دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 5 تیر ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " از «بني اميه» تا «بني فتنه» ! "

"عمق اختلافات و متزلزل بودن رژیم ضد بشری کودتایی نا مشروع اذعان به بلوغ فکری و ارتقای مبارزاتی ناراضیان و خبر از رشد فضای نارضایتی عمومی و ادامه ی نگرانی وحشت شدید حاکمان رژیم ضد بشری قرون وسطایی از قیام عمومی و سرنگونی و پایین کشیدن بساط عوامفریبی و دین فروشانه وپایان کارشان می باشد"

درر استای دین ابزار قدرت و ثروت و خفقان و سانسور شده به خصوص در ادامه ی جنگ قدرت و ثروت و شکاف و اختلاف عریان شده میان رهبر ولی وقیح و پاسدار گماشته احمدی نژاد که هر روز بر ابعاد این جنگ افزوده می گردد . اکنون سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در ادامه مأموریت پرونده سازی و تحریف گری کردن ا در سلک و شمایل دارویش معرکه گیر قبرستان یا آخوند های روضه خوان منبری در آمده است تا در ر استای اهداف دست به قرینه و تشبیه سازی لوطی و عنتر در جایگاه علی و معاویه مشخص زده و روضه خوانی مبسوط کرده است . البته بدون اینکه اشاره ای داشته باشد که چه شد که رابطه ی پدر و فرزندی این چنین خصمانه ی علی و معاویه گونه مبدل شده است؟ طوریکه اذعان شده است معاویه که نقش در به وجود آمدن فتنه جنگ جمل داشت که مشابه کنونی اش فتنه سال 88 است . نتیجه گرفته که تاریخ مصرف فتنه گران پیوند خورد ه به جریان انحرافی درون دولت ش به پایان رسیده است . بنابراین اینان تبدیل به طلحه و زبیر برای رهبر لوطی جماران نا مشروع شده اند . می بایست که رهبر لوطی جماران تغییر روش می داد و دیگر جایز نمی دانست که روی خوش به فتنه گری های جدید درون دولت مدعی اصول گرا می داد. خلاصه بازگویی این داستان از سوی سربازجوی شکنجه گر پرونده ساز و تحریف گر تلاش قرینه سازی با شیوه پیوند زدن جنگ تاریخی دوران علی به شرایط کنونی با روش – پاسداری – بازجویی – حوزوی با ترفند از ریش بریدن و پیوند به سبیل زدن پاسخ به منتقدانی همچون سر مقاله نویس روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی است و سایر منتقدان اصول گرا داده است که چرا انتقاد می کنند یا ایراد می گیرند برای چه از 6 سال پیش تا حال که هر چه به جریان متهم به انحرافی درون دولت می شد .نه اینکه گوشی برای شنیدن وجود نداشت ، بلکه با شدت وتهدید و اتهام زنی با منتقدان بر خورد می شد که اکنون حامیان سابق جریان انحرافی دولت که خودمنتقد شده اند می بایست به منتقدان سابق پاسخگوی باشند . لذا اکنون سربازجو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری این چنین با شیوه ی توبره و آخور خوری کردن هم پاچه ی منتقدان اصول گرایان با مدعیان اصلاح طلبان را گرفته وبا متهم کردن شان وادار به جواب اتهامات وارده شده است که از موضع با سخنگوی ویژه ی ولی وقیح نا مشروع و وکیل مدافع امثال خودش شده است واین چنین به منتقدان اصول گرایان دولت و رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد با متهم و بازجویی و متهم کردن مدعیان اصلاح طلب پاسخ داده است :

