چند گزیده خبر از سایت چماقداران حزب اللهی رجا نیوز 27 خرداد 90

کروبی توبه نامه می‌نویسد؟

چگونه است که فرزندان و اعضای نزدیک کروبی مجوز دیدار با وی را ندارند. ولی اکنون گزارشگر سایت چماقداران حزب اللهی های بی ترمز ودنده ی پیروان امام و رهبری رجا نیوز فاش ساخته که موفق به کشف خبری دیدار یک هم حزبی بی نام ونشان با وی شده و کروبی در حضور وی اذعان کرده است در حال توبه نوشتن نسبت به اعمال 2 سال گذشته خود می باشد . لابد این فرد همکار و پشتیبان این سایت محمد حسن حبیبی بازاری دزد رئیس باند مافیایی انگلیسی غارتگر مؤتلفه می باشد . چون وی در دیدار اخیرش با رفسنجانی پیشنهاد داده است اگر چنانچه سران فتنه توبه کنند وملت به پذیرد ممکن است که شانس اجرای نمایش سیاهی لشکر برای گرم کردن نمایشات خیمه شب بازی بازار نهم به اینان داده شود؟

کروبی:30سال خدماتم به به انقلاب و امام را یک شبه هدر دادم.شنیده های خبرنگار ندای انقلاب حاکی است که مهدی کروبی از سران فتنه اخیرا در دیدار با برخی نزدیکان و هم حزبی های سابقش که برای عیادت وی به منزلش رفته بودند از رفتاری که با نظام طی 2 سال گذشته داشته است ابراز ناراحتی و پشیمانی کرده است.بنابراین گزارش کروبی بر خلاف ادعای فرزندان و برخی مشاوران فراری اش در خارج از کشور که این روزها ادعاهای زیادی نسبت به وی دارند در این دیدار ضمن ابراز ناراحتی و پشیمانی از رفتارهای تند و نامعقولانه اش گفته است:" من 30سال خدماتم به به انقلاب و امام را یک شبه هدر دادم. نباید به گفته های برخی دوستان اینقدر اهمیت می دادم. ما که خودمان در این نظام بودیم می دانیم این نظام مستحکم تر از این حرفهاست که بخواهد با حرفهای من و یا دیگر آقایان زمین بخورد.اصلا من خودم در مجلس ششم جلوی تندروی خیلی از این مشارکتی-مجاهدینی ها ایستادم . حالا امروز...."گفتنی است برخی نزدیکان کروبی در این دیدار علل تندروی های کروبی را برخی مشاوره های نادرست و علت دیگر را لجاجتهای ذاتی نامبرده دانستند. نزدیکان کروبی این احتمال را می دهند که شیخ سابق اصلاحات با نوشتن متنی خطاب به ملت ایران و نظام ضمن برائت از جریان فتنه از رفتار 2سال گذشته اش نیز تبری بجوید

تلاش برای تطهیر تروریست‌ها با پخش تصاویر سفر 20 سال قبل رجوي به نجف

اعتراف نا خواسته سایت چماقداران حزب اللهی های بی ترمز و دنده عقب کنده شده ی رجا نیوز که آشکارا به نمایش گذاشته شده است . البته رمز این دستپاچگی عجولانه و وحشت چندین مورد می باشد که شامل: 1- اعتراف شده است که شبکه ی تلویزیونی سیمای آزادی نگاه و مانیتور می شود . 2- اعتراف به کینه ورزی از مسعود رجوی و به ویژه وحشت از تأثیر گذاری موضع وی ونمایش آن از سیمای آزادی و نقش این شبکه ی خبررسانی برروی اذهان عمومی مردم عراق به خصوص خنثی کردن اهداف حیات خلوت کردن عراق و تبلیغات دروغین و عوامفریبانه ی حاکمان ایران در عراق علیه ی مجاهدین اشرف می باشد . 3- اذعان به نگرانی شفاف از گردهمآیی هواداران مجاهدین و شورای ملی مقاومت در ویلپنت پاریس شده است. 4- مهمتر اینکه وحشت شدید از تلاش همه جانبه ی مجاهدین برای خارج کردن نام شان از توی لیست سیاه سازمان و گروه های تروریستی از سوی وزارت امور خارجه ی آمریکا شده است .

گروهک تروریستی منافقین اقدامات جدیدی را برای تطهیر چهره اش آغاز کرده است.به گزارش خبرآنلاین، تلویزیون گروهک تروریستی منافقین در شب 13 رجب تصاویر حضور مسعود و مریم رجوی سرکردگان گروهک تریوریستی منافقین در حرم مطهر حضرت علی (ع) را پخش کرد. تاریخ ضبط این تصاویر «فروردین 1369» اعلام شد.این گروهک در دهۀ 1360 در داخل کشور ترورهای متعددی را سازماندهی کرد و تعداد زیادی از شهروندان و غیرنظامیان را در ترورهایی به شهادت رساند. با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نیز خائنانه در صف دشمن بعثی قرار گرفت. کار این گروهک خود فروخته به جایی رسید که به صدام در سرکوب شیعیان و اکراد عراق در انتفاضه این کشور نیز کمک کردگفتنی است این گروهک در حال حاضر به شدت با اقداماتی تلاش می‌کند چهرۀ تروریستی خود را تصحیح کند و یاد و خاطرۀ اقدامات ضدّ انسانی‌اش را از اذهان جهانیان بزداید. اقداماتی که باعث شده است که این گروهک در لیست گروههای تروریستی اتحادیه ارورپا و آمریکا قرار بگیرد.قرار است این گروهک تروریستی روز 28 خرداد هواداران و اعضای فریب‌خوردۀ خود را یک گردهمایی در فرانسه مجتمع سازد. پیش‌تر این گروهک ادوات نظامی خود را نیز در قالب رژه به نمایش می‌گذاشت. اما اکنون برای اثبات غیر تروریستی بودنش از چنین اقداماتی خودداری می‌نماید.گروهک تروریستی منافقین با پرداخت مبالغ هنگفتی مقامات ارشد اروپایی و آمریکایی را به چنین همایش‌هایی می‌کشاند تا قدری چهرۀ نظامی و مخوف خود را تلطیف نماید و خود را از لیست سیاه گروه‌های تروریستی خارج سازد

فرزند شهيد هاشمي‌نژاد: خواسته‌هاي فتنه‌گران 88 همان خواسته‌هاي منافقين بود

بازی کردن با مزدوربد نام معروف وزارت بد نام اطلاعات و جاسوس فعال در عراق که اکنون بدلایل خاص اینگونه علیه ی مجاهدین به بازی گرفته شده است . زیرا مکمل اهداف گزارش خبر قبلی می باشد . البته هدف دیگر استفاده کردن از ترفند نخ نما شده ی وزارت بد نام اطلاعات است . چونکه برای سنگین کردن پرونده ی رقبای دلخور و منتقد تلاش مذبوحانه می شود تاا ینان همسو یا مقایسه با دشمن اصلی وجدی سازش نا پذیر رژیم ضد بشری کودتایی شوند تا با بالا بردن هزینه ی سنگین مبارزه یاا نتقاد کردن، بدین وسیله اینان به تسلیم و لبیک گویی و سکوت وادار شوند.

عبدالكريم هاشمي‌نژاد با تاكيد بر اينكه همه خواسته‌هاي منافقين در سال 60، در فتنه 88 نيز بود، بيان داشت: اطلاعيه‌هايي كه سران فتنه در مواقع خاص صادر مي‌كردند، در سايت‌هاي منافقين به نمايش درآمد.به گزارش فارس، فرزند شهيد سيد عبدالكريم هاشمي‌نژاد در سخنان پيش از خطبه اول نماز جمعه تهران با بيان اينكه انقلاب اسلامي ايران بعد از پيروزي با مشكلات و مصائب زيادي روبه رو بوده، اظهارداشت: انقلاب اسلامي روزي را بدون حادثه از سر نگذرانده است.وي افزود: يكي از زشت‌ترين توطئه‌هاي دشمن ترور و تروريسم بوده كه از همان ماه‌هاي اول انقلاب بوده و ادامه خواهد داشت و با رنگ‌ها و پرچم‌هاي مختلفي خود را نشان مي‌دهد.اين فزرند شهيد با بيان اينكه استكبار از هر فرصتي براي ايجاد جنگ فكري و نرم بهره برده، تصريح كرد: منافقين ابزار اصلي استكبار بودند و در طي اتفاقات يك الي دو سال اخير نيز اين تفكر دوباره برگشت.وي با اشاره به اينكه فرماندهي فتنه 88 به دست منافقين بود، گفت: رهبري نيز در اين باره فرموده‌اند كه سران فتنه 88، آلت دست تفكر استكبار قرار گرفتند.فرزند شهيد هاشمي‌نژاد با تاكيد بر اينكه همه خواسته‌هاي منافقين در سال 60، در فتنه 88 نيز بود، بيان داشت: اطلاعيه‌هايي كه سران فتنه در مواقع خاص صادر مي‌كردند، در سايت‌هاي منافقين به نمايش درآمد.وي با بيان نقل قولي از سركرده منافقين درباره سران فتنه كه گفته بود " خواسته‌اي جز درخواست‌هاي آنها نداريم "، گفت: فتنه 88، بازگشت خواسته‌هاي منافقين بود ولي مردم هوشيار و آگاه اين توطئه را خنثي كردند.شهيد سيد عبدالكريم هاشمي‌نژاد در مهر 1360 به دست منافقين به شهادت رسيد

