گزیده خبر های 3 تیر قسمت - 2

واکنش محمد رضا خاتمی به دیدار محرمانه اصلاح طلبان با لاریجانی

عجیب است که ایشان هم همچون اخوی موضع گیری دوگانه کرده است . زیرا پس از آزمون بیش از 32 ساله که به شرایط کنونی منتهی شده است . چگونه وی باز هم خواب نما شده که انشاء الله گربه است ونجس نیست؟ مگر واقعاً می توان باور داشت که افعی کبوتر می زاید که توقع به دادن چنین تضمین و بر گزاری انتخابات آزاد از سوی رژیم ضد بشری اصلاح و تغییر نا پذیر وجود داشته باشد؟

محمدرضا خاتمي در واكنش به خبر ديدار محرمانه علي لاريجاني با برخي اصلاح‌طلبان براي شركت در انتخابات آينده مجلس گفت: ما مساله پشت پرده و نياز به واسطه نداريم، بلكه اصول و برنامه‌هايي داريم كه بايد تضمين شود تا در انتخابات مشاركت كنيم. نايب‌ رئيس مجلس ششم در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا افزود: برگزاري انتخابات آزاد، به رسميت شناختن احزاب و مطبوعات مستقل و آزادي زندانيان سياسي خواسته اصلي ما است و هر كسي انتخابات پر شور مي‌خواهد بايد اين شرايط را فراهم كند. وي ادامه داد: پيش زمينه برگزاري انتخابات آزاد اين است كه به فرمايش امام (ره) نظاميان به پادگان‌ها برگردند و عرصه سياسي را به فعالان سياسي بسپارند، اگر كسي خواستار حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات است بايد اين شرايط را تامين كند. خاتمي تاكيد كرد: ما به روندگذشته انتقاد داريم و بايد تضمين داده شود كه انتخابات بر اساس اصول قانون اساسي و به صورت آزاد برگزار خواهد شد، ما نيز در صورت تحقق اين اصول، توان پرشور كردن انتخابات آزاد را داريم و نجات كشور را نيز در برگزاري انتخابات آزاد مي‌دانيم. پيش از اين يكي از نمايندگان اصلاح طلب مجلس ششم از حضور در جلسه اي محرمانه با علي لاريجاني، رئيس مجلس خبر داده بود .به گفته اين نماينده لاريجاني در اين جلسه خواستار حضور چهره هاي معتدل اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شده و قول تاييد صلاحيت به آنها داده بود.

اجرای حکم شلاق 14 تن از دراویش گنابادی

مگر دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی که در کنار دستگاه قضاییه ی فاسد تجربه ی بیش از 32 ساله در جنایت و خیانت و سرکوب و ضرب و شتم و خفقان و سانسور دارند . می توانند در این شرایط به شدت حساس و بحرانی که رژیم ضد بشری کودتایی در در بن بست فرو رفته است . اینان دست از سیاست رعب ووحشت در جامعه بر دارند . چونکه هدف کنترل جامعه ی انفجاری از این طریق است . بهر صورت آنگونه رژیم کودتا متزلزل و وحشت زده شده است که حتی بی بی آزار ترین ها یعنی دروایش هم رحم نمی کند و هرروز یک توطئه تهدید آمیز علیه شان طراحی و اجرا می نماید.

حکم شلاق 14 تن از دراویش سلسله نعمت اللهی گنابادی ساکن بیدخت که تیر ماه سال گذشته در جریان اعتراض به روش غیر قانونی دادستان گناباد با پیروان این طریقت عرفانی دستگیر و مجرم شناخته شده بودند به اجرا در آمد.به گزارش خبرنگارسایت مجذوبان نور، آقایان : سعید کاشانی ، امیر روشن مجاور صوفی ، علی محمد امانیان ، روح الله صفری ، لی عباسی بیدختی ، ابراهیم عباس زاده ، محمد علی جعفری ، حسین مهدوی ، حسین عباس زاده بیدختی ، رحمت حسینی ، ضا کاخکی ، بهروز مجاور صوفی ،علی میر، حسن بلوچی بیدختی ،14 درویشی هستند که در این حاثه نه تنها به خواسته های آنها وقعی گذاشته نشد بلکه به برهم زدن امنیت عمومی متهم شده و به تحمل 25 ضربه شلاق محکوم شدند.گفتنی است روح الله صفری آخرین درویشی که از معرفی خود به دادگاه برای اجرای حکم خودداری کرده بود در پاسخ به ماموران که قصد بردن او را داشتند گفته است : در صورتیکه شما مایل به شکنجه من هستید میتوانید به زور متوسل شده و من را جلب کنید.در پی مقاومت این درویش نیروهای انتظامی با دستبند او را بازداشت و حکم شلاق در مورد وی را اجرا کردندلازم به یاد آوری است،این دراویش به اتهام اخلال در نظم عمومي از طريق اجتماع مقابل دادگستري و زندان شهرستان گناباد، به 25 ضربه شلاق تعزيري و 91 روز حبس تعليقي محکوم شدند و احکام صادره در دادگاه تجديدنظر مورد تایید قرار گرفت.

حجت‌الاسلام مصلحي در همايش شهداي ترور:گروه انحرافي نبايد موجب غفلت ما از فتنه 88 شود.خبرگزاري فارس: وزير اطلاعات با بيان اينكه گروه انحرافي نبايد موجب غفلت ما از فتنه 88 شود، گفت: ديديم اصلاح‌طلبان آمريكايي كه در فتنه 88 فرار كرده بودند، امروز چگونه خود را نشان دادند و چگونه منافقين در كنار آنها لانه كرده‌اند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004020329

هرروز که سپری می شود بیشتر فاش و نمایان می شود که برای چه ولی وقیح نا مشروع با عزل آخوند طوطی صفت حیدر مصلحی وزیر بد نام اطلاعات مخالفت کرد . زیرا که این طوطی را برای اجرای اهداف دیکته شد نیاز داشت که مجبور با پذیرش هزینه ی سنگین از دست دادن عنترش این طوطی را حفظ کند. چونکه اکنون لو داده شده است که چه دستی پشت آتش سوزی در مجمع مصلحت نظام در کاربوده است؟

شوراي استانداري بصره آمريكايي‌ها را از اين استان بيرون مي‌كند.خبرگزاري فارس: شوراي استانداري بصره در نشست ديروز خود تصميم گرفت كه مانع ورود نيروهاي آمريكايي به اين استان شود و نظاميان آمريكايي را از بصره بيرون كند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004020161

فراری دهندگان اعضای القاععده از زندان بصره که به ایران گریختند اکنون برای باز کردن فضای ادام مشترک سپاه قدس و القاعده در استان بصره این طرح طراحی شده است .

عکس/ دستگیری مرد زن نما در تهران

چرا به جای بازداشت و تحقیر و اذیت و آزار نمودن گفته نمی شود که چرا دستآورد بیش از 32 ساله حکومت فاشیستی مذهبی تروریستی ایران در شرایطی که زن را موجود درجه 2 می داند . ولی برخی از مردان می بایست به حالت زن در آیند؟

دریاچه ارومیه خون گریه می‌کند

وقتی جنگ قدرت و ثروت به سطوح رأس نظام رسیده باشد . آنهم رژیمی که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد ورشوه گیری و رانت خواری و تبعیض می باشد . از سوی دیگر بیش از 32 سال است که چوب تاراج کردن بر منابع و ذخایر و سرمایه کشور زده شده است که به جز آسیب فراوان به محیط زیست وارد شده است. از طرف دیگر موجب نابودی مراتع سبز کشور و آتش سوزی در جنگل ها و خشک نمودن رود خانه ها و تالاب و در یاچه های کشور شده است . بنابراین چرا در شرایطی که بیش از 32 سال است که آسمان ایران را خون فرا گرفته است که مدتی است به گرد وخاک و غبار هم آلوده شده است . نبایدکه در یاچه ی ارومیه در حال خشک شدن به جای جاری بودن آب ب دچار خون گرفتگی شود؟

"نادر قاضی‌پور" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت ( .icana.ir) از بحرانی‌تر شدن وضعیت دریاچه ارومیه و نزدیک شدن آن به نابودی کامل، ابراز نگرانی کرد و گفت: امروز دریاچه ارومیه به واسطه سوء مدیریتی که موجب رو به موت شدن این دریاچه شده است، خون گریه می‌کند و نیازمند توجه جدی مسئولان است.نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مسئولان پروژه آبرسانی به دریاچه ارومیه را هر چه سریعتر اجرایی نکنند، فاجعه‌ای اتفاق خواهد افتاد که حتی با صرف میلیاردها تومان پول هم قابل برگشت نخواهد بود.وی با بیان این که اگر این دریاچه دچار مشکل شود باید صدها میلیارد دلار سرمایه‌گذاری برای احیای آن انجام شود، تأکید کرد: تنها یک نمونه از اثرات زیان‌بار خشک شدن دریاچه ارومیه این است که یک تا ۱۰ میلیارد تن نمکی که باد از این دریاچه از غرب به شرق کشور می‌برد، می‌تواند زندگی ۱۳ میلیون نفر را تحت تاثیر قرار دهد و حتی زندگی مردم تهران را هم دچار مشکل کند.عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از پیگیری تعدادی از نمایندگان مجلس برای تشکیل کمیته ویژه‌ای برای پیگیری مشکلات دریاچه ارومیه خبر داد و گفت: سوء مدیریت در احیای دریاچه ارومیه باعث شد تا به فکر تشکیل کمیته ویژه پیگیری مسائل دریاچه ارومیه بیفتیم؛ زیرا موضوع دریاچه ارومیه مشکلی ملی است که حل آن نیازمند تلاشی ملی و گسترده است

