مجموعه گزیده خبرهای مرتبط بهم

مجموعه گزیده خبر های ضمیمه شده که مر تبط به پاسدار گماشته احمدی نژاد و مشایی و ملک زاده و کار کنان دولت و حمید سجادی می باشد که. ادامه ی جنگ قدرت و ثروت و شکاف و اختلاف آشکار شده میان رهبر ولی وقیح با رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد و مشاوران و یاران نزدیک وی درون دولت می باشد که از سوی پاسداران کودتا گر و حمایت ولی وقیح نا مشروع متهم به جریان انحرافی شده اند که هرروز هم اتهامات جدیدی به اینان وارد می شود . زیرا که شاخ عمود خیمه نظام بد جوری پس از تظاهرات های ضد حکوتی 22 خرداد 88 با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح شکسته شده است . آنگونه که پاسدار گماشته احمدی نژاد حاضر نیست همچون گذشته غلامک حلقه بر گوش مطیع و لبیک گوی بی چون و چرای رهبر لوطی جماران باشد . بنابراین چون اتوریته ی کاذب رهبر ام القرای جهان اسلام لوطی جماران شکسته شده است . بنابراین برای پوشش قدرت کاذب برای وی از طریق پاسداران کودتا گر و بازار مکاره و دستگاه قضاییه ی آلوده به فساد و رشوه و رانت خواری و تبعیض هجوم همه جانبه همراه با تهدید به رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد و مشاوران و یاران نزدیک وی وارد می شود . تا جایی که بازار مکاره نه رأی اعتماد به حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش رئیس جمهور نداد ، بلکه با نمایش فیلم ،وی متهم هم شد . یعنی همراه با رئیس جمهور دو تایی چوب و پیاز را با هم خوردند . از سوی دیگر فضای جنگ روانی تبلیغاتی که علیه ی ملک زاده از سوی وزیر معزول ونصب شده ی بد نام اطلاعات آخوندحیدر مصلحی طوطی صفت و بازیگران بازار مکاره وبا همکاری عباس دولت آبادی جانشین سعید مرتضوی قاتل به ملک زاده وارد شد . وی را مجبور به استعفا کرد و یک مهره ی دیگر به نام کمالوندی جانشین وی شد . بهر حال باید افزود که مطمئناً ادامه ی اینگونه اقدامات آنچنان عبرت آموز است و کمک به ابهام زدایی برای ته مانده ی حامیان خوشباور و جیره خواران و فرصت طلبان منافع جوی کودتاگران و ولی وقیح می باشد که نه هرچه بیشتر ادامه یابد . موجب می شود تا ضربه ی کاری تر بر نامشروع بودن رژیم ضد بشری و ولی وقیح نا مشروع وارد شود که دیگر جای هیچگونه شک باقی نماند که هدف فقط جنگ قدرت و انباشت ثروت و حذف رقبا و انحصاری کردن آن است. از طرف دیگر آنگونه کودتا گران را آسیب پذیر می کند که در صورت وقوع تظاهرات بعدی از نظر کمی وکیفی و تیزی شعار و فریاد ها هر گز با قبل قابل مقایسه با تظاهرات های ضد حکومتی پس از کودتای 22 خرداد 88 نباشد.

مجموعه گزیده خبرهای مرتبط بهم 31 خرداد 90
کمالوندی جایگزین ملک‌زاده در وزارت خارجه شد

بهروز كمالوندي به سمت معاون اداري و مالي وزارت امور خارجه منصوب شد و معارفه وي فردا چهارشنبه صورت مي‌گيرد. به گزارش خبرنگار سياست خارجي خبرگزاري فارس، به موجب حكمي از سوي علي‌اكبر صالحي وزير امور خارجه كشورمان بهروز كمالوندي به سمت معاون اداري و مالي اين وزارتخانه منصوب شد. در حكم انتصاب كمالوندي آمده است: نظر به خدمات صادقانه و تجربيات ارزنده‌اي كه جنابعالي در مسئوليت‌هاي مختلف داشته‌ايد به سمت معاون اداري و مالي منصوب مي‌شويد. كمالوندي پيش از اين سفير جمهوري اسلامي ايران در زيمبابوه و اندونزي و همچنين در دو دوره نيز به عنوان مدير‌كل در حوزه‌هاي امور اداري و نظارت و ارزيابي به فعاليت اشتغال داشته و آخرين سمت وي پيش از اين انتصاب، معاونت آمريكاي وزارت امور خارجه بوده است.

