اعتراف آشکار وحشت روز افزون نهادهای اطلاعاتی و امنیتی از زنان و دختران مجاهد خلق

وقتی که آخوند طوطی صفت حیدر مصلحی وزیر بد نام اطلاعات بطور شفاف اعتراف می کند که در ایران و همچنین از طریق گفتگو با مقامات عراقی برنامه هایی برای اضمحلا ل مجاهدین طراحی شده وبه پیش برده می شود . دیگر جای ابهامی باقی نمی ماند که رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی نا مشروع زن ستیز چه دید ونیت پلیدی نسبت به زنان و دختران مجاهد دارد . زیرا که این رژیم ضد بشری نه زن را عنصر درجه دو می داند و بیش از 32 سال است که با چماق و بهانه ی سرکوب زنان و دختران را از طریق شعار رو سری یا توسری زیر پوشش طرح های ضربتی نیروی انتظامی و دستگاه آلوده به فساد و تبعیض و رشوه ی قضاییه علیه ی زنان و دختران اجرا کرده است . از سوی دیگر تلاش قرون وسطایی می کند تا طرح جنسیتی دخترانه و پسرانه کردن دانشگاه ها را با شدت تعقیب و اجرا نماید . همینطور سابقه ی ننگین سنگسار کردن زنان و آلوده کردن شان به اعتیاد دارد که موازی آن بدلیل فقر زنان تهی دست یا معتاد را وادار به تن فروشی بعنوان زنان خیابانی می کند. یا اینکه با تصویب طرح چند همسری و صیغه گری در بازار مکاره موسوم به مجلس را اهداف شوم مرد سالار ضد زن خود را این چنین به زنان و دختران تحمیل کرده است . بدتر اینکه بدلیل رشد روز افزون شکاف عمیق طبقاتی و گسترش فقر نهادینه شده در جامعه، برخی از زنان و دختران را به سبک برده داری به شیخ نشینان و جمهوری آذر بایجان و بعضی از کشورهای اروپای شرقی برای فروش بطور قاچاق صادر یا منتقل می نماید . مهمتر اینکه رژیم بربر منش تاریک اندیش زن ستیز آنگونه با زنان بر خورد می کند با فتوای آخوند متحجر مصباح یزدی بسیجی به نام سعید حنایی در مشهد با کمک نیروی انتظامی و دستگاه قضایی فاسد قضایی این بسیجی توانست د تعداد 19 زن نگون بخت خیابانی را با موتورش برباید و بطرز فجیعی با روسری های شان خفه شان کند . البته در کرمان بشکل فجیع دیگری ربودن زوج های جوان وکشتن شان در باغ های اطراف این شهر دنبال شد .

از سوی دیگر پس از کودتای 22 خرداد 88 که موجب تظاهرات خیابانی شد ندا آقا سلطان دختر جوان دانشجو را لباس شخصی های پاسدار و بسیج توی خیابان با شلیک گلوله ی به قتل رساندند طوریکه خبرش موضوع خبر روز ماهواره های جهانی شد . پس از آن نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ترانه موسوی را از خیابان ربودند و پس از تجاوز و شکنجه جسدش را سوزاندند . اخیراً هم گزارش شد که اراذل اوباشان قمه بر دست با هدایت و حمایت نیروی سر کوبگر انتظامی از دیوار یک باغ خصوصی اطراف اصفهان بال رفتند و با محبوس کردن مردان به 14 همسران شان پس از اذیت و آزار جسمی تجاوز جنسی کردند . در ادامه خبر تجاوز ده ها نفر مرد به یک زن در روستای شهرستان کاشمر مخابره شد . همینطور در دنباله تجاوز به یک خانم دکتر در استان گلستان بازتاب داده شد . اما پس از اینکه اعتراضات و انتقادات نسبت به ناامنی در جامعه گسترده شد . پاسخ داده شد که موضوع عادی می باشد که در 33 سال گذشته ادامه داشته است . اما چون اکنون خبرهایش علنی شده موجب بالا بردن ضریب حساسیت اجتماعی شده است .

