گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 29 خرداد

دو، دوتا (گفت و شنود)

گفتم : این ادعا شده مثل یک شارلاتان

زشت تر از میمون و عنتر و اوران او تان

ازش پرسیدند دو دو تا میشه چند تا؟

گفت براساس فتوای رهبر بی همتا

این منفور ِ عوامفریب و دین فروش

بستگی دارد که خرید باشه یا فروش

گفت: خيلي عجيبه!
گفتم: چي خيلي عجيبه؟!
گفت: اين روزها، جماعتي كه سابقه و هويت آنها براي مردم شناخته شده است به بهانه اجراي طرح عفاف و امنيت اجتماعي همصدا با رسانه ها و محافل بيگانه، نيروي انتظامي را به باد انتقاد و اعتراض گرفته اند.
گفتم: اين كه چيز عجيبي نيست! اين جماعت از خودشان اختياري ندارند و هميشه با دشمنان مردم همصدا بوده اند.
گفت: از آنها انتظاري نيست كه براي حفظ نواميس مردم دل بسوزانند و از برخورد با اراذل و اوباش و زنان خياباني و مروجان فساد و فحشاء حمايت كنند.
گفتم: پس چه چيز آنها به نظر تو عجيب است؟!
گفت: همين جماعت، هر وقت حادثه ناگواري نظير حمله اوباش به نواميس مردم و يا زورگيري و فساد زنان خياباني اتفاق مي افتد به نيروي انتظامي اعتراض مي كنند كه چرا با اين موارد برخورد نمي كند!
گفتم: چه عرض كنم؟! از يك آدم شارلاتان و نان به نرخ روز خور پرسيدند دو، دوتا چند تا مي شود؟ گفت؛ مي خواهيد بخريد يا مي خواهيد بفروشيد؟!

گفت: یادته شعار روسری یا توسری؟

چگونه با تهدید و چماق و خود سری؟

با چماقداران و مشتی اراذل اوباش لاشی

تیغ کشی می شدهمچنین اسید پاشی

گفتم : البته که نشده است فراموش

چگونه اراذل اوباشان دراز گوش؟

تهاجم به زنان می کردند بطور و حشیانه

هدف خفقان بود اما حجاب شده بودبهانه

تازه ادامه داشته این سیاست 32 سال

طوریکه سال به سال شده دریغ ازپارسال

مگر چه شده که مطرح شده این داستان؟

معمایی که حتی کشیده شده به کوهستان

گفت : پس از تجاوز به زنان در باغی اطراف اصفهان

تجاوز 10 نفره به یک زن شددر روستای کاشمر خراسان

سرباز جو کف کرده چرا به نیروی انتظامی شده انتقاد؟

پس علیه ی رقیب منتقد ودولت فحاشی کرده با فریاد

طوریکه این سربازجوی منفور شکنجه گر جنایتکار

با وارونه گویی و اتهام وتهدید جنایات را کرده انکار

گفتم : این ادعا شده مثل یک شارلاتان

زشت تر از میمون و عنتر و اوران او تان

ازش پرسیدند دو دو تا میشه چند تا؟

گفت براساس فتوای رهبربی همتا

این منفور عوامفریب و دین فروش

بستگی دارد که خرید باشه یا فروش