گزیده.خبر.های.2تیر90.قسمت.2

صالحي: از گزارشگر حقوق ‌بشر نمی‌ترسیم

http://www.fararu.com/vdcau0na.49n6e15kk4.html

این مهره ی عراقی مأمور در وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه از موضع ترس و فرار به جلو لغز خوانی کرده است . زیرا که برای کتمان حقیقت بشکلی درست اعتراف کرده است . زیرا که شناخت نسبت به سیاست زد و بند های پشت پرده و مماشات گرایانه ی غرب در 32 ساله ی گذشته دارد . از سوی دیگر ر ژیم جنایتکار ضد بشری که رکور دار اول جهانی محکومیت مستمر نقض حقوق بشر می باشد . اگر قرار بود پای بند به رعایت حقوق بشر دباشد که دارای چنین پرونده ی ننگین رکوردار اول جهانط حقوق بشر نمی شد . به خصوص اکنون که اوضاعش آنگونه خطری و جنایت آمیز شده است که آشکارا دختر زندانی سیاسی را در مراسم دفن پدرش با هجوم وحشیانه ی اراذل اوباشان ولی وقیح نا مشروع به قتل می رساند و زندانی سیاسی معترض به این قتل که دست به اعتصاب غذا درون زندان زده بود را با تهاجم مشابه به قتل می رساند . همچنین زندانی سیاسی زن شکنجه شده ی دیگری را به جای در مان تبعید به بخش بیمار های روانی زندانی می کند. بنابراین این مأمور عراقی می داند که موافقت کردن با نماینده ی ویژه ی سازمان ملل برای بازدید از سیاه چال های ایران دارای چه پیآمدهایی می تواند باشد. پس می بایست برای عدم پذیرش از موضع ضعف قدرت نمایی نماید و برای توجیه از عدم ترس سخن بگوید تا مهر تأئید بر اصلاح و تغییر نا پذیر بودن رژیم فاشیستی تروریستی کودتایی حاکم بر ایران زده باشد.

رييس دستگاه ديپلماسي كشورمان با اشاره به برگزاري اجلاس بين‌المللي مبارزه جهاني با تروريسم در تهران گفت: «اين اجلاس از شنبه در تهران آغاز مي‌شود و حدود شش رييس‌جمهور و تعدادي نخست‌وزير و وزيران خارجه در اين اجلاس شركت خواهند كردبه گزارش ایسنا،‌ علي‌اكبر صالحي ـ وزير خارجه كشورمان ـ صبح چهارشنبه در حاشيه‌ي جلسه‌ي هيات دولت با اشاره به اهميت اجلاس بين‌المللي مبارزه جهاني با تروريسم و مباحثي كه در اين اجلاس مطرح خواهد شد افزود: «در اين اجلاس بخش‌هاي جنبي نيز خواهيم داشت. نشست‌هاي دو يا چند جانبه بين مسوولان كشورهاي شركت كننده برگزار مي‌شود و ا‌ن‌شاء‌الله اين اجلاس به نتايج خوبي دست پيدا كند و كشورهاي منطقه نيز برگزاري اين اجلاس‌ را ادامه دهند چرا كه منطقه‌ي ما بيش‌ترين ضربه را از تروريسم ديده استاو در پاسخ به سوالي در مورد اين كه به تازگي وزير خارجه فرانسه در مورد وضعيت حقوق بشر در ايران اظهار نظرهايي داشته و از جريان‌هاي بعد از انتخابات سال 88 حمايت كرده است، گفت: «من آن اظهارنظرها را نشنيده‌ام و نمي‌توانم اظهارنظري بكنمصالحي ادامه داد: «در حال حاضر حقوق بشر تبديل به يك ابزار سياسي شده و همگان اين موضوع را مي‌دانند. كشور ما از جنبه‌ي حقوق بشر كم‌تر از خيلي از كشورهاي ديگر نيست و ما كشورهايي را سراغ داريم كه حداقل مسائل حقوق بشر در آن رعايت نمي‌شود و سر و صدايي نيز در مورد اين كشورها نمي‌شوداو خاطرنشان كرد: «‌ايران اگر الزاماتي دارد در چارچوب قوانين بين‌المللي الزاماتش را انجام مي‌دهد و اظهار نيز مي‌كند و گزارشگر موضوعي نيز دعوت كرده و ما ترس و نگراني نداريم....

