گزیده خبرهای 27 خرداد 90

بازداشت دختران نيمه‌عريان در حال شرب خمر و رقص، توسط سپاه

چرا گفته نمی شود که این چگونه دستآورد 32 ساله ا ی است که رژیم فاشیستی مذهبی و تروریستی و کودتایی داشته است که پس از اجرای طرح و توطئه ی 32 ساله ی شعار رو سری یا تو سری و مبارزه با شبیخون فرهنگی و اراذل اوباش و اعتیاد مواد مخدر و مشروبات الکی همراه با راه اندازی انواع و اقسام گشت های سر کوبگر امر به معروف ونهی از منکر ولی تبدیل به شرایط کنونی شده است که ارگان فاشیستی پاسداران وارد صحنه شود . مشروط بر اینکه مگر امنیت داخلی بر عهده ی نیروی انتظامی نمی باشد و مسئولیت دفاع برون مرزی با ارگان فاشیستی کودتایی پاسداران نمی باشد . سئوال است که برای چه این ارگان کودتایی فاشیستی پاسداران در شهر نور شبیخون زده است که زادگاه مشاور ولی وقیح نا مشروع ناطق نوری می باشد؟

فرمانده سپاه ناحيه نور از شناسايي و كشف 2 محفل پارتي در اين شهرستان و دستگيري عوامل آن خبر داد.به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ يوسف طالب‌نژاد با اعلام خبر كشف 2 محفل پارتي و دستگيري عوامل آن توسط سربازان بقيه‌‌الله سپاه ناحيه نور گفت: بر اساس اخبار و گزارش‌هاي واصله مردمي مبني بر برپايي پارتي مختلط شبانه در منزلي واقع در يكي از شهرك‌هاي ساحلي نور و پس از بررسي و اطمينان از صحت و سقم خبر، اقدامات لازم براي انحلال اين جشن و پارتي صورت گرفت. وي تصريح كرد: سربازان بقيه‌الله سپاه ناحيه نور به همراه ضابطان قضايي انتظامي پس از كسب دستور مقام قضايي و هماهنگي لازم وارد محل برگزاري پارتي شدند كه به محض ورود تعداد زيادي از دختران و زنان و مردان را با وضعيت نيمه‌عريان و در حال شرب خمر و مستي و رقص و پايكوبي مشاهده كردند.فرمانده سپاه ناحيه نور افزود: اين افراد كه همگي شرب خمر كرده و حالت غيرعادي داشتند با مشاهده ماموران با آنان درگير و اقدام به فحاشي كردند. وي اضافه كرد: برخي از آنان نيز اقدام به پرتاب و دوركردن مشروبات الكلي خارجي و ادوات و آلات جرم به منازل و ويلاهاي همجوار كردند و مانع ورود ماموران مي‌شدند كه توسط ماموران دستگير و پس از تفهيم اتهام و ثبت اسامي و تنظيم صورتجلسه به همراه اقلام و آلات مكشوفه به كلانتري ايزدشهر نور منتقل شدند تا پس از تكميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي ارسال و تحويل شوند.وي از كشف 7 بطري بزرگ يك ليتري مشروبات الكلي خارجي (گرنس، ابسلوت، اسميرينوف و... ) و دستگيري 15 مرد و زن در اين پارتي خبر داد.فرمانده سپاه ناحيه نور درباره كشف محفل پارتي دوم نيز گفت: بر اساس گزارش‌هاي امت حزب‌الله و تحقيقات ميداني به‌عمل آمده توسط پرسنل واحد اطلاعات ناحيه نور برگزاري محفل پارتي مختلط همراه با موسيقي جاز و سيستم صوتي و... در روستايي در منطقه چمستان با هماهنگي مقام‌هاي قضايي اين محفل كشف و 16 زن و مرد دستگير شدند.طالب‌نژاد افزود: در اين محفل پارتي نيز 6 قوطي500 سي‌سي مشروب مصرف شده از نوع ويسكي، 3 قوطي500 سي‌سي حاوي مشروب از نوع ويسكي، 3 بسته پاسور، مقاديري موادمخدر از نوع حشيش و 2 بطري شيشه‌اي يك ليتري از انواع مشروبات الكلي خارجي مصرف شده كشف شد.

مهران مدیری هم رمالی و جادوگری را مسخره کرد

مگر موقعی که خمینی شیاد از زیر درخت سیب در پارس پس ازز د وبند های پشت پرده وارد فرود تهران شد . سپس وارد بهشت زهرا شد . گفته نشد دیو چو بیرون رود فرشته در آید . اکنون چرا گفته نمی شود که چگونه شد به جای رشته ی ادعای رمال ودجال وجن وجن زدگی وارد شد و آنگونه همزاد خرافات و دین فروشی رشد ونمو کرده است که اکنون منتهی به جنگ ونزاع و شکاف و اختلاف میان کلان رمالان و دجالان و جن گیران شده است که چرا برای شان رقیب و هووی دست پروردگان شان علم ومیخ شده است تا جایی که برای حذف این مزاحمان موی دماغ شده از صحنه ی معرکه گیری رمالی و دجالی و جن گیری به جز سرکوب و تهدید و اتهام های زنجیره ای همچون جریان انحرافی درون دولت نیاز به ساختن سریال طنز تلویزیونی هم می باشد؟

سایت برنانیوز نوشت:بیست‌و چهارمین سری مجموعه «قهوه تلخ» نیز موضوع رمالی و جن‌گیری و وجود دیو را که متاسفانه در روزهای اخیر به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده به سخر ه گرفته و دستمایه مدیری و نویسندگانش برای خلق این سری از مجموعه «قهوه تلخ» شده است. این قصه که پیرامون شایعه‌پراکنی در دربار برای برچیده شدن نسل پادشاه می‌گذشت کنایه‌ای به شایعه‌پراکنی‌های روزهای اخیر بود که به شیوه مدیری و با طرح موضوع حضور جن و دیو در دربار پادشاه مطرح شد.نقد مدیران دولتی و خصوصی، نحوه فعالیت ارگان‌ها و افراد، خیانت‌های داخلی و خارجی در سیستم‌های حکومتی برای تخریب خدمات و تغییