گزیده خبر های 25 خرداد قسمت - 2

مهمان‌پرست ادعاهاي تكراري شوراي همكاري خليج فارس را مردود خواند.خبرگزاري فارس: سخنگوي وزارت خارجه ادعاهاي تكراري و اتهامات كذب شوراي همكاري خليج فارس درباره دخالت ايران در امور داخلي اين كشورها را مردود و بي اساس خواند و گفت: اين اقدامات هيچ كمكي به ثبات و امنيت منطقه نمي‌كند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003250851

هرروز آکسیون و تظاهرات از جمله بسیج کفن پوشان علیه عربستان و بحرین بر گزار می شود و آشکارا با توهین لمپنی مقامات این دو کشور تهدید می شوند . اما اکنون از سوی این مترسک دستگاه ترور و جاسوسی امور خارجه با پررویی تمام مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه تکذیب شده است

عدالت اميرالمؤمنين (ع) در كلام مقام معظم رهبري؛«عدالت» نقطه بارز زندگي جمعي و حكومتي اميرالمؤمنين است.خبرگزاري فارس: حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي معتقدند كه؛ در زندگي جمعي و حكومتي اميرالمؤمنين (ع)، نقطه بارزتر از همه چيز «عدالت» است و عدالت او موجب شهادت او شد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003250085

این ادعای کمدی ووارونه با یادداشت روز دروغ نامه ی امروز کیهان مقایسه شود که مدیر مسئول آن سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر نماینده ی ویژه ی رهبر لوطی جماران می باشد. که وارونه بودن این ادعای لوطی جماران ثابت شود

ترس حكومت از قطعه هاي مربوط به جانباختگان و برگزاري مراسم براي آنان

آیا باز هم رژیم ضد بشری کودتایی مشروعیت دارد که حتی جرأت نمی کند که به داغداران و عزاداران قربانیان این رژیم ضد بشری مجوز مراسم وحضور و تجمع در آرامگاه شان بدهد؟

كانون حمايت ازخانواده جان باختگان وبازداشتي ها:بر اساس اخبار دريافتي مأموران امنيتي طي هفته هاي اخير و بطور خاص چند روزاخير اقدامات پيشگيرانه اي براي مقابله با حركات اعتراضي و تجمعات خانواده ها و جوانان بر سر مزار جانباختگان انجام ميدهند.در ايام 25 الي 30 خرداد خانواده ها با برگزاري سالگرد شهادت عزيزانشان ياد آنان را گرامي ميدارند.اخيراً به سيستم خدمات دهي بهشت زهرا دستور داده شده كه به هيچ وجه به قطعاتي كه شهيدان سالهاي اخير در آنجا آرميده اند، سرويس و خدمات دهي انجام نگيرد.خانواده هاي جانباختگان در مراسم بزرگداشت بر سر مزار شهيدان ميخواستند كه با چيدن صندلي و يا برقراري چادر و.... از شركت كنندگان نيز پذيرايي نمايند.اما سيستم خدمات دهي بهشت زهرا به اين خانواده ها صندلي و چادر كرايه نداده و اظهار داشته است كه بدليل مسائل امنيتي قرار شده است كه به اين قطعات سرويس و خدماتي ارائه نشود!

احضار و بازجویی عضو انجمن صنفی معلمان کردستان

دیگر از این شفاف تر می توان ماهیت رژیم ضد بشری به معرض دید همگانی گذاشته شود که هرروز بیش از روز قبل خبر بازداشت و سرکوب و ضرب و شتم و احضار های گوناگون مخابره می شود؟

آروز گذشته اسکندر لطفی معلم مریوانی و عضو انجمن صنفی معلمان کردستان به ستاد خبری اداره اطلاعات سنندج احضار و مورد بازجویی قرار گرفت. به گزارش خبرنگار آژانس خبری موکریان در سنندج ، طی این بازجویی که چند ساعت به طول انجامید وی در رابطه با مسائل امنيتي مورد بازخواست قرار گرفته است. گفتنی است همزمان با بازجویی از این فعال صنفی تماسهایی با خانواده وی گرفته شده که مایه نگرانی آنها گردیده است.شایان ذكر است اسکندر لطفی دبیر ادبیات دبیرستانهای مریوان پیشتر نیز به مدت دو سال به علت شرکت در تحصن معلمان از سوی دادگاه رسیدگی به تخلفات اداری استان کردستان، به اردبیل تبعید شده بود

اعتصاب غذای مهدی خدایی، آرش صادقی، احمدشاه رضایی سه زندانی سیاسی دیگر در اعتراض به شهادت هاله سحابی و هدی صابر

بعید نیست که در آینده ی نه چندان دور سر نوشت این اعتصاب غذا کنندگان منتهی به سرنوشت طراحی شده ی هاله سحابی و رضا هدی صابر شود.