چند نکته درباره وزیر خارجه گل کشورمان

اینهم توصیفی که از اعملکرد و انعطاف پذیری وزیر ترور و جاسوسی امور خارجه علی اکبر عراقی شده است به اضافه برخی از نظرات باز دیدکنندگان سایت شفاف که ضمیمه شده است.

شفاف ـ محمد حسین روانبخش(1)واقعا جای تقدیر و تشکر دارد که وزیر امور خارجه کشور این قدر انعطاف دارد . مثلا به محض اینکه به او می گویند فلانی باید معاون اداری – مالی وزارتخانه ات باشد با گفتن یک « چشم » غلیظ از این امر استقبال می کند و بلا فاصله هم مراسم معارفه معاونش را برگزار می کند . بعد از دو روز هم که معاون مربوطه استعفا می دهد ، بلا فاصله و بدون هیچ سرفه ای ، استعفایش را می پذیرد! (2)البته انعطاف مثال زدنی وزیرامور خارجه مربوط به این روزها نیست . نخیر ! ایشان سابقه انعطاف پذیری شان از سابقه مدیریت دولتمردان کنونی خیلی بیشترتر است . مثلا ایشان در دو سه سالی که رئیس سازمان انرژی اتمی بودند چقدر با روسها منعطفانه و مخلصانه رفتار کردند. روسیه می گفت یک ماه دیگر نیروگاه بوشهر تکمیل است . صالحی می گفت :باشه ! یک ماه دیگر روسیه می گفت : تکمیل نشده ! صالحی می گفت : باشه ! یک سال بعد روسیه می گفت : دو ماه بعد راه اندازی می شود . صالحی می گفت : باشه ! دو ماه بعد روسیه می گغت : یک مشکل کوچک به وجود آمده ، راه اندازی رفت برای چهار ماه بعد . صالحی می گفت : باشه !بالاخره صالحی از سازمان انرژی اتمی رفت وزارت خارجه و روسیه از دست « باشه » های صالحی راحت شد!(3)وزیر خارجه باید همین جوری گل باشد ! اگر به همین شکل گل باشد و گل بماند ، مقامات بالاتری هم قول می دهند هیچ وقت او را به سنگال نفرستند نظرات بینندگان:http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif دستت درد نکنه واقعاً که گل گفتی.http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif گل گفتی مخصوصا اخرشوhttp://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif آیا خودتان ازگفتن این حرفها خجالت نمی کشید البته خجالت چه عرض کنمhttp://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif جناب روانبخش ظاهراً کله تان بوی قورمه سبزی میدهد .http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif برای مزاح خوب بودhttp://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif افرین زیبا بود.http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif مواظب خودت باش.!!

حمله تروریستی به هیات نفتی ایران در بغداد

مشخص این واکنش اعتراض به مداخله گری روز افزون دخالت گری در امور داخلی عراق است . زیرا که عراق آشکارا تبدیل به حیات خلوت حاکمان رژیم ضد بشری کودتایی نا مشروع ایران شده است.

در حمله تروریستی به هیات نفتی جمهوری اسلامی ایران در بغداد دو تن از ماموران محافظ عراقی هیات زخمی شدند. این هیات به سرپرستی «ضیغمی» معاون وزیر نفت در امور پالایش برای گفتگو درباره فروش سوخت به بغداد سفر کرده است. این هیات ایرانی امروز پس از دیدار با وزیر نفت عراق عازم وزارت برق بود که از آپارتمان های میدان اندلس در مرکز بغداد به خودروی حامل آنان تیراندازی شد. درگیری نزدیک به یک ربع طول کشید و به خودوری حامل خبرنگاران نیز گلوله اصابت کرد

