل هم مشخص است چون که در رژیم ضد بشری فاسد نبودن و اختلاس گری و دزدی نکردن جرم است . بهر حال اینگونه بازداشت و بازجویی کردن از این مدیران نفتی ناشی از ادامه ی جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنترش می باشد؟

روزنامه کیهان نوشت: با دستگیری 6 مدیر سابق و فعلی نفتی و بازجویی 48 ساعته از آنها، پرونده تخلفات در کرسنت وارد فاز جدیدی شده است. یکی از معاونان سابق وزیر نفت، نماینده سابق ایران در یکی از نهادهای بین المللی انرژی و چند تن از مدیران کل این وزارتخانه با دستور دادستان تهران بازداشت و پس از بازجویی های اولیه با قرار وثیقه آزاد شدهاند. کرسنت مبهم ترین قرارداد فروش و صادرات گاز کشور بود که اجرای آن متوقف شد. این قرارداد از آن جهت که بر پایه مفاد این قرارداد، گاز ایران مفت و مجانی و با پایین ترین سطح قیمت به یک دلال فروخته می شود تا شرکت کرسنت فقط با گرفتن حق دلالی خود، گاز ایران را به سوی شارجه هدایت کند. پیشینه مذاکرات کرسنت به سال 1377 بازمی گردد. مذاکراتی که در فضایی کاملا محرمانه به پیش رفت و سرانجام در سال 2001 میلادی مطابق با 5 اردیبهشت ماه سال 80 به امضا رسید، آن هم در بالاترین سطح سانسور خبری و رسانه ای. مهم ترین نقصی که در این قرارداد دیده می شد، عدم تصویب آن در شورای اقتصاد بود. طبق مفاد این قرارداد خیانت بار، گاز ایران به مدت 25 سال و با یک چهارم قیمت جهانی گاز به طرف اماراتی فروخته می شد. برای برخی دلال های این قرارداد، از سوی طرف اماراتی رشوه هایی به صورت حقوق ماهیانه در نظر گرفته شده بود که بالغ بر ده ها میلیون دلار در هر سال می شد! این گزارش حاکی است با پیگیری نهادهای نظارتی و قضایی، حدود 12 نفر از جمله مسئول دفتر وزیر وقت نفت به اتهام دریافت رشوه مورد بازجویی قرار گرفته و از جزئیات این قرارداد ننگین پرده برداشتند.

پیرامون گزارشات خبر تصویری تکمیلی و دو خبر دیگر ضمیمه شده ی مرتبط به آن سئوال است که چرا با تأخیر این تصاویر تجاوز گران باغ اطراف اصفهان شناسایی و بازتاب داده شده اند؟ همینطور سئوال است که میانگین سن اینان چه میزان می باشد؟ مهمتر اینکه مگر این تجاوز گران و به حساب هنجار شکننان پرورش یافتگان همین رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی حاکم بر این نمی باشند که 32 سال است حاکمان دین را ابزار قدرت و ثروت و جنایت و خیانت خودشان نموده اند ؟ چرا هر گز گفته نمی شود که این متهمام متجاوز و هنجار شکن محصول کدام شرایط غلط نهادینه شده در جامعه هستند؟ بعلاوه چرا در رژیم ضد بشری وارونه نتیجه ی تلاش 32 ساله ی شعار روسری یا تو سری حجاب اجباری و اجرای طرح های گوناگون ضربتی مبارزه با بی حجابی و شبیخون زدن های فرهنگی به اینجا رسیده است که چند نمونه گزارش خبر های تصویری و نوشتاری تجاوز در باغ اطراف اصفهان و روستایی در کاشمر و رقصی و پایکوبی در یزد بخش کوچکی از عملکرد 32 ساله ی حاکمان و دولت مردان عوامفریب و دین فروش می باشد؟

عکس: عاملان جنایت تجاوز گروهی به چند زن در اصفهان

تجاوز بیش از 10نفر به یک زن در کاشمر

http://www.fararu.com/vdcd9f0j.yt0fj6a22y.html

خبرآنلاین نوشت: امام جمعه کاشمر از فاجعه تجاوز گروهی در روستای قوژد خبر داده است. گفته می شود در این تجاوز گروهی، بیش از 10 نفر یک زن را مورد آزار و اذیت قرار دادند. پس از انتشار جرئیات فاجعه تجاوز گروهی به جمعی از زنان در خمینی شهر اصفهان، این بار خبر از تجاوز گروهی دیگری در روستای قوژد (ghoojd) از توابع کاشمر واقع در استان خراسان رضوی می رسد. گفته می شود در این ماجرا، بیش از 10 نفر به زنی در اراضی اطراف روستای قوژد از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر، به صورت گروهی، تجاوز به عنف کرده اند. به گفته ضابطان قضایی این شهرستان، هم اکنون بیش از 10 نفر از متجاوزان، در زندان وکیل آباد مشهد، در بازداشت به سر می برند و قاسم یعقوبی، امام جمعه این شهر نیز روز گذشته، از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، درباره روند رسیدگی به این پرونده، انتقاد کرده است. امام جمعه کاشمر و نماینده ولی فقیه در این شهر در خطبه های نماز جمعه دیروز خود گفت: "تجاوزات دسته جمعی و سازماندهی شده به نوامیس مردم در شهر دارالمومنین مایه تأسف است ." خباز، نماینده این شهرستان نیز در گفتگو با خبرآنلاین از وقوع تجاوز جمعی در یکی از روستاهای حوزه انتخابیه خود خبر داد و به ذکر این توضیح کلی بسنده کرد که :"جزئیات این تجاوز را نپرسیده ام و در جریان موضوع نیستم."

پس از پایکوبی عده‌ای از دختران جوان در یزد رخ داد: انتقاد امام جمعه یزد از حرمت­شکنی در این شهر

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت.نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به برخی حرمت شکنی‌ها در شهر دارالعباده یزد که منجر به سلب آسایش مردم می‌شود گفت: باید با این حرکات برخورد شود. حجت الاسلام والمسلمین محمد علی صدوقی اظهار داشت: "افرادی که به استان یزد می‌آیند توجه داشته باشند اینجا دارالعباده هست و این کارها در همه ایران ناشایست است و در یزد حرکتی بسیار ناشایست تر." هفته گذشته عده‌ای از دختران جوان به صورت دستجمعی در خیابان‌های شهر یزد اقدام به پایکوبی کردند و اعتراض مردم را برانگیختند.

صدور انقلاب اسلامی به روش بقایی در استانبول+فیلم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=61725

آیا صدور انقلاب یا صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز فقط از طریق حمید بقایی دبنال و صادر شده است؟ آیا پاسداران قاتل و باند مافیایی آدم کشان حرفه ای سعید امامی و باز جویان همسر وی درون وزارت بد نام اطلاعات رژیم ضد بشری نا مشروع سهم در صدور چنین انقلابی در 32 ساله گذشته نقش بس مهمتری نداشته اند؟

همزمان با الگو قرار گرفتن انقلاب اسلامی ایران و اوج بیداری اسلامی در خاورمیانه و چهار روز پس از پیروزی انقلاب ملت مصر، نمایشگاهی در میدان سلطان احمد استانبول برگزار شد که بخشی از خدمات بقایی را که به گفته رییس جمهور تمامی زندگی اش را برای تعالی این سرزمین و خدمت به فرهنگ انقلاب اسلامی گذاشته، نشان می دهد. هر چند این نمایشگاه نکات زیادی داشته است ، اما تنها بخشی که قابل انتشار در فضای عمومی جامعه است در قالب فیلم زیر ارایه می شودشفاف : در طول سال گذشته نمایشگاههایی تحت عنوان هفته میراث فرهنگی در کشورهای خارجی توسط سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار شده است که بعلت محدودیت های هدف دار، کمتر در معرض انتشار رسانه ای قرار گرفته است.شهرهایی مانند آتن، مادرید، رم، استانبول، برلین و... در حالی شاهد صرف هزینه های بسیار گزاف برای برگزاری این نمایشگاهها بوده اند که هیچ گاه نتایج اجرای برنامه هایی از این دست به صورت ملموس برای افکار عمومی تشریح نشد.همزمان با الگو قرار گرفتن انقلاب اسلامی ایران و اوج بیداری اسلامی در خاورمیانه و چهار روز پس از پیروزی انقلاب ملت مصر، نمایشگاهی در میدان سلطان احمد استانبول برگزار شد که بخشی از خدمات بقایی را که به گفته رییس جمهور تمامی زندگی اش را برای تعالی این سرزمین و خدمت به فرهنگ انقلاب اسلامی گذاشته، نشان می دهد. هر چند این نمایشگاه نکات زیادی داشته است ، اما تنها بخشی که قابل انتشار در فضای عمومی جامعه است در قالب فیلم زیر ارایه می شود. قضاوت را بر عهده مخاطبان می گذاریم که آیا رقص کارگزاران سازمان تحت امر بقایی دست در دست زنهای بی حجاب همان خدمتی است که وی به انقلاب اسلامی کرده است.ضروری است قبل از انتشار این فیلم از قاطبه مردم دین مدار و انقلابی ایران عذرخواهی می کنیم

شلوار جین، همان جن است و کفش های پاشنه بلند، سم های اجنه!

اینهم بخشی دیگر از تولیدات فرهنگی اجتماعی رمالان و دجالان و جن گیران که پس از 32 سال عوامفریبی و دین فروشی و خرافه پرستی اکنون چنین کشف و بار ور شده است ؟

آینده نوشت. در چند سال اخیر شاهد رشد چهره هایی هستیم که با وجود آنکه در یک شاخه نیز جزو سرآمدان کشور نیستند، اما در بسیاری از حوزه ها و به خصوص حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اظهار فضل می کنند و از دکتر تا پروفسور بالا برده می شوند.اخیراً در سطح شبکه های اجتماعی فیلمی منتشر شده که بخشی از گفته های فردی بنام رائفی پور در یک برنامه است و این شخص تحت عنوان استراتژیست به بیان این ادعاها می پردازد و بدون ارائه سند علمی می گوید: «شلوار جین؛ جین در انگلیسی یعنی "جن". شلوار لی آبی رنگ رو می گویند جین. دقیقاً یک تشبه به... (نا مفهوم و احتمالاً جن). یا اخیراً یک کفش هایی طراحی کردند که یک متر! یک متر که عذرمی خوام، یک وجب پاشنه داره و واقعاً در حد یک متر است، آن پاشنه شان! پنجه پا را تشبه می کند به جن.، مثل سم! ما دو سال پیش عکسش رو دیده بودیم و کار کردیم و واقعاً فکر نمی کردیم وارد کشور شود. اما شد.» در خصوص شلوارهای جین در انتها توضیح می دهیم. اما در خصوص کفشهای پاشنه بلند ذکر همین نکته کافی است که این کفش ها دهه های متمادی مورد استفاده است و دست کم از زمان کشف حجاب تاکنون در ایران وجود دارد و حتی در تصاویر کشف حجاب هم قابل رویت است و در این سال ها تنها قدری پاشنه اش بلند و کوتاه شده است. بهتر نبود به جای این توجیهات به برخی ضررها که پزشکان درباره استفاده از این کفشها بیان کرده اند، اشاره شود؟این استراتژیست در ادامه مطالب جالب تری می گوید و ادعا می کند: «بسیاری از این تی شرت ها را دیدم که نقش های پیچیده ای رویش است، این طلسم است. اعدادی روی این لباس ها خورده که اینها ابجد بعضی از شعارهای شیطانی است. مثلاً یارو زده 813، 418، شما نمی دانید چیست. اینها ابجد یک جمله است و کارکرد همان جمله را دارد و نکته دیگه اینا زمینه بازی طراحی کرده اند.. شما به هر حال هر مانتو می خواهید بخرید، از روی مانتوهای طراحی شده اینهاست. خیلی از دختران ما ابدا دوست ندارند این لباس ها را طراحی کنند. دختر عفیف است اما جوان است، دوست دارد شیک پوش باشد، دوست دارد متنوع لباس بپوشد، ندارد. لباس متنوع را فقط او برایش ارائه می دهد.» و این نشان می دهد انگلیسی زبانان هم به حروف اَبجَد که شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده نیز مسلط هستند و لابد به عربی و فارسی هم مسلط هستند!عرضه نمادهای گروهک های معاند و تروریستی روزنامه جوان نوشت: به تازگی برخی از افراد سودجو و وابسته به گروهک های ضد انقلاب و جریانات تجزیه طلب در مناطق کردنشین اقدام به فروش علائم گروهک های تروریستی می نمایند. برهمین اساس اعضای گروهک های ضدانقلاب به تازگی در برخی مناطق کردنشین چترهایی را منقوش به آرم گروهک منحله دمکرات از طریق مرزهای غربی وارد کشور نموده و به فروش می رسانند

سالي دو بار حجامت كنيد

اینگونه ادعا وتجویز فوق تخصص علمی پزشکی کردن را با ادعای تسخیر فضا و قدرت مند ترین کشور جهان مقایسه کنید . همچنین نگاه کنید اینگونه تجویز با رمالی و دجالی و دعا نویسی و ترویج خرافات و جن گیری چه فرقی دارد؟

مديرعامل موسسه تحقيقات حجامت ايران با اشاره به فرا رسيدن ماه حزيران، كه بهترين زمان حجامت است، به افراد توصيه كرد‌ سالي حداقل يكي دوبار حجامت كنيد تا خون اضافي از بدنتان خارج شود. حسين خيرانديش در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: در حال حاضر به علت نامناسب بودن وضعيت تغذيه، آلوده بودن هوا و تحرك كم افراد به آنان توصيه مي‌شود كه حجامت كنند چرا كه اين كار باعث تنظيم تركيبات خون، كلسترول و سيستم ايمني بدن مي‌شود.وي در پاسخ به اين پرسش كه حجامت براي چه افرادي مضر است، گفت: افراد سردمزاج نبايد حجامت تر(‌ حجامت همراه با خونگيري ) كنند و در صورت انجام اين كار بايد خوردني‌هاي گرم‌ مزاج مانند شربت عسل و گلاب در اختيار داشته باشند تا فشار خونشان افت نكند. علاوه بر آن زنان، هنگام بارداري يا قاعدگي نبايد حجامت تر كنند.مديرعامل موسسه تحقيقات حجامت ايران با اشاره به موادي كه افراد پس از حجامت نبايد مصرف كنند، گفت: افراد از ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از حجامت نبايد لبنيات، ماهي، تخم‌مرغ و نمك زياد مصرف كنند چون استفاده از اين مواد موجب غلظت خون مي‌شود.وي به افرادي كه دچار سوزش زياد زخم پس از حجامت مي‌شوند، توصيه كرد كه براي التيام درد خود ژل آلوئه‌ورا يا عسل را روي محل حجامت بمالند.خيرانديش در پايان گفت: افرادي كه براي حجامت مراجعه مي‌كنند بايد توجه داشته باشند كه مكان درنظر گرفته شده براي اين كار، بهداشتي باشد و در آن از ابزار و وسايل يكبار مصرف براي حجامت استفاده شود.

آغاز همکاری انتخاباتی سپاه و شهرداری تهران

مشخی است که این طرح چرخشی الگوی باز سازی شده ی دو نمایش خیمه شب بازی کودتایی سوم تیر 84 و 22 خرداد 88 است . زیرا که نامزد مورد نظر ریاست جمهوری ولی وقیح نا مشروع پاسدار سردار قالیباف هم شهری اش بود ونه پاسدار گماشته احمد نژاد که ارگان فاشیستی پاسداران و زائده اش با تقلب و حمایت کردن از پاسدار گماشته احمدی نژاد این طرح و آرزوی ولی وقیح را بر هم زدند . اما اکنون چون بدلیل جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنتر منتهی به شکر آب شدن رابطه میان این دو شده است . بنابراین با رویگردانی پاسداران کودتا گر و بسیج از حمیت عنتر دست به تباتی با لوطی زده شده است تا که پاسدار قالیباف شهر دار تهران مقابل پاسدار گماشته احمدی نژاد تقویت شود .

دیگربان : خبرگزاری «برنا» از آغاز همکاری انتخاباتی شهرداری تهران به ریاست محمدباقر قالیباف٬ سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین خبر داد.خبرگزاری «برنا» روز شنبه (۲۸ خرداد) اعلام کرده که شهرداری تهران تاکنون دو ساختمان از شهرداری‌های مناطق ۱۳ و ۱۴ را در اختیار سپاه محمد رسول الله تهران قرار داده است.این خبرگزاری نوشته که «ارتباط شهرداری تهران با بسیج پیش از این نیز در ایام انتخابات ریاست جمهوری نهم سابقه داشته است.»«برنا» بدون آنکه نامی از قالیباف بیاورد٬ نوشته در انتخابات ریاست جمهوری نهم٬ سردار محمد آقامیر جانشین فرمانده بسیج تهران از نامزدی وی حمایت می‌کرده است.آقا‌میر در حاضر حاضر رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران است.خبرگزاری «برنا» همچنین نوشته که «پیش از هر دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعی از فرماندهان نظامی برای شرکت در انتخابات استعفا می‌دهنداز محمدباقر قالیباف با عنوان نامزد مورد نظر علی خامنه‌ای در انتخابات آینده ریاست جمهوری نام برده می‌شود.فعالیت‌های انتخاباتی قالیباف ماه‌هاست که به طور غیررسمی آغاز شده و گزارش خبرگزاری «برنا» در واقع تائیدی بر دخالت رسمی و مستقیم سپاه در امور سیاسی و انتخابات است.فرماندهان سپاه پس از افزایش تنش‌ها میان احمدی‌نژاد و خامنه‌ای٬ تصمیم گرفته‌اند به هر طریقی که شده مانع از پیروزی تیم احمدی‌نژاد در انتخابات آتی مجلس و ریاست جمهوری شوند.

اجراي حکم شلاق يک متهم به سرقت در ملاءعام

این سیاست ضد انسانی زهر چشم گیری از نازاضیان و مخلفان است . همچنین ادامه ی سیاست 32 ساله ی ایجاد رعب ووحشت در جامعه است . البته آن روی سکه ی اعدام های خیابانی و ملاء عام هم می باشد.

روزنامه خراسان : دادستان عمومي و انقلاب شهرستان مسجدسليمان از اجراي حکم شلاق يک سارق سابقه دار در ملاء عام خبر داد. به گزارش ايسنا، محمد معيني در اين زمينه اظهار کرد:‌ به منظور افزايش تاثير مجازات‌ها در بازدارندگي جرايم، حکم شلاق در باره محکوم‌عليه با هويت «ع.م» به ارتکاب سرقت هاي متعدد، در منطقه سه‌راه پشت برج به مرحله اجرا درآمد. بر اساس اعلام روابط عمومي دادگستري استان خوزستان، به گفته دادستان مسجدسليمان اين حکم با رعايت شرايط و تدابير امنيتي اجرا شد

درگیری نیروی انتظامی مشهد با کشاورزان معترض + عکس

خوب مشخص است که این سیاست ادامه طرح تخلیه ی روستا ها و کوچ دادن روستاییان به شهرها و حاشیه و خوش نشیت کردن شان می باشد که طرح آن از همان اوایل انقلب شروع شد که گذشته از رشد فقر و بیکاری و نابودی کشاورزی و افزایش سیستماتیک واردات کالا ها و محصولات کشاورزی نسبت به صادران و وابسته کردن اقتصاد کشور می باشد.

