گزیده خبرهای 3 تیر 90

درگیری فیزیکی بازیکنان ایران و عراق

این بازی و شکست میان دو تیم فوتبال ایران و عراق گذشته از اینکه این شکست مانع از رفتن تیم فوتنبال به المپیک لندن د . از طرف دیگر اینگونه شکست هاحاصل جنگ قدرت و ثروت در رأس رژیم ضد بشری آلوده به فساد و آشفته بازار بودن اوضاع حاکم کنونی می باشد . از سوی دیگر نمود محصول سایه ی شوم افکندن فضای ضد ورزش در میادین ورزش است چونکه حاکمان ایران خواهان رشد مواد مخدر و اعتیاد و کودکان و زنان خیابان هایی هستند نه تقویت پرورش و روحیه ی ورزشکاری در جامعه که منتهی به رو در رویی با نظام ضد بشری و ارگان های سر کوبگرش می شود . اما مهمترین پیام دیگر این شکست ناشی از نوعی سیاسی بودن و انتقام گرفتن مردم عراق از حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران و عدم رضایت مداخله گری در امور داخلی عراق می باشد که پیام آن از طریق بازیکنان تیم فوتبال این کشور در این بازی به حاکمان ایران داده شده است . کما اینکه بازیکنان ایرانی که با در گیری فیزیکی با بازیکنان عراقی به نمایندگی از حاکمان ضد بشری کودتایی ایران داده اند تا اینگونه تلافی کرده باشند. نوعی پاسخ سیاسی نه ورزشی بوده است.

در پایان بازی زمانی که احمد ابراهیم بازیکن تیم عراق با پرچم این کشور در ورزشگاه آزادی در حال زدن دور افتخار بود با حمید رضا علی عسگری و میلاد فخرالدینی به درگیری فیزیکی پرداخت ایرنا: حمید رضا علی عسگری و میلاد فخرالدینی در پایان بازی با احمد ابراهیم بازیکن تیم فوتبال عراق درگیر شدند.در پایان بازی زمانی که احمد ابراهیم بازیکن تیم عراق با پرچم این کشور در ورزشگاه آزادی در حال زدن دور افتخار بود با حمید رضا علی عسگری و میلاد فخرالدینی به درگیری فیزیکی پرداخت که این درگیری با کمک کادرفنی دو تیم به پایان رسید.

حسرت فوتبال برای المپیک 40 ساله شد؟!

ديدار برگشت تيم هاي فوتبال اميد ايران و اميد عراق در چارچوب مرحله دوم حذفي رقابت هاي انتخابي بازي هاي المپيك در ورزشگاه آزادي برگزار شد و در پایان تيم فوتبال اميد ايران مقابل عراق دو بر صفر شکست خورد و حذف شد ! و حسرت ایران فوتبال برای المپیک 40 ساله شد !؟..تابناک: تيم فوتبال اميد ايران كه موفق شده بود با يك گل در اربيل، عراق را از پيش رو بردارد براي صعود به مرحله سوم رقابت‌هاي انتخابي المپيك لندن به يك مساوي نياز داشت اما با شكست دو بر صفر در ديدار خانگي از رسيدن به مرحله سوم اين رقابت‌ها باز ماند تا كلكسيون شكست‌هاي تيمهاي ملي فوتبال ايران تكميل شد.امجد راضي در دقايق 35 و 63 براي عراق گلزني كرد تا ملي‌پوشان كشورمان با شكست در خانه و حذفي زودهنگام از گردونه رقابت‌ها داشته باشند و حسرت حضور ايران در المپيك 40 ساله شود. پيش و پس از گل دوم عراق، بازيكنان ايران بي برنامه نشان دادند و تنها بازي احساساتي را در دستور كار قرار دادند و حملات پر دامنه اما بي برنامه ايران نيز نتيجه‌اي به همراه نداشت و در نتيجه تيم ايران با دو گل به عراق باخت.اين نتيجه در شرايطي رقم خورد كه عراقي‌ها چند موقعيت ديگر براي گلزني به دست آوردند كه در يكي از اين صحنه‌ها "لك" دروازه‌بان ايران موقعيت تك به تكي را از حريف گرفت.پس از گل دوم عراق، 15 هزار تماشاگري كه در ورزشگاه آزادي حضور داشتند شعارهايي عليه كفاشيان سر دادند و خواستار كناره‌گيري او از رياست فدراسيون فوتبال شدند. علي سعيدلو و بهرام افشارزاده هم پس از اين گل تصميم گرفتند ورزشگاه را ترك كنند. نكته جالب تشويق علي دايي در ورزشگاه بود. براي چند دقيقه‌اي تعدادي از تماشاگران حاضر در ورزشگاه علي دايي را تشويق كردند كه شگفتي همه را به دنبال داشت.قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال امید ایران و عراق برعهده "یوئیجی نیشیمورا" از ژاپن بود.با اين شكست تيم اميد ايران نتوانست به جمع دوازده تيم برتر آسيا صعود كند و ناكامي براي فوتبال ايران در رسيدن به المپيك با اين شكست 40 ساله شد.