استیضاح وزیر کشور روی میز مجلس

http://www.fararu.com/vdcevf8v.jh8zzi9bbj.html

چون وزارت کشور یکی از ارگان هایی می باشد که مأموریت بر گزاری نمایشات خیمه شب بازی های موسوم به انتخابات را بر عهده دارد . بنابرای دارای نقش کلیدی سمت و سو دادن چگونگی تقلبات و رأی سازی و از صندوق های مار گیری مهره های مورد نظر بیرون در آوردن دارد . بنابراین مشخص است اکنون که تنش میان لوطی و عنتر سخت بالا گرفته است . معلوم است که ضریب حساسیت پیرامون این وزارتخانه هم خیلی زیاد می باشد . به خصوص این که پاسدار نجار وزیر کشور مهره ی دست نشانده ی لوطی جماران است که نمی تواند قابل تحمل برای عنترش باشد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر کشور با 25 امضاء اعلام وصول و به هیئت رئیسه تقدیم شده است، گفت: «آقای لاریجانی درصدد است با امضا كنندگان طرح استيضاح وزیر کشور دیدار داشته باشند تا استیضاح منتفی و منجر به سؤال از وی شودسید محمد جواد ابطحی،در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در ادامه با بیان اینکه در برخی دستگاه ها شاهد ضعف ها و کاستی هایی هستیم، گفت: «با توجه به شرایط کلی کشور استیضاح وزیر کشور به صلاح نظام نیست و این موضوع با گفتگو و تعامل بین دولت و مجلس حل خواهد شدتشريح دلایل استیضاح وزیر کشور از زبان نماینده امضا کننده اين طرح در ادامه همچنين نماینده مردم فارس در مجلس، یکی از نمایندگان امضا کننده طرح استیضاح وزیر کشور دلایل استیضاح وی را تشریح کرد. جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، واگذاری انتخاب استانداران به افراد غیرمسئول، عملکرد ضعیف استانداران و فرمانداران، عدم توزیع اعتبارات عمرانی استان ها بر اساس شاخصه های کشوری، مشکلات و ناهماهنگی های موجود میان مجتمع استانداری و مجموعه نهادهای امنیتی، تداوم سرپرستی ها بیش از چهار ماه و عدم معرفی فرماندار، بخشدار، استاندار و معاونین استانداری در مجموعه برخی استان ها و عدم اجرای قانون تقسیمات کشوری و مشکلاتی از این دست در مجموعه وزارت کشور را از محورهای استیضاح مصطفی محمد نجار در سمت وزیر کشور برشمرد. وی خاطرنشان کرد: «موضوع استیضاح نجار، روز یکشنبه در صحن علنی مجلس مطرح و بررسی خواهد شد.

پایان احمدی‌نژاد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=62366

جالب است که اکنون پس از فاش و عریان جنگ قدرت میان لوطی و عنترش شدن چون میدان تاخت و تاز با مانور تبلیغاتی برای رقبای پاسدار گماشته احمدی نژاد پاسداران محسن رضایی و سردار پاسدار شهردار تهرامن محمد باقر قالباف باز شده است تا که با ح.ایت ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتاگر همگام وموازی در سایت های تبلیغاتی شان بطور تخته گاز از هر سو به سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد و یاران و مشاوران وی هجوم بی آورند.. فراموش نشود که مچ سربازجوی بد نام وارونه گوی و تحریف گری که پیوسته در حال پشتک و وارونه زدن و لوطی عوض کردن برای اجرای نمایش جای دوست و دشمن جا عوض کرده بدهد نیز گرفته شده است .