به گزارش ادوارنیوز، مهدی خدایی، آرش صادقی و احمد شاهرضایی از روز ۱۸ خرداد در اعتراض به فوت هاله سحابی در اعتصاب غذا به سر می برند. قرار بود این سه زندانی سیاسی در روز ۲۲ خرداد اعتصاب خود را بشکنند اما این اعتصاب در اعتراض به فوت هدی صابر ادامه دارد.پس در گذشت هدی صابر بر اثر اعتصاب غذا نگرانی در مورد سلامت جان زندانیان سیاسی اعتصاب کننده افزایش یافته است.مهدی خدایی دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشگاه آزاد شهر ری و فعال حقوق بشر، از تاریخ ۱۲ اسفند ماه سال ۸۸ توسط ماموران سپاه پاسداران بازداشت و به سلول‌های انفرادی بند ۲ الف زندان اوین منتقل شد. وی که ماه‌ها در سلول‌های انفرادی این بند تحت بیشترین فشار‌ها برای تن دادن به اعترافات واهی و ساختگی قرار داشته، در مهر ماه سال ۸۹ از طرف شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه به سه سال زندان محکوم گردید که این حکم در دادگاه تجدیدنظر تایید شد.خدایی در اسفند ماه سال ۸۸ نیز بابت پرونده قبلی خود از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی از طریق برپایی تجمعات و تبلیغ علیه نظام» به چهار سال زندان محکوم شده بود که این حکم نیز به تایید دادگاه تجدیدنظر رسیده این فعال دانشجویی مجموعا باید ۷ سال زندان را تحمل کند.آرش صادقی، عضو ستاد ۸۸ میرحسین موسوی در زمان انتخابات و عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی،پس از چندین بار بازداشت و ضرب و شتم های متوالی و در پی آن انتقال به سلول های انفرادی بند ۲۰۹، به ۵ سال حبس قطعی محکوم شد.همچنین گفتنی است در پی حمله ماموران امنیتی جمهوری اسلامی ایران برای بازداشت ارش صادقی مادر وی دچار حمله قلبی می شود و فوت می کند.احمد شاهرضایی در دادگاه بدوی به سه سال حبس محکوم شد که این حکم در دادگاه تجدید نظر به یکسال و نیم کاهش پیدا کرد.امیرخسرو دلیرثانی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین، از جمله زندانیانی است که همراه هدی صابر در اعتصاب غذا بوده و پس از پایان اعتصاب غذایش از سرنوشت ایشان نیز هیچ خبری در دسترس نیست و نگرانی ها از سلامتی وی افزایش یافته است

۲۵۰۰ کارگر نورد پروفیل ساوه و نورد لوله صفا دستمزدهای خود را دریافت نکرده اند

اینهم یک نمونه از وضعیت و شرایط کارگران محروم در رژیم ضد بشری کودتایی با رهبر ولی وقیح نا مشروع که بدون اینکه گفته شود که در آمد های ناشی از فروش نفت و گاز کجا می رود که دستمزد نا چیز کار گران پرداخت نمی شود . به ویژه اینکه یکی از اعضای سیرک مجمع خبرگان مدعی شده است که رهبر لوطی جماران خامنه ای آنقدر ساده زیست است که گاهی مواقع برای نیاز های مالی رومزه ناچار است که از حساب دفتر بیت خودش قرض بگیرد .البته فاش نشده است که مبلغ قرضی چه میزان استو چگونه باز پس داده می شود؟

بنا بر گزارشهای رسیده به اتحادیه آزاد کارگران ایران، ۲۵۰۰ کارگر کارخانه های نورد پروفیل ساوه و نورد لوله صفا از اول سال تاکنون دستمزدهای خود را دریافت نکرده اند. بنا بر این گزارش کارفرمای این کارخانه ها که متعلق به یک نفر است بیمه های این کارگران را نیز در طول این مدت واریز نکرده است.این اولین بار نیست که دستمزدهای کارگران این کارخانه با تاخیرهای چندین ماهه پرداخت میشود. در طول سال گذشته بطور مداوم کارگران این کارخانه ها دستمزدهای خود را با تاخیرهای چندین ماهه دریافت کردند.کارفرمای این کارخانه ها برای اینکه کارگران را از هرگونه اعتراضی بر حذر کند از اول سال تاکنون به بهانه‌های واهی اقدام به اخراج دو کارگر با سابقه کاری ۱۵ و ۱۶ سال کرده است و از آنان خواسته است در صورتی میتوانند بر سر کار بازگردند که تعهد بدهند هیچ حق و حقوقی از کارخانه ندارند. ۹۰ درصد کارگران این کارخانه ها با قرارداد موقت یک الی ۶ ماهه مشغول بکار هستند و این امر دست کارفرما را برای عدم تمدید قرار داد هر کارگری که کمترین اعتراضی داشته باشد باز گذاشته است. بطوریکه بدنبال اعتصاب کارگران کارخانه نورد پروفیل ساوه در سال ۱۳۸۶، کارفرما بتدریج قرارداد حدود سیصد نفر از این کارگران را با سوابق کاری بالا تمدید نکرد و بدین ترتیب موفق شد با قرار دادن شمشیر عدم تمدید قرار داد بر بالای سر کارگران امکان هر گونه اعتراضی را از آنان سلب کرده و بطور مداوم و بی رحمانه ای اقدام به عدم پرداخت دستمزدهای این کارگران کند.

