گزیده خبر های 26خرداد 90

ساخت مخزن بتني آب در عرصه دخمه‌هاي يزد.تخریب آرامگاههای 400 ساله زرتشتیان

رژیم ضد بشری کودتایی غیر متعارف فقط مشکل بشریت امروز و معضل مردم ایران و خلاصه زندگان نمی باشد . آنگونه که اجازه بر گزاری دفن آزاد به مهندس سحابی نمی دهد . در صورتی که نه اینکه بیش از 15 سال ازعمر خود را در دو زندان شاه و شیخ سپری کرده بود بدلیل زندانی کردن دخترش دق مرگ نمود ، بلکه دختر زندانی وی که در مراسم دفن پدرش دژخیمان زندان بان به وی مجوز حضور داده شده بود مورد تهاجم اراذل و اوباشان حامی ولی وقیح واقع شد وجان باخت . همچنانکه مشابه ی همین سناریو را برای زندانی سیاسی رضا هدی صابر را رقم زدند . بنابراین رژیم ضد بشری کودتائی آنچنان وحشت زده ومتزلزل شده است که از مکان آرامگاه مردگان زرتشیان یزد هم به وحشت افتاده است و طرح نابود سازی شهر تاریخی بم و آثار باستانی اش را اکنون تلاش می کند در یزد و علیه ی مکان تاریخی دخمه های هم وطنان ز رتشی پیاده نماید.

خبرگزاري ميراث فرهنگي : مدتها است که مردگان تاريخي دخمه هاي يزد خواب آرام به خود نديده اند. هنوز سروصداهاي ناشي از ويراژ موتور سواران بر سراشيبي دخمه هاي يزد کاسته نشده که اداره آب منطقه‌اي يزد با خاکبرداري هاي عميق در کنار دخمه ها و اقدام به ساخت مخزن بتني آب کرده است. اين درحالي است که دخمه هاي يزد به عنوان اثري ملي که بيش از 400 سال قدمت دارند و روزگاري آرامگاه زرتشتيان بودند در معرض تخريب قرار مي گيرند.به گزارش CHN؛ طبق مشاهدات خبرنگار ما، اداره منطقه اي آب استان يزد با خاکبرداري هاي عميق اقدام به ساخت منبع بتني آب بر تپه ها و حريم دخمه هاي يزد کرده است. اين درحالي است که دخمه هاي يزد نه تنها يک سايت تاريخي ارزشمند در يزد محسوب مي شود بلکه به عنوان يکي از جاذبه هاي تاريخي در ليست تورهاي خارجي و داخلي يزد پذيراي خيل بي شماري از گردشگران است. با اين حال در معرض تعرض هاي متعددي قرار گرفته است به طوري که به دليل سراشيبي دخمه ها نه تنها از آن به عنوان پيست موتورسواري استفاده مي کنند بلکه سازمان ها و نهادهاي مختلف از جمله اداره کل منطقه اي آب بدون درنظرگرفتن ضوابط و مقررات ميراث اقدام به گودبرداري و ساخت منبع بتني آب کرده است اتفاق مشابهي که پيش از اين درآتشگاه اصفهان افتاد. گفته مي شود دخمه هاي يزد تا 50 سال قبل همچنان کارايي خود را داشته‌اند. زرتشتي‌ها مردگان خود را به داخل اين دخمه‌ها که استودان گفته مي‌شود مي‌انداختند و طي مراسم خاصي با متوفي خود وداع مي‌کردند. اما طي 50 سال گذشته با متوقف شدن مراسم آئيني مرده‌گذاري در اين دخمه‌ها، مسير آمد و شد خانواده‌هاي متوفيان، نه تنها پيست موتور سواري شده است. گويي به دليل نداشتن متولي محل ساخت و ساز نهادها و ارگان هاي مختلف شده است.

متن كامل سخنان رييس جمهور در اجلاس سازمان شانگهايومديريت برده‌داران و استعمارگران بر جهان عامل اصلي نابساماني‌ها استو.برگزاري فارس: رييس جمهور گفت:امروز شكي نمانده است كه مديريت برده‌داران و استعمارگران گذشته بر جهان، عامل اصلي همه نابسامانيهاست.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003251254