به نظر می رسد در شرایط فعلی شرایط برای رقم خوردن سكانس پایانی داستان مردی كه حاضر نیست اطرافیانش را ترد كند، فراهم شده باشد آينده-فواد صادقي: نگارنده شش سال قبل در دو یاداشت با عناوین "آیت الله خامنه‌ای با احمدی نژاد چه خواهد كرد" و" فرجام احمدی نژاد چه خواهد شد؟" به چالش پنهان میان رییس دولت نهم و نظام پرداخت و در آن به صورتی واضح به اوج رسیدن این چالش و منجر شدن به ناتمام ماندن دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد را پیش بینی كرد.یاداشت نخست بدون نام نویسنده در سایت تابناك منتشر شد و پس از اتفاقاتی كه منجر به حذف این مقاله از خروجی تابناك گردید، حسین شریعتمداری در سرمقاله كیهان بشدت به آن واكنش نشان داد.البته بدلیل عدم درج عنوان نویسنده شریعتمداری زمینه را برای داستان سرایی درباره نویسندگان و سفارش دهندگان مقاله مناسب یافت و با ادبیات خود تمامی تلاشش را بكار برد كه در برابر این ابهام كه بدلیل عدم همخوانی برخی از اعضاء تیم محمود احمدی نژاد با تفكر حاكم بر نظام چالش میان وی با دستگاههای حاكمیتی به نقطه ای غیرقابل بازگشت خواهد رسید از وفاداری احمدی نژاد به نظام و رهبری و حمایت متقابل اصولگرایان از وی گفت و هركه را كه متفاوت با این تحلیل می كرد را در زمه عوامل بیگانه و دشمن قرار داد.اكنون شرایط به قدری تفاوت كرده است كه نه تنها شریعتمداری بی محابا به انتقاد از دولت می پردازد بلكه مسئولان ارشد دولت نیز از هیچ فرصتی برای اظهار برائت از كیهان و رسانه های همسو با آن فروگذار نمی كنند، تقریبا تمامی نیروهای شاخص وفادار به نظام و رهبری كه شمارشان به اندازه تشكیل یك كابینه موازی می رسد از هیات وزیران حذف شده اند و با قهر و خانه نشینی احمدی نژاد و گفتگوی خاص میان رییس دولت و رهبرانقلاب در جلسه حل اختلاف میان دولت و مجلس شرایط به نقطه ای بی بازگشت رسیده است.اما به نظر می رسد همان گونه كه امثال شریعتمداری 6 سال قبل تحلیل درست و عمیقی از ماهیت رییس دولت و حلقه نخست نزدیك به وی نداشتند و گذشت زمان و عینی شدن حوادث لازم بود تا آنها به عمق چالش و شكاف موجود میان نظام و رییس جمهور پی ببرند، هم اكنون نیز در تصور ساده انگارانه دیگری می كوشند با جدا كردن حساب میان احمدی نژاد و نزدیكان وی از قبیل مشایی، بقایی، رحیمی و جوانفكر با تاكید بر لزوم حذف اینان سعی در حفظ رییس دولت در جایگاه خود كنند.اما چرا این تحلیل نادرست و غیرقابل اتكا است:

آقای جوانفکر ! بازی تمام است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=62374

این مقاله ی انتقادی که به جوانفگر شده است که چرا به آلت دست بودن عباس دولت آبادی جانشین سعید مرتضوی قاتل و بازجو وشکنجه گر شده محور تهدید ملک زاده افشاگری کرده است . وی مشاور فرهنگی پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد. بهر حال این پیگیری همراه با مچ گیری انتقادی است مکمل پیگیری اهداف طراحی شده یهمان شیوه ی سیاست تهاجمی انتقادی است که در گزارش خبر قبلی به آن اشاره شد.

علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه ای رئیس جمهور که از نزدیکان اسفندیار رحیم مشایی محسوب می شود در روزنامه ایران سرمقاله ای را علیه دادستان تهران منتشر کرده است. جوانفکر مطابق روال شش سال گذشته دولتمردان ابتدا کلی از عدالت و عدالتخواهی و لزوم توجه به عدالت نوشته است و سپس نوشته است که چرا دادستان تهران درباره انتصاب یک فرد در شرف بازداشت به وزیر خارجه هشدار داده است ؟ این در حالی است که به نظر می رسد آقای جوانفکر متوجه نیست که دیگر بازی تمام شده است و نمی توان با نقاب عدالتخواهی هر بی عدالتی را در کشور رواج داد شفاف : علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه ای رئیس جمهور که از نزدیکان اسفندیار رحیم مشایی محسوب می شود در روزنامه ایران سرمقاله ای را علیه دادستان تهران منتشر کرده است. جوانفکر مطابق روال شش سال گذشته دولتمردان ابتدا کلی از عدالت و عدالتخواهی و لزوم توجه به عدالت نوشته است و سپس نوشته است که چرا دادستان تهران درباره انتصاب یک فرد در شرف بازداشت به وزیر خارجه هشدار داده است ؟ این در حالی است که به نظر می رسد آقای جوانفکر متوجه نیست که دیگر بازی تمام شده است و نمی توان با نقاب عدالتخواهی هر بی عدالتی را در کشور رواج داد .شاید ایشان نداند آن دورانی که عده ای با پوشش عدالت هر کاری میخواستند می کردند گذشته است و دیگر خود آقای جوانفکر و دوستان و نزدیکانش در دولت نیز باید یک به یک در برابر دستگاه عدلیه پاسخگوی بی عدالتی های شان باشند .یادداشت علی اکبر حوانفکر دو نکته داشته است : اول اینکه چرا دادستان تهران به وزیر خارجه گفته است ملک زاده در شرف بازداشت است و متهم به انواع مفاسد مالی و غیر مالی است و دوم اینکه : چرا وقتی نامه وزارت اطلاعات رسماً منتشر نشده ، رسانه ها به آن اشاره کرده اند . اولاً : دادستان تهران به عنوان مدعی العموم در حال رسیدگی به انواع مفاسد مالی و غیر مالی جریان موسوم به انحرافی است و تا کنون نیز عده ای در این رابطه بازداشت شده اند و لذا پیگیری ها در این زمینه ادامه دارد . بنابراین پرونده جریان انحرافی و سران این جریان به اتمام نرسیده است و مراحل قانونی آن در حال انجام شدن است .هر چند ممکن است سیاسیون بخواهند به دادستانی فشار بیاورند که برخی عناصر دانه درشت این پرونده احضار نشوند و محاکمه نشوند ، اما بعید به نظر می رسد عزم دادستانی تهران در برابر فشارهای سیاسی برخی دولتمردان منجر به کوتاه آمدن در اجرای عدالت شود .