"احمدي‌نژاد تجديد شده اما هنوز مردود نشده"

http://rajanews.com/detail.asp?id=92888

این دیگر خیلی تمسخر آمیز است که از موضع فرار به جلو رهبران و مسئولان رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی که در همه آزمون ها از سوی مردم ایران آنگونه رفوزه و مردود و مطرود شده اند که به جای حمایت اینان مجبور به آویزان شدن ارگان های گوناگون سرکوب گر و دین ابزاری شده نا چاراً به رو در رویی آشکار با مردم ایران فریاد گوی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح بر خواسته اند . همچنین اکنون آنچنان این رژیم ضد بشری کودتایی نامشروع شده و به پیسی و افلاس ووحشت زدگی از قیام مردم ناراضی رسیده است که پس از 6 سال حمایت تمام عیار از پاسدار گماشته احمدی نژاد که از سوی ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتاگر و حامیان شان از جمله همین سایت چماقداران حزب اللهی های رجا نیوز بوده است . رئیس جمهور اصول گرا متهم به تجدید شدن شده است . زیرا که می خواست از حق قانونی عزل کردن وزیر بد نام اطلاعات استفاده نماید که در این آزمون نمره مردودی و از نظر اعتباری تجدید شده است.

مدير كل سابق فرهنگي دانشگاه امام صادق (ع) گفت: رگه‌هاي انحرافي انجمن حجتيه در بحث مهدويت را‌ در جريان انحرافي مي‌توان ديد.مهدي چوپاني مدير كل سابق فرهنگي دانشگاه امام صادق عليه السلام با حضور در ميزگردي كه در خبرگزاري فارس با موضوع تبيين شاخصه‌هاي جريان انحرافي برگزار شد، لازمه شناخت صحيح از اين جريان را شناسايي عالمانه ماهيت انحراف موجود و ريشه‌يابي آن دانست و گفت: در عصر ما، روشن‌گري پيرامون انحراف و التقاط‌هاي موجود بسيار مهم و ضروري است چرا كه هر چه به ظهور نزديك تر مي‌شويم و انقلاب اسلامي پله‌‌هاي پيشرفت و تعالي را يكي پس از ديگري طي مي‌كند، نزاع در درون جامعه اسلامي‌ شديدتر، ظريف‌تر و پيچيده‌تر مي‌شود.* كساني كه مي‌گويند احمدي‌نژاد ولايي نيست خودشان دروغگو هستند* رئيس‌جمهور داراي خطاست نه انحراف* انحراف در مسير جامعه اسلامي به جامعه ايماني؛ گوشه‌اي از برنامه‌هاي جريان انحرافي* عملكرد جريان انحرافي ناشي از برداشت سطحي از اسلام* رگه‌هاي انجمن حجتيه در مباحث مهدوي جريان انحرافي* هر خطاي عملكردي به معناي انحراف نيست؛ احمدي‌نژاد تجديد شده اما هنوز مردود نشده‌است.