مشخص است که پاسدار گماشته احمدی نژاد بدلیل بحران های درونی به خصوص جنگ قدرت و ثروت که با ولی وقیح نا مشروع و صدور این بحران به برون مرز این چنین رجز خوانی تبلیغاتی کرده است . بنابراین در این رابطه سئوال است که چرا این پاسدار گماشته فر اموش کرده است تاکه بگوید در ایران مسئول بازسازی و حاکم کردن دوره بر داری کیست . آنگونه که تا کنون زنان و دختران ایرانیب ه شیخ نشینان صادر و فروخته می شد . اما اکنون انتقال دادن شان به جمهوری آذربایجان و کشور های اروپای شرقی هم افزوده شده است؟

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران، محمود احمدي‌نژاد رييس جمهوري اسلامي ايران در اجلاس همكاري هاي شانگهاي با طرح سوالاتي در خصوص دلايل ايجاد دوره سياه و ضد انساني برده داري و استعمار، اشغالگري، تحميل جنگ و بي سوادي و فقر بر آفريقا و ديكتاتوري بر آمريكاي لاتين، گسترش افراط گرايي و تروريسم و مواد مخدر، افزايش ناامني و كشتار ملت هاي بي گناه ، بحران اقتصاد جهاني، اظهار داشت: با افتخار بايد اعلام كرد كه هيچ يك از ملت ها و دولت هاي منطقه در اين زشتي هاي تاريخي نقشي نداشته اند و عامل اصلي همه اين نابساماني ها مديريت همان برده داران و استعمارگران گذشته در جهان است. احمدي نژاد همچنين با اشاره به ظرفيت ها و فرصت هاي بي نظير سياسي ، فرهنگي ، اقتصادي و تمدني كشورهاي آسيا و اوراسيا اظهار داشت: باور دارم كه آسيا و اوراسيا با كمك هم مي توانند مديريت و روند عمومي حاكم برجهان را به نفع صلح ، عدالت و ملت ها تغيير داده و قدرت لجام گسيخته نظام سلطه را مهار كنند.

بيانيه حزب نخست وزير عراق:حضور نيروهاي آمريكايي در عراق حتي يك روز هم نبايد تمديد شود.خبرگزاري فارس: حزب "الدعوه الاسلاميه " عراق تاكيد كرد كه حضور نيروهاي اشغالگر آمريكايي در عراق حتي يك روز هم نبايد تمديد شود.

بدون شک اینگونه بیانیه دا دن و موضع گیری نمودن حزب وابسته به نخست وزیر دست نشانده ی عراق از سوی حاکمان تهران و سفیر پاسدار تروریست محمد حسن دانایی فر در بغداد دیکته شده است . زیرا که نوری مالکی مزدور نسبت به گسترش ادامه دار مبارزه ی مخالفانش در عراق دچار وحشت و تزلزل شده است . از طرف دیگر اربابان شان در تهران نیز وضعی بهتر از وی ندارند به خصوص اینکه اوضاع بشار اسد در سوریه که هم پیمان رژیم ضد بشری کودتایی ایران است که وخیم و خطری می باشد . بنا براین از موضع تا کتیکی تبلیغاتی ضد آمریکایی فشار برروی اخراج نظامیان آمریکاییان از عراق آورده شده است به امید آنکه جای شان را سپاه قدس پر کند و در راستای باج گیری ناامنی و بی ثباتی و افزایش اقدامات تروریستی در عراق ادامه یابد.

به گزارش فارس به نقل از شبكه خبري العالم ، حزب "الدعوه الاسلاميه " كه نوري مالكي نخست وزير عراق رياست آن را به عهده دارد از مجلس نمايندگان و دولت اين كشور خواست طبق توافقنامه امضا شده ميان دو طرف حضور نيروهاي اشغالگر آمريكايي را حتي يك روز هم تمديد نكنند. حزب "الدعوه الاسلاميه " ديروز سه شنبه با انتشار بيانيه اي اعلام كرد: اين حزب بار ديگر بر موضع ثابت خود درباره خروج همه نيروهاي آمريكايي از مناطق مختلف عراق در تاريخ تعيين شده يعني پايان سال جاري ميلادي تاكيد مي كند. حزب "الدعوه الاسلاميه " افزود: اين حزب به قدرت و توانايي مردم عراق در حفظ روند سياسي جديد و آمادگي نيروهاي امنيتي و نيروهاي مسلح براي دفاع از حاكميت ، امنيت ، تماميت ارضي و نظام دموكراتيك عراق اطمينان دارد. در اين بيانيه همچنين از دولت عراق خواسته شده است همه مفاد توافقنامه خروج نيروهاي آمريكايي از عراق و برقراري روابط برابر ميان دو كشور در زمينه هاي علمي ، اقتصادي ، فرهنگي و ديگر زمينه ها را اجرا كند. بغداد و واشنگتن اواخر سال 2008 ميلادي توافقنامه اي براي خروج نيروهاي اشغالگر آمريكايي از عراق امضا كردند كه اجراي آن اول ژانويه سال 2009 آغاز شد. براساس اين توافقنامه بايد نيروهاي آمريكايي تا اواخر امسال از عراق خارج شوند.