دعوت کی‌روش از هواداران فوتبال ايران

کارلوس کي روش گفت که تيم اميد نيمي از راه پيروزي بر عراق را در مرحله مقدماتي بازيهاي المپيک لندن طي کرده و هنوز نيمي ديگر از اين راه باقي مانده ایسنا: سرمربي تيم ملي فوتبال ايران از همه مردم و هواداران فوتبال دعوت کرد براي تشويق تيم اميد در ديدار برابر عراق، پنجشنبه به ورزشگاه آزادي بيايند.کارلوس کي روش گفت که تيم اميد نيمي از راه پيروزي بر عراق را در مرحله مقدماتي بازيهاي المپيک لندن طي کرده و هنوز نيمي ديگر از اين راه باقي مانده و با توجه به اينکه ديدار برگشت در تهران برگزار مي شود، حضور هواداران مي تواند در بالارفتن روحيه و انگيزه بازيکنان و کادر فني تيم اميد بسيار موثر باشد.ديدار برگشت تيم هاي اميد ايران و عراق ساعت 20 روز پنجشنبه دوم تيرماه با قضاوت داوران ژاپني در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد. تيم ايران در ديدار رفت در اربيل با يک گل به پيروزي رسيده است.

۱۰۰ امضا پای طرح سوال از احمدی نژاد

این اقدام توظئه آمیز هم ناشی از ادامه ی روز افزون جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنتر و حامیان شان می با شد که نه نشان از مستقل بودن بازار مکاره که اثبات وابسته به مراکز قدرت و تصمیم گیری می باشد.

طرح سئوال از احمدی‌نژاد، هفته آینده با ۱۰۰ امضا به مجلس ارائه می‌شود. علی اكبر اولیا، نماینده یزد در مجلس در گفتگو با «نسیم»، از ارائه طرح سؤال از رئیس‌جمهور به هیأت رئیسه مجلس طی هفته آینده، با امضای 100 نماینده خبر داد. به گفته نماینده یزد، محوریت این سؤال، موضوعاتی چون 'عدم اجرای برخی از قوانین، مسائل پیرامون وزارت اطلاعات و اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها' است

انتقام‌ عجيب يک‌زن به خاطر هووهای خيالي

http://www.fararu.com/vdcaa0na.49n6015kk4.html

بازهم یک گزارش دیگر از حاکم شدن فضای ناشی از 33 سال رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی زن ستیز مدعی ترویج معنویت و عقلانیت و مبلغ رایج شدن جاسوسی درون خانه ها که تبدیل به جو بد بینی و انحراف و توطئه چینی و انتقام گیری درون خانواده ها شده است .

