گزیده خبر های 27 خرداد قسمت 2

ابیاتی كه اشك رهبری را جاری كردند+عکس

به نظر می رسد که به جای دیدن اشک چشمان که جاری شدنش از چشمان دژخیمی همچون خامنه ای ولی وقیح نا مشروع منفور که مثل آب خوردن فرمان سرکوب و قلع و قمع و شکنجه و تجاوز وقتل به شیوه ای ضد انسانی می دهد ، بلکه بدلیل طو لانی شدن تعزیه گردانی ونوحه و مرثیه خوانی متملقان و چاپلوسان دربار بیت جماران موجب شد تا آب دماغ رهبر ولی وقیح ناشی از خماری سرازیر شود برای همین دماغش را فشرده به جای اینکه اشک چشمانش را پاک کند که سایت سوگلی و همشهری اش شفاف قالیباف آن را به جاری شدن اشک رهبری موقع ابیات خوانی تعبیر نموده است .

دیروز جمعی از شعرای آیینی با رهبر فرزانه انقلاب دیدار كردند و معظم له نیز توصیه هایی را به این شعرا داشتند برنا: جمعی از شعرای آیینی با رهبر فرزانه انقلاب دیدار كردند و معظم له نیز توصیه هایی را به این شعرا داشتند. دیروز جمعی از شعرای آیینی با رهبر فرزانه انقلاب دیدار كردند و معظم له نیز توصیه هایی را به این شعرا داشتند. در این مراسم تعدادی از شعرا آیینی آخرین اشعار خود را در زمینه های عمدتا مذهبی در محضر رهبر حكیم انقلاب خواندند ولی برخی از این شعرها آنقدر زیبا و جانسوز بود كه اشك از چشمان رهبر انقلاب جاری شد.

کاریکاتور: پرونده فائزه به دادگاه می‌رود

از این بهتر نمی توان نازا و آلت فعل بودن دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و رانت خواری قضاییه را ترسیم نمود و به نمایش گذاشت و مفهوم تمسخر آمیز عزم راسخ تصاویر سران این نهاد فاسد و آلوده را ثابت نمود که در سایت های تابناک و شفاف متعلق به پاسداران محسن رضایی و قالیباف بازتاب داده شده است

یک مقام قضایی: پرونده فائزه هاشمی به دادگاه می‌رود ولی از نظر قانونی اجازه بازکردن محتوای آن را نداریم

سارا شورد : در زندان اوين با من با مهرباني رفتار كردند.خبرگزاري فارس: سارا شورد: «بازپرس من فردي بسيار مهربان و خوش برخورد بود و بازجوها براي اعتراف به آنچه كه از ما مي خواستند هيچ فشاري بر ما نمي آوردند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003270192

آخر گزارشگر ابله خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس تصور نکرده است که از جان باختن هاله سحابی در مراسم دفن پدرش زمان زیادی نمی گذرد که بدلیل تهاجم اراذل و اوباش خامنه ای رهبر ولی وقیح نا مشروع جان باخت . همچنین پس از آن رضا هدی صابر زندانی سیاسی دربند که بعنوان اعتراض قتل هاله سحابی درون زندان دست به اعتصاب غذا زد که در سر تهاجم سبعانه ی ضد بشری دژخیمان منجر به ایست قلبی شد و جان باخت و به سر نوشت مشابه هاله سحابی شد . بازهم زمانی نگذشته است که اکنون با نمک پاشیدن برروی زخم خانواده های داغدار وعزدار و اهانت به زندانیان در بند ی که بدلیل شرایط طاقت فرسای زندان در حال اعتصاب می باشند که چنین تبلیغات مشمئز کننده ای از جلادان بازجو گزارش و باز تاب داده شده است؟

بی خبری خانواده فرید صلواتی از وضعیت بازداشت وی

ولی وقیح نا مشروع آنگونه منفور وبی اعتبارر ووحشت زده شده است که به اعضای خانواده های روحانیت هم رحم نمی کند . برای اینکه برای ادامه ی خلافت ننگین خود هماستبداد وخفقان و سرکوب و بازداشت تحمیلی معترضان ناراضی ودگر اندیشان را نهادینه کرده است . هم اراذل اوباشان آدم کشان حرفه ای اش به زور وارد خانه ها می شوند و دست به آدم ربایی و گروگان گیری می زنند . مهمتر اینکه همو خانواده ها را در بی خبری نگه می دارند و این اقدام تبدیل به امرر سمی شده است . ولی با کمال وقاحت و پررویی نقل از گروگان آزاد شده ی آمریکایی می شود که بازجویان با وی با خوش رفتاری بر خورد می کردند.