فردی که با اسم و عکس و مشخصات بعنوان نخستین “شهید فتنه” معرفی شد
خبرگزاری فارس: نخستین شهید فتنه در تصادف کشته شده بود!

بالاخره کوه موش زایید جونکه پس از ادعای تعداد 28 کشته شدگان بسیجی در قیام های ضد حکومتی که پس از کودتای 22 خرداد 88 اتفاق افتاد اکنون مشخص شده است که 28 نفر به یکی کاهش یافته است . البته وی هم در تصادف کشته شده است که اکنون با تهدید و سناریو سازی برای رقیب مغلوب وی شهید فتنه نام گذاری شده است آینده : “حسین غلام‌کبیری” شاید تنها فردی است که با اسم و عکس و مشخصات “شهید فتنه” معرفی شد و در مراسم ختم وی در شهر ری نیز برخی چهره های دولتی چون غلامحسین الهام شرکت کردند. اما در حالی که تا کنون این گونه برداشت شده بود که وی در درگیری به شهادت رسیده، انتشار خبر محاکمه متهم به قتل وی مشخص کرد که وی بر اثر برخورد خودرو پراید کشته شده است.البته شکات مدعیند این برخورد عمدی بوده و متهم این موضوع را رد می کند.فارس که گویا تنها خبرگزاری گزارش دهنده از این محاکمه بوده، دیروز در این زمینه نوشت: جلسه محاکمه متهم به قتل شهید حسین غلام‌کبیری، اولین شهید فتنه ۸۸ صبح امروز برگزار اما برای انجام تحقیقات بیشتر تجدید شد.به گزارش خبرنگار قضایی فارس، جلسه محاکمه متهم به قتل شهید حسین غلام‌کبیری اولین شهید فتنه ۸۸ که در تاریخ ۲۵ خرداد سال ۸۸ در منطقه سعادت‌آباد توسط یک دستگاه خودروی پراید به شهادت رسیده بود، از ساعت ۱۱ امروز آغاز شد.در ابتدای جلسه، سیدرضایی نماینده دادستان با اشاره به مدارک موجود در پرونده مانند شکایت اولیای ‌دم، نظریه پزشکی قانونی، گزارش پلیس آگاهی و اظهارات شهود، خواستار مجازات متهم به اتهام مباشرت در قتل عمدی شد. اولیای ‌دم نیز خواسته خود را قصاص متهم عنوان کردند.در ادامه جلسه، متهم در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینکه اتهام قتل را قبول ندارد، گفت: من تنها اشتباهی که کردم این بود که بدون گواهینامه رانندگی کردم و کسی را هم نکشتم.بعد از اظهارات متهم مبنی بر اینکه به‌ هیچ‌وجه اتهام قتل را قبول ندارد، تعدادی از شاهدان حادثه اعم از دوستان متهم، دوستان مقتول و یک مأمور نظامی که در صحنه حادثه حاضر بودند، در جایگاه قرار گرفته اظهاراتی را درباره مشاهدات خود بیان کردند.بعد از اظهارات متهم، شاهدان و وکیل مدافع متهم، قاضی عزیزمحمدی ختم جلسه را اعلام و برای انجام تحقیقات بیشتر، دستور تجدید جلسه رسیدگی به پرونده را صادر کرد.گفتنی است پیش از آغاز جلسه دادگاه،‌ در هنگام ورود متهم به سالن، خانواده شهید غلام‌کبیری که وی را تاکنون ندیده بودند به اعتراض پرداختند و درگیری مختصری رخ داد که با واکنش ماموران یگان انتظامی مجتمع قضایی خاتمه یافت.

مرگ یک شهروند گرگانی در پی اجرای طرح جمع آوری ماهواره

ایهنم شیوه ی دیگری از زجر کش کرده که زیر پوشش مبارزه با شبیخون فرهنگی یا دفاع عریان از خفقان و سانسور در رژیم ضد بشری عوامفریب دین فروش کودتایی دنبال شده است . زیرا که اثبات وارونه ادعای آزاد و امن ترین کشور جهان می باشد وبرای بسط و توسعه ی این آزادی و امنیت اینگونه مبارزه می شود.