صدای آمریکا : در جریان مقابله نیروهای انتظامی مشهد با کشاورزان منطقه کشف رود مشهد شماری از کشاورزان دستگیر شده اند. حسن موحدیان فرماندار مشهد نیز با تایید درگیری میان کشاورزان و نیروهای انتظامی افزود: «در حین تخریب این زمین‌ها گروهی با ماموران درگیری جزئی داشتند كه عامل تحریك آن گروه دستگیر و بازداشت شده‌ استبه گزارش خبرگزاریها کشاورزان حاشیه رودخانه کشف رود مشهد در اعتراض به ویران کردن پنج هکتار زمین های کشاورزی دست به مقابله با نیروهای انتظامی زده اند.مقامات دولتی می گویند ویران کردن پنج هکتار زمین های کشاورزی به دلیل آلوده بودن آبهای مصرفی برای کشت سبزیجات و صیفی جات بوده که اعتراضات چندین ساله مصرف کنندگان را در پی داشته است.فرماندار مشهد در این باره افزود: «برای تخریب این زمین‌ها بعد از انجام كارهای كارشناسی حكم دادستانی در این خصوص ابلاغ می‌شود كه در آن حكم، مساحت مورد تخریب ذكر می‌شودفرماندار مشهد می گوید: پیش از این به مالكان و بهره برداران این زمینهای كشاورزی اخطار داده شده بود كه از كشت سبزیجات و صیفی جات با آبهای آلوده بپرهیزند اما به دلیل بی توجهی آنان، اراضی تخریب شد.سال گذشته نیز بیش از بیست هکتار زمین های کشاورزی پیرامون رودخانه کشف رود به حکم دادستانی و با دستور فرماندار مشهد به طور کامل ویران شد. مقامات از آن زمان تاکنون گفته اند، قرار است زمین های ویران شده کشاورزی به کشت صنوبر اختصاص یابد؛ اما گزارشهایی نیز دال برآن است که آستان قدس رضوی قصد شهرکسازی در زمین های ویران شده کشاورزی این منطقه را دارد.به گفته کارشناسان ورود پسابهای صنعتی کارخانه ها، که بیشترشان وابسته به آستان قدس رضوی اند، به رودخانه کشف رود از سالها پیش چنان افزایش یافته که مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان خرسان رضوی گفته بود: « حذف ورود فاضلاب به رودخانه کشف رود، نیازمند تامین اعتبارات و ایجاد چندین تصفیه‌خانه در این محدوده است.» این مقام دولتی هزینه این عملیات را دوهزار میلیارد تومان برآورده کرده بود.معاون برنامه ریزی استانداری خراسان رضوی نیز در این باره گفتهاست: در مسئله کشف رود رسانه‌ها فقط یک سیاه نمایی از مشهد نداشته باشند، مخصوصا در این ایام که زائران به مشهد می‌آیند و اقتصاد مشهد یک اقتصاد توریستی و وابسته به همین زائران است.

حکم فرماندار ساری با «استخاره»‌ لغو شد

نکند این اقدام خرافی هم زیر سر به جریان انحرافی درون دولت وجن گیران می باشد و حاصل بیش از 32 سال تبلیغات عوامفریبی و دین فروشی و جنگ قدرت نیست.

استاندار مازندران با تایید لغو حکم علی بابایی کارنامی در مسند فرمانداری ساری گفت: دلیل اصلی لغو حکم فرماندار منصوب شده وزیر کشور استخاره بد بوده است.به گزارش مهر، سید علی اکبر طاهایی پیش از ظهر شنبه در آیین تودیع فرماندار و معرفی سرپرست فرمانداری ساری در سالن اجتماعات معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران افزود: بنده قصد داشتم از وجود زارعی فرماندار مستعفی ساری تا زمانی که در استان هستم در فرمانداری ساری استفاده کنم ولی به واسطه اینکه وی برای خدمت رسانی در عرصه نامزدی مجلس نهم اعلام آمادگی کرده گزینه های متعددی را برای تصدی فرمانداری ساری در نظر گرفته بودیم.وی با اشاره به اینکه گزینه نهایی و مورد تایید بنده و وزیر کشور برای تصدی مسئولیت فرمانداری ساری، شخص علی بابایی کارنامی بوده است، اظهار داشت: به واسطه اینکه از مدت زمان انتصاب حکم تا روز معارفه بر تصدی بابایی بر مسند فرمانداری ساری استخاره بد آمده، ترجیح دادیم با معرفی سرپرست فرمانداری به دنبال گزینه جدیدتری برای تصدی فرمانداری مرکز استان برآییم.استاندار مازندران با اشاره به اینکه به واسطه اهمیت مرکز استان، از گزینه مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری برای تصدی سرپرستی موقت بر فرمانداری ساری استفاده کردیم، تصریح کرد: پیشنمازی از مدیران لایق و موفق است که امیدواریم در دوره تصدی فرمانداری ساری منشاء خدمات خیر باشد.طاهایی با بیان اینکه بابایی از افراد مخلص و نیروهای پای کار در خدمت رسانی و توسعه استان است، یادآور شد: بابایی نباید به واسطه عدم تصدی این مسئولیت ناراحت باشد چرا که بنده از وجود وی در مسئولیت فعلی اش که سازمان همیاری شهرداریهای استان بوده نیاز دارم