در ديدار احمدي‌نژاد و مدودوف عنوان شد.همكاري‌هاي نزديك ايران و روسيه گام موثري در تامين صلح و امنيت جهاني است.خبرگزاري فارس: رؤساي جمهور ايران و روسيه مهم‌ترين تحولات منطقه و جهان و راه‌هاي تقويت همكاري‌هاي دوجانبه را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003251253

اینگونه سفر کردن ها گذشته از اینکه مرتبط با بحران هسته ای و فشار های بیرونی و تلاش برای خنثی کردن این فشار ها می باشد . از سوی دیگر نوعی واکنش مقابل کنش های تهاجمی باتد ولی وقیح نا مشروع به یاران و مشاوران نزدیک رئیس جمهور می باشد که با اینگونه سفر ها کوشش می شود اذهان عمومی نسبت به جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنتر منحرف شود.

وزیر علوم: مدرك رحیمی بی‌اعتبار است

http://www.fararu.com/vdcj8heo.uqeyvzsffu.html

چگونه است که این چنین مچ گیری و روشن گری ها پس از علنی شدن جنگ قدرت و ثروت میان خامنه ای ولی وقیح نا مشروع وپاسدار گماشته احمدی نژاد مطرح و پیگیری می شود آنگونه که آنسوی معادله هم صادق است که اگر چنانچه این جنگ قدرت و ثروت و شکاف و اختلاف علنی نمی شد . خبری از اینگونه مچ گیری های سر پل خر به گیری ها نبود . ضمن اینکه وقتی رهبر ولی وقیح دیپلم دبیرستانی ندارد دیگر ما نور با مدرک دادن خیلی مضحک و بی ربط می باشد؟

تهران امروز نوشت: مدرك تحصیلی محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور روز گذشته یك بار دیگر خبر ساز شد. سوال الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس از وزیر علوم درباره مدرك رحیمی، كامران دانشجو را به مجلس برد تا شاید برای چندمین بار بحث یك مدرك قلابی دیگر در وزارت علوم و صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد. ماجرای مدرك قلابی و استفاده از امتیازات و حقوق نهادهای دولتی و غیر دولتی به اعتبار این مدارك قلابی، بعد از موضوع دانشگاه هاوایی با پرونده مرحوم علی كردان رسانه‌ای شد و در مجلس مورد بررسی قرار گرفت. بعد از ماجرای كردان و استیضاح او از وزارت كشور توسط نمایندگان مجلس، الیاس نادران نماینده اصولگرای مجلس و منتقد .یاست‌های دولت، برای اولین بار بحث مدرك قلابی معاون اول رئیس‌جمهور را پیش كشید و اعلام كرد كه مدرك دكترای رحیمی هم از سنخ مدرك آقای كردان است. این ماجرا كه بررسی آن تا كنون به فرجامی نرسیده روز گذشته با حضور كامران دانشجو وزیر علوم در مجلس برای توضیح درباره سوال نادران دوباره مطرح شد. سوال نادران حول این مسئله بود كه معاون اول رئیس‌جمهور با امضای «دكتر رحیمی» با یك دانشگاه غیرمعتبر خارجی (دانشگاه بلفورد آمریكا) جهت اخذ مدرك دكترا برای یك فرد دیگر مكاتبه كرده است.ابزار قانونی برای بررسی مدارك نداریم كامران دانشجو وزیر علوم و تحقیقات در پاسخ به این سوال با تاكید بر اینكه مدارك صادره از دانشگاه آزاد، پیام نور و غیر انتفاعی و دانشگاه‌های سراسری همگی قانونی بوده و هیچ شبهه‌ای به آنها وارد نیست، اظهار داشت: دانشگاه بلفورد مجازی بوده و صرفا بر اساس تجربه كاری و حرفه‌ای برای متقاضیان مدرك صادر می‌كند. وی با تاكید بر اینكه این دانشگاه معتبر نبوده و مدارك صادره از آن نیز معتبر نیست، اظهار داشت: وزارت علوم اعلام كرده این دانشگاه معتبر نیست لذا مدارك صادره از این دانشگاه مجازی را نیز بررسی نمی‌كند

تشکیل گروه 150 نفری جریان انحرافی برای انتخابات مجلس

http://www.fararu.com/vdccpoq4.2bqxs8laa2.html

بازیگران اینگونه سناریو های رو حوضی حوزوی نمی دانند که با بازی و مانور دادن اینگونه گزارش خبری که نشان از چگونگی گسترش و بسط جنگ قدرت میان لوطی جماران با عنتر و حامیانش می باشد . ولی این مهره های باز یگر نمایشات خیمه شب بازی غافل از درک این واقعیت هستند که آشکارا خود دارند زیرآب ادعای عوامفریبی تبلیغاتی 6 سال پیش مدعیان اصول گرارا می زنند که مدعی بودند عاشقان خدمت گزاری ونه شیفتگگان قدرت هستند؟

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به سناريو جريان انحرافي براي مجلس آينده، گفت: اين جريان در صدد است با مطرح كردن موضوعات فرعي نظير جن‌گيري و تلاش براي تخريب شخصيت‌ها، با منحرف كردن اذهان، اقدامات خود براي مجلس آينده را محقق كند. حشمت‌الله فلاحت پيشه نماينده مردم اسلام‏آباد غرب در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با اشاره به فعاليت‌هاي انتخاباتي جريان انحرافي، اظهار داشت: اين جريان، گروه‌ 150 نفره‌اي را در استان‌هاي مختلف تشكيل داده‌ است. وي با بيان اينكه اين گروه از سال گذشته توسط جريان انحرافي تشكيل شده، گفت: هدف اين جريان اين است كه براي مجلس آينده، استراتژي 150 نماينده را اجرايي كند. عضو كميسيون امنيت ملي مجلس هشتم تصريح كرد: اين جريان درصدد است با مطرح كردن موضوعات فرعي نظير جن‌گيري و تلاش براي تخريب كساني كه موضع در مقابل آنها مي‌گيرند اذهان را منحرف كنند تا اقدامات خود را براي مجلس آينده محقق كنند. وي با اشاره به اينكه متاسفانه عوامل اين جريان در استان‌ها فعال‌تر شده‌اند، اظهار داشت: براي نمونه در استان كرمانشاه، عوامل اين جريان اقدامات خود براي تخريب نمايندگان را شروع كرده‌اند و در اظهارات خود به نمايندگان توهين مي‌كنند. نماينده مردم اسلام‏آباد غرب در مجلس با بيان اينكه برخورد با جريان انحرافي نبايد محدود به تهران باشد، تاكيد كرد: اين در حالي است كه عوامل اين جريان در شهرستان‌ها فعاليت خود را ادامه مي‌دهند لذا دادستان‌ها بايد به عنوان مدعي‌العموم ورود پيدا كنند و پرونده تشكيل دهند. وي با بيان اينكه در ليست 150 نفره جريان انحرافي تعدادي از نمايندگان فعلي نيز حضور دارند، آنها را كساني توصيف كرد كه در راستاي سياست‌هاي اين جريان عمل مي‌كنند و در تحميل سكوت به مجلس در برابر اقدامات اين جريان در دولت نقش داشتند

رسایی: حسرت یک آخ را بر دلتان می‌گذارم

http://www.fararu.com/vdcjhheo.uqeyxzsffu.html

آنگونه طلبه لمپن فحاش و هتاک بد هان فرصت طلب قدرت پرست حمید رسایی که جزو مدافعان سینه چاک دولت و پاسدار گماشته احمدی نژاد بد نام بوده است . ولی اکنون بدلیل چرخش نا گهانی 180درجه منفور شده است که حتی به تعداد انگشتان یک دست حامی ندارد که به وضوح ماهیت و پایگاه حامیان ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتا گر مشخص شده است که چگونه می باشد؟