در حین اجرای طرح جمع آوری ماهواره در شهر گرگان، یکی از شهروندان این شهر از بام منزلش سقوط کرد و جان سپرد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، زمانی که ماموران نیروی انتظامی با مراجعه به پشت بام آپارتمان محل سکونت علی کریمی، شهروند ۴۲ سالهٔ گرگانی، قصد جمع آوری دیش ماهوارهٔ وی را داشتند با اعتراض او روبرو شده و در پی مشاجرهٔ لفظی بین کریمی و ماموران نیروی انتظامی وی تعادلش را از دست داده و از طبقه چهارم ساختمان سقوط کرد.به گزارش بیمارستان ۵ آذر گرگان، نامبرده قبل از برخورد با زمین، بر اثر ترس و سکتهٔ قلبی جان خود را از دست داده بود.

واکنش تیم احمدی‌نژاد به تهدید‌ات حامیان خامنه‌ای.موی گندیده احمدی‌نژاد را به صد مصباح نمی‌دهیم

گرچه زمانی بطور تا کتیکی این دو مرید ومرشد هم دیگر بودند که جنگ قدرت و ثروت با لوطی جماران ولی وقیح موجب شده است تا مرشد فرصت طلب و تئوری پرداز مرگ و خشونت ودروغ گفتن مصلحی از مریدش فاصله بگیرد وبطور فرصت طلبانه و تاکتیکی حامی ولی وقیح نا مشروع شود . ولی می بایست پذیرفت که حامیان پاسدار گماشته احمدی نژاد در انتخاب میان 3 خبیث و پلید و دین فروش و گماشته ، همان بهتر که اینان پاسدار گماشته را بر گزیده اند. چون که دیگر نمی خواهد همچون گذشته گماشته لوطی جماران نا مشروع باشد.

دیگربان : تیم احمدی‌نژاد در واکنش به تهدید‌های اخیر حامیان خامنه‌ای٬ محافظه‌کاران منتقد دولت دهم را «اقتدار‌گرا» خواند و اعلام کرد «یک موی گندیده» احمدی‌نژاد را با ۱۰۰ مصباح یزدی معاوضه نخواهد رد. سایت‌های «یکشنبه » و «هفت صبح» روز سه‌شنبه (۲۴ خرداد) با اعلام این مطلب افزوده‌اند توطئه‌های افرادی همچون محمدتقی مصباح یزدی و حیدر مصلحی هیچ تاثیری بر دولتی‌ها نخواهد گذاشت.حملات این سایت‌های وابسته به تیم احمدی‌نژاد به مصباح یزدی و حامیان خامنه‌ای٬ یک روز پس از انتشار یادداشت تهدیدآمیز سایت «رجا‌نیوز» علیه نزدیکان احمدی‌نژاد صورت می‌گیرد.«رجا‌نیوز» روز دوشنبه (۲۳ خرداد) در یادداشتی هواداران رئیس دولت دهم را «خیانتکار» نامیده و به آن‌ها هشدار داد چنانچه بخواهند «حریم‌ها» را شکسته و به بزرگان «بتازند» علیه آن‌ها وارد عمل خواهند شد.در این یادداشت خطاب به حامیان احمدی‌نژاد آمده است: «خیلی مدارا کردیم و جانب نگه داشتیم اگر هنوز هستید و می‌نویسید، گمان نکنید هر آنچه خواستید می‌توانید بنویسید و ما هم باز سکوت می‌کنیمتیم احمدی‌نژاد نیز در واکنش به این تهدید و ادامه حملات مصباح یزدی به نزدیکان احمدی‌نژاد اعلام کرده که «جریان تمامیت خواه درصدد برآمده است که حامیان واقعی دولت را در دو راهی انتخاب بین احمدی‌نژاد و برخی چهره‌ها قرار دهداین سایت‌ها به فعالان سیاسی توصیه کرده‌‌اند: «از فرو افتادن به بازی تمامیت‌خواهان و تحمیل‌گران بپرهیزندتیم احمدی‌نژاد همچنین افزوده که «تحمیل‌گران و سهم‌خواهان با طراحی این توطئه‌ها صرفا درصدد تنش‌آفرینی در کشور هستند تا به هنگام پاسخ به این تنش آفرینی‌ها، دولت را به بحران‌سازی متهم کنند

سپاه بار دیگر به مهمانی خصوصی مردم حمله کرد.سپاه : کشف پارتی مختلط شبانه در نور!

اکنون مشخص شده است که پشت سیاست رعب ووحشت در جامعه و بسط وگسترش آن در جامعه نقش ومأموریت اصلی تهاجم و شبیخون زدن به مراسم پارتی ها انجام می شود . اینگونه وانمود می شد که از سوی نیروی انتظامی سرکوبگر طراحی و دنبال می شود . طوریکه برنامه ریز ومجری هم خودشان می باشند .در صورتیکه معلوم شده است که سر نخ اصلی در دست پاسداران کودتا گر می باشد.

فارس : فرمانده سپاه ناحیه نور از شناسایی و کشف دو محفل پارتی در این شهرستان و دستگیری عوامل آن خبر داد.
یوسف طالب‌نژاد با اعلام خبر کشف دو محفل پارتی و دستگیری عوامل آن توسط سربازان بقیة‌الله سپاه ناحیه نور بیان داشت: بر اساس اخبار و گزارش‌های واصله مردمی مبنی بر برپایی پارتی مختلط شبانه در منزلی واقع در یکی از شهرک‌های ساحلی نور و پس از بررسی و اطمینان از صحت و سقم خبر، اقدامات لازم برای انحلال این جشن و پارتی صورت گرفت. سربازان بقیةالله سپاه ناحیه نور به همراه ضابطان قضایی انتظامی پس از کسب دستور مقام قضایی و هماهنگی لازم وارد محل برگزاری پارتی شدند که به محض ورود تعداد زیادی از دختران و زنان و مردان را با وضعیت نیمه‌عریان و در حال شرب خمر و مستی و رقص و پایکوبی مشاهده کردند. این افراد که همگی شرب خمر کرده و حالت غیرعادی داشتند با مشاهده ماموران با آنان درگیر و اقدام به فحاشی کردند. برخی از آنان نیز اقدام به پرتاب و دور کردن مشروبات الکلی خارجی و ادوات و آلات جرم به منازل و ویلاهای همجوار کردند و مانع ورود ماموران می‌شدند که توسط ماموران دستگیر و پس از تفهیم اتهام و ثبت اسامی و تنظیم صورت‌جلسه به همراه اقلام و آلات مکشوفه به کلانتری ایزدشهر نور منتقل تا پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال و تحویل شوند. وی از کشف هفت بطری بزرگ یک لیتری مشروبات الکلی خارجی (گرنس، آبسلوت، اسمیرینوف و...) و دستگیری 15 مرد و زن در این پارتی خبر داد.فرمانده سپاه ناحیه نور درباره کشف محفل پارتی دوم نیز گفت: بر اساس گزارش‌های امت حزب الله و تحقیقات میدانی به‌عمل آمده توسط پرسنل واحد اطلاعات ناحیه نور درباره برگزاری محفل پارتی مختلط همراه با موسیقی جاز و سیستم صوتی و... در روستایی در منطقه چمستان با هماهنگی مقام‌های قضایی این محفل نیز کشف و 16 زن و مرد دستگیر شدند. در این محفل پارتی نیز شش قوطی500 سی سی مشروب مصرف شده از نوع ویسکی، سه قوطی500 سی سی پر مشروب از نوع ویسکی، سه بسته پاسور، مقادیری مواد مخدر از نوع حشیش و دو بطری شیشه‌ای یک لیتری از انواع مشروبات الکلی خارجی مصرف شده کشف

شد.

تحليل جريانات سياسي از «الماس فريب»
http://www.kayhannews.ir/900325/14.HTM#other1401

نمودی دیگر از سیاست چند توبره و آخور خوردن مرتبط با اجرای شوی طراحی شده ی پاسدار مزدور و جاسوس محمد رضا مدحی که از سوی وزارت بد نام اطلاعات و سازمان امنیت و اطلاعات پاسداران کودتاگر و سازمان پشم و شیشه ی پاسدار ضرغامی تهیه و تنظیم و پخش شد. اکنون از سوی دلقک و سوگلی سوپر مسخره ی آقای چیز دردروغ نامه ی کیهان سر بازجو پاسدار شریعتمداری علیه ی رقبا و آقا زاده ها دنبال و به نمایش گذاشته شده است .

از وقتي با اين «آرمليا» ميانه مان شكر آب شد، ديگر دل و دماغ اداره خبرگزاري را نداشتم، به خصوص كه اين «كارمليا» هم صد بار گيج مي زند تا بخواهد يك خبر را رد كند. الغرض ديروز پيامك دادم به آرمليا كه برگردد. قول دادم بيمه و اين جور چيزها را هم برايش درست كنم. در معرفتم همين بس كه تا به حال هزار بار اين قول را داده ام به آرمليا! مثل ترك سيگار كه كار راحتي است. جخت بلا بارها اين كار را كرده ام! بگذريم؛ الان در خبرگزاري يك تفكيك كار انجام دادم. مسائل اقتصادي و ريزگردها و پاشيدن مانچ و دود و دم و حوادث و اين جور چيزها حوزه كاري كارمليا است و مسائل ديگر حيطه فعاليت آرمليا خدا را چه ديدي؟ شايد در راستاي كوچك سازي، آرمليا را ادغام كردم در كارمليا، يا بالعكس! حالا تا آن روز اين شما و اين هم تحليل جريانات سياسي از «الماس فريب».!جريان خواص بي بصيرت/ اين مستند كمي كند پيش مي رفت و ساعت پخش آن هم مناسب نبود. در دكوپاژ و نور، و در مقايسه با سريال «مختار» يا «نيايش» شاهد افت كيفي صحنه ها بوديم، هر چند كه اگر فلاني در مناظره، آن حرفها را نمي زد، محمدرضا مدحي بهتر مي توانست كارش را انجام دهد.جريان آقازاده ها/ ما موقع پخش اين مستند رفته بوديم «خريد»، اما متاسفانه بخشي از خريدمان ماند براي اغتشاشات بعدي! آنچه مسلم است مظلوميت عليرضا نوري زاده در اين مستند، ما را ياد مظلوميت «مردان آنجلس» مي اندازد!
جريان ضد انقلاب/ اولندش؛ محمدرضا مدحي هنوز هم همان فرد مورد اعتماد ماست كه حلقه اصلي تشكيل «دولت در تبعيد» بود. ما و مدحي 2 روح بوديم در يك چيز! دومندش؛ اين مستند نبود، اعتراف گيري بود! سومندش؛ به مدحي جمهوري اسلامي آمپولي تزريق كرده كه مواضع آدم را ظرف 3 سوت تغيير مي دهد. چهارمندش؛ ما فقط چند بار به صورت تصادفي مدحي را در خيابان ديده بوديم. پنجمندش؛ مدحي؟ محمدرضا؟... كي هست؟!آقاي چيز