یکی از نزدیکان خانواده فرید صلواتی، روزنامه نگار و فعال سیاسی با اظهار بی خبری خانواده از وضعیت او در بازداشت به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت: « ازعصر روز ۲۲ خرداد ماه که ماموران امنیتی به منزل فرید هجوم آوردند و بازداشتش کردند دیگر از او خبری نداریم. فقط می دانیم که او را به زندان دستگرد اصفهان برده انداین عضو خانواده فرید صلواتی در خصوص اتهام او گفت: «اتهام او تبلیغ علیه نظام از طریق فعالیت های سایبری به ما اعلام شده است. اما هر بار که برای پیگیری بیشتر رفتیم گفتند قاضی پرونده اش به سفر رفته است، هیچکس جوابگو نیست. حالا شنبه قرار است دوباره به دادگاه انقلاب اصفهان برویم تا ببینیم چه می شودفرید صلواتی، نواده علامه جعفری و فرزند فضل الله صلواتی از نیروهای فعال در پیروزی انقلاب اسلامی در اصفهان است که روز شنبه ۲۲ خرداد ماه با یورش ماموران امنیتی به منزل شخصی اش بازداشت و روانه زندان دستگرد اصفهان شد.

مدير روابط عمومي سازمان آتش نشاني در گفت‌وگو با فارس:آتش‌سوزي انبار 10 هزار متري در دولت آباد هنوز مهار نشده است.خبرگزاري فارس: مدير روابط عمومي سازمان آتش نشاني گفت: آتش‌سوزي انبار دوچرخه 10 هزار متر مربعي در دولت آباد هنوز مهار نشده و مأموران مشغول اطفاي حريق هستند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003270107

چگونه در رژیم ضد بشری کودتایی نا مشروع وارونه گوی که مدعی آزاد و امن ترین کشور جهان است در صورتی که نه بیرون از زندان که درون زندان هم برای قربانی در بند امنیت وجود ندارد آنگونه ناامنی فرا گیر شده است که فقط مختص قربانیان در بند نیست ، بلکه ناامنی بخش صنعت وواحد های تولیدی را ونیز فرا گرفه می شود . طوری که مدام یا خبر تعطیل کار خانه ها و اخراج کار گران بیکار شده بازتاب داده می شود ،، بلکه خبر های آتش سوزی جنگل ها و پلایشگاه و مسیر لوله های پوسیده و فرسوده ی نفتیی ا آتش سوزی در بازار و نخلستان ها و اکنون نیز آتش سوزی در انبار دو چرخ در دولت آباد تهران گزارش شده است .

ميزگرد خبرگزاري فارس(1)باقرزاده: جريان انحرافي در راستاي اهداف شوم دشمن حركت مي‌كند.خبرگزاري فارس: كارشناس مسائل فرهنگي با بيان اينكه همواره انحرافات به صورت خزنده و با زاويه گرفتن نسبت به اسلام ناب محمدي (ص) ايجاد مي‏شود، گفت: جريان موسوم به انحراف در راستاي اهداف شوم و خواست دشمن حركت مي‌كند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003170087

چرا این طلبه ریش و پشم و عمامه سیاه که دست به هنرنمایی سیاهکاری پاسداری – حوزوی زده است . وقتی اینگونه آشکارا اعتراف کرده است که جریان انحرافی درون دولت مدعی ساده زیست و اصول گرا متهم به حرکت کردن در راستای اهداف شوم دشمن است . سئوال است که برای چه این نفوذی های دشمن درون دولت دستگیر و مجازات نمی شوند و کرکره ی این دولت ستون پنجم دشمن شده پائین کشیده وتعطیل نمی گردد؟

خاطره ای خامنه ای به مناسبت روز پدر : موقعيت كنوني(!) من حاصل دعاي پدرم است

این دجال و رمال گری ولی وقیح نا مشروع که آن روی سکه ی شیادی روایت آخوند سعیدی امام جمعه موقت قم است که مدعی شد وقتی که وی متولد شد همراه با یا علی گفتن بود که ماما گفته بود علی یارت . همچنین این شعبده بازی ترک کردنحجره قم دوران طلبگی و به مشهد رفتن تا کمک به پدر ومادر ش کند را مقایسه کنید با چگونگی به قتل رساندین هاله سحانی در مراسم دفن پدرش که از سوی اراذل اوباش قاتل حرفه ای ولی وقیح به قتل رسید تا بیشتر ماهیت خبی این حیوان صفت شبه انسان عوامفریب وارونه گوی بهتر و بیشتر فاش شود.

جهان (اصولگرا) : تولد حضرت علی که در ایران به نام روزپدر نام گذاری شده است در این مجال خاطره ای از خامنه ای بازگو می شود که تاثیر رضایت والدین را در زندگی افراد به خوبی نشان می دهد.رهبری نسبت به پدر و مادر بسيار سفارش مي‌كردند. گاهي پيش مي‌آمد در مواقعي كه فرصت داشتند و محافظان در خدمت ايشان جمع بودند، بين دو نماز،‌مطالب اخلاقي مختلفي را مي‌فرمودند .ايشان يك بار، ضمن توصيه به احترام و رفتار نيك با پدر و مادر، خاطره‌اي را بيان كردند و اشاره فرمودند كه، شايد اين موقعيتي كه براي من پيش آمده، حاصل آن دعايي باشد كه پدرم در حقّ من كرده است.زماني بود كه پدر ايشان ناراحتي شديد چشمي داشتند و آن موقع، حضرت آقا ساكن قم بودند.... تصميم گرفتم در خدمت پدرم باشم و محل سكونتم را به مشهد منتقل كردم. به هرحال، خدمت به پدر و مادر، در همين دنيا اثر وضعي دارد؛ يعني در همين دنيا پاداش يا كيفر آن را مي‌بينيد.شايد اين موقعيتي كه براي من پيش آمده (ویران کردن کشور و به خاک و خون کشیدن مردم آن) ، حاصل آن دعايي باشد كه پدرم در حقّ من كرده است.