مدیر مسئول هفته نامه توقیف شده 9 دی كه به رغم تلاش برای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات به دلیل كسب تنها 5 رای از مجموع 290 نماینده مجلس در این تصمیم خود ناكام شد.این هیات را كه مجموعه ای از مسوولان قضایی و دولتی و نماینده حوزه تشكیل می دهد را پیوند خواص مردود و جریان انحرافی خواند و در یادداشتی با عنوان "خواص مردود و جریان انحرافی پیوندتان مبارك " در سایت شخصی خود نوشت: هیات نظارت بر مطبوعات مطابق آنچه از تركیب آن انتظار می رفت، در جلسه مورخ 23 خرداد 90 بدون هیچگونه سابقه تذكر شفاهی و كتبی، هفته نامه 9 دی را با استناد به دلایلی واهی توقیف كرد! اینجانب از معاونت مطبوعاتی درخواست كردم تا حكم این توقیف را برایم فكس كند كه اعلام شد چون محرمانه است قابل فكس نیست و ارسال می شود! اما جالب است كه روز گذشته یك ساعت بعد از تصمیم اخذ شده دلایل توقیف 9 دی در رسانه ها اعلام شد! مطابق آنچه رسانه ها به نقل از دبیرخانه هیات نظارت منتشر كرده اند، به شرح ذیل است كه پاسخ هر یك از اشكالات اعلام شده را توضیح می دهم: 1 . اعلام شده كه 9 دی زمینه انتشارش سیاسی و فرهنگی است ولی در هر شماره یك تا دو صفحه مطالب اقتصادی منتشر می كند. این در حالی است كه روال پذیرفته شده در هیات نظارت نسبت به نشریات بر این است كه باید حداقل 50% صفحات مطابق زمینه انتشار باشد و 9 دی نیز تاكنون اینگونه بوده و فقط یك صفحه آن اقتصادی و البته در سال جهاد اقتصادی به دو صفحه آن هم با رویكرد سیاسی تبدیل شده. یعنی بیش از 80% آن سیاسی فرهنگی و بقیه صفحات نیز با رویكرد سیاسی است. 2 . اعلام شده كه در یكی از شماره های 9 دی با چاپ كاریكاتوری به روحانیت اهانت شده كه منظور چاپ كاریكاتوری در شماره 17 هفته نامه 9 دی در باره محمد خاتمی و به مناسبت سالمرگ دوم خرداد است. این در حالی است كه اولا این كاریكاتور نقاشی خاتمی است و هیچگونه توهینی در آن صورت نگرفته. دوما روزنامه ایران در وی‍‍ژه نامه سال 88 خود این كاریكاتور را به چاپ رسانده بنابراین این روزنامه را هم باید توقیف كنند. سوما روزنامه شرق در سال های قبل عكسی از این كاریكانور را در صفحه اول خود در حالی كه كاریكاتوریست و خاتمی در كنار هم ایستاده و این كاریكاتور در دستشان بود به چاپ رسانده. البته اینجانب حمید رسایی اعلام می كنم كه محمد خاتمی به دلیل خیانت هایش در سال های اصلاحات و همچنین نقش جدی ای كه در كودتای انقلاب مخملی سال 88 داشت،‌ اساسا باید خلع لباس شود و نهادهای ذی ربط باید پاسخگوی تعلل خود در این باره باشند. . اما آیا واقعیت همین موارد بوده است؟ قطعا این طور نیست بلكه جریان خواص مردود كه در فتنه سال 88 از چشم جامعه اصولگرایی افتاد و جریان انحرافی كه در حوادث اخیر وزارت اطلاعات از چشم جامعه سقوط كرد،‌ هفته نامه 9 دی را مزاحم خود می دیدند. بنابر این در تعطیلی این نشریه به توافق رسیدند و جالب این است كه هیات نظارت نیز در اختیار تركیبی از این دو جریان است. بویژه كه هفته نامه 9 دی در آخرین شماره خود در دو صفحه با عنوان "طراحی پروژه از دولت وحدت ملی تا انقلاب مخملی " به تحلیل حوادث پشت پرده و قبل از 22 خرداد 88 پرداخته و اعلام كرده بود تا پایان امسال در هر شماره به بازخوانی رفتار شخصیت های سیاسی در فتنه 88 خواهد پرداخت. جالب اینجاست كه كاریكاتور منتسب به خاتمی در شماره 17 درج شده كه تیتر یك آن چنین بود: "روسای سه قوه پاسخ دهند، چرا جهاد اقتصادی فراموش شد؟ " همچنین در صفحه اول، یادداشت محوری و كلیدی اینجانب با عنوان "كشمیری را دستگیر كنید حتی اگر رجایی اعتراض كند " درج شده بود. بدیهی است كه با تیتر ها صفحه اقتصادی 9 دی مساله می شود. 6 . بنده به عنوان یكی از عناصر حاضر در 9 دی به جریان انحرافی و خواص مردود اعلام می‌‌كنم كه هفته نامه 9 دی را تعطیل می كنید،‌ 9 دی و حوادث قبل و بعد از آن را كه نمی توانید تعطیل كنید. بنابراین بدانید كه حسرت یك آخ را بر دلتان خواهم گذاشت و انشاءالله 9 دی با كمك همه دوستان فعال در آن و جامعه اصولگرا همچنان به روشنگری خواهد پرداخت و راهش را ادامه خواهد داد.

حسینیان: رئیس‌جمهور عوامل فتنه‌گر نزدیک به خود را از بین ببرد

با کمال پررویی وو قاحت آخوندی مدل ولایت وقیحی ویار غار و حامی و همکار سعید امامی حمایت کردنش از رئیس جمهور و یاران و مشاورانش را فرا موش نموده است و اکنون در سنگر حمایتی خاک ریز ولی وقیح بسوی یاران و مشاوران رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد شلیک کرده است. چون اینگونه فرصت طلبان حرفه ای در سایه قدرت برای جایگاه خود حرکت می کنند.

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تاکید کرد: رئیس جمهور باید سعی کند عوامل فتنه را از بین ببرد و اجازه ندهد آنها در حمایت از رئیس جمهور یا تحت پوشش وی عامل اصلی این فتنه گری باشند. روح الله حسینیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ریشه های شکل گیری فتنه در کشورمان گفت: دنیا طلبی برخی از خواص و نخبگان مهمترین عامل در شکل گیری فتنه 88 بود. وی در خصوص برخی از نخبگان سیاسی کشور که در فتنه 88 عملکرد مناسبی نداشته ولی هم اکنون با شدت زیاد از جریان انحرافی انتقاد می کنند اظهار داشت: جریان انحرافی باید مورد انتقاد قرار بگیرد اما مردم باید توجه داشته باشند که چه کسانی امروز به انتقاد از جریان انحرافی پرداختند، چرا که در فتنه 88 افرادی درمقابل عوامل فتنه قرار گرفتند و لذا امروز هم حق دارند از منحرفین انتقاد کنند و اهداف آنها را برای مردم تبیین و روشن کنند. رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی ادامه داد: افرادی که در فتنه جزئی از عوامل موثر بودند و با سکوت خود به فتنه کمک کردند و آن را ترویج کردند و اجازه دادند فتنه خودی نشان دهد و همچنین افرادی که تلاش کردند مسائل فرعی را در مقابل فتنه مطرح کنند تا فتنه در امان بماند نمی توانند امروز با چهره حق به جانب از جریان انحرافی انتقاد کنند و لذا مردم باید مواظب این افراد و جریان ها باشند تا آنها نتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند. حسینیان در پایان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید سعی کند عوامل فتنه را از بین ببرد و اجازه ندهد این جریان در حمایت از رئیس جمهور یا تحت پوشش وی عامل اصلی فتنه گری باشند و امیدوارم با لطف خداوند همه مسئولین با توجه به اقتضائات زمان وحدت را اصل قرار دهند

نقش توام مسائل اقتصادی و سیاسی در برکناری مصلحی وچرا وزیر اطلاعات از شورای پول و اعتبار حذف شد؟

http://www.fararu.com/vdcc44q4.2bqxo8laa2.html

مشخص است که جنگ قدرت و ثروت شروع شده میان رهبر لوطی و گماشته احمدی نژاد فقط منحصر به عزل و نصب آخوند طوطی صفت حیدر مصلحی وزیر بد نام اطلاعات نیست که داستان به نفع لوطی خاتمه یافته باشد ، بلکه ادامه ی ترکش و واکنش این جنگ همچنان در حال بسط و گستر می باشد . زیرا که عنتر نشان داده است که مقابل تهاجم و توطئه های لوطی نا مشروع و حامیان وی قرار نیست تا که بی آید..