روشن شدن پيوند جريان‌هاي فتنه و انحرافي

http://rajanews.com/detail.asp?id=92904

باز هم روی آوری به شیوه ی کهنه ونخ نما شده ی سناریو سازی وزارت بد نام اطلاعات علیه ی مخالفان و منتقدان که آغشته و تزیین شده به فلسفه زمین و آسمان بهم دوختن و سفسطه گری حوزوی می باشد که اکنون برای ماستمالی کردن فاش شدن پرونده ی جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنتر و حذف و خاموش کردن یاران و مشاوران پاسدار گماشته احمدی نژاد سعی شده تا از شگرد با یک تیر چند نشان زده استفاده شود. چون که هدف منحرف کردن اذهان عمومی و متهم کردن جریان انحرافی درون دولت و وصل کردنش به همکاری با رقیب مغلوب می باشد تا بدین طریق فشار گاز انبری بر رقیب مدعی اصلاح طلب و اصول گرای درون دولت آورده شود که مجبور به انتخاب گزینه ی سکوت و تسلیم شوند.

نداي انقلاب: 1- جریان انحرافی این روزها در حوزه رسانه های مکتوب و غیرمکتوب دور جدیدی از عملیات رسانه ای علیه کلیت نظام را به اشکال گوناگون آغاز کرده است. راهی که این روزها روزنامه ایران با مدیریت پادوی رسانه ای جریان انحرافی به همراه سایر رسانه های زنجیره ای این جریان در پیش گرفته اند همان راهی است که اسلاف پیشین و اصلاح طلب آنها پیش از این پیموده اند.2- هرچه بیشتر از افشای ماهیت جریان انحرافی می گذرد پیوندهای این جریان با جریان فتنه بیش از پیش مشخص می گردد و تقاطعات رفتاری هردو جریان واضح تر می شود واین دو جریان به فصل مشترکی از مطالباتشان خواهند رسید که امروز ما همین مطلب را شاهد هستیم و می‌بینیم که ادبیات منافقین در اول انقلاب به جریان فتنه منتقل می‌شود و امروز همان ادبیات را ما از جریان انحرافی می‌شنویم. این ادبیات مشترک که بارها در سخنان و نوشته های جوان فکر هم دیده شده نشانه چیست؟اگر به موضوعاتی که هر دو جریان در برهه های گوناگون بر آن تاکید داشتند دقت کنیم متوجه همپوشانی هردو جریان می شویم موضوعاتی نظیر حمله به آیت الله مصباح یزدی ، حمله به سپاه و یا ادبیات مشترک هر دو جریان از جمله مواردی است که می تواند مورد بررسی قرار گیرد. برای مثال در جریان حمله به سپاه وقتی هر دو جریان متوجه شدند که سپاه نهادی نیست که بخواهد در برابر جریانات ضد انقلابی کوتاه بیاد و یا معامله کند خط زدن این نهاد انقلابی در دو برهه زمانی توسط دو جریان به ظاهر متفاوت پیگیری شد.3- چهره های مدعی نزدیکی به رئیس جمهور می خواهند تا ابتکار عمل را در عرصه رسانه و جریان سازی در جامعه در دست بگیرند. لذا هرازگاهی با سخنرانی و اعلام تئوری های نوظهور و یا با عزل و نصب های حساسیت برانگیز و یا انتشار مطالبی خاص در جامعه و تزریق آن به افکار عمومی مهندسی افکار را در دست خود می گیرند.در توجیه این عملکرد جریان انحرافی ، برخی از نزدیکان حلقه های اطراف رئیس جمهور اذعان می دارند که این حرکت برای جذب نظرها وآراء افرادی است که به رقبای جناب احمدی نژاد رای داده اند می باشد تا در دوره های بعدی انتخابات هم ، "احمدی نژادیسم" گفتمان پیروز انتخابات باشد!4- جریان انحرافی در حوزه رسانه از طریق پادوی مطبوعاتی خود که سوابق وابستگی او به اردوگاه اصلاح طلبان در دوران اصلاحات و قبل تر از آن مشخص است جمعی نیروی رسانه ای که در پیش از این از ابواب جمعی اصلاح طلبان بوده اند را جذب رسانه های زنجیره ا ی جریان انحرافی نماید.این طیف خبرنگار-روزنامه نگار دست سوم-چهارم که پیش از این در رسانه های جریان فتنه منطبق با خواست اپوزیسیون مشغول فعالیت بودند در یک برنامه ریزی وسازماندهی حساب شده برای جای گرفتن در قالبهای جدید ، در رسانه های جریان انحرافی تقسیم شده اند تا از توان این نیروهای نه چندان حرفه ای در جهت بازی جدید این جریان مورد بهره برداری قرار گیرند . که البته گویا این اقدام مورد تایید جریان اصلاحات نیز بوده است.اولین تولید این جریان رسانه ای انحرافی به سرکردگی آقای پادو! ویژه نامه تحلیلی جن گیر ها ورمال ها بوده است که در تیراژ وسیعی به ضمیمه روزنامه ایران منتشر شد.البته روزنامه ایران منتسب به دولت است ولیکت بعید به نظر می رسد رییس دولت با توجه به روحیه عدالت محورانه اش راضی باشد پول بیت المال صرف چنین لاطائلاتی شود. به نظر می رسد این ویژه نامه و مطالب مندرج در رسانه های زنجیره ای این جریان آغاز پروژه ای بزرگتر باشد که هدف اصلی آن آشوبهای رسانه ای علیه مخالفین جریان انحرافی و پیشبرد برنامه های آتی این منحرفین می باشد.5- جریان انحرافی با کمک رسانه ها ی تحت امرش پروژه مظلوم نمایی را در حال اجرا کردن هستند. به تعبیر این جریان مظلوم نمایی یک بازی دو سر برد برای منحرفین است از یک سو در افکار عمومی این طور القا می شود که مخالفین با زدن تهمتهایی نظیر رمالی،جن گیری و خرافات و... ضمن مظلوم نمایی این طور جا می اندازند که دولت را بازی های حاشیه ای کرده اند و نمی گذارند دولت کار کند و در سر دیگر کلیه فعالیتهای اصلی این جریان بویژه پروژه های کلان اقتصادی و سیاسی جریان انحرافی به راحتی پیش می رود. رسانه های جریان انحرافی نیز با پوشش دادن به این بازی به زعم خود دو سر برد در صدد پیاده کردن منویات لیدر جریان انحرافی و رسیدن به اهداف خاص سیاسی خودهستند. غافل از اینکه دست این جریان برای نظام مدتهاست که رو شده و این بازی که این جریان طراحی کرده با وجود نیروهای مدافع انقلاب و ولایت به بازی دوسر باخت برای آنها تبدیل خواهد شد که البته در نیفتادن در بازی این جریان برای رسانه های اصولگرای واقعی هوشمندی خاصی را می طلبد