گزارش كيهان از ناكامي هاي اخير فتنه گران.آماده باش در آمريكا و انگليس و بي اعتنايي در ايران
http://www.kayhannews.ir/900325/2.htm#other203

بدون توجه به ضریب حضور نیروهای انتظامی وسرکوبگر در سال گرد 22 خرداد که نوعی فضای حکومت نظامی اعلام نا شده بود . اکنون تحلیل و گزارش دیگری از سوی سربازجو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان در این مورد تنظیم شده است . البت ه مکمل یادداشت روز وی می باشد که اکنون با روش سیاست توبره و آخور خوری باز سازی و بیان شده است.

روز 22 خرداد سالروز باشكوه ترين انتخابات ايران بود كه در يك سناريوي نوشته شده ميان سرويس هاي جاسوسي غرب و برخي از گروه ها و عناصر داخلي تبديل به فتنه اي براي نظام شد. در آستانه دومين سالروز اين حماسه عظيم در انگليس و آمريكا حالت آماده باش سياسي اعلام شد و وزارت خارجه انگليس مرتبط ترين وزارتخانه با آشوبهاي سال 88 در بيانيه اي تلاش كرد تا روح دوباره اي در كالبد محتضر فتنه بدمد.

فیلم / اولین قیلم از فضای پادگانی امروز تهران ؛ خیابان ولی عصر ۲۵ خرداد ۹۰ دستگیری ۲ جوان
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=34228

آخر کجا در رژیمی که ادعای مردمی ومشروعیت دارد اینگونه آشکارا نیذروهای سرکوبگرش را توی خیابان ها بسیج می کند که نهبرای اجرای امنیت که ناامنی ومزاحمت برای حضور مردم ناراضی باشد؟

این 3 خبر کوتاه که در دروغ نامه ی کیهان سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری بازتاب داده شده است نمایانگر چگونگی امنیت و عدالت و قضاوت در رژیم فاشیستی مذهبی و تروریستی کودتایی ایران می باشد . همچنین دلیل هزینه کردن سیاست تروریست و جاسوس پروری و اعتراف گیری صنعتت تواب سازی و اجرای شوهای کمدی تلویزیونی اش درر استای چه اهداف پلید و ضد انسانی اش می باشد؟ طوری که بطور دربست علیه ی مردم به خصوص محرومان می باشد که 80% جمعیت کشور را تشکیل می دهند؟

سقوط مرگ آسا

اراك- خبرنگاركيهان: كارگر ساختماني هنگام كار از ارتفاع سقوط كرد و جان خود را از دست داد.اين كارگر كه در خيابان 45متري شهرك امام علي(ع) اراك مشغول كار بود بر اثر سقوط از ارتفاع به شدت مجروح شد و به بيمارستان انتقال يافت. در بيمارستان به علت شدت جراحات جان باخت

راز قتل پسر 10ساله

مراغه- فارس: گزارش يكي از كلانتري هاي شهرستان مراغه حاكي از درگيري مردي با همسرش بود كه طي آن خانم مذكور مدعي شد كه همسرش همان گونه كه پسرمان را كشت، قصد كشتن مرا نيز دارد.باتوجه به حساسيت موضوع مورد در دستور كار قرار گرفت و بعد از تحقيقات بيشتر و استفاده از شگردهاي خاص پليسي زن و شوهر مذكور اعتراف كردند كه فرزند خودشان به نام رخشان 10ساله را به قتل رساندند.