" مادام كه طلحه و زبير در مسير اسلام گام مي زدند و از صراط مستقيم الهي بيرون نرفته بودند، به حكم اسلام و منطق عقل و ايمان، در حلقه ياران به حساب مي آمدند و اما، هنگامي كه به زياده خواهي روي آوردند و با تحريك دشمنان پاي از صراط مستقيم الهي بيرون كشيده و به مخاصمه با حاكميت عدل صف آراستند، مقابله با آنان ضرورتي غيرقابل اجتناب بود... «حق» همان بود كه از آغاز بود و تغييري نكرده بود. اين طلحه و زبير بودند كه تغيير كرده بودند و ديگر طرفدار حق نبودند، بلكه به مقابله با آن نيز آمده بودند. از اين روي، مردمان مومن و خداجويي كه در ركاب امير مومنان(ع) به روي پيمان شكنان شمشير كشيدند و چشم فتنه را بيرون آوردند، نه فقط قابل ملامت نبودند كه ژرفاي بصيرت آنان در تميز به موقع سره از ناسره، شايسته بيشترين تقدير و تقديس و مثال زدني نيز بود.اين روزها در پي افشاي چهره واقعي جريان انحرافي كه قبل از همه، اعتراض اصولگرايان و توده هاي عظيم مردم را در پي داشته و دارد، برخي از عوامل بيروني و داخلي فتنه 88 دقيقا مانند اسلاف فكري و كاخ سبزنشين خود در «شام»، زبان به ملامت مردم مومن و چهره هاي اصولگرا گشوده و حمايت آنان از دولت احمدي نژاد را با اين استدلال كودكانه زير سؤال مي برند كه چرا علي رغم حضور اين جريان انحرافي در كنار رئيس جمهور، از آقاي احمدي نژاد حمايت كرده بوديد؟! فلان نماينده مجلس رگ گردن به عصبانيت يا در تظاهر به عصبانيت سيخ مي كند و فرياد برمي آورد «كساني كه براي احمدي نژاد از سر و كول هم بالا مي رفتند، امروزه منتقد شده اند»! آن ديگري كه در حمايت از فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 همه حيثيت خود را يكجا به قمار آورده و باخته است به زعم خود، هشدار مي دهد كه «چرا به توصيه هاي ناقدان - بخوانيد سران فتنه- توجهي نكرديد و آن هشداردهندگان را از ميدان به در كرديد كه اكنون شاهد حضور و فعاليت جريان انحرافي باشيد»؟!و ....اكنون بايد از اين حاميان فتنه 88 و نان به نرخ روزخورهاي حرفه اي پرسيد؛ آيا كساني كه بلافاصله پس از مشاهده اولين نشانه هاي انحراف به مقابله با آن برخاسته اند قابل ملامت هستند يا شما كه از نوك پا تا فرق سر در فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 فرو رفته بوديد و با مشاهده صدها سند غيرقابل انكار از وابستگي سران و عوامل فتنه به مثلث آمريكا، انگليس و اسرائيل، نه فقط زبان به كام كشيده بلكه با همه توان در خدمت بيگانگان قرار گرفته بوديد؟! و اين كه، كلاه خودتان را قاضي كنيد و به اين پرسش پاسخ بدهيد كه آيا اين روزها زبان اسلاف كاخ سبزنشين خود در شام آن روزها را به كام نگرفته ايد؟ امروز ميان شما و عوامل آن روز معاويه ها و عمروعاص ها چه تفاوتي هست؟ "

سربازجو پاسدار شکنجه گر شریعتمداری کف بر دهان آورده و شلاق بر دست به شیوه حضورش در شعبات بازجویی و شکنجه ی زندان اوین اتهامات کیفرخواست رقیب مغلوب را با در آمیختن با اتهامات جریان انحرافی درون دولت اصول گرای مدعی ساده زیست که تا قبل از عزل و نصب آخوند طوطی صفت حیدر مصلحی و زیر بد نام اطلاعات بشدت مورد حمایت و پشتیبانی ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتا گر از جمله همین سربازجوی بد نام شکنجه گر وتحریف پرونده ساز بودند . اما اکنون چنین این اتهامات تکراری مشترک شان را لیست کرده است :

