توطئه ی مشترک حاکمان تهران و بغداد برای تهاجم به مجاهدین اشرف و قتل عام کردن شان

7 تیر 90

عمليات جديدي عليه منافقين در راه است

گزارشگر روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی با گزارش این خبر آشکارا پرده از توطئه ی مشترک خامنه ای – نوری مالکی – جلال طالبانی علیه ی مجاهدین اشرف و تهاجم جنگی و قتل عام کردن شان بر داشته است . آنگونه که با درز این خبر اکنون مشخص می شود که دلیل بر گزاری اجلاس شتاب زده ی بین المللی مبارزه با تروریست جهانی از سوی کشوری که متهم به پدر خوانده ی تروریست جهانی است چه بوده است و مشخص شده که بر گزاری این اجلاس در تهران و بسیج شدن دستگاه دروغ و پرونده ساز وزارت بد نام اطلاعات علیه ی مجاهین در راستای پیگیری چه اهداف پلید و جنایتکارانه ی پشت پرده بوده است؟ بنابراین با توجه به چنین اعتراف آشکار به تهدید وترور مجاهدین اشرف پیگیری ادامه طرح توطئه تهاجم جنگی 19 فروردین به مجاهدین اشرف است که یک سند محرز جنایت علیه ی بشریت می باشد . لذا جا دارد که اقدام مشابه صدور حکم پیگرد و محاکمه علیه ی قذافی و پسرش و وزیر اطلاعات لیبی که صادر شده است . برای اینکه تبعیضی در کار نباشد چنین حکم پیگیرانه ای نیز برای حاکمان قاتل و آدمکشان ایران وعراق صادر و به مرحله ی پیگیری و اجرا گذاشته شود.

استاندار "ديالي" با اشاره به قريب‌الوقوع بودن عملياتي جديد عليه گروهك تروريستي منافقين ابراز داشت: عمليات امنيتي كه قرار بود اجراء شود در حال حاضر در مراحل مقدماتي به سر مي‌برد و دستگاه‌هاي امنيتي تشكيل شده از سوي ارتش و پليس در حال آماده شدن براي انجام عملياتي جديد هستند كه تحت نظارت نخست‌وزير عراق صورت خواهد گرفت. به گزارش ايسنا، رعد جواد التميمي در گفت‌وگو با روزنامه "الموتمر" عراق بيان كرد: علي‌رغم تمام محدوديت‌هاي ايجاد شده براي منافقين، اين فرقه همچنان در امور داخلي عراق دخالت مي‌كند. وي با اشاره به دستاورد عمليات قبلي عليه منافقين گفت: عمليات قبلي ثبات و امنيت را به نسبت 60 درصد برقرار كرده است و اميدواريم اين نسبت در برنامه جديدي كه انتظار مي‌رود به زودي در استان انجام شود، تكميل شود. استاندار ديالي در خصوص بازگشت خانواده‌هاي مهاجرت كرده از اين استان اظهار كرد: اقدامات اوليه امنيتي و مادي دليل اصلي عدم بازگشت اين خانواده‌ها محسوب مي‌شود و ما در اين زمينه به سطح مطلوب نرسيده‌ايم. التميمي همچنين با انتقاد از شيوه تفرقه افكنانه منافقين ابراز داشت: منافقين از پادگان اشرف به عنوان مقري براي دخالت در امور اين استان استفاده مي‌كند.

رجوي:ننگ ما، ننگ ما فاميل الدنگ ما...! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/900407/2.htm#other206

آخر چگونه است که سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری با سابقه ی جاسوسی کردن برای ساواک در زندان شاه و 33 سال تجربه ی مستمر بازجویی و پرونده سازی که برای مخالفان دارد . اما هنوز این ابله دراز گوش بد چهره ی زشت روی نمی داند که با مهره های بیش از اندازه استفاده شده ی وزارت بدنام اطلاعات که نخ نما و تابلوشده اند بازهم مانور تبلیغاتی علیه ی مخالفان دادن نشان از هم دست خالی بودن وزارت بد نام اطلاعات مقابل مخالفان است که به نمایش گذاشته است. هم تداعی کننده ی ب نمایش تف و تاق و ریش می شود . همچنین بازده ی بازی کردن با چوب با چیز بد بو و بوی گندش بیشتر در آوردن است آنگونه که موجب آزار دادن مشام بازیگر می شود . اگر نه کیست که نداند مسعود آخوند بنده و همسرش کیست که وی آویزان به این مزدور علیه ی مجاهدین شده و شعار های مردم معترض علیه ی مسئولان رژیم ضد بشری کودتایی را وارونه کند . در صورتی که اگر چنانچه مزد ور مسعود آخوند بنده ی بد نام و روسیاه تر از پاسدار سربازجو وشکنجه حسین شریعتمداری نباشد کمتر هم نیست؟ حال بماند که بیان اینگونه اراجیف سر هم بندی شده علیه ی مجاهدین آشکار مداخله گری در امور داخلی عراق و اثبات حیات خلوت بودن عراق و وحشت حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی و تروریستی کودتایی در گیر جنگ قدرت و ثروت از مجاهدین اشرف می باشد.