در اراك انجام شدقتل دوست براي تصاحب 35 هزار تومانپ

رئيس پليس آگاهي استان مركزي گفت: قاتل فراري كه سال گذشته دوست خود را به خاطر 35 هزار تومان در تهران به قتل رسانده بود، در اراك شناسايي و دستگير شد.به گزارش خبرگزاري فارس از اراك، با اطلاع ماموران پليس آگاهي استان مركزي از حضور قاتل فراري در اراك دستگيري متهم آغاز شد.ماموران موفق به شناسايي محل كار متهم در يك شركت خدماتي در اراك شده و در يك اقدام غافلگيرانه او را دستگير كردند.رضا احمدي با بيان اينكه متهم به جرم خود اعتراف كرده است، اضافه كرد: متهم در سال 89 دوست خود را در محل كارش با ضربات چكش به قتل رساند و پس از سرقت 35 هزار تومان وجه نقد و دو عدد گوشي تلفن همراه و دو عدد لپ تاپ از محل متواري كه در نهايت در اراك دستگير شد.

جهت اطلاع

اینهم حاصل چند ماه دوندگی فرصت طلبانه همراه با التماس و خواهش و تمنا و زانو زدگی حاکمان تهران مقابل مقامات مصر تا که رابطه با مصر عادی شود . در صورتیکه از سوی وزیر امور خارجه ی مصر چنین پاسخ دندان شکنی داده شده است که مر تبط به سیاست صدور تروریسم و بحران به برون مرز به خصوص سیاست مداخله گری در امو رداخلی کشور های همسایه ی ایران می باشد.

وزير خارجه مصر، بار ديگر به ايران حمله كرد! روزنامه اسرائيلي جروزالم پست گزارش داد: نبيل العربي، وزير امور خارجه دولت انتقالي مصر به ايران هشدار داده است كه در امور داخلي كشورهاي عرب حاشيه خليج فارس دخالت نكند. به گزارش عصر ايران، اين نشريه صهيونيستي در گزارش خود متذكر شده وي به ايران هشدار داد كه امنيت كشورهاي عربي حاشيه خليج فارس، خط قرمز مصر است. اين روزنامه تصريح كرده است كه اين واكنش ناشي از بالا گرفتن اختلاف بين تهران و همسايگان عربش بر سر موضوع بحرين و پياده شدن نيروهاي سعودي در اين كشور است. وزير خارجه مصر، هفته گذشته نيز گفته بود دولت مصر فعلاً براي از سرگيري رابطه با ايران آمادگي ندارد. با اينحال معلوم نيست چرا مسئولان وزارت امور خارجه كشورمان ملتمسانه در پي برقراري رابطه با دولتي هستند كه زير نظر نظاميان وابسته به آمريكا و متمايل به رژيم صهيونيستي فعاليت مي‌كند!

اعتراض آشکار به سیاست بزرگ نمایی وتیغ زیر پالان گذاشن که درر استای جفتک زدن های مرتبط با اهداف خاص پشت پرده ی کودتا گران بوده است . ولی اکنون آنچنان گندش در آمده است که و ریش رهبر ولی وقیح و پاسداران کودتا گر و حامیان حوزوی و شریک قدرت و ثروت را رنگین کرده است؟

* يك مدرس اصولگراي دانشگاه مي‌گويد: نينديشيديم كه احمدي نژاد هم ظرفيتي دارد، آنقدر گفتيم مالك اشتر علي كه باورش شد. به گزارش شفاف، اين مدرس دانشگاه نوشته است: جريان انحرافي اصولاً يك ماجراي انحرافي است! يعني نه اصالت دارد و نه حقيقت! راستش را بخواهيد مشكل كار احمدي نژاد هم بر خلاف نظر بسياري از دوستان ربطي به جريان انحرافي ندارد! جريان انحرافي خيلي بدبخت‌تر و مفلوك‌تر از آن است كه قدرت سحر و جادو داشته باشد! تمام قدرت اين جريان به پول‌هايي بر مي‌گردد كه به صورت بي‌حساب از بيت المال به چنگشان افتاده. وي در ادامه نوشت: "دشمني با احمدي نژاد از آنجا شروع شد كه مدحش كرديم و عيب‌ها و نواقصش را ناديده گرفته و ماله كشي كرديم. معدود كساني هم كه با بصيرت و بنابه حكم خداوند احمدي نژاد را نهي از منكر مي‌كردند هدف تيرهاي زهرآلود حاميان و محبان سراسر احساس احمدي نژاد قرار گرفتند!" در اين نوشته، اشاره‌اي به اين نكته نشده كه اكنون تكليف مردم در برابر افراد بي‌بصيرتي كه تا همين اواخر اين جريان انحرافي را نشناخته بودند چيست؟

شالیزارهای گیلان در حال خشک شدن هستند

ایراد و اشکالی ندارد چونکه در راستای افزایش واردات نسبت به صادرات و پر کردن جبیب دلالان و واسطه های مفت خوران انگل حکومتی کمبود برنج ناشی از خشک شدن مزارع کشت برنج در شمال از طریق واردات برنج از چین جبران می گردد.