"آيا مي توانيد ارتباط نه چندان پنهان خود با جريان انحرافي را انكار كنيد؟ مگر جريان انحرافي چه مي گويد و چه مي كند كه شما هزاران برابر زشت تر و پلشت تر از آن را نگفته و نكرده ايد؟ لطفاً خودتان را به آن راه نزنيد، مديريت جريان انحرافي و فتنه 88 يكي است. اينطور نيست؟! اگر جريان انحرافي اشغالگران قدس را «مردم اسرائيل»! ناميده است، شما كه روز قدس به دستور مستقيم اسرائيل- به توصيه سايت وزارت خارجه اسرائيل، دو روز قبل از روز قدس- به نفع اسرائيل شعار داديد. اگر جريان انحرافي درباره حضرت صاحب الزمان(عج)، نظرات سخيف و منحرفي مطرح مي كند، سخنگوي فتنه 88 كه آشكارا وجود مبارك حضرت بقيه الله -ارواحنا له الفداء- را نفي كرد و شما نه فقط دم برنياورديد بلكه به نمايندگي وي از جانب خود افتخار هم كرديد!! نكرديد؟! اگر جريان انحرافي مشكوك به رابطه پنهان با عوامل آمريكاست، شما كه آشكارا و بي پرده از دستورالعمل آمريكايي ها و اسرائيلي ها پيروي كرديد و روز مبارزه با استكبار جهاني به نفع آمريكا شعار داديد. نداديد؟! جريان انحرافي آلوده به فساد اقتصادي است اما، آيا هيچ يك از مفسدان اقتصادي و غارتگران بيت المال را مي توانيد آدرس بدهيد كه در جبهه شما نبوده باشند؟! شما مسجد آتش نزديد؟ شما به ساحت مقدس امام حسين عليه السلام اهانت نكرديد؟ شما به دستور جرج سوروس صهيونيست عكس حضرت امام(ره) را پاره نكرديد؟ به دستور مايكل لدين، شعار «توپ تانك بسيجي ديگر اثر ندارد» سر نداديدشما در جريان فتنه 88 با بهايي ها، منافقين، سلطنت طلب ها، ماركسيست ها، عبدالمالك ريگي ها، ائتلاف نكرده بوديد و آيا اين ائتلاف كماكان ادامه ندارد؟ "

جالب است سربازجو پاسدار ربازجوی متخصص وارونه گویی و سیاه سفید کردن بدون آنگونه بگوید که وزارت بد نامو اطلاعات و نیروی سر کوبگر انتظامی و وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه و کنترل ورود و خروج فرود گاه ها و نوار مرز ها ی کشور همچنین دستگاه آلوده به فساد قضاییه در اختیار کیست یا اینکه زیر کنترل چه مقام و مرجعی هستند . ولی این چنین فاش ساخته که چگونه یاران مدعیان رقیب مغلوب به اروپا و آمریکا و در آنجا چه می کنند؟

"راستي! چقدر جالب و خواندني خواهد بود اگر فهرستي از ياران خود در فتنه 88 را كه به آمريكا و اروپا و بعضاً اسرائيل گريخته و اكنون با كسب پناهندگي نقاب دروغين از چهره فرو انداخته و به دشمني آشكار با اسلام و انقلاب و مردم ايران مشغولند، ارائه بدهيد. اين كه كار سختي نيست. اين فهرست را ارائه كنيد تا همه بدانند شما چه كاره ايد؟"

در خاتمه اینکه اکنون دیگر جای هیچگونه ابهامی باقی نمانده است که از 12 فروردین 58 که خمینی شیاد پایش را درون یک کفش کرد و تأکید بر یک کلمه نه کم ونه یک کلمه بیش کرد تا اینکه در فضای بحرانی و احساسی توانست مدل تحمیلی جمهوری اسلامی را قالب نماید. از آن تاریخ تا کنون هرچه زمان به جلو آمده است بمرور خیلی بیشتر از اذهان عمومی ابهام زدایی شده است که هدف خمینی شیاد و جانشین وی و حاممیان شان قصد و نیت پلید ضدانسانی شان از تشکیل حکومت فاشیستی مذهبی تروریستی چه بوده است؟ همانگونه که بر ارزش نظر ماندگار پیش بینی درست شاد روان طالقانی افزوده می گردد که چه به موقع و مسئولانه با حکومت دینی و اصل ولایت وقیح در همان موقع مخالفت کرد و اخطار نمود که حکومت دینی بدترین نوع حکومت می تواند باشد . زیرا که اکنون آشکارا اثبات شده است که چگونه ازاز33 سال گذشته تا حال دین به ابزار قدرت و ثروت و ااهرم سرکوب و رعب و وحشت و سانسور تبدیل شده است . همچنین وسیله ی حذف رقبا با اتهامات واهی و پوچ برای از صحنه حذف کردن شان شده بعلاوه بستر انباشت هر چه بیشتر ثروت باد آورده برای حاکمان و شرکای شان بوده است . مهمتر اینکه چه درک درست و اصولی مردم معترض ناراضی کسب کرده اند آنگونه که پس از کودتای 22 خرداد 88 توی خیابان ها سرا زیر شدند و مخالفت خودشان با حکومت دینی فاشیستی حاکم بر ایران را باپژواک فریاد مرگ بر دیکتاتور و اصل ولایت وقیح یا عمود خیمه ی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی گفتن به نمایش گذاشته و متبلور ساختند . آنچنان که پیام مرگ بر دیکتاتور و اصل ولایت وقیح گفتن شان به وضوح روشن بود که در خواستت تغییرات دمکراتیک در ایران یا جایگزینی حکومت سکولار غیر دینی می باشد . برای همین ولی وقیح نا مشروع عمود خیمه شکسته شده ی نظام و گزمه های پاسداران کودتا گر و سایر ارگان های سرکوبر که پ از تظاهرات های حکومتی پس از 22 خرداد ترسیده و وحشت زده شده بودند که همچون مورچگان آب در لانه های رسوخ کرده شده بودند که سراسیمه از سورا خ های شان بیرون زدند و بطور وحشیانه و ضد انسانی ضرب و شتم و بازداشت و شکنجه و اعتراف گیری وتواب سازی را شروع کردند . سپس نمایش فرمایشی بیداد گاه های تلویزیونی دائر کردند و احکام سنگین زدان و اعدام برای بازداشت شدگان صادر کردند تا از این طریق بتوانند شرایط جامعه ی انفجاری را بطور موق کنترل نمایند . ولی هر گز سایه ترس و وحشت ناشی از قیام عمومی برای کودتا گران حاکم بر طرف نشده است . برای همین از آن قیام و تظاهرات های ضد حکومتی با فر یاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای با فتنه 88 یاد می شود و هرگونه اختلافات و شکاف و جدایی ها و انتقادات درون باندهای مافیایی کودتایی حاکم متهم به قرینه سازی جریان انحرافی درون دولت و دوقلوی فتنه 88 می گردد. شیوه ای که اکنون سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در یادداشت روز خود دنبال کرده است که به وضوح هم نشان از عمق اختلافات و متزلزل بودن رژیم ضد بشری کودتایی نا مشروع می باشد . هم اذعان از بلوغ فکری و ارتقای مبارزاتی ناراضیان هم خبر از رشد فضای نارضایتی عمومی است . خلاصه خبر از ادامه ی نگرانی وحشت شدید حاکمان رژیم ضد بشری قرون وسطایی از قیام عمومی و سرنگونی و پایین کشیدن بساط عوامفریبی و دین فروشانه وپایان کارشان می باشد.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900405/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 5 تیر ماه سال 1390

از «بني اميه» تا «بني فتنه» ! (يادداشت روز)