شناسايي 200 هزار خانه خالي تهران با كنتور برق

از کجا معلوم که صاحبان این واحد های مسکونی بدلیل اعتراض واکنشی و تلافی جویانه نسبت به چند برابر کردن قبوض هزینه های سوخت و برق چنین دست به دستکاری کنتور برق نزده باشند؟

معاون وزير مسكن گفت: در حال حاضر از طريق اداره برق 200 هزار واحد مسكوني در تهران مصرف برقشان صفر تا50 كيلووات ساعت گزارش شده است كه اين به معني خالي و نيمه خالي بودن آن واحد مسكوني است.ابوالفضل صومعلو در گفت و گو با فارس در پاسخ به اين سؤال كه آيا آماري وجود دارد كه چه تعداد خانه خالي از سكنه در تهران شناسايي شده است گفت: در حال حاضر از طريق اداره برق 200 هزار واحد مسكوني در تهران مصرف برقشان صفر تا50 كيلووات ساعت گزارش شده است كه اين به معني خالي و نيمه خالي بودن آن واحد مسكوني است.معاون امور مسكن و ساختمان وزير مسكن و شهرسازي افزود: دقيقاً نمي‌توانيم در مورد خالي از سكنه بودن اين واحدهاي مسكوني اظهار نظر كنيم، چرا كه احتمال دارد مالك آن واحد مسكوني در شهرستان باشد و يا مالكي كه منتظر گران‌تر شدن مسكن و يا مالكي كه تصميم به فروش دارد، اما خريداري براي آن پيدا نمي‌شود.وي اظهار داشت: اما طبق گزارش اداره برق براي 200 هزار واحد مسكوني مصرف برق صفر تا 50 كيلووات گزارش شده است كه اين نشانگر اين است كه با اين واحد مسكوني خالي از سكنه است و يا اينكه تردد در آن بسيار پايين است.وي تأكيد كرد: استنباطي كه مي‌توان از گزارش اداره برق كرد اين است كه واحدهاي مسكوني خالي از سكنه كه مصرف برق آنها صفر كيلووات ساعت است حدود 100 هزار مسكن است.