به گزارش خبرنگار خانه ملت(.icana.ir)، سید "مهدی صادق" در پایان نشست علنی صبح امروز -چهارشنبه ۲۵ خرداد ماه - مجلس در تذکر شفاهی خود، بر کم‌آبی شهرستان‌های استان گیلان تاکید کرد و گفت: پس از آنکه سد سفیدرود برای تامین آب مورد نیاز شالیزارها و مزارع استان گیلان ساخته شد، تاکنون بیش از ۶۰ سد دیگر در بالادست این سد ساخته شد و آب ذخیره آن را کاهش داده است.نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مزارع و شالیزارهای استان به دلیل کم‌آبی در معرض خشک شدن هستند، تصریح کرد: من به‌عنوان نماینده مردم و نماینده مجمع نمایندگان استان گیلان اعلام می‌کنم که ما از وزارت نیرو سهم حق‌آبه خود را به طور کامل مطالبه می‌کنیم.

جهت اطلاع

اما اینهم یکی دیگر از افتخارات فراموش نا شدنی تاریخی تاشی از عدالت نهادینه شده درر ژیم ضد بشری کودتایی وارونه گوی عوامفریب و دین فروش است که ولی وقیح نا مشروع شیادانه ادعای وجود چنین عدالتی را کرده است

رئيس انجمن جامعه شناسي ايران مي‌گويد: درحال حاضر سن روسپي گري در ا يران حدود 8 - 10 سال كاهش يافته و از سن 20 تا 30 سال به 12 تا 18 سال رسيده است. خبر آنلاين كه اين خبر را منتشر كرده افزوده است: دكتر قرايي اين كاهش سن را مربوط به افزايش برخي آسيب‌هاي اجتماعي نظير افزايش طلاق، تنوع طلبي مردها، عدم امكان ازدواج، اعتياد، بيكاري و... مي‌داند.
*
روحاني ناهي از منكر كه توسط افراد شرور مضروب شد، مي‌گويد در حين وقوع حادثه، لباس روحانيت بر تن داشته است. وي در گفتگو با جهان افزود: متأسفانه از سوي نيروي انتظامي مطرح شده است هنگام درگيري با ضاربين لباس روحانيت بر تن نداشتم و اين خبر را بنده به طور كامل تكذيب مي‌كنم. وي در ادامه توضيح داد: بعد از شدت ضربه‌هاي وارد شده به من، مردم وارد صحنه شدند و لباس روحانيت را از تنم در آوردند. لباس خونيني كه آن شب بر تن من بوده هنوز موجود است و خون‌هايش پاك نشده است. فروزش در پاسخ به اينكه آيا آن خانمي كه جانش را نجات داديد هم بين عيادت كنندگان شما بود؟ گفت: اصلاً برايم مهم نيست كه اين خانم براي ملاقات آمده باشد يا خير من انتظاري از اين خانم ندارم چرا كه آن اقدام را وظيفه خودم مي‌دانستم و براي رضايت الهي آن اقدام را انجام دادم.

اینهم نتیجه حمایت کردن های بی دریغ از نخست وزیر دست نشانده ی عراق نوری مالکی که اکنون این چنین جبران شده است

* عجيب‌ترين ادعاي خسارت را عراق عليه ايران مطرح مي‌كند. شبكه خبري الشرقيه اعلام كرد: عراق در برابر سرازير شدن آبهاي سطحي ايران به خاك اين كشور ادعاي خسارت خواهد كرد. به گزارش آينده، اين شبكه عراقي در بخش اخبار كوتاه خود اعلام كرد: نماينده عراق در سازمان فائو اعلام كرده است كه آبهاي مازاد كشاورزي سرازير شده از ايران به خاك عراق، به اين كشور آسيب و زيان زيادي وارد كرده است و بغداد در اين رابطه ادعاي خسارت خواهد كرد. جالب است كه چندي قبل يك عضو فراكسيون اتحاد اسلامي كردستان در مجلس عراق در اظهاراتي عجيب مدعي شد حكومت عراق بابت خسارت جنگ 8 ساله، هيچ تعهدي نسبت به ايران ندارد! "سامي اتروشي" عضو كميسيون اقتصادي مجلس عراق در گفتگو با سايت رسمي حزب اتحاد اسلامي كردستان گفت: عراق به هيچ وجه خسارات ايران را پرداخت نخواهد كرد زيرا هيچ تعهدي نسبت به آن ندارد و تنها خسارت كشور كويت را پرداخت خواهد كرد. اظهارنظرهاي مسئولين عراقي اين پيام را با خود به همراه دارد كه سهل‌انگاري مقامات مسئول كشورمان در پيگيري موضوع دريافت غرامت جنگ تحميلي از عراق، سبب خواهد شد تا در آينده نه تنها چنين موضوعي محقق نشود بلكه طرف عراقي ژست طلبكاري نيز به خود بگيرد.