گزیده خبرهای 2 تیر 90

رئيس قوه قضاييه:غربي‌ها از حقوق بشر استفاده ابزاري مي‌كنند.خبرگزاري فارس: رئيس قوه قضاييه گفت:‌غربي‌ها در مواجهه با كشور ما از حقوق بشر استفاده ابزاري مي‌كنند.

چگونه است که از مکتب ایرانیت و کورش گفتن مشایی موجب راه اندازی سریال ادامه دار شو های گوناگون رمالی و جالی و حرافه پرستی وجن گیری و جریان انحرافی علیه ی مشائی و مشاوران دیگر پاسدار گماشته احمدی نژاد شده است . ولی این آخوند انگلیسی صادق لاریجانی کهرئیس دکوری و انتصابی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و رانت خواری و تبعیض قضاییه است برای اینکه نقض محکومیت مستمرحقوق بشر در ایران را توجیه کند و فتوای حوزوی برای عدم پذیرش گزارشگر سازمان ملل صادر نماید به دست آویز کورش آویزان بپشده است؟

به گزارش خبرنگار قضايي فارس، آيت‌الله صادق آملي لاريجاني رئيس قوه قضاييه چهارشنبه‌شب در گفت‌وگوي ويژه خبري از شبكه دو، در پاسخ به سؤال مجري برنامه درباره برخورد دوگانه غربي‌ها در موضوع حقوق بشر گفت: غربي‌ها و به خصوص آمريكا در حالي ادعاي حقوق بشر مي‌كنند كه خودشان ناقضان حقوق بشر هستند. وي افزود: ما هنوز زندان‌هاي گوانتانامو و ابوغريب را فراموش نكرديم در صورتي كه اين كشورها از حقوق بشر استفاده ابزاري مي‌كنند تا كشور ما را تحت فشار قرار دهند. رئيس قوه قضاييه گفت: ما سياست‌مان پذيرش گزارشگر نيست و معتقديم خودمان جزو اولين كشورهايي هستيم كه ادعاي رعايت حقوق بشر را داريم . آيت‌الله صادق آملي لاريجاني در اين مصاحبه 60 دقيقه‌اي درباره برخورد دستگاه قضايي با مفاسد اقتصادي، نظارت بر دستگاه قضايي، مبارزه با اشرار و متجاوزان به عنف و همچنين مباحث ديگر پيرامون فعاليت دستگاه قضايي توضيحاتي را ارائه كرد.

سردار فضلي قرارگاه رسانه‌اي راهيان نور غرب كشور را افتتاح كرد.خبرگزاري فارس: قرارگاه رسانه‌اي راهيان نور غرب كشور امروز توسط جانشين سازمان بسيج مستضعفين افتتاح شد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004011337

به موازات اینکه فضای کشور هر چه بیشتر منقبض تر می شود و سیاست رعب و وحشت و سانسور نهادینه شده گسترده تر می گردد . در عوض نقش حضور و مداخله گری پاسداران سرکوبگر کودتایی در همه سطوح بشدت افزایرش می یابد.

به گزارش خبرنگار راديو و تلويزيون فارس، قرارگاه رسانه‌اي راهيان نور غرب كشور امروز (اول تيرماه) با حضور سردار فضلي جانشين سازمان بسيج مستضعفين، سردار سليماني رئيس سازمان اردويي بسيج، جعفري رييس بسيج صداوسيما و مديران و مسؤلان استان كرمانشاه افتتاح شد. بنابراين گزارش، اين قرارگاه 4 استان آذربايجان غربي، كرمانشاه، ايلام و كردستان را در بحث راهيان نور پوشش مي‌دهد و برنامه‌سازان مي‌توانند با مراجعه به اين قرارگاه از امكانات آن استفاده كنند. همچنين امروز گردهمايي مسئولان و فرماندهان بسيج صداوسيما در مراكز استانها نيز برگزار شد و جعفري به همراه فرماندهان بسيج صداوسيما از موزه جنگ كرمانشاه و يادمان شهداي تنگه مرصاد ديدن كرد. پيش از اين قرارگاه رسانه‌اي راهيان نور در جنوب كشور افتتاح شده بود و هم‌زمان با راه‌اندازي اردوهاي راهيان نور در غرب كشور، اين قرارگاه رسانه‌اي افتتاح شد

بازرگان مصری دیداركننده با احمدی نژاد، متهم به تعرض به دختر ایرانی شد!

ادامه ی سیاست ربودن وترور سفیر مصر در عراق که پس از اشغال نظامی این کشور از سوی سفیر ولی وقیح در بغداد و سپاه قدس و همکاری اعضای القاعده طراحی شد . همچنین تجربه ی ربودن 15 ملوان و قایقرانان انگلیسی در آب های ساحلی عراق همینطور ربودن 3 کوهنور دان آمریکایی از کردستان عراق و منتقل نمودن شان به زندان اوین و متهم به جاسوس کردن که در راستای اهداف باج گیری کردن و زد و بند های پشت پرده بوده است ا کنون در رابطه با ادامه ی جنگ قدرت و ثروت و شکاف و اختلاف میان رهبری لوطی جماران با عنترش پاسدار گماشته احمدی نژاد که سخت وجود دارد وسنگ اندازی در مسیر تلاش ایجاد رابطه میان دو کشور و سنگین کردن پرونده علی اکبر صالحی عراقی پس از دعوت این هیأت قبل از مراسم سال مرگ خمینزی شیاد این سناریو طراحی شده است.

آینده : محیی الدین غندور، عضو هیات مصری كه اخیرا به ایران سفر كرده، فاش كرد؛ تاجری به نام العقیلی از اعضای این هیات متهم شده كه هنگام اقامت در هتلی در تهران، به دنبال آزار و اذیت دختری ایرانی بوده است.غندور در خلال دیدار هیئت مصری از ایران با كنسول مصر در تهران تماس گرفته و به اعلام كرده بود كه عضو همراهش در این هیات كه شامل شماری از شخصیتهای سیاسی و مطبوعاتی و شیوخ صوفیه و الازهر بودند، توسط ماموران ایرانی به اتهام تلاش برای آزار یك دختر بازداشت شده بود.غندور از كنسول مصر خواست برای آزادی العقیلی مداخله كند و به وی یك فرصت 48 ساعته برای ترك ایران قبل از رسمی شدن اتهام داده شده است.گویا عقیلی به دنبال توافق با یك شركت مسافرتی ایرانی برای تنظیم سفرهای سیاحتی شیعیان به مصر بوده است.این سایت در پایان می افزاید: غندور قبل از بازگشت به مصر و بعد از همراهی با هیات مصری كه به درخواست مجتبی امانی، رئیس دفتر حافظ منافع ایران در قاهره به ایران آمده بود، به لبنان رفته است.هنوز هیچ منبع ایرانی در این باره اظهار نظر نكرده، اما این احتمال كه این گونه اخبار ناشی از اختلافات و رقابتهای اعضای این هیات مصری باشد، بعید نیست.این در حالی است كه چندی پیش روزنامه الاهرام چاپ قاهره در گزارشی به نقل از همین العقیلی، مدعی دیدار خصوصی وی با احمدی نژاد و اعلام آمادگی رئیس جمهور ایران برای صادرات گندم به مصر با تخفیف 10 درصدی شده بود.به نوشته الاهرام العقیلی می گوید، پس از دیدار هیات مصری با رئیس جمهور ایران، از مجتبی امانی رئیس دفتر حفاظت از منافع ایران خواستم كه به طور اختصاصی با احمدی نژاد دیدار كنم. با این دیدار موافقت شد. پس از دیدار احمدی نژاد با هیات مصری، به طور خصوصی با احمدی نژاد ملاقات كردم و او گفت كه ایران آمادگی دارد تمامی تسهیلات را در اختیار ملت مصر قرار دهد.العقیلی اضافه كرد: سپس احمدی نژاد دستور داد تا با آقامحمدی دیدار كنم كه وی نیز در همین دیدار وعده های تخفیف گندم و آهن و اعزام گردشگر را داد.پیگیری خبرنگار "آینده" از هتل مذكور، صحت آن را تایید می‌كند. اما هنوز منابع رسمی ایرانی در خصوص این خبر اظهار نظر نكرده اند.لازم به ذكر است با توجه به سابقه زیاد فرهنگی و تمدنی ایران و مصر، ارتباط هیاتهای این دو كشور سودمند است، اما وجود برخی افراد حاشیه دار در چنین هیاتهایی به این موضوع ضربه می‌زند.

ماجرای مخفیانه میوه خوردن آِیت الله تهرانی در مجلس خبرگان

در رژیم از رأس آلوده به فساد و رشوه و رانت خواری و تبعیض که آنگونه دامن گیر شده است که دولت مدعی اصول گرا ووساده زیست متهم به فساد اقتصادی و رانت خواری کلان شده است . اکنون برای سیاه بازی گزارش شده است که یک عضو سیرک مجمع خبر گان رهبری آخوندی هم عضو است که چونن می خواسته از غذای بیت المال بخورد میوه قاچاقی می خورده است . اما معلوم نیست که اگر این اقدام درست بوده پس چرا به جای علنی بطور قاچاقی خورده می شده است؟!

هنگامی که ایشان به‌عنوان نماینده مجلس خبرگان قانون اساسی انتخاب شدند، در تهران که بودند سعی می‌کردند از بیت المال استفاده نکنند.به گزارش برنا، هنگامی که ایشان به‌عنوان نماینده مجلس خبرگان قانون اساسی انتخاب شدند، در تهران که بودند سعی می‌نمودند از بیت المال استفاده نکنند و احتیاط زیاد می نمودند حتی از غذای آنجا نمی‌خوردند.بعدها برای فرزندشان نقل نموده بودند که: من وقتی در مجلس خبرگان اول برای تدوین و تنظیم قانون اساسی شرکت داشتم، شبها در منزل فرزندم در تهران مقیم بودم و روزها ایشان مرا با وسیله شخصی خود به مجلس می برد و ظهر برای نهار برمی گرداند و مجددا عصر می‌برد و چون مسافت راه از مجلس تا خانه طولانی بود، من به ایشان گفتم لزومی ندارد که برای نهار به منزل بیایم در همانجا نهاری می خورم.بنا شد که من ظهرها در مجلس بمانم اما چون نمی خواستم از غذای بیت المال استفاده کنم، صبح که از منزل بیرون می رفتم چند عدد میوه (سیب یا پرتقال یا غیره) با خود می بردم. ظهر برای ادای فریضه نماز پائین می آمدیم. پس از پایان نماز، مراقب بودم که رفقا برای صرف نهار بروند و کسی متوجه من نباشد.آنوقت می رفتم و میوه هایی را که با خود آورده بودم را از جیب درمی آوردم و می خوردم، این ناهار من بود، بدون اینکه کسی متوجه شود، حتی برادرت هم نمی دانست.

ايران 2 بيمارستان در كربلا و نجف مي‌سازد
دولت عراق بزرگواری کرد و پول زمین را از جمهوری اسلامی نگرفت!

هنوز فراموش نشده است که چگونه از طریق بیمارستان در یمن تروریست با سلاح از سوی پاسداران منتقل و میان حوثی های شیعیان یمن توزیع می شد تاا ین کشور را نا آرام و بی ثبات کنند . سپس دامنه ی آن به شبه جزیره ی عربستان بسط دهند . اکنون این تجربه آزمون شده در نجف و کربلا قرار است دنبال شود.

به گزارش آخرین به نقل از شيعه نيوز، رئيس جمعيت هلال احمر گفت: عمليات اجرايي ساخت 2 بيمارستان‌ هلال‌احمر ايران در شهرهاي كربلاي معلي و نجف اشرف با جديت پيگيري شود.ابوالحسن فقيه در ديدار با رئيس جمعيت هلال احمر عراق با تاكيد بر تمركز براي عمليات اجرايي ساخت دو بيمارستان جمعيت هلال‌احمر ايران در كربلاي معلي و نجف اشرف، گفت: زمين اين 2 بيمارستان از جانب جمعيت هلال‌احمر عراق تامين شده است و هلال‌احمر ايران براي ساخت، تجهيز امكانات و اعزام نيروهاي متخصص همكاري‌هاي لازم را انجام خواهد داد.رئيس جمعيت هلال‌احمر ايران همچنين از اهداي 4 دستگاه آمبولانس به هلال‌احمر عراق خبر داد كه فردا از طريق مرز وارد اين كشور مي‌شوند.احمد ياسين عباس، رئيس جمعيت هلال احمر عراق نيز با اشاره به زوار ميليوني در اين كشور خواستار حمايت‌هاي هلال‌احمر ايران در اين زمينه شد كه بر اساس توافق رؤساي هلال‌احمر ايران و عراق مقرر شد جمعيت هلال‌احمر عراق در جهت ارائه خدمات به زائران ماه شعبانيه در كربلاي معلي، مقادير زيادي چادر از هلال احمر ايران خريداري و با نصب دستگاههاي خنك كننده در آنها، بين مسيرهاي زائران پياده از بصره تا كربلا و بغداد تا كربلا از اين چادرها استفاده شود.همچنين در ادامه مذاكرات دوطرف با اعزام نيروهاي درماني و پزشكي به عراق در ايام زيارت شعبانيه موافقت شد.مساعدت براي اسكان بيماران عراقي در ایران ايجاد تسهيلات لازم براي زائران عراقي در شهرهاي مشهد مقدس و قم، آمادگي هلال احمر عراق براي خدمات‌رساني به زائران ايراني در شهر كاظمين در ايام شهادت امام موسي كاظم از ديگر توافقات رؤساي جمعيت‌هاي هلال احمر ايران و عراق بود

دیدار محرمانه لاریجانی با برخی اصلاح‌طلبان درباره انتخابات

مشخص است که اینگونه دیدارها مکمل سخنرانی ولی وقیح نا مشروع ودر مانده و در بحران وبن بست فرو رفته است که به مناسبت سالگرد خمینی شیاد ایراد و اعتراف شد که نمی بایست بدلیل اختلاف با دیگرانی که خواهان بر اندازی نیستند آنان را متهم کرد و کنار گذاشت . یعنی ضعف آشکار ناشی از جنگ قدرت و ثروت و شکاف و اختلاف با پاسدار گماشته احمدی نژاد و مشاوران نزدیک وی بود که از سوی رهبر لوطی جماران بیان شدد و نیاز به گسترش جبهه ی لشکر کشی دارد . از سوی دیگر همه دلخوری و مشکل رقیب مغلوب از این است که چرا در سهم دادن قدرت به ازی گرفته نشده است و آمادگی کامل برای هر گونه چراغ سبز نشان دادن و با سر دویدن دارد که اکنون این سیاست از سوی پاسداران رضایی و قالی باف و رئیس بازار مکاره علی لاریجانی انگلیسی دنبال می شود.

یک منبع آگاه به ایلنا خبر از دیدار محرمانه علی لاریجانی با یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم و بحث و تبادل نظر با وی در خصوص انتخابات آینده مجلس به گزارش ایلنا، حدود یک ماه قبل جلسه‌ای در دفتر رئیس مجلس با حضور آقای زمانی مشاور دکتر لاریجانی تشکیل شده و آقای لاریجانی از این نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم خواست تا افراد معتدل و سرشناس جناح اصلاحات برای انتخابات مجلس نهم کاندیدا شوند. تلاش رئیس مجلس برای برگزاری این جلسات با نمایندگان جریان اصلاح طلب ادامه دارد.این منبع آگاه ادامه داد: آقای لاریجانی در این دیدار از عملکرد مجلس هشتم انتقاد کرده و گفته است که باید مجلس آینده از افراد معتدل و باتجربه دو جناح تشکیل شود تا مشکلات کنونی پیش نیاید.وی افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین قول داد تا برای تایید صلاحیت افراد معتدل جریان اصلاح‌طلب با شورای نگهبان رایزنی کند و گفت که به احتمال زیاد، شورای نگهبان نیز این افراد را ردصلاحیت نخواهد کرد.به گفته این منبع موثق افرادی که با آنها تماس گرفته شده معتقدند که این موضوع نوعی سیاسی کاری از سوی رئیس مجلس برای سنجیدن فضای حاکم بر اردوگاه اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات آینده مجلس تعبیر شده است

مصلحی: همه افراد در وزارت‌ اطلاعات پرونده دارند

اعتراف آشکار بر نقش بسیار گسترده از ساواک زمان شاه که اکنون از سوی وزارت بد نام اطلاعات رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی جانشین شاه شده دنبال می شود . زیرا که وزیر بدنام و طوطی صفت آخوند مصلحی اعتراف کرده است که برای همه ایرانیان پرونده تشکیل شده است . یعنی اعتراف آشکار که رژیم ضد بشری با تهدید وتوطئه و سرکو وپرنده سازی است که می تواند به بقای ننگین خود ادامه دهد .