افاضات جديد شيرين عبادي در حمايت تمام قد از منافقين و توجيه جناياتشان، صداي خود منافقين را هم درآورد.عبادي چندي پيش در مصاحبه با راديو زمانه در حالي كه سعي داشت خود را به حماقت بزند گفت قضاوت درباره عملكرد و گذشته سازمان مجاهدين خلق (منافقين) بر عهده من نيست! اما دولت عراق حق ندارد آنها را كشتار كند.وي در ادامه مدعي شد دولت بغداد اجازه ورود ناظران و خبرنگاران خارجي به كمپ اشرف را نمي دهد و از رسيدن دارو و كمك هاي پزشكي نيز خودداري مي كند.در پي اين ادعاي مضحك عبادي، يك عضو جدا شده از مركزيت منافقين در نامه اي خطاب به عبادي، از جنايت هاي فرقه رجوي و واقعيات اين كمپ پرده برداشتمسعود خدابنده» كه اينك در موسسه استراتژي خاورميانه در انگليس مشغول به كار است، در اين نامه ادعاهاي عبادي در حمايت از اين گروهك را زننده توصيف كرد.و ريسمان بافتن، بيايد تا با هم به كمپ اشرف بروند، البته اگر رجوي اجازه بدهد!

فراردهنده رجوی چگونه توسط او زجركش شد؟

http://www.fardanews.com/fa/news/152964

رله کردن سریالی تولیدی وزارت بد نام اطلاعات که از سوی مهره های اعزامی اش به برون مرز بازتاب داده شده است . اکنون از موضع ذوق زدگی و دستپاچگی از سوی سایت شفاف پاسدار قالیباف برای بار دوم در زمان کوتاه به نمایش گذاشته شده است تا ثابت شود دلیل فرافکنی و فرار به جلوی سایت پاسدار سردار شهردار قالیباف چیست که سوگلی و همشهری ولی وقیح نا مشروع می باشد. مشخص است که این عمل نمی تواند بی ارتباط به سوزش ناشی از بر گزاری مراسم 18 ویلیپنت هواداران مجاهدین در پاریس نداشته باشد . به خصوص اینکه بر گزاری اجلاس بین المللی مبارزه با تروریست جهانی از سوی رژیم پدر خوانده ی تروریست جهانی در تهران هم مرتبط با مراسم 18 ژوئن ویلیپنت پاریس مجاهدین دارد . بنابراین سایت قالیباف مجبور و مأمور شده است در همسویی با وزارت بد نام اطلاعات و مزدوران به خدمت گرفته شده برون مرز ی اش همکاری کامل داشته باشد . لذا برای سفید سازی پرونده دژخیمان زندان اوین و با الگو برداری با اتهام زجر کش کردن زنده یاد محسن دگمه چی زور زده شده است این چنین تلافی شود . مشروط بر اینکه از موضع تاکتیکی تبلیغاتی ضد آمریکایی پیام به آمریکا هم داده می شود که نکند پس ازمراسم 18 ویلیپنت پاریس و سخنرانان که در دفاع از مجاهدین اشرف و تأکید بر اخراج نام مجاهدین از توی لیست تروریستی وزارت امور خارجه ی آمریکا تن به این خواست دهد و مجاهدین را از توی لیست سیاه خارج کند وموجب عزای مشترک ولی وقیح نا مشروع و نوری مالکی دست نشانده اش شود.

همه اعضا و هواداران فرقه رجوي، افتخاري را با 3 نام مي شناختند (مهدي افتخاري؛ ناصر افتخاري؛ فرمانده فتح الله) ناصر افتخاري از اعضاء و كادر مركزي سازمان بود كه از زندانيان سياسي زمان شاه و بعد از پيروزي انقلاب يكي از مسئولين بلندپايه سازمان بودفارس: ناصر افتخاري از اعضاء و كادر مركزي سازمان بود كه از زندانيان سياسي زمان شاه و بعد از پيروزي انقلاب يكي از مسئولين بلندپايه سازمان بود.نقش اصلي وي در فراري دادن رجوي از ايران باعث شد كه رجوي به او لقب فرمانده را بدهد. او از سران ارتش سازمان بود اما از سال 70 با انقلاب ايدئولوژيك رجوي مخالفت كرد و ..