ماس‌هاي مرموز زنانه کافي بود تا همسر يک مرد براي فرار از فضاي هووهايش به انتقام عجيبي دست بزند. زن کينه‌جو وقتي خودروي شوهرش را به مرد آشنايي داد تا دستگاه استراق سمع داخل آن کار گذاشته شود، تصور نمي‌کرد به اتهام سرقت تحت تعقيب قرار گيرد.وقتي با دستور داديار سوم دادسراي امور جنايي تهران تيمي از پايگاه سوم پليس آگاهي براي رازگشايي يک سرقت مرموز وارد عمل شد، پرده از توطئه‌يي خانوادگي برداشته شد. مرد جوان که مديرعامل يک شرکت خصوصي است به کارآگاهان گفت: «ساعت 6 عصر از سرکار به خانه‌مان برگشتم چند دقيقه‌يي استراحت کرده و تصميم گرفتم با خودرويم براي خريد بيرون بروم. وقتي به پارکينگ رفتم، ديدم اثري از آن نيست، همسرم نيز ادعا مي‌کند اطلاعي ندارد و جالب اينکه مدارکش نيز به سرقت رفته است.» با ادعاهاي اين مرد، ماموران با توجه به اينکه در تحقيقات ميداني به هيچ ردپايي از دزد بر نخورده بودند، مشخصات خودرو را در سيستم رايانه‌يي پليس سراسر کشور ثبت کردند و خواستند در هرجاي ايران ديده شد، آن را توقيف و سرنشين را بازداشت کنند. هنوز 5 روز نگذشته بود که گشت پليس کاشان با ديدن خودروي مرموزي وقتي شماره آن را در رايانه جست‌وجو کردند و ديدند گزارش دزدي دارد، به راننده دستور ايست دادند و وي را دستگير کردند.

آمریکا ایران ایر را تحریم کرد

اینهم پاسخ دندان شکن دیگر به خمینی شیاد و جانشین و پیروانش که پس از اشغال سفارت آمریکا در تهران خمینی شیاد گفت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .

دولت آمریکا شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، دو شرکت عمده ایرانی و یک شهروند ایرانی را تحریم کرده است. به گزارش بی بی سی، وزارت خزانه داری آمریکا پنجشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نام شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) و شرکت هواپیمایی ایران ایر تور را به فهرست تحریم های خود افزوده است. خزانه داری ایالات متحده همچنین "شرکت سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان" و "شرکت تایدواتر خاورمیانه" را تحریم کرده است. تاید واتر خاورمیانه در امور خدمات بندری و دریایی فعالیت دارد.

بهشت مستاجران تهرانی کجاست؟

بر اساس این ضریب میانگین رشد کرایه خانه در نواحی تهران گزارشش شده است نشان داده شده است که خیلی بیش از 9% رشد دستمزد کار گران ازسوی دولت در سال جاری می باشد.

سوالی که شاید برای بسیاری از شهروندان تهرانی که قصد جا به جایی دارند وجود داشته باشد این است که بیشترین میزان افزایش اجاره بها و کم ترین آن به کدام منطقه از تهران ارتباط پیدا می کند خبر آنلاین: طی روز های گذشته نوسان های زیادی در بازار اجاره بها مشاهده شده است. نوسان هایی که پیش بینی می شود با فرا رسیدن فصل تابستان و به دنبال آن جا به جایی بسیاری از شهروندان همچنان ادامه پیدا کند.سوالی که شاید برای بسیاری از شهروندان تهرانی که قصد جا به جایی دارند وجود داشته باشد این است که بیشترین میزان افزایش اجاره بها و کم ترین آن به کدام منطقه از تهران ارتباط پیدا می کند.بر اساس برآورد های صورت گرفته منطقه یک تهران با افزایش 37 درصدی اجاره بها در صدر افزایش اجاره بها در شهر تهران قرار دارد.از سوی دیگر مناطق ده و دو به ترتیب با 31 و 6/28 درصد افزاش اجاره بها در مکان های دوم و سوم قرار گرفته اند اما کم ترین میزان افزایش اجاره بها در تهران طی چند ماه گذشته در منطقه 18 اتفاق افتاده است.منطقه 18 تهران با افزایش 6/4 اجاره بها، رکورد کم ترین افزایش اجاره بها را طی ماه های ابتدایی سال جاری به نام خود ثبت کرده است. پس از منطقه 18 هم مناطق مناطق 20 و 15 کم ترین میزان افزایش اجاره بها را طی چند ماه گذشته تجربه کرده اند.

ائتلاف تیم قالیباف با مداحان بریده از احمدی‌نژاد

واقعاً عجیب بطور کمدی قرون وسطایی نمایشنامه ی جنگ قدرت و ثروت با پشتک وو ارو زدن و جل و پالان و لوطی عوض کردن بطور حوزوی – روحوضی – پاسداری ادامه دارد و عنتر های مداح معرکه گیر نمایشگر نشان دادن جای و دوست دشمن در حال لوطی عوض کردن می باشند؟

دیگربان : تیم محمدباقر قالیباف پس از آغاز فعالیت مشترک انتخاباتی با سپاه پاسداران٬ با مداحان بریده از محمود احمدی‌نژاد برای حضور در انتخابات آتی مجلس و ریاست جمهوری ائتلاف کرد.سایت «ابصار‌نیوز» از رسانه‌های حامی احمدی‌نژاد روز چهارشنبه (اول تیر) نوشت که تیم قالیباف، همکاری نزدیک خود را با منصور ارضی و حسین ‌الله‌کرم آغاز کرده است.این سایت نوشته که ارضی و الله‌کرم در ماه‌های اخیر «نشست‌هایی با حضور حامیان قالیباف تحت عنوان جمعیتی منتسب به شاهدان و ایثارگران» برگزار کرده‌اند.آن‌طور که «ابصار‌نیوز» نوشته است پس از کناره‌گیری محسن هاشمی از متروی تهران «پیوندهای سیاسی-اقتصادی این جریان {حزب‌الله و مداحان} با قالیباف محکم‌تر می‌شوداین سایت از انتصاب «علی قلی‌ها» از اقوام منصور ارضی مداح به عنوان مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو به عنوان «تقویت پیوندهای سیاسی-اقتصادی {این مداح} با قالیباف» یاد کرده است.این سایت در بخش دیگری از گزارش خود نوشته است: «برخی مداحان قصد دارند از طریق هیات‌های مذهبی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کنند.»«ابصار‌نیوز» نامی از این مداحان نبرده است٬ اما اعلام کرده که «به نظر نمی‌آید استفاده از هیات‌های مذهبی برای منفعت‌های شخصی شرعی و صحیح باشداین سایت در پایان گزارش خود وعده داده در آینده اسناد همکاری مداحان، هیات‌های مذهبی و تیم قالیباف را فاش خواهد کرد.

آتش زدن دفتر آیت الله هاشمی/ فرد خرابکار متواری است

چگونه است که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتیی که یک ریز تبلیغ می کنند که درر استای جنگ نرم سایبری توانایی دارد در همه جا به دشمن حمله می کنند . اکنون چگونه است که با تصاویر فیلم برداری شده در دسترس با این وجودطرف متواری شده است؟ اگر چنانچه برای نهاد ولی وقیح و سایر نهاد های زیر مجموعه ی وی چنین اتفاقی مشابه رخ داده بود آیا بازهم این چنین متهم می توانست متواری شود؟

اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام وقوع حادثه‌ای در دفتر این مجمع از ارسال گزارش آن برای پیگیری به مراجع و مسئولان ذیربط خبر داد .در اطلاعیه روابط عمومی دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: در ساعت ‌۲۰:۳۰ شب دوشنبه مورخ ‌۳۰ خرداد ۱۳۹۰ یکی از اتاق‌های ساختمان قدس، دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در اقدامی خرابکارانه دچار حریق شد و تمام وسایل آن در آتش سوخت.در این اقدام قابل تامل و مشکوک، شخصی با ورود به ساختمان قدس، به وسیله‌ای اتاق محل استقرار منشی‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به آتش کشید و متواری شد. منشی کشیک دفتر مجمع که در اتاق در حال استراحت بوده دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شد که به لطف خداوند خطر از ایشان دور شد. اگرچه حضور ماموران آتش‌نشانی باعث جلوگیری از گسترش آتش در قسمت‌های دیگر این ساختمان شد، اما اتاق مذکور با تمام وسایل و حتی درب‌های آن در شعله‌های آتش سوخت. خوشبختانه دوربین‌های حفاظتی مجمع از لحظه ورود این خرابکار به مجمع تا لحظه فرار از چهره او تصویرهای روشنی ثبت کرده‌اند که این تصاویر در اختیار مراجع و مسئولان ذیربط قرار گرفته و مطمئنا در صورت تلاش مناسب نهادهای حفاظتی و امنیتی ذیربط، همه ابعاد این حادثه آشکار می‌شود و اطلاعات به دست آمده در زمان مناسب در اختیار امت بزرگوارمان قرار خواهد گرفت

جامعه پزشکان خواستار روشن شدن علت مرگ هدی صابر و هاله سحابی شدند؛
نامه ۱۶۲ پزشک به قاضی‌القضات: آقای آملی لاریجانی! سکوت جایز نیست

لابد در پاسخ به این در خواست وزارت بد نام اطلاعات با تبانی و همکاری دستگاه آلوده به فساد و رشوه و رانت خواری و تبعیض سخت در گیر پرونده سازی و تهدید و بازداشت یاران پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد در یک توطئه ی مشترک دست به اقدام مشابه پرونده سازی و اتهام زنی همچون تلاش برای اخلال در امنیت ملی و همسویی با دشمن و... برای اینان پرونده تشکیل داده می شود . یعنی پاسخی تهاجمی تر از جوابکه به عدم مجوز ورود به نماینده ی ویژه سازمان ملل برای بازدید از سیاه چال ها ی داده می شود.