البته ناامنی و تجاوز به حق و حقوق زنان فقط مربوط به بخش اجتماعی و سال های اخیر نمی باشد . زیرا که پس از 30 خرداد سال 60 بازداشت و شکنجه و تجاوز به دختران باکره قبل از تیر باران شروع شد . آنگونه که حتی زنان بار دار هم تیرباران شدند . یا اینکه بازداشت و شکنجه شدن خانم دکتر زهرا کاظمی کانادایی ایرانی تبار و چگونگی به قتل رساندنش از سوی سعید مرتضوی از یاد نرفته است . زیرا که در کانادا این پرونده همچنان گشوده است . یا ربودن و شکنجه و به قتل رساندن دکتر زهرا بنی یعقوب در همدان فراموش نشده است . تازه زمان زیادی از به قتل رساندن هاله سحابی در مراسم دفن پدرش مهندس سحابی نمی گذرد. از طرف دیگر خبر تبعید کردن زن بیمار زندانی سیاسی هوادار مجاهدین به بخش زنان روانی زندانی برای شکنجه مضاعف هم بخشی دیگر از عملکرد سران رژیم قرون وسطایی زن ستیز می باشد. بنابراین با جنایات وحشیانه که با قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین 67 مرتکب شده ند که تعدادی زن و دختر در میان قربانیان بود . لذا با چنین فضای ترسیم شده یا در حقیقت تحمیل شده به زنان که از سوی حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی زن ستیز اعمال شده است که دین را آشکارا ابزار قدرت و ثروت و خفقان و سرکوب و حتی توجیه کردن پایمال نمودن مضاعف حق و حقوق زنان کرده است . مشخص است وقتی زنان دلیر و رزمنده ی مجاهد خلق با رها کردن شرایط زندگی عادی وفاصله گرفتن ازآن بطور داوطلبانه و آگاهانه مسیر مبارزه ای را بر گزیده که عزم جزم نموده اند تادر بستر بر هم زدن این بساط نا برابر زن ستیزانه گام نهند تا این بساط را بر هم زنند و کرکره ی دکان دین فروشان حاکم را پایین بکشانند و حکومت دمکراتیک سکولار جایگزین کنند . مهمتر اینکه آنگونه در عزم و تصمیم خود استوار و مقاوم می باشند که آمادگی پذیرش مایه گذاری از جان برای پرداخت هزینه ی مبارزه ی برابر طلبانه ی خود دارند . طبیعی است که می بایست اینان مورد خشم و کینه ورزی حیوانی جانوران انسان نمای حاکم بر ایران شوند . آنگونه که فرافکنانه آنچه خودشان در اندیشه متعفن زن ستیزانه باور دارند و عمل می کنند را از موضع تاکتیکی – تبلیغاتی ضد آمریکایی به مردان و زنان و دختران مجاهد نسبت می دهند و آن را از طریق خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس رله و تبلیغ می کنند تا که این چنین آشکارا اعتراف کنند و هوار بزنند که وحشت و ترس ولی وقیح و پاسداران کودتا گر و دستگاه بد نام وزارت اطلاعات از دشمن اصلی و جدی مجاهدین اشرف به خصوص زنان و دختران شان چگونه می باشد؟ ناگفته نماند که فیلم ضمیمه شده ی سرکوبگری نیروی انتظامی مربوط به تبریز است که هم به وضوح روش وحشیانه ی مأموران سرکوبگر رژیم فاشیستی مذهبی با زنان و دختران در تبریز را نشان می دهد. هم واکنش اعتراضی هو کشیدن وبی شرف گفتن مردم تبریز به مأموران را بیان می دارد که حقانیت مبارزه با چنین رژیم قرون وسطایی زن ستیز بیشتر اثبات می گردد.

6 تیر 90

«منافقين از پيدايي تا فرجام»- بخش هشتم.سوء استفاده از دختران براي جذب نيروخبرگزاري فارس: سازمان با تأكيد زياد روي دختران، ضمن اينكه جاذبه‌هاي خاص در خود ايجاد مي‌كرد، امكان مي‌يافت كه به روابط تشكيلاتي رنگ عاطفي بدهد، نظير اينكه پسري سرپرست تشكيلاتي دختران يا دختري سرپرست تشكيلاتي و فرمانده گروهي از پسران باشد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003260353

به گزارش خبرگزاري فارس، * سوء استفاده از پيام امام در مورد ارتش 20 ميليوني .* تحريك احساسات و تهييج اعضا براي حضور در سازمان .* تهييج اعضا و دعوت به صبر؛ عامل انباشت خشم براي اهداف آينده * سوء استفاده از دختران براي جذب نيرو * قراردادن نهادها و مسئولان نظام در كنار امپرياليسم * در پيش گرفتن تاكتيك «خط نفوذ»

فیلم / دستگيري يك دختر در تبريز به جرم بد حجابي و هو كردن نيروي انتظامي توسط مردم
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=34742