متن استعفای ملک‌زاده و پاسخ جالب صالحی

محمد شريف ملك‌زاده معاون اداري و مالي وزارت خارجه كه صبح يكشنبه به اين سمت منصوب شده بود امروز استعفا داد و مورد قبول صالحي قرار گرفت.متن كامل استعفاي ملك‌زاده از معاونت اداري مالي وزارت خارجه و پاسخ علي‌اكبر صالحي به اين استعفا منتشر شد. به گزارش فارس، متن كامل استعفاي محمد شريف ملك زاده از معاونت اداري مالي وزارت امور خارجه و پاسخ علي اكبر صالحي به آن به اين شرح است: جناب آقاي دكتر صالحي وزير محترم امور خارجه .با سلام و احترام فراوان ضمن تشكر از حسن اعتماد جنابعالي به اينجانب، صرف نظر از جوسازي‌هاي ناجوانمردانه و ظلم فراواني كه در اين مدت در حق اينجانب روا داشته‌اند، راضي نيستم آن برادر گرامي به‌خاطر حقير بيش از اين متحمل فشارهاي غيرمنصفانه قرار گيرد و از اين جهت براي حفظ آرامش كه نياز مبرم كشور در شرايط حاضر است، خواهشمند است با استعفاي اينجانب از مسووليت معاونت اداري و مالي وزارت امور خارجه موافقت فرماييد. ضمنا اينجانب كليه اتهامات ناجوانمردانه نسبت داده شده به خود را با صراحت هرچه تمام‌تر تكذيب مي‌نمايم. اينجانب تاكنون در هيچ محكمه‌اي داراي پرونده نبوده و فاقد هرگونه سابقه سوء مي‌باشم. لازم مي‌دانم ضمن تشكر از رياست محترم جمهوري اعلام دارم به عنوان سرباز كوچك نظام و ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت‌الله خامنه‌اي مقام معظم رهبري در هر موقعيتي تمام مساعي خود را در خدمت به كشور و انقلاب اسلامي به‌كار خواهم بست. محمد شريف ملك‌زاده .بر اساس اين گزارش، علي اكبر صالحي وزير خارجه نيز در پاسخ به استعفانامه ملك‌زاده نوشته است: .بسمه تعالي .برادر عزيز جناب آقاي دكتر ملك‌زاده حسبنا الله و نعم الوكيل نعم المولي و نعم النصير .خودت را به خداوند بزرگ و متعال واگذار كن كه يقينا بهترين پناهگاه است. با استعفاي جنابعالي موافقت مي‌شود و برايتان از خداوند متعال عاقبت بخيري مسالت دارم. صالحي

توصیه به قوه قضائیه برای بازداشت ملک‌زاده

بولتن نیوز bultannews، سایت امنیتی اصولگرایان : طرح استيضاح علي اكبر صالحي وزير امور خارجه در حالي قرار است با بيش از 20 امضا فردا اعلام وصول شود كه با توجه به روحيات آقاي احمدي‌نژاد و سوابق اقدامات او به‌نظر مي‌رسد در صورت رأي آوردن استيضاح و عزل صالحي، وي اقدام به انتصاب ملك‌زاده به‌عنوان سرپرست وزارت‌خارجه كند.صالحي روز گذشته در جلسه كميسيون امنيت ملي مجلس اذعان كرده كه در طي ماه‌هاي اخير به‌دنبال فردي براي معاونت مالي اداري وزارت‌خارجه بوده و ملكزاده از رياست جمهوري به او ممعرفي شده است.اما در حالي كه يكي از اهداف جريان نفوذي از فرستادن ملك‌زاده به وزارت‌خارجه پيشدستي در جلوگيري از برخورد قضايي با او برآورد شده است، به‌نظر مي‌رسد نهادهاي امنيتي و به‌ويژه قوه‌قضائيه بايد در اين مورد خاص ورود جدي‌تري كنند و رسيدگي به اتهاماتي را كه در مورد وي مطرح است، در اولويت قرار دهند.جايگاه حساس وزارت‌خارجه و هدف‌گذاري‌هايي كه جريان نفوذي با فرستادن ملك‌زاده به اين وزارت‌خانه دنبال مي‌كند و همچنين احتمال انتصاب وي به‌عنوان سرپرست وزارت‌خارجه در صورت بركناري صالحي، از جمله دلايلي است كه نهادهاي مسئول بايد بدون از دست دادن وقت در اين مسئله ورود كنند.اين در حالي است كه احمدی نژاد نيز در نشست خبري دو هفته قبل خود صراحتاً اعلام كرد كه حاضر است به هرگونه تخلف در مورد شخص خود، خانواده و نزديكانش رسيدگي شود و با اين اظهارنظر اكنون توپ رسيدگي به تخلفات جريان نفوذي در زمين قوه قضائيه است و اگر تا قبل از آن، اين نگراني وجود داشت كه در صورت رسيدگي به تخلفات اين جريان ممكن است احمدي‌نژاد واكنش منفي نشان دهد كه به مصلحت كشور نباشد، اكنون بهانه‌اي براي تعلل در اين زمينه نيست.همچنین رئیس قوه قضائیه نیز چندی پیش به‌طور صریح از غوطه‌ور بودن جریان انحرافی در فساد اقتصادی سخن گفته بود و به‌نظر می‌رسد اکنون وقت رسیدگی و برخورد است.

هشدار تیم احمدی‌نژاد درباره دخالت سپاه در انتخابات

دیگربان : سایت «هفت صبح» دو روز پس از انتشار گزارشی درباره آغاز همکاری انتخاباتی سپاه و شهرداریتهران، با هشدار نسبت به دخالت نظامی‌ها در انتخابات اعلام کرد «طومار جربان انحرافی واقعی» بزودی در هم پیچیده خواهد شد.«هفت صبح» روز دوشنبه (۳۰ خرداد) تنها ساعاتی پس از انتشار اظهارات تهدیدآمیز یک مقام نظامی نا‌شناس علیه نزدیکان احمدی‌نژاد٬ حملات متقابلی متوجه سپاه پاسداران و حامیان خامنه‌ای کرد.این مقام نظامی نا‌شناس به خبرگزاری فارس گفته که «جریان انحرافی از دامی که با ناشیگری در مسیر شوم خود پهن کرده‌اند به سلامت عبور نکرده و از هم‌اکنون طومار خود را در هم پیچیده» بداند.این عضو نیرو‌های مسلح در بخش دیگری از اظهارات خود حملات گسترده‌ای به تیم احمدی‌نژاد کرده که این حملات با واکنش سریع حامیان احمدی‌نژاد مواجه شده است.سایت «هفت صبح» در واکنش نوشته است: «ارعاب و تهدیدهای اخیر اقتدارگرایان با داد و ستد‌ها و زد و بندهای پشت پرده با برخی نهادهای شهری و شکست خوردگان انتخاباتی همراه شده که نشان از یک برنامه هماهنگ داردمنظور سایت «هفت صبح» گزارش اخیر خبرگزاری «برنا» مبنی بر آغاز همکاری انتخاباتی سپاه با شهرداری تهران است که این گزارش با خشم محافظه‌کاران منتقد دولت مواجه شده استهفت صبح» در ادامه به نقل از این منبع آگاه نوشته که «این خبرگزاری {فارس} و وابستگان تکفیری مربوطه باید بدانند، این گروه و تمام وابستگان بزودی به‌‌ همان جایی خواهند رفت که پیشینیانشان رفتندبه گفته این منبع آگاه «برخی گروه‌های اقتدارگرا با انواع و اقسام توجیهات، سعی می‌کنند ورود نظامیان به عرصه سیاست را مجاز و مشروع تلقی کنندوی در عین حال هشدار داده است: «هر مقام نظامی که وارد فضای انتخاباتی و جناحی شود، پاسخگوی اقدامات و اعمال خود خواهد بودبسیج و سپاه در انتخابات‌های گذشته به طور رسمی از نامزدی احمدی‌نژاد حمایت می‌کردند و در انتخابات سال ۱۳۸۸ ریاست جمهوری نیز به نفع وی وارد میدان تقلب شدند.با جدایی احمدی‌نژاد از علی خامنه‌ای مهم‌ترین مقام حامی وی در جمهوری اسلامی٬ سپاه و بسیج نیز به صف منتقدان دولت دهم پیوسته‌اند.