162 نفر از اعضای جامعه پزشکی کشور در نامه ای خطاب به رئیس دستگاه قضا خواستار رسیدگی سریع و بدون اغماض و مجازات مقصرین و مسئولین فجایع اندوهبار در رابطه با مرگ مرحوم هدی صابر و مرحومه هالۀ سحابی شدند.آنها در بخشی از این نامه مهم با امضاهای مشخص آورده اند: اعضای جامعۀ پزشکی کشور که در قبال سلامت آحاد جامعه احساس مسئولیت می کنند، نمی توانند در قبال بی توجهی مسئولین و تکرار این وقایع سکوت نمایند.متن کامل این نامه که نسخه ای از آن در اختیار کلمه قرار گرفته به شرح زیر است:بسمه تعالی.جناب آیت الله صادق لاریجانی.ریاست محترم قو ۀ قضائیه.با سلام.مرگ ناباورانه و برخورد اسفبار مسئولین زندان با بیماری جدی قلبی مرحوم آقای هدی صابر، زندانی سیاسی جمهوری اسلامی ایران، موجب بهت و اندوه ملت و بخصوص جامعۀ پزشکی گردید.این حادثۀ تاسف بار به فاصلۀ چند روز از واقعۀ درگیری منجر به فوت مرحومه خانم هاله سحابی، دیگر زندانی سیاسی، در مراسم تشییع پدر بزرگوارش رخ داد. یقیناً سنگینی این فجایع برای وجدانهای بیدار و مسئول و مردم شریف این مرز و بوم غیر قابل تحمل است.متأسفانه طی سالیان اخیر حوادث تأسف بار مشابه در برخورد با زندانیان مکرراً مشاهده شده و در موارد متعددی به علت عدم رسیدگی بموقع پزشکی و درمانی عوارض غیر قابل جبرانی برای ایشان ایجاد شده است. تکرار این مسائل بدون هیچ گونه پیگیری و پاسخگوئی، مزید تأسف و نگرانی شده است و همۀ اینها در حالی اتفاق می افتد که آنچه از مرام و سخن امام خمینی به یادگار مانده است این جمله است که حتی اگر فردی به اعدام هم محکوم شده است کسی حق ندارد به او توهین کرده و یا ضربه ای بزند.جنابعالی بخوبی واقفید که بر اساس همۀ قوانین حقوقی و قضائی، قانون اساسی و نیز شرع مبین اسلام حفظ سلامت جسمی و روحی زندانیان و محصورین برعهدۀ مسئولین و حاکمان است که باید متولی حقوق اساسی همۀ مردم و پاسخگوی این فجایع باشند. بدیهی است که اعضای جامعۀ پزشکی کشور که در قبال سلامت آحاد جامعه احساس مسئولیت می کنند، نمی توانند در قبال بی توجهی مسئولین و تکرار این وقایع سکوت نمایند و در این رابطه، ضمن اظهار تأسف و تسلیت به خانواده های محترم مرحومین هاله سحابی و هدی صابر، موارد زیر را اکیداً درخواست می نمائیم:۱- رسیدگی سریع و بدون اغماض و مجازات مقصرین و مسئولین فجایع اندوهباری که به مرگ مرحوم هدی صابر و مرحومه هالۀ سحابی منجر شد.۲- تشکیل کمیتۀ پزشکی متخصص و مستقل جهت بررسی وضعیت پزشکی و سلامت سایر زندانیانی که بدلیل شرایط زندان و سلولهای انفرادی دچار عوارض مختلف جسمی و روحی شده اند.۳- دستور ارجاع فوری و بدون فوت وقت بیماران زندانی و بخصوص زندانیان سیاسی که دچار شرایط و بیماری اورژانس شده اند به بیمارستانها و مراکز درمانی مجهز بر اساس اعلام نیاز کمیتۀ فوق الاشاره و خارج از پیچ و خم های اداری و امنیتی که موجب اتلاف وقت و عوارض غیر قابل جبران خواهد شد.دکتر مصطفی معین.