دوران ماه عسل هوادارن دولت و طیف اصولگرایان به پایان رسیده است

باز هم گزارش خبر دیگر ی که مرتبط با جنگ قدرت و ثروت وحذف کردن و قبضه نمودن قدرت و انحصاری کردن است که با وجود سانسور تحمیل شده ولی از سوی باز دید کنندگان چنین دوره ی عسل 6 ساله به تمسخر گرفته شده است .
داریوش قنبری در گفتگو با خبرنگار فرارو می گوید: «این که جریان وابسته به دولت قصد دارد مستقلاً وارد انتخابات شود و سایر طیفهای اصولگرا هم حاضر به همکاری با جریان هوادار دولت نخواهند بود امری بدیهی استاین نماینده عضو کمسیون اجتماعی می گوید: «آنچه که آشکار است این است که دوران ماه عسل هوادارن دولت و طیف اصولگرایان به پایان رسیده و اختلافاتی که قبلاً میان آنها وجود داشت الان رنگ جدی تری به خود گرفته و به مسایلی فراتر از آن تسری پیدا کرده است و در مجموع چشم انداز ایجاد ائتلاف بین طرفداران دولت و سایر طیفهای اصولگرا الان دیگر تیره و تار است و حداقل می توان از حضور دو یا سه طیف اصولگرا در انتخابات صحبت کردقنبری می گوید: «با توجه به اینکه طیف طرفدار دولت به لحاظ دسترسی به امکانات و منابع مالی در وضعیت بهتری قرار دارند، که می توانند از آن برای تبلیغات و معرفی خودشان به جامعه استفاده کنند، اما مشکل اساسی و عمده این جریان این است که پایگاه اجتماعی محکمی ندارد و بویژه تورم افسار گسیخته فعلی که در نیمه دوم سال، و همزمان با فرارسیدن فصل انتخابات، افزایش هم پیدا خواهد کرد می تواند روی محبوبیت مردمی هوادارن دولت تاثیر منفی بگذارد. قطعاً نارضایتی ها از طیف طرفدار دولت در آینده بیشتر خواهد بودوی می گوید: «اما جریانات اصولگرا به صورت سنتی 10 تا 20 درصد از آراء جامعه را دارند و از وزن اجتماعی به النسبه بهتری نسبت به جریان هوادار دولت برخوردارند، هر چند که به لحاظ امکانات و منابع مالی نسبت به طرفداران دولت بیشتر در مضیقه به سر می برند. اما در مجموع می توان پیش بینی کرد که این جامعه رای 15-20 درصدی بین طرفداران آقای احمدی نژاد و جریان اصولگرایی تقسیم شود.» قنبری افزود «در سوی دیگر، طیف اصلاح طلبها قرار دارند که 60 تا 70 درصد آراء جامعه را رد اختیار دارند ولی مشکل آنها این است که فاقد تشکل و سازماندهی هستندظرات بازديدکنندگان: یالعجب!!ماه عسل شش ساله هم ممکن است؟؟؟ از مدت 8 ساله يک دولت وقتي 6 سالش ماه عسل باشه تکليف روشنه. مملکته داريم؟!!!