بازداشت برخی كاركنان دولت با اتهام فسادمالی

http://www.fararu.com/vdcepn8v.jh8zni9bbj.html

عباس جعفري دولت‌آبادي در خصوص رضايت مردم در رسيدگي به پرونده‌ها با بيان اينكه ميان رضايت ما و رضايت مردم تفاوت وجود دارد، خاطرنشان كرد: تحقيقات دادستاني تعطيل‌بردار نيست و همكاران ما در همه شعبات دادياري و بازپرسي تلاش مي‌كنند كه تحقيقات در رسيدگي به پرونده‌ها با دقت و سرعت پيش برود. در راستاي انجام تحقيقات پليس، وكلا، كارشناسان و مردم نقش حائز اهميتي دارند. دادستان عمومي و انقلاب تهران در خصوص پرونده ۶ مدير نفتي با بيان اينكه اين پرونده چندين سال است كه مطرح است، گفت: اين پرونده يكي از مهمترين پرونده‌هاي اقتصادي است و به لحاظ جنبه‌هاي داخلي و خارجي تحقيقات آن به سختي پيش مي‌رود. دليل اين امر نيز اين است كه مبلغ قرارداد بسيار سنگين است و همچنين برخي از مسائل مربوط به كشورهاي همجوار مي‌شود. وي گفت: به رئيس دادسراي امور اقتصادي و قانون رسيدگي كننده با اين پرونده تاكيد كرديم كه در يك فرجه زماني اين پرونده به نتيجه برسد. بازداشت‌ها نيز در همين راستا صورت گرفته است و حتما احضارهاي ديگري نيز در اين حوزه انجام خواهد شد. البته نتايج بسيار خوبي به دست آمده ولي رضايت‌بخش نيست.جعفري دولت‌آبادي در ادامه با اشاره به بازداشت ۱۲ نفري كه پيش از اين خبر آن در رسانه‌ها منتشر شده بود، گفت: از اين ۱۲ نفر برخي مرتبط با عوامل دولتي يعني جزء كاركنان دولت هستند. اتهامات مربوط به مسائل مالي است. دو نفر از اين تعداد آزاد شدند و تحقيقات از ۱۰ نفر ديگر همچنان ادامه دارد. البته تحقيقات ما به اين ۱۰ نفر محدود نخواهد شد و كساني كه جرايمي مرتكب شده‌اند حتما تحت تعقيب قرار مي‌گيرند. دادستان تهران در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه همه افراد در برابر قانون مساوي هستند، گفت: در برابر عدالت هيچ كس مصون نيست و هر كس خطا كند تيغ عدالت به سراغش خواهد رفت و هر مقام و مسئولي در مراجعه به دادسرا بايد القاب خود را پشت در بگذارند. وي با اشاره به رسيدگي به پرونده‌هاي كودك‌آزاري و پيگيري دادستاني تهران در اين زمينه يادآور شد: در دو ماه گذشته دو سه مورد حاد در تهران داشتيم. در حوزه كودك‌آزاري اين اطمينان را به مردم مي‌دهيم كه پيگيري اين موضوع از دغدغه‌هاي جدي ما است كه البته در بيان مسائل تفاوت‌هايي ايجاد مي‌شود. دادستان عمومي و انقلاب تهران در پاسخ به سوالي در خصوص مسئوليت دادستاني در رابطه با گراني فقط به اين پاسخ كه بسياري از ريشه‌هاي گراني به مردم باز نمي‌گردد، اكتفا كرد و از توضيحات بيشتر خودداري كرد. وي همچنين پرونده تعاوني مسكن اداره برق را مورد اشاره قرار داد و با اعلام اينكه ۹۰ درصد اقدامات تحقيقاتي اين پرونده انجام شده، گفت:‌ اين پرونده در مراحل آخر كارشناسي است. حدود ۵ نفر در اين رابطه در بازداشت به سر مي‌برند و اميدواريم طي يكي دو ماهه آينده پرونده به دادگاه ارسال شود. جعفري دولت‌آبادي در پاسخ به سوال ديگري در خصوص حادثه رهاسازي بيماران در حاشيه شهر تاكيد كرد: در يك نظام اسلامي هيچ كس نبايد به دليل عدم توانايي، مورد بي‌مهري قرار گيرد. دادستاني تهران در صورت مواجهه با موارد مشابه موضوع را مورد پيگيري قرار خواهد داد و با مرتكبين برخورد مي‌كند. اين پرونده نيز به دادگاه ارسال شده است و تلاش شد كه مسائل پنهان آن روشن شود. وي كه دوشنبه شب در يك برنامه تلويزيوني حضور يافته بود، با اعلام اين خبر كه متهمان پرونده مستند «ظهور نزديك است» در چند روز اخير آزاد شده‌اند، گفت: تحقيقات بسيار گسترده‌اي در اين خصوص انجام شد. اميدوارم با رفع برخي نواقص تحقيقاتي، پرونده آماده ارسال به دادگاه باشد البته يكي از متهمان روحاني بود كه اين بخش در دادسراي ويژه روحانيت دنبال مي‌شود.

با رای 137 مخالف مجلس؛رای منفی نمایندگان به وزیر پیشنهادی ورزش

سيدحميد سجادي گزينه پيشنهادي احمدي‌نژاد براي وزارت ورزش و جوانان با 137 رأي مخالف نمايندگان مجلس، تاييد صلاحيت نشد از مجموع 247 رای نمایندگان، حمید سجادی با 137 رای مخالف،87 رای موافق و23 ممتنع موفق به کسب رای اعتماد مجلس برای تصدی وزارت ورزش نشد.بدین ترتیب رئیس جمهور باید فردی را به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان منصوب کند.به گزارش «فردا»، پس از کشمکش‌های فراوان مجلس و دولت بر سر معرفی وزیر ورزش، سرانجام هفته گذشته رییس جمهور در قالب نامه‌ای -که در آن ۵ ابهام را نسبت به مصوبه مجلس برای تاسیس وزارت ورزش و امور جوانان وارد دانسته بود- سیدحمید سجادی را به عنوان گزینه پیشنهادی خود برای تصدی وزارت ورزش معرفی کرد. پس از قرائت نامه احمدی‌نژاد، رییس مجلس گفت که این نامه نگاری جدید است معرفی وزیر چند کلمه بیشتر نیست این توجیه تخلف قانونی است. نمایندگان نیز که این نوع نامه نگاری را توهین به مجلس و وزیر پیشنهادی می‌دانستند، بلافاصله اعلام کردند که به وی رای اعتماد نخواهند داد. البته نمایندگان اذعان داشتند که سجادی فرد مورد اعتمادی برای تصدی وزارت ورزش است اما با روی کار آمدن وی، فشارهایی از سوی برخی جریان‌ها به وی خواهد شد و نخواهند گذاشت که سجادی به کار خود در وزارتخانه ادامه دهد. گفتنی است شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس در جلسه‌ای که صبح امروز سه‌شنبه برگزار شد، به صلاحیت سیدحمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رأی منفی داد. احمدی‌نژاد امروز برای دفاع از وزیر پیشنهادی به مجلس آمد و وی را از نیروهای انقلاب و متدین معرفی کرد و گفت: وزیر پیشنهادی ورزش دارای تجربیات گوناگونی در عرصه ورزش است که در این زمینه از ۱۴ مدال آسیایی و همچنین مربیگری در تیم‌های ورزشی می‌توان نام برد. وی گفت: ایشان ۲ سال معاون سازمان تربیت بدنی بوده و از چهره‌های ورزشی برجسته در کشور به شمار می‌رود. اطمینان می‌دهم چنانچه با نظر نمایندگان سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شود، کارهای بسیار خوبی در عرصه ورزش رقم خواهد زد. احمدی‌نژاد خطاب به نمایندگان گفت که «هر رایی بدهید در رفاقت ما با مجلس خللی وارد نمی‌شود». مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، علی زنگی آبادی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، احمد دنیامالی رئیس فدراسیون قایقرانی، هادی ساعی عضو شورای شهر، احمد پناهی رئیس فدراسیون کاراته، شروین اسبقیان مدیرکل تربیت بدنی اردبیل، عیسی ساوه شمشکی رئیس فدراسیون اسکی، حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری، مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو، محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان، هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد از جمله حاضرین در جلسه رای اعتماد وزیر ورزش بودند

10دلیل برای علت عدم کسب رای اعتماد نمایندگان؛چرا سجادی به وزارت ورزش و جوانان نرسید؟

در جریان انتخاب سجادی به عنوان اولین ورزش و جوانان آنچه بیش از همه نظر نمایندگان را به خود جلب کرده انتشار فیلمی توسط نماینده مردم رباط کریم در جلسه شورای مرکزی اصولگرایان بود که طی آن فراکسیون اصولگرایان مجلس رای منفی خود را پیش آَغاز جلسه رای اعتماد اعلام کردندحمید سجادی صبح سه شنبه در حالی با رای منفی نمایندگان مجلس برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان مواجه شد که اکثر اهالی ورزش بر این باور بودند که سجادی رای اعتماد مجلس را به دست می‌آورد. به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی «فردا» سرانجام اولین وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان با ۱۳۷ رای مخالف رای اعتماد نگرفت تا نمایندگان مجلس اهمیت این وزارتخانه را به دولت گوشزد کنند. در این بین اینکه چه دلایلی می‌تواند نمایندگان مجلس را متقاعد کند تا به فردی که مدعی ورزشی بودن داشته و با حضور در رقابت‌های بین المللی مدال‌های رنگارنگی برای کشور به ارمغان آورد رای اعتماد ندهند را در زیر می‌خوانید. ۱- در جریان انتخاب سجادی به عنوان اولین ورزش و جوانان آنچه بیش از همه نظر نمایندگان را به خود جلب کرده انتشار فیلمی توسط نماینده مردم رباط کریم در جلسه شورای مرکزی اصولگرایان بود که طی آن فراکسیون اصولگرایان مجلس رای منفی خود را پیش آَغاز جلسه رای اعتماد اعلام کردند. ۲- سجادی با شیوه منحصر بفرد لابی با برخی افراد موثر اقدام به معرفی خود نموده و در این خصوص شنیده شده که فیلمی که در اختیار نماینده مردم رباط کریم قرار دارد مربوط به وعده‌هایی است که سجادی به برخی داده است؟ ۳- وزیر معرفی شده توسط دولت در جریان جلسه سه شنبه مجلس به همه سوالات و مسائل مطرح شده توسط نمایندگان مخالف پاسخ داد اما مرز خود را با جریان انحرافی مشخص نکرد. ۴- استفاده از شیوه نخ نمای همراه کردن قهرمانان و روسای فدراسیون‌ها نتیجه عکس داد. سجادی بر این موضوع دقت لازم را نداشت که همراهی برخی روسای فدراسیون‌ها و قهرمانان همواره امری عادی بوده و هر جا مدیری در چنین شرایطی قرار گرفته این افراد خود را به آنجا رسانده‌اند. ۵- سجادی نتوانست در مقابل افرد گمنام ورزش که برخلاف افراد مشهور افشاگری می‌نمایند اقدام موثری انجام دهد. ۶- سجادی در برخی مواقع چوب ضعف برخی افراد زیر مجمومه خویش از رییس دفتر گرفته تا مشاوران و روسای برخی فدراسیون‌های ضعیف را خورده است. ۷- معاون قهرمانی سازمان تربیت بدنی این بدشانسی را نیز همراه خود داشت که تنها وزیر پیشنهادی بعد از انقلاب برای ورزش با نامه تند رییس جمهور به مجلس معرفی شد. ۸- سجادی همواره رفتارهای شخصی و معتدلی در برابر هر مخاطبی از خود نشان می‌دهد و سعی در راضی نگه داشتن افراد دارد. اما این جلب رضایت که البته گاهی با وعده و وعیدهای طولانی همراه است نتوانست با نظر نمایندگان را جلب نماید. ۹- سجادی تلاش کرد اولین وزیری باشد که با تمامی گرایشات متضاد و مختلف سیاسی در جامعه رایزنی نماید اما موفق نشد. ۱۰- یکی دیگر از دلایکی که باعث شد وزیر معرفی شده از سوی دولت رای اعتماد نمایندگان مجلس را همراه نداشته باشد این بود که وی هم مانند افراد مشابه خود از یک تیم قوی در امور مجلس بی‌بهره بود.

بازی خطرناکی به نام " کار کار مشایی است

شفاف : هر بار که اشتباهی در دولت رخ می دهد و جنجالی به پا می شود عده ای می گویند : " کار کار مشایی است ".بازی انتساب کارهای بد دولت به مشایی اصلاً عاقبت خوبی برای کشور ندارد . چرا که دولت و رئیس جمهور می توانند هر تصمیمی بگیرند بدون اینکه عواقبی برای آنان داشته باشد . اگر نتیجه کار مثبت بود که حق با رئیس جمهور بوده است و اگر نتیجه کار منفی بود که باز هم کار مشایی بوده است . مشایی هم که رئیس دفتر رئیس جمهور است و نه می شود استیضاحش کرد ، نه می شود مورد سوال قرار داد و نهایتاً باز هم باید از احمدی نژاد خواهش کرد تا از مشایی دور شود !اما به نظر می رسد به جای این بازی بی نتیجه ، باید جایگاه قانونی و حقوقی افراد را در نظر گرفت . اگر تصمیمی تصمیم رئیس جمهور یک مملکت است این خود اوست که باید پاسخگو باشد . حتی اگر تاثیر هم پذیرفته باشد این خود اوست که باید پاسخگو باشد نه اینکه با انتساب کارهای غیر قابل توجیه به فردی غیر پاسخگو به نام مشایی ، خیال رئیس جمهور و دولت را از تصمیمات جنجالی شان راحت کنیم.

ذوالنور: احمدی‌نژاد و مشایی مثل لاله و لادن هستند اگر آنها را جدا کنیم میمیرند/ اگر رأی عدم کفایت سیاسی احمدی‌نژاد در این مجلس مطرح می‌شد، بالاترین رأی عدم اعتماد تاریخ را می‌گرفت

مگر ولی وقیح نا مشروع و شورای نگهبان آلت دست آن پس از نمایش خیمه شب بازی تقلباتی کودتای 22 خرداد صحه بر بیش از 24 میلیون رأی پاسدار گماشته احمدی نژاد نگذاشتند؟ اکنون چگونه است که یک طلبه پاسدار لات و لمپن دمخور مجتبی خامنه ای با پشت کردن به حمایت جانانه ای که تا کنون از پاسدار گماشته احمدی نژاد می کرده است . اما اکنون هم وی را به ریشخند گرفته است . هم اینکه توهین و دهان کجی به همان 24 میلیون رأی ادعایی نموده است؟

مهر : حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه شامگاه دوشنبه در همایش بصیرت و جهاد علمی که در سالن همایش‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد با اشاره به ضرب العجل مجلس برای عزل احمدی‌نژاد اظهار داشت: نمایندگان مجلس چند گروه هستند که بعضاً ضدانقلاب هستند که از همان اول علیه دولت بودند.وی ادامه داد: یک گروه هم جریان محافظه‌کارند که اکثریت کرسی ها را در اختیار دارند و یک عده هم در مجلس نمایندگان بی‌ تاثیری هستند.وی تصریح کرد: عده‌ای به نماینده شهرشان اعتراض کردند که چرا مثلا در مجلس چنین حرفی را زدی، این نماینده در جواب مردم گفت: بروید نوارهای مجلس را گوش کنید ببینید اصلا من در مجلس حرف زدم.ذوالنور اضافه کرد: یکی از آنها هم گفته بود که من هیچ چیزی نگفتم، فقط گرم بود گفتم کولر را روشن کنید.جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه بعضی‌ها در مجلس بی‌خاصیت ‌هستند، اظهار داشت: یک گروه هم حزب‌اللهی‌های.سینه چاکی بودند که از همان اول حمایت کردند. آنها چون رئیس جمهور را رئیس جمهور ارزش‌ها و ولایتمدار می‌دانستند از او حمایت کردند.پیش بینی بالاترین رأی عدم کفایت سیاسی تاریخ به احمدی‌نژاد در مجلس هشتم وی تصریح کرد: در آن 11 روزی که احمدی‌نژاد قهر کرده بود 200 نفر از شخصیت‌های نظام به صورت تلفنی و حضوری با او صحبت کردند ولی فایده‌ای نداشت و به تعبیر بنده احمدی‌نژاد رغبتاً بر سر کارش نیامده است و از روی اکراه و ناچاری و اجبار آمد، چون مجلس ملتهب شده بود و ضرب‌العجل هم تمام شده بود و اگر آن روز سر کارش حاضر نمی‌شود، فردای آن روز استیضاح می‌شد.ذوالنور اضافه کرد: اگر رأی عدم کفایت سیاسی احمدی‌نژاد در این مجلس مطرح می‌شد، بالاترین رأی عدم اعتماد تاریخ را می‌گرفت.وی در بخش دیگری از سخنان خود با طرح این سئوال که در حال حاضر بهترین تدبیر در مورد جریان انحرافی چیست، اظهار داشت: بعضی‌ها می‌گویند که اگر احمدی‌نژاد و مشایی را از هم جدا کنیم درست می‌شود.جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با ذکر مثالی در این مورد گفت: لاله و لادن دو دختری که به همدیگر چسبیده بودند و وقتی آنها را عمل جراحی کردند هر دو از بین رفتند.وی ادامه داد: بارها احمدی‌نژاد گفته که من یعنی مشایی و مشایی یعنی من بنابراین الان فضای اینها به گونه‌ای است که اگر عمل شود هر دو از بین می‌روند.ذوالنور تصریح کرد: فضای جامعه برای برخورد مناسب نیست، بنابراین باید مدارا کرد، به این معنی که نگذاریم باند انحرافی هر کاری که دلش می‌خواهد انجام دهد.وی با بیان اینکه پر و بال را باید قیچی کرد، اظهار داشت: نباید اجازه داد نغمه‌های شوم پیاده شود و با کمترین هزینه دوران گذر را بگذریم.جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تأکید کرد: باید کار به جایی برسد که افکار عمومی کاملا توجیه شود و رئیس جمهور هم پی به باطن این جریان ببرد.جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: جداسازی احمدی‌نژاد و مشایی از هم ممکن نیست و این جداسازی هزینه‌هایی دارد.وی اظهار داشت: الان کارکرد ولایت فقیه در این حوادث رنگارنگی که در مسیر انقلاب پیش می‌آید مشخص می‌شود