سایت نسیم آنلاین : حیدر مصلحی در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت در خصوص اینکه آیا نامه ای از سوی وزارت اطلاعات به وزات امور خارجه در خصوص عدم صلاحیت محمدشریف ملک‌زاده ارسال شده است یا نه گفت: اقداماتی که ما انجام می‌دهیم بر اساس استعلاماتی است که انجام می‌شود، البته بنده در این زمینه جایی صحبت نکرده‌ام.وزیر اطلاعات در پاسخ به سوالی ، مبنی بر اینکه آیا در وزارت اطلاعات پرونده‌ای در خصوص 'محمد شریف ملک‌زاده' وجود دارد یا خیر، گفت: در این وزارتخانه برای تمامی افراد پرونده موجود است.

جهت اطلاع

باز هم مچ دیگری علیه ی دولت از سوی مهره های وابسته به ولی وقیح که مرتبط به ادامه ی جنگ قدرت و ثروت وتوطئه برای حذف یا سکوت می باشد.

منابع مطلع از هزينه يكصد ميليارد ريالي براي برگزاري جشن نوروز خبر مي‌دهند. به گزارش شفاف، يك منبع مطلع گفت: 15 روز مانده به پايان سال 1389، هيات محترم وزيران بنابه پيشنهاد نهاد رياست جمهوري و تاييد معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور چنين تصويب كردند كه 100 ميليارد ريال به صورت هزينه‌اي از محل اعتبار جزء 1، رديف 51003 (هزينه‌هاي پيش‌بيني شده)، قانون بودجه سال 89 كل كشور، به منظور تامين هزينه اجلاس جهاني جشن نوروز، در اختيار نهاد رياست جمهوري قرار مي‌گيرد. اين منبع افزود: مستند صدور اين مصوبه، ماده 55 قانون محاسبات عمومي اعلام شده است

امنیت ادعایی که ایران امن ترین کشور جهان است . اما گزارشات خبری که از تیغ سانسور عبور کرده و مخابره می شود نشان از آن دارد که بی امنیتی آنچنان فرا گیر شده است که استاد دانشگاه هم امنیت ندارد.

* يك مدرس دانشگاه در حمله دو نفر كه مي‌خواستند نتيجه تحقيقات علمي وي را بگيرند بشدت مجروح شد. به گزارش تابناك، "علي سايه ميري"، دانشجوي سال آخر دكتراي اقتصاد دانشگاه تهران و عضو هيئت علمي دانشگاه ايلام، هنگامي كه در منطقه پل مديريت تهران درحال رفتن به منزل بود، توسط دو نفر مرد قوي هيكل تعقيب و تهديد مي‌شود. اين دومرد از "سايه ميري" مي‌خواهند كه هرچه دارد را زمين گذاشته و از محل دور شود. اما وي كه لپ تاپ و نتيجه 5 سال تحقيقاتش براي پايان نامه دكتري و ساير فايل‌هاي علمي‌اش را همراه داشته، حاضر به تسليم نمي‌شود اما، يكي از اراذل با قمه به وي حمله و به شدت او را مجروح مي‌كند و با دخالت مردم درحالي كه دچار خون ريزي و بيهوش شده بود، به بيمارستان منتقل مي‌شود كه درحال حاضر شرايط عمومي وي مساعد است

حال تصور کنید که اگر چنانچه طبق ادعای یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان تغییر و تحولات منطقه به نفع حاکمان رژیم ضد بشری کودتایی نا مشروع ایران به پیش برده نمی شد که ادعا شه آمریکا نه دیگری نمی تواند اقدام یا تهدید تحریم علیه ی پروژه ی هسته ای کند ، بلکه چاره ای جز پذیرش ایان هسته ای ندارد ، آنگونه تحریم ها چگونه می توانست تأثیر گذار باشد؟.

* دور تازه تحريم كشتيراني ايران با قطع دسترسي ايران به سرويس‌هاي مالي و تجاري بين‌المللي كليد خورد. به گزارش ايران ديپلماتيك، براساس اين تحريم‌ها چند شركت و فرد مرتبط با كشتيراني در ليست تحريم‌هاي آمريكا قرار گرفتند. همزمان دادستان نيويورك عليه 11 شركت و پنج نفر به همين دليل اعلام جرم كرد. به گزارش خبرگزاري فرانسه، وزارت خزانه‌داري آمريكا روز دوشنبه با انتشار بيانيه‌اي اعلام كرد، 10 شركت كشتي راني و سه فرد مرتبط با شركت كشتيراني جمهوري اسلامي را تحريم كرده است. وزارت خزانه‌داري آمريكا ادعا كرده اين اقدام پاسخي به تلاش‌هاي مستمر ايران به منظور دور زدن تحريم‌ها و استفاده اين كشور از شركت‌هاي صوري براي حفاظت از شركت كشتي‌راني است. اقدام تازه وزارت خزانه‌داري آمريكا در تحريم اين شركت‌ها و افراد، عمليات شركت كشتيراني ايران را در كشورهاي انگليس، چين، سنگاپور و امارات هدف قرار داده است. آمريكا از سال 1385 شركت كشتيراني ايران را تحريم كرده و همچنين براساس ادعاي وزارت خزانه‌داري آمريكا تاكنون دهها شركت صوري با كشتيراني، هدف تحريم‌هاي آمريكا قرار گرفته‌اند

خرابکاری شبانه در دفتر مجمع تشخیص

جالب است که ادامه ی جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنترش آنگونه گسترش یافته و بسط داده شده است که ترکش آن به مجمع مصلحت نظام هم اصابت کرده است آنچنان که اخطار و هشدار به رفسنجانی جراحی شده از سیرک مجمع خبر گان داده شده است که تصور نکند این شرایط موجب می شود تا فضا برای و حامیانت باز شود که هوس بهره برداری از شرایط به نفع خودتان برای بازگشت قدرت کنید . بهر حال گند بازی آنگونه در آمده است که بازدید کنندگان نیز متوجه این بازی تهدید آمیز شده اند .

اداره كل روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام با اعلام وقوع حادثه‌اي در دفتر اين مجمع از ارسال گزارش آن براي پيگيري به مراجع و مسئولان ذيربط خبر داد. در اين اطلاعيه آمده است: در ساعت ‌٢٠:30 بامداد دوشنبه مورخ ‌٣٠/٣/٩٠ يكي از اتاق‌هاي ساختمان قدس، دفتر مجمع تشخيص مصلحت نظام، در اقدامي خرابكارانه دچار حريق شد و تمام وسايل آن در آتش سوخت. در اين اقدام قابل تامل و مشكوك، شخصي با ورود به ساختمان قدس، به وسيله‌اي اتاق محل استقرار منشي‌هاي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني را به آتش كشيد و متواري شد. منشي كشيك دفتر مجمع كه در اتاق در حال استراحت بوده دچار سوختگي شده و به بيمارستان منتقل شد كه به لطف خداوند خطر از ايشان دور شد. اگرچه حضور ماموران آتش‌نشاني باعث جلوگيري از گسترش آتش در قسمت‌هاي ديگر اين ساختمان شد، اما اتاق مذكور با تمام وسايل و حتي درب‌هاي آن در شعله‌هاي آتش سوخت. خوشبختانه دوربين‌هاي حفاظتي مجمع از لحظه ورود اين خرابكار به مجمع تا لحظه فرار از چهره او تصويرهاي روشني ثبت كرده‌اند كه اين تصاوير در اختيار مراجع و مسئولان ذيربط قرار گرفته و مطمئنا در صورت تلاش مناسب نهادهاي حفاظتي و امنيتي ذيربط، همه ابعاد اين حادثه آشكار مي‌شود و اطلاعات به دست آمده در زمان مناسب در اختيار امت بزرگوارمان قرار خواهد گرفت. نظرات بازديدکنندگانخدا لعنت کند افرادی را که با انجام یک چنین اقداماتی به دیگران آسیب می رسانند. امیدواریم شخص حادثه دیده به بهبودی کامل دست یابند. خبر به گونه‌اي است كه انگار دفتر مجمع تشخيص دفتر يك حزب سياسي است! واقعا براي سينه‌چاك‌هاي نظام اسلامي متاسفيم كه مي‌بينند و مي‌شنوند و دم نميزنند! قابل توجه فرماندهي معظم سپاه كه خود را موظف به پاسداري از نظام در همه اشكال آن ميداند ، مگر اكنون زمان آن نيست كه به متعديان اين دفتر يورش برده و آنها را به قانون بسپارند، مردم ميپرسنداگر به دفتر يكي از نزديكان فكري خودشان حمله شده بود در كمترين زمان ممكن طرف را گرفته و مجازات ميكردند ، اما چون دفتر مجمع به آقاي هاشمي مربوط است و ايشان هم با فتنه همنوائي داشته پس سكوت يهتر است! بترسيد از خشم مردم! حتما سعید عسکر بوده!!!