" اهداف شوم پشت پرده طرح مبارزه با بی حجابی 33 ساله و علم کردن تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها"

حکومت می بایست دمکراتیک و مردمی باشد تا که بتواند سخنگوی مردم شود . از سوی دیگر تا طرح و پیشنهاد حکومتی از طریق رفراندوم یا همه پرسی آزاد بر گزار نشده با شد نمی توان به نام مردم هر موضوع و طرح و پیشنهادی رامطرح و پیگیری کرد . یا لا اقل باید از سوی سازمان های مستقل و آزاد نمونه گیری آماری یانظر سنجی شود تا بعنوان بعنوان بخشی از نظر مردم موضوع مورد نظر سنجی واقع شده را بیان نمود . نه اینکه در سیستم تک صدایی ولایت و قیحی همکاره که بالاتر از قانون قرار دارد که نه ارزشی برای قانون و رأی و نظر مردم قائل نمی باشد ، بلکه اقداماتش قانون شکنانه و ضد نظر مردم می باشد بطور کیلویی به نام مردم نظر داد . آنهم با وجود اینکه پس از کودتای 22 خرداد 88 که مردم معترض در چندین تظاهرات ضد حکومتی توی خیابان ها سرازیر شدند و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر دادند و مهر تأئید بر نامشروع بودنش زدند. عجیب و قاحت و پررویی که باز هم بطور وارونه وی و دستگاه تبلیغاتی اش همچون خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس طلبکارانه نماینده ی بی چون و چرای مردم ایران می شوند و با مصادره کردن نام شان طرح و اهداف ضد مردمی شان را بیان و دنبال می کنند .

اما قبل از پرداختن به موضوع اصلی بعنوان پیش در آمد ضرورت دارد تا که اشاره شود همانطوریکه در زمینه ی اقتصادی در مورد کالا ها جانشینی وجود دارد . مثلاً افرادی که توانایی خرید گوشت را ندارند . می توانند از عدس استفاده کنند. یا نان و سیب زمینی که مواد نشاسته ای دارند را مقابل برنج قرار دهند . در مورد مسائل اجتماعی و ورزشی و تفریحی و مطالعاتی و... نیر این حالت آلترناتیو یا جانشینی وجود دارد . همچون قطع یا آسیب دیدگی یک بخش از اندام انسان که موجب تقویت بخش دیگر اندام برای جبران فعالیت می شود. فراموش نشود هر چه جامعه طبقاتی و منفبض تر باشد و آزادی وجود نداشته باشد همچون فضای حاکم شده در ایران که 33 سال است ادامه داشته است . برای اینکه دین تبدیل به ابزار سرکوب و سانسور و قدرت و ثروت و انحصاری کردنش با اهرم و بهانه ی امر به معروف و نهی از منکر شده است که موجب شده است ضریب شانس جانشینی مثبت برای نوجوانان و جوانان در جامعه کاهش یافته و وارونه ی آن افزایش می یابد. نمونه ی مورد مثل رشد پدیده های شوم کودکان خیابانی و دختران فراری از خانه ها و زنان خیابانی و گرایش به اعتیاد و پایین آمدن سنین مصرف مواد مخدر و فاحشه گری و... می باشدکه بدون شک عامل و مقصر حاکمان رژیم فاشیتی مذهبی تروریستی غارتگر دین فروشان حاکم بر ایران می باشند . در صورتی در فضای باز که فعالیت های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی آزاد می باشد . شرایط طور دیگری است .چونکه روزی لومورزو جرم شناس ایتالیایی گفته بود تصور نکنید که افرادی چون ادیسون ... نابغه بودند و آنانکه در سی سیل و... طرح های مافیایی وآدم ربایی و.. راا جرا می کنند با هوش نمی باشند . وی معتقد بود که نابغه ها بدلیل آنکه در محیط سالم آموزش و تعلیم و فرهنگ مناسب پرورش یافتند که موجب رشد استعداد مثبت شان شد ولی دسته دیگر در شرایط معکوس پرورش ورشد یافتند که تر بیت غلط منجر بهدر رفتن استعدادت شان شده است .