فرارو در گفتگو با نمایندگان مجلس:ماه عسل هوادارن دولت با اصولگرایان به پایان رسیده است

http://www.fararu.com/vdcc00q4.2bqse8laa2.html

این گزارش هم مکمل و مترادف گزارش قبلی می باشد

فرارو- نماینده شیراز بر این باور است که اعمال فشار هر جریانی برای تحمیل سلیقه خود به جریان اصولگرایی موجب هرج و مرج در این جریان می شود. نماینده مردم ایلام نیز اعتقاد دارد که اکنون پایان ماه عسل احمدی نژاد و جریان اصولگرایی است.برخی از فعالان سیاسی خبر از آغاز فعالیت انتخاباتی جریان نزدیک به دولت می دهند. این خبرها حاکی از آن است که این جریان بر آن است که به طور مستقل و خارج از جریان اصولگرایی وارد عرصه انتخابات شود. به عقیده بسیاری از کارشناسان وزن این جریان آنقدر نیست که بتواند به تنهایی و بدون کمک تشکیلات اصولگرایان پیروز میدان انتخابات شود. از همین رو است که خبرها حکایت از آن دارد که این جریان به واسطه رانت قدرت و ثروتی که در اختیار دارد سعی دارد که مسائل انتخاباتی را تحت شعاع خود قرار دهد

سایت حامی احمدی نژاد : مجتبی ذوالنور بخاطر زیاده روی در هتاکی از سپاه پاسداران رفت
ذوالنور : برای حضور در انتخابات مجلس نهم بازنشسته شدم.مجتبی ذوالنوری از سپاه رفت.

این طلبله مزدور قاتل پاسدار هر جا که باشد و دست بهر اقدامی که بزند هرگز فراموش شدنی نیست که یکی از منفور ترین طلبه پاسدار های آدمکش دمخور متبی خامنه ای و همکاران پاسداران کودتا گر می باشد که پس از ایجاد شکاف و اختلاف میان لوطی و عنتر سریع چرخش 180 درجه داد و بطور کامل از پاسدار گماشته احمدی نژاد فاصله گرفت و در سنگر ولی وقیح نامشروع قرار گرفت.

به گزارش اختصاصی «هفت صبح»، به دنبال هتاکی و بیان شایعات بی اساس علیه رییس جمهور و اصولگرایان پیشرو، مجتبی ذوالنوری از سپاه رفت.رسانه های اقتدارگرا تلاش کرده اند اخراج ذوالنوری را بازنشستگی! نشان دهند.

ذوالنور : برای حضور در انتخابات مجلس نهم بازنشسته شدم

عجبب ازار مکاره در رأس امور ی می باشد که سنگرگاه جانی ترین قاتلان و آدمخوران نیروهای اطلاعاتی و پاسداری و امنیتی و بسیجی و تفاله و نخاله های مفتخوران حوزوی حامی ولی وقیح نامشروع شده است؟!

فارس: حجت‌الاسلام ذوالنور علت اعلام بازنشستگي خود از سپاه پاسداران را حضور در انتخابات مجلس نهم اعلام كرد.حجت‌الاسلام مجتبي ذوالنور با اشاره به اعلام بازنشستگي خود در نمايندگي ولي فقيه سپاه، گفت: با توجه به اينكه احساس مي‌شد ضرورت براي خدمت به انقلاب و نظام در عرصه هاي ديگر باشد و با توجه به اينكه از مدتها قبل گروههايي از استان‌ها و ديگر شهرهاي كشور مصر بودند تا بنده در سنگر مجلس ادامه خدمت دهم، لذا تصميم بر اين شد تا ضمن اعلام بازنشستگي از سپاه پاسداران براي حضور در سنگر مجلس آماده شوم.ذوالنور ادامه داد: طبق قانون، كساني كه مي‌خواهند براي نمايندگي مجلس كانديدا شوند، مي‌بايست تا 9 تيرماه از مناصب خود استعفا داده و يا بازنشسته شوند كه با توجه به فراهم بودن زمينه بازنشستگي و سنوات خدمتي بنده، شرايط براي اعلام بازنشستگي فراهم شد و به همين دليل احتياجي به استعفا نبود.وي با بيان اينكه البته اين تصميم با كسب اجازه از سلسله مراتب گرفته شده است، تصريح كرد: آنچه مهم است بايد در هر سنگر و عرصه‌اي به دنبال خدمت هرچه بيشتر به نظام، انقلاب، مردم و اسلام بود و بنده نيز از اول سعي بر همين موضوع داشتم