گزارش خبر های تصویری 2 تیر 90 گو یای چه حقیتقی می باشد؟

عکس تصادف دلخراش در بزرگراه قم- تهران

آنقدر وضعیت جاده های مرگ آفرین رکوردار اول جهانی مرگ و میر رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران مدعی امن و آزادترین خطری و ناامن شده است که حتی امنیت در جاده های اتوبان کشور همچون اتوبان تهران و قم وجود ندارد . البته نیروی انتظامی وحشت زده از واکنش اعتراضی مانع از اعلام تعداد کشته شدگان این صحنه تصادف اتوبان تهران – قم شده است؟

خبرگزاری شهر تصاویری از یک حادثه دلخراش رانندگي در اتوبان تهران-قم منتشر کرد. این خبرگزاری اطلاع دیگری درباره تلفات احتمالی این حادثه منتشر نکرده است. عکس های تصادف بزرگراه قم - تهران را در اینجا می بینید

تصاویر: مبارزه با بدحجابی در تهران مبارزه با بد حجابی

آیاا ینگونه تصاویر آشکار زن ستیزانه گویای قدرت و داشتن پایگاه مردمی رژیم فاشیستی مذهبی رورستی ایران می باشد که با بهانه ی مبارزه با بی حجابی علیه ی زنان و دختران دنبال و اجرا می کند. یا نه نشان از عدم مشروعیت و و حشت از قیام عمومی می باشد که تلاش می کند بهر بهانه و ترفند سیاست رعب و وحشت در جامعه حاکم نماید؟ در غیر اینصورت در کجای جهان باا ینگونه روش با زنان و دختران اعمال می شود که در ایران می شود؟ مهمتر اینکه مگر متهمان پرورش یافتگان همین رژیم ضد بشری کودتایی زن ستیز نمی باشد که مدعی هستند قیام های ضد دیکتاتوری منطقه الهام گرفته از ایران است . آنهم در شرایطی که پس از 33 سال حاکمیت فاشیستی مذهبی تروریستی و سیاست شعار روسری یا توسری است که اکنون بازده ی چنین سیاستی منتهی به شرایط کنونی شده است؟

عکس/ برخورد شدید پلیس با یک زن

این تصویر هم برای این بازتاب داده شده است تا وانمود شود که رفتار پلیس در ایران به خصوص پلیس زن با زنان بی حجاب این چنین خشن نمی باشد . البته اگر ربودن ترانه موسوی و تجاوز کردن و کشتن و جسد سوزاندنش نا دیده گرفته شود و سخنی از همکاری پلیس با اراذل و اوباش قمه بر دست و از دیوار باغ اطراف اصفهان با لا رونده و به 14 زن تجاوز کننده گفته نشود.

تصاویر/ گرداندن یک شرور در خيابانهای تهران:گرداندن شرور شهرك مشيريه تهران در خيابانها توسط پليس

با اینگونه شیوه ی بی نظیر و مختص حاکمان رژیم ضد انسان بربر منش وتاریک اندبش ایران است که احیا کنندگان دوران جاهلیت و بردگی و بربریت و قرون وسطایی می باشند که چون بشدت احساس خطر کرده اند . دست به اینگونه اعمال ضد انسانی تحقیر کردن نسل جوان زده اند که چرا دیگر حاضر نیست مطیع و لبیک گوی حاکمان ضد بشری کودتایی نامشروع شوند که گذشته از تحقیر کردن به شیوه ی برگردان بازداشتگاه کهریزک است نوعی زهر چشم گرفتن از ناراضیان است که مترادف صدور احکام شلاق و قطع اندام و اعدام و مبارزه با بی حجابی می باشد که ناشی از وحشت حاکمان رژیم کودتایی نا مشروع از فضای انفجاری و دست زدن به حرکت اعتراضی ضد حکومتی ناراضیان می باشد که هرروز هم بر ضریب خشم و نارضایتی افز.وده می گردد. از سوی دیگر همین روش ضد انسانی تحقیر و تهدید آمیز است که ایران تبدیل به رتبه داری فرار مغز ها شده است.

وقتی مبارک فقیر بود + تصاویر

گفته می شود رطب خورده کی تواند منع رطب کنند؟ چرا گزارشگر دست به خود زنی زده و بر سر بن نشسته بن می برد؟ زیراکه اگر گزارشگر تصویری سایت شفاف شهردار تهران قالی باف ریگی بر توی کفش خود ندارد . چرا برای مقایسه دست به بازتاب دادن تصاویر رهبر و سایر مسئولان حکومتی و شرکای شان و آخوند های حوزوی حامی شان با رهبران و فرمانده های ار گان های سرکوبگر و آقازاده های شان در قبل و اوایل انقلاب و شرایط کنونی را بازتاب نمی دهد تا رسوا شود هر که در او غش باشد؟

از زمانی که دیکتاتور مصر از قدرت کنار رفت تا به امروز، اخبار و اطلاعات زیادی از زندگی شخصی وی فاش شده است.به گزارش پانا، «حسنی مبارک» دیکتاتور ۸۶ ساله مصر که حدود سه ماه پیش پس از سه دهه از قدرت کناره گیری کرد، همچنان یکی از اصلی ترین و مهمترین سوژه های رسانه های جهان عرب به ویژه رسانه های مصری استحسنی مبارک» در زندگی شخصی و سیاسی خود پیدا و پنهان بسیار زیادی داشته که این روزها فاش شدن آن برای افکار عمومی شنیدنی است. یک نمونه از این مسائل مقایسه دوران فقیر بودن خانواده مبارک با دوران ثروتمندی آنان است.آمار دقیقی از مقدار ثروت «حسنی مبارک» در دست نیست اما قوی ترین گمانه زنی در این باره حاکی از آن است که مجموع ثروت و متملکات وی در داخل و خارج مصر حدود ۸۰ میلیارد دلار است.اما دو روز پیش تصاویری توسط یک رسانه مصری منتشر شد که به دوران فقر مبارک مربوط می شود. در این تصاویر که در سال ۱۹۷۵ میلادی گرفته شده، دیده می شود که وی لباس های بسیار معمولی و ارزان قیمت بر تن دارد. گفته می شود قیمت هر یک از این لباس ها، در زمان فعلی در بازارهای مصر کمتر از دو دلار است و این نشان می دهد که خانواده «مبارک» در آن زمان به قدری فقیر بوده که حتی قادر به خریداری لباس های معمولی نبوده لذا از لباس های بسیار ارزان قیمت استفاده می کرده است.در این تصاویر لباس هایی که «سوزان مبارک» همسر دیکتاتور سابق مصر بر تن کرده نیز بسیار ارزان قیمت به نظر می رسد. لباس دو فرزند مبارک یعنی «جمال» و «علاء» که در تصویر دیده می شوند نیز چنین است.این در حالی است که در «حسنی مبارک» در آخرین سخنرانی تلویزیونی خود که دو روز پیش از کناره گیریش از قدرت ایراد کرد، یک دست کت و شلوار بود که مخصوص وی در انگلیس دوخته شده بود. گفته می شود هزینه دوخت این کت و شلوار بیش از ۱۰ هزار دلار بوده است.