دکتر محمد رضا ظفرقندی-دکتر سید محمد رضا خاتمی-دکتر احمد علی نوربالا-دکتر محمد رضا واعظ مهدویدکتر سعید سمنانیان-دکتر علیرضا فرزاد-دکتر علی غفوری-دکتر غلامرضا انصاری-دکتر فاطمه رمضانزاده-دکتر علی شکوری راددکتر محمد رضا سعیدی-دکتر سید تقی نوربخش-دکتر ابراهیم عباسی-دکتر ابوالفضل سروش-دکتر ابوالفضل شجاعی فرد-دکتر احمد سوداگر-دکتر اسماعیل میرزائی-دکتر اشرف دهقان-دکتر افلاطون مهر آئین-دکتر اکبر امیری-دکتر امیر حسین معماری-دکتر امیر رضا رکن-دکتر ایدنی-دکتر ایرج حریرچی-دکتر باوقار-دکتر بابک داورنیا-دکتر بهروز برومند-دکتر بهزاد دارابی-دکتر پوریا مطهری-دکتر جعفر قائم پناه-دکتر جعفر کیهان شکوه-دکتر جمشید حاجتی-دکتر حبیب حاجی میر آقا-دکتر حسن رزمی-دکتر حسن میر صالحیان-دکتر حسین کاتبی-دکتر حسین کرمانپور-دکتر حسین لباف-دکتر حکیمه سیادت-دکتر حمید جلالی-دکتر حمید چوبینه-دکتر حمید شیخ-دکتر خدیجه بخت آور-دکتر خسرو صادق نیت-دکتر داریوش فهیمی-خانم دکتر دروزی-دکتر رامین مهرداد-دکتر رسول میر شریفی-دکتر رسول نصیری-دکتر رضا حاجیلو-دکتر رضا عبادیان-دکتر رضایت پرویزی-دکتر رمضانعلی شریفیان-دکتر زرین تاج کیهانی دوست-دکتر زهرا احمدی نژاد-دکتر زهرا مخدومی-دکتر سعید داودی-دکتر سعید صادقیان-دکتر سعید ظهرابی-دکتر سعید نوکار-دکتر سکینه آرامی-دکتر سودابه سرگلزائی-دکتر سید حمید هاشمی-دکتر سید رضا رئیس کرمی-دکتر سید رضا میری-دکتر سید علی پاکزاد مقدم-دکتر سید علی محمد سادات اخوی-دکتر سید محسن دعائی-دکتر سید مصطفی فاطمی-دکتر شریعتی-دکتر شاهرخ ویسی-دکتر شهروز مومنی-دکتر صدیقه خدمت-دکتر صدیقه شمس-دکتر طاهر احمدی-دکتر عباس عطوف-دکتر عباس کبریائی زاده-دکتر عبدالله سراج-دکتر عزت الله گل علیزاده-دکتر علی اصغر اکرمی-دکتر علی اعتصام پور-دکتر علی اکبر پور فتح الله-دکتر علی زمانی-دکتر علی کاظمی سعید-دکتر علی محمد حاجی زینلی-دکتر علی مددی-دکتر علیرضا کریمی یزدی-دکتر غلامحسین ویسی-دکتر فاطمه مشهدی عباس-دکتر فاطمه محجوب-دکتر فخرالدین حیدریان-دکتر فرامرز فلاحی-دکتر فرزاد پیروزمند-دکتر فرشته بقائی نائینی-دکتر فرهاد واعظ زاده-دکتر فریدون سیامک نژاد-دکتر فریدون معماری-دکتر فریده گرامی پناه-دکتر کاظم آشفته یزدی-دکتر کمال الدین بلاغی مبین-دکتر کورش جعفریان-دکتر لیلا پورهاشمی-دکتر لیلی کوچک زاده-دکتر مجتبی سالاری فر-دکتر مجید محمودی-دکتر محبوبه حاجی عبالباقی-دکتر محسن اسدی لاری-دکتر محسن رضائی-دکتر محسن قدمی-دکتر محمد اسلامی-دکتر محمد اسماعیل قیداری-دکتر محمد بیات-دکتر محمد تقی خانی-دکتر محمد جعفر اقبال-دکتر محمد حسین حاتمی-دکتر محمد خلخالی-دکتر محمد رضا افخمی-دکتر محمد رضا روح اللهی-دکتر محمد رضا شریفیان-دکتر محمد رضا عباسی-دکتر محمد رضا مظفری-دکتر محمد رضا یزدان پناه-دکتر محمد سعید شیخ رضائی-دکتر محمد صادق احمد آخوندی-دکتر محمد علی بیطرف-دکتر محمد علی صدیقی گیلانی-دکتر محمد قاسم محسنی-دکتر محمد قره تپه-دکتر محمد قره گوزلو-دکتر محمد کاخکی-دکتر محمد مولائی-دکتر محمدسعید شیخ رضائی-دکتر مرتضی خیر آبادی-دکتر مرتضی کریمیان-دکتر مریم احمد آخوندی--دکتر مسعود حبیبی-دکتر مسعود شوشتری-دکتر مسعود فلاحی نژاد-دکتر معصومعلی معصومی-دکتر معصومه حسنی طباطبائی-دکتر ملیحه برازنده-دکتر منصور جمالی زواره-دکتر منصوره میرزائی-دکتر منصوره نیلی احمد آبادی-دکتر منیر اوج-دکتر مهدی شهرابی-دکتر مهدی عاشوری-دکتر مهدی قندهاری-دکتر مهدی مزرعه شاهی-دکتر مهدیه فقیهی-دکتر مهر علی حبیبی-دکتر مهری کدخدائی

دکتر میر مصطفی سادات-دکتر نسرین برازنده-دکتر نسیم تقوی-دکتر نصرت الله عشقیار-دکتر وحید ضیائی-دکتر وحید قبادی-دکتر هادی عبداللهی-دکتر یاسین بنی طرفی-دکتر یدالله سهرابی

تصاویر عجیب که برخی اتفاقی و غیر قابل پیش بینی می باشند. ولی در مورد برخی همچون چگونه جاده و خیابان سازی داخل شهر اگر چنانچه مسئولان دلسوز باشند و مسئولانه بر نامه ریزی و تصمیم گیری نمایند می توانند مانع از برخی سوانح و اتفاقات شوند. از جمله از فرو رفتن خود رو در وسط خیابان در مشهد برای شان قابل پیش گیری می باشد.

نجات یافتن پسر بچه از حادثه عجیب + عکس

وی پس از افتادن از بالکن در مسیر بین دیوار و تهویه هوا گیر کرد البرزنیوز: حادثه ای عجیب در پکن که پسر بچه ی سه ساله از آن جان سالم به در برد.به گزارش 3 نسل ، حادثه ای عجیب در پکن که پسر بچه ی سه ساله از آن جان سالم به در برد.وی پس از افتادن از بالکن در مسیر بین دیوار و تهویه هوا گیر کرد. به دلیل اینکه پدر و مادر این پسر در منزل نبودند، همسایگان برای نجاتش تلاش می کنند.

عکس/سقوط عجیب یک خودرو درون کانال حفاری درمشهد


مرگ كودك پنج ساله درپی سقوط از بالكن

در اين حادثه کودکي 5 ساله به دليل بي‌احتياطي والدين از بالکن طبقه سوم به حياط خلوت ساختمان سقوط کرد ایسنا: كودك خردسالي بر اثر بي احتياطي والدين از بالكن طبقه سوم يك ساختمان مسكوني سقوط کرد و جان خود را از دست داد.در پي تماس شهروندي آتش‌نشانان ايستگاه 48 در جريان وقوع حادثه ايي در خيابان نبرد قرار گرفتند.ناصر الماسي فرمانده آتش‌نشانان گفت: در اين حادثه کودکي 5 ساله به دليل بي‌احتياطي والدين از بالکن طبقه سوم به حياط خلوت ساختمان سقوط کرد.وي افزود: به دليل حضور نداشتن مالک طبقه همکف آتش‌نشانان با استفاده از نردبان دستي از ساختمان مجاور وارد حياط خلوت شدند و اين كوك را به بيرون از ساختمان منتقل کردند.عوامل اورژانس پس از معاينه اين کودک مرگ او را تاييد و اعلام کردند