فرارو- ماجراهای چالش برانگیز مصلحی ادامه دارد. وزیر اطلاعات از شورای پول و اعتبار کنار گذاشته شد. وی چندی پیش نیز از عضویت در هیئت مدیره موسسه ایران نیز حذف شده بود. گفته می‌شود برکناری وزیر اطلاعات از شورای پول و اعتبار بی ارتباط با مسائل سیاسی اخیر نیست. مسائل که متهم ردیف اول به وجود آمدن آن جریان موسوم به انحرافی است. به گزارش فرارو، روز گذشته سایت "رجا نیوز" با انتشار خبری اعلام کرد که با دستور رییس جمهور حیدر مصلحی از عضویت در شورای پول و اعتبار کنار گذاشته شده است. موضوعی که توسط یکی از نمایندگان تکذیب شد. كاظم دلخوش، نماینده صومعه‌سرا و عضو شورای پول و اعتبار در گفت‌وگو با «شرق» ضمن تكذیب این خبر عنوان كرد: «در آخرین جلسه شورای پول و اعتبار كه سه روز قبل برگزار شد، حیدر مصلحی حضور داشت و فعلا این خبر موثق نیست .چرا مصلحی از شورای پول و اعتبار کنار گذاشته شد؟این اولین بار نیست که وزیر اطلاعات از سمت های جانبی خود در دولت حذف می شود. پیش از به وجود آمدن حاشیه ها پیرامون برکناری مصلحی از وزارت اطلاعات و بازگشت دوباره او به وزارتخانه، حذف مصلحی از دولت کلید خورد. چندی پیش و به صورت همزمان اعضای هیات‌مدیره موسسه ایران یعنی حیدر مصلحی، علی سعیدلو، شیخ‌الاسلامی (وزیركار)، غلامحسین الهام، كاوه اشتهاردی، میثم نیلی و محمدجعفر بهداد كنار گذاشته شدند. این اتفاق پس از آن رخ داد که علی اکبر جوانفکر از محمود احمدی نژاد به سرپرستی موسسه ایران منصوب شد. کاوه اشتهاردی پس از برکناری از هیئت مدیره موسسه ایران در گفت و گویی درباره دلیل برکناریش اظهار کرد: «در این خصوص اسفندیار رحیم‌مشایی، وزیر ارشاد و علی‌اكبر جوانفكر به عنوان اعضای هیات‌امنای روزنامه ایران باید پاسخگو باشند هفته گذشته برخی از سایت ها اعلام کردند که قرار است حمید بقایی جایگزین حیدر مصلحی در هیئت مدیره روزنامه ایران شود. با این اوصاف گمانه زنی درباره چرایی برکناری وزیر اطلاعات از شورای پول و اعتبار کار سختی به نظر نمی رسد. سایت رجانیوز با اشاره به اتفاقات یك ماه گذشته در عزل وزیر اطلاعات و ابقای مجدد او كه منجر به عدم حضور رییس‌جمهوری در دولت شده بود، در این باره نوشت: «به نظر می‌رسد وزیر اطلاعات این بار در ماجرای كنارگذاشته شدن از شورای پول و اعتبار نیز قربانی تسویه حساب سیاسی جریان نفوذی در دولت شده است برخی از ناظران نیز وضعیت اقتصادی کشور و نقش شورای پول اعتبار در تصمیم گیری های ارزی کشور را بی ارتباط با مسئله نمی دانند. اگر نقش این شورا را در قبال نحوه عملکرد دولت در بحران ارزی اخیر کشور قرار دهیم شاهد پازل این برکناری تکمیل شود. باید این نکته از نظر دور نداشت که مجمع تشخیص مصلحت نظام در 7خردادماه سال جاری در بررسی مصوبه مجلس در خصوص ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد كه مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود، وزارت اطلاعات را به عنوان ضابط قوه قضائیه در پرونده های کلان اقتصادی تعیین کرد

رتبه نخست ايران در مبارزه با مواد مخدر

http://www.fardanews.com/fa/news/151564

از این گذشته که نتیجه ی 32 سال ادعای مبارزه با قاچاقچیان مواد مختدر و معتادین کردن به اینجا رسیده است که یک مدعی وارونه گوی ادعا کرده است که رژیم ضد بشری وارونه گوی رتبه نخست در مبارزه با مواد مخدر دارد.حال تصور کنید اگر چنانچه ایران رتبه دار اول جهانی مصرف کننده معتادین مواد مخدر نبود آنگاه این مدعی وارونه گوی چگونه می خواست ادعا کند؟