در این موردبه یاد دارم پس از 15 مهر سال 60 که اعتصابات صنفی معلمان شروع شد . سپس صنفی سیاسی و در نهایت مبارزه ی سیاسی شد چون دیوار اختناق شکسته شد و نسل جوان دانش آموزان وارد صحنه شدند . به خصوص اینکه همه بحث و گفتگو پیرامون حرکت های اعتراضی سیاسی مبارزاتی روز شده بود . چون فرهنگ مبارزاتی سیاسی انقلابی در جامعه غالب شده بود . عجیب با شتاب موجب تغییر و دگر گونی فرهنگ در جامعه شد و تغییر وتحولات شگرف فکری در نسل جوان به وجود آورد . آنگونه که برخی نوجوانان و جوانان دانش آموزان مدارس که قبل از اعتصاب 15 مهر 60 گرد مصرف مواد مخدر ونشئه جات و نوشیدن مشروب خواری و لباس های مد و سوسول بازی و دختر بازی و لات منشی بودند که بازارش هم زمان شاه بس داغ بود از اینگونه اعمال فاصله گرفتند و فعالانه و داو طلبانه در تحرکات مبارزاتی سیاسی و فرهنگی شرکت می کردند و در بحث های خیابانی و حضور پای میز کتاب در دانشگاه ها وبحث های حول وحوش آن و کتاب خوانی و پیگیری اخبار حضور پررنگ و فعال داشتند. به خصوص اینکه دختران دانش آموز بی حجاب بدون زور و اجبار حجاب پوش شده بودند .چون احساس آزادی حق انتخاب پوشش و همبستگی با سایر دختران و مادران با حجاب برای پیشبرد مبارزه و دفاع از اهداف و آرمان خود می کردند . بهر حال این وضعیت اعتلای رشد فرهنگی و در کنار هم بودن فرهنگیان و دانش آموزان تا مدتی پس از انقلاب در فضای نیم بند دمکراتیک اوایل انقلاب وجود داشت . اما چون غول ارتجاع خمینی از درون شیشه ی قرون وسطا بیرون زده بود و با زد و بندهای پنهانی زیر درخت سیب در پاریس طرح قبضه ی قدرت و تثبیت حکومت فاشیستی مذهبی را تدارک دیده بود . برای اینکه پیوند میان نسل جوان با مبارزان انقلابی رلقطع کند و آنگونه فرهنگ و اندیشه ی ارتجاعی مورد نظر خود راد تئوریزه و دنبال کند . بنابراین برای مهار اوضاع ابتدا طرح پاک سازی مدارس را شروع کرد . سپس سفارت آمریکا در تهران را اشغال نمود تا ادعای مبارزه با آمریکا را تبدیل به مترسک چماق و تهدید وحذف سازمان های سیاسی و انقلابی مخالف از صحنه نماید . در ادامه شعار مبارزه ی رو سری یا توسری علم شد . آنگاه به سراغ دانشگاه های سراسر کشور رفت و با چتر انقلاب فرهنگی توطئه ی یورش سراسری به دانشگاه ها در دستور کار خود قرار داد و دانشگاه هابه خاک و خون کشانید و برای 3 سال تعطیل شان کردتا فرصت لازم برای بستر سازی جانشین کردن الگوی تفکر و اندیشه ارتجاعی مورد نظر خود در دانشگاه ها را فراهم نماید . در ادامه سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز 30 خرداد 60 به خاک وخون کشید و فضای رعب و وحشت را تحمیل کرد و شرایط را بس منقبض نمود . اما چون اندیشه ارتجاعی و سرکوبگرانه و تحمیلی و قرون وسطایی که در محیط دانشگاه ها حاکم شده بود جواب نداشت بنابراین تا کمی فضای اختناق پس از دوم خرداد 76 شل شد منجر شد تا آتش پنهان زیر خاکستر در دانشگاه ها شعله ور شود و دانشجویان معترض حماسه ی قیام 6 روزه ی 18 تیر 78 را خلق نمایند .

خلاصه جنگ و گریز میان حاکمان مرتجع با دانشگاه ها آنچنان ادامه داشت که طرح ستاره دار کردن دانشجویان مبارز آزادیخواه مطرح شد و این چنین دانشجویان با بهانه ستار دار شدن شناسایی سپس اخراج یا باز داشت شدند . مکمل آن طرح باز خرید و باز نشستگی زود رس اساتید دانشگاه ها زیر پوشش مبارزه با لیبرالیسم و سکولاریسم شروع شد . آنگاه توطئه ی پادگانی گورستانی و حوزوی کردن دانشگاه ها با شدت اعمال شد . ولی چون این توطئه ها با مقاومت و روشن گری دانشجویان باشکست مواجه شد . لاجرم طرح جنایتکارانه ی شبیخون زدن به کوی دانشگاه تهران در 25 خرداد 88 اجرا گردید . ولی این توطئه هم چون منجر به سکوت دانشجویان فریاد بر دیکتاتور گوی نشد . لذا اکنون که شرایط جامعه انفجاری است و شکاف و اختلاف در رأس رژیم ضد بشری عجیب بالا گرفته است که ناشی از ادامه ی کودتای مرتبط به جنگ قدرت و ثروت وحذف رقبا می باشد . به ویژه چون از اراذل اوباشان قمه بر دست در خدمت نیروی انتظامی از دیوار باغی اطراف اصفهان بالا رفتند و با محبوس کردن مردان 14 زن با اذیت و آزار جسمی مورد تجاوز جنسی واقع شدند . سپس خبر تجاوز ده ها نفره در روستایی در کاشمر آنتنی شد . در ادامه خبر مشابه تجاوز به یک زن دکتر در استان گلستان هم مخابره شد تا بیشتر عملکرد 33 ساله ی حاکمان ضد بشر دین فروش پیرامون محتوا و اهداف مبارزه با بی حجابی نمایان شود . اکنون نیز برای کنترل اوضاع انفجاری مبارزه ی تاکتیکی 33 ساله ی مبارزه با بی حجابی باز سازی و بر پا شده است تا چاشنی سیاست رعب و وحشت و چماق بر ای دانشجویان به خصوص دختران دانشجوشود که جزو مشتقات یا زیر مجموعه ی طرح جنستیی جدا سازی دختران و پسران دانشجو و حوزوی کردنش شود.