آیت الله امجد: دروغ و فریب ریاست می کند، اما دریغ از یک فریاد/ در منزل خودم نیز دیگر نمیتوانم از نظام و حقیقت اسلام دفاع کنم

با اینگونه اعتراض و اعتراف که از سوی استاد اخلاق حوزه ی علمیه قم بلند بشده است به وضوح گواه این واقعیت می باشد که چگونه دین تبدیل به ابزار قدرت و ثروت و خفقان و حذف مخالفان و معترضان و دگر اندیشان و رقبا شده است . به خصوص مهر تأئید نا مشروع و منفور بودن ولی وقیح است زیرا که وی با پاسداران کودتا گر سخت در گیر جنگ قدرت و ثروت وحذف خودی های متهم به جریان انحرافی شده می باشند. فقط تلاش مذبوحانه می کنند تا با آویزان شدن به دین که توجیه گر اعمال و اقدامات جنایتکارانه و ضد انسانی شان باشد بتوانند به حکومت ننگین شان ادامه دهند.

دیگربان : محمود امجد از اساتید سر‌شناس حوزه‌های علمیه در پیامی خطاب به مردم ایران از «تجاوز‌ها»٬ «کشتن‌ها»٬ بی‌قانونی‌ها»٬ «هتک حیثیت‌ها» و «ظلم‌ها و ستم‌ها» در جمهوری اسلامی انتقاد کرد.این استاده سر‌شناس اخلاق در پیام خود که روز پنجشنبه (۲۶ خرداد) منتشر شده٬ نوشته است: «امروز بی‌قانونی و اعمال خودسرانه و هتک حیثیت مردم بیداد می‌کند و آن‌قدر رواج یافته که دیگر تعجب و تأسف مسئولان را برنمی‌انگیزدوی نوشته که «ظلم تا كجا بنابراین محكوم به عذابيم. در اين عصر پر آشوب بسيار تلاش كرده‌ام كه اختلافات را به همدلی بدل كنم اما با كمال تأسف روز به روز ظلم و ستم بيشتری را مشاهده می‌نمايم و نمی‌دانم به اين مردم بی‌پناه چه پاسخی بدهم كه آبی بر آتش تألمشان باشداین روحانی افزوده است: «مظلومان کشته می‌شوند، به حریم خصوصی و جمعی مردم تجاوز می‌شود، آزادی‌های قانونی و ابتدایی که حق اولیه هر انسان است سلب می‌شود که ملال و افسردگی بر چهره پیر و جوان نشسته و مشکلات بسیار، قربانی می‌گیرد. دروغ و عوام فریبی، ریاست می‌کند، اما دریغ از یک فریاد یک همدردی، و همدلی، عذرخواهی و تلاش برای تصحیحدر بخش دیگری از این پیام آمده است: «هیچ نشانه‌ای حتی از درک این همه خیانت و قانون ‌در کلام و رفتار مسئولان دیده نمی‌شود. وقتی هم از مسئولان ذیربط سوال می‌کنی هیچکس مسئولیت قانون‌شکنی ظالمانه؛ هرج و مرج افسار گسیخته و آشفتگی در سلسله مراتب را به عهده نمی‌گیردامجد در ادامه پیام خود آورده که «نمی‌دانم چه دست‌های کثیف و جنایت پیشه و خیانتکاری می‌خواهند این مردم نجیب و فداکار خصوصا جوانان خوب و عزیز و متعهد و جستجوگر را از نظام متنفر کنند تا انجا که بنده در منزل خودم نیز نتوانم از نظام و حقیقت اسلام دفاع کنموی در پایان پیام خود اضافه کرده است: «به خاطر مردم نجیب و بسیاری از جوانان ارزشمند و متدین و فهمنده که خواستن آزادی و عدالت و امنیت حق طبیعی ایشان است ناچارم در مملکت بمانم، و الا ترک وطن کرده و عزلت می‌گزیدمپیام محمود امجد به مردم ایران پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر ممنو‌ع‌الخروج شدن عروس و نوه وی از سوی مقام‌های امنیتی٬ صادر شده است.آقای امجد در پیام خود به این موضوع نیز اشاره کرده و نوشته که کسی مسئولیت این اقدام را برعهده نگرفته است.محمود امجد که در دو سال گذشته به طور تلویحی و غیرمستقیم انتقاد‌هایی متوجه مقام‌های جمهوری اسلامی می‌کرد٬ برای نخستین‌بار این انتقاد‌ها و اعتراض‌ها را به تندی و صراحت بیان کرده است.