در مبادي خروجي و ورودي كشور نيروي انتظامي با حساسيت و تلاش شبانه‌روزي از ورود و خروج مواد مخدر از كشور جلوگيري مي‌كند و در اين راه اجازه هيچ‌گونه تحركي را به قاچاقچيان مواد مخدر نداده است فارس: كارشناس پليس مبارزه با مواد مخدر گيلان گفت: ايران در مبارزه با مواد مخدر در دنيا رتبه نخست را دارد.محمد قرباني‌لرد در جمع مسئولان و مديران كاروان‌هاي زيارتي گيلان اظهار داشت: حمل مواد مخدر و يا داروهاي كدئين، متادول و ديگر داروهاي آرام‌بخش به سفرهاي زيارتي ممنوع و خلاف قانون است.وي با اشاره به قوانين كشور عربستان در برخورد با حاملان مواد مخدر افزود: داروهاي آرام‌بخش نيز در اين كشور به ‌عنوان مواد مخدر شناخته شده و حمل و استعمال آنهاجرم محسوب ‌مي‌شود. كارشناس مبارزه با مواد مخدر گيلان با اشاره به اينكه در عربستان جرائم مواد مخدر جزو ضعيف‌ترين جرم‌هاست، ادامه داد: با توجه به اين مسئله، ولي جريمه چهار ميليون و 500 هزار توماني و حبس دو ساله براي حاملان مواد مخدر در اين كشور اعمال مي‌شود.وي با بيان اينكه حجاج بايد به درستي درك كنند كه نمايندگان كشور در عربستان هستند و كوچك‌ترين حركت آنها زيرنظر وهابيون است، اضافه كرد: نبايد كاري كرد كه به عنوان يك بهانه براي وهابيون موجب خدشه‌دار شدن آبروي كشور شود.

تشكيل 8 پرونده جاسوسی در بوشهر

مگر رژیم ضد بشری بحران زا و بحران زی و تروریست و گدا پرور در 32 سال گذشته به جز چنین تولیداتی ، تولید مثبت دیگری هم داشته است که به نفع مردم ایران بوده باشد به خصوص در شرایطی عدم مشروعیت آن علنی شده است وجنگ قدرت وثروت هم در همه سطوحبا شدت ادامه دارد می بایست غیر از رو کردن اینگونه پرونده های تروریستی انتظار دیگری داشت؟

از دو سال پيش اين تعداد پرونده مربوط به جاسوسي در استان بوشهر تشكيل شده كه جز سه مورد آنها، بقيه به صدور راي منجر شده است فارس: رئيس كل دادگستري استان بوشهر گفت: 8 پرونده جاسوسي در اين استان تشكيل شده كه سه مورد از آنها در انتظار راي نهايي است.حيدر بحراني ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: از دو سال پيش اين تعداد پرونده مربوط به جاسوسي در استان بوشهر تشكيل شده كه جز سه مورد آنها، بقيه به صدور راي منجر شده است.وي عنوان كرد: براساس قوانين، دادگستري استان در برابر موضوعاتي نظير جاسوسي شديدترين برخوردهاي قضايي را انجام مي‌دهد‌.رئيس كل دادگستري استان بوشهر در پاسخ به سؤالي در ارتباط با متهمان جاسوسي تصريح كرد: اغلب اين افراد جزو طبقه مثل ملوان‌ها بوده‌اند كه فريب خورده و براساس مستندات قضايي به جرم جاسوسي دستگير شده‌اند‌.اين مسئول افزود: چند مورد در ادارات بوشهر نيز خبرهايي در اين ارتباط به دستمان رسيد كه جدي نبود و با ورود به موقع مراجع ذي‌صلاح پيشگيري كردند.بحراني در ارتباط با پرونده‌هاي اقتصادي در استان بوشهر بيان داشت: يكي از اين پرونده‌ها مربوط به اختلاس 3 ميليارد و 200 ميليون توماني از يكي از شعب بانك ملت استان بوشهر است‌.وي ابراز داشت: دستگاه قضايي با سرعت عمل خوبي كه از خود نشان داد، راي خود را درباره اين پرونده صادر كرده و مجرمان نيز هم اكنون در زندان هستند.رئيس كل دادگستري استان بوشهر متذكر شد: بخشي از اموال مجرمان براي ضبط به نفع دولت شناسايي شده، اما هنوز به ميزان رقم اختلاس شده نرسيده است‌.بحراني اضافه كرد: همچنين يك پرونده ارتشاء و دريافت رشوه به مبلغ حدود يك ميليارد تومان مربوط به گمرك استان نيز در دادسرا در دست بررسي است و به زودي راي نهايي صادر و آن گاه مي‌توان اطلاعات قضايي آن را بازگو كرد.اين مسئول خاطرنشان كرد: اگر در كنار اعتماد، نظارت در دستگاه‌هاي اداري قوي‌تر باشد، شاهد بروز چنين تخلفاتي نخواهيم بود‌.وي در پايان اذعان داشت: پرونده‌هاي ديگري از فساد اقتصادي نيز در دستگاه قضايي استان در دست بررسي است كه مبالغ پايين‌تري داشته و به اهميت دو مورد ذكر شده نيست.