هوشنگ بهداد

اول تیرماه سال 1390

ضرورت برخورد با بدحجابي در جامعه خواست مردم برخورد با بدپوششان و اجراي قانون است.خبرگزاري فارس: يك مدرس دانشگاه گفت: خواست عموم مردم از دستگاه‌هاي ذي‌ربط بالأخص دستگاه‌هاي ضابط قوه‌قضاييه و به خصوص پليس كشور، برخورد با بدپوششان و اجراي قانون مصرح است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003310363

متأسفانه با گذشت 33 سال از پيروزي انقلاب اسلامي اين معضل اجتماعي هنوز حل نشده است و با آغاز فصل گرما با تأكيد بر حفظ حجاب زنان، در اين زمينه اطلاعيه‌‌ها و بيانيه‌هايي صادر مي‌شود. وي عنوان كرد: شرايط كنوني كشور به دليل عدم رعايت الگوهاي اسلامي حجاب به عنوان يك معضل اجتماعي به نقطه‌اي رسيده است كه برخورد با بدپوششان از سوي مسئولان كشور به عنوان خواست عمومي از سوي علما، خانواده‌هاي‌ شهدا و تمام مؤمنان مطرح شده است. صدر‌الحسيني افزود: به نظر مي‌رسد در شرايطي كه جمهوري اسلامي ايران توانسته است تا انقلاب خود را در گستره جهان اسلام به عنوان كانون الهام‌بخش انقلاب‌ها مطرح كند، حل اين معضل به عنوان يكي از اساسي‌ترين امور اجتماعي كشور محسوب مي‌شود.

محمدي در گفت‌وگو با فارس:مسئولان طرح "تفكيك جنسيتي " را مطابق نظر مراجع تقليد اجرا كنند.خبرگزاري فارس: دبير سياسي دفتر تحكيم وحدت خاطرنشان كرد: مسئولان در دانشگاه‌ها بايد اجراي طرح تفكيك جنسيتي را مطابق با نظر مراجع تقليد اجرا كنند زيرا از نظر اسلام رابطه دختر و پسر در جامعه پذيرفته نيست

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003310992

بايد به طرح تفكيك جنسيتي در دانشگاه‌ها شجاعانه نگريست. امروزه بسياري از شئونات اسلامي در دانشگاه‌ها رعايت نمي‌شود و همين امر موجب بروز و ظهور مشكلات اساسي در بين جوانان مي‌شود. شايد در نگاه اول نوع رفتار، يك امر شخصي تلقي شود اما همين افراد هستند كه در جامعه حضور دارند و رفتار آنان مشاهده مي‌شود. ارتباط راحت با جنس مخالف در فضايي مانند دانشگاه، روندي را به وجود مي‌آورد كه جوان پس از ورود به زندگي مشترك نيز از لحاظ جنسي تنوع‌طلبي را دنبال كنند و به همين دليل تزلزل خانواده به وجود مي‌آيد. اختلاط نامناسب در دانشگاه‌ها موجب افزايش بي‌حيايي و بي‌عفتي در جامعه مي‌شود و اگر نخواهيم فضاي رفتاري در دانشگاه‌ها را مديريت كنيم جامعه را نيز از دست مي‌دهيم. گفت: مسئولان در دانشگاه‌ها بايد اجراي طرح تفكيك جنسيتي را مطابق با نظر مراجع تقليد پيگيري كنند زيرا از نظر اسلام نيز رابطه اين چنيني دختر و پسر در جامعه پذيرفته نيست .اين فعال دانشجويي درباره زمينه‌هاي ايجاد طرح تفكيك جنسيتي در دانشگاه‌ها تصريح كرد: تأسيس دانشگاه‌هاي تك‌جنسيتي بهترين گزينه پس از امر به معروف است و اين روش هم برخورد فيزيكي تلقي نمي‌شود.