گفت وگوي تلفني با بيل و زنبيل
http://www.kayhannews.ir/900402/14.HTM#other1401

اینهم یک مدل هنرنمایی رو حوضی حوزوی - پاسداری سوگلی سرباز جو پاسدار حسین شر یعتمداری در دروغ نامه ی کیهان به نام چیز با بستن تیزکی و قرض گرفتن زنبیل رئیس سرباز جو شریعتمداری برای خرید اجناس بنجول وزارت بد نام اطلاعات پاسدار مدحی به بازار آمریکا رفته تا سوژه ی چیز خود را اجرا و بازتاب داده باشد.

ديشب شوهرت رو ديدم زنبيل! زنبيل: كاخ سفيد بفرمايين. چيزه كوچولو: من با هيلاري كار داشتم؛ هيلاري كلينتون.زنبيل: خودم هستم؛ شما؟چيزه كوچولو: به قول بابام جخت بلا منم خودم هستم!زنبيل: شماره مستقيم منو از كجا پيدا كردي؟چيزه كوچولو: از «مدحي» گرفتم؛ «محمدرضا»!زنبيل: بي معرفت شماره منو داد، شماره اين اوباما رو نداد؟!چيزه كوچولو: اتفاقاً شماره باراك رو هم دارم؛ جورج سوروس، مايكل لدين، ديك چني، جان دالتون... حتي اسرائيل سل مئير داگان با آهنگ پيشواز!! ببينم تو منشي نداري كه خودت گوشي رو برمي داري؟!زنبيل: زنگ زدي مستقيم، دختر بچه!چيزه كوچولو: گذشت دوره اي كه نونهال انقلاب بودم؛ الان واسه خودم شدم يك درخت! تو هنوز هم فكر مي كني «ما نو گل بهاريم»؟!زنبيل: ما بايد چي كار كنيم كه اين جمهوري اسلامي سقوط كند؛ تو بلدي خواهر؟!

صدور حكم اعدام براي قاتل مدير مدرسه

در رژیم آدم کشان جهل و خرافه و جنایت دین فروش عوامفریب اینگونه هدیه چوب و پیاز به مدیر مدرسه داده می شود. زیرا که فرهنگیان هم در شرایط طاقت فرسا قرار دارند . هم اینکه امنیت ندارند . به خصوص اینکه اکنون نصیب این مدیر مدرسه حکم اعدام شده است

رئيس كل دادگستري خراسان شمالي گفت: دادگاه كيفري استان مجددا حكم اعدام قاتل مدير مدرسه شيروان را تأييد كرد.به گزارش خبرگزاري فارس از بجنورد احمد كيخسروي در نشست خبري با خبرنگاران اظهار داشت: از روز وقوع قتل مدير مدرسه تا 48 ساعت بعد كه قاتل دستگير شد، دستگاه قضايي استان ظرف 8 روز با محاكمه و صدور حكم اعدام به اين پرونده رسيدگي كرد.وي با بيان اينكه اين راي مورد اعتراض وكيل متهم قرار گرفت، تصريح كرد: ديوان عالي كشور نيز پس از بررسي پرونده راي صادره را نقض و به دادگاه استان ارجاع داد.كيخسروي اضافه كرد: اين پرونده مجدداً در دادگاه كيفري استان رسيدگي و اخيراً حكم مجدد اعدام براي قاتل مدير مدرسه شيروان صادر شد.به گفته وي در صورت تأييد اين حكم در ديوان عالي كشور و عدم رضايت اولياي دم، حكم قصاص در مورد قاتل به اجرا درخواهد آمد.رئيس كل دادگستري خراسان شمالي در ادامه از كاهش نقض آراي محاكم استان نسبت به چند سال گذشته خبر داد و گفت: قبلاً آمار نقض آرا دو رقمي بود كه با تلاش قضات و كاركنان دستگاه قضايي اكنون ميزان نقض پرونده ها به 7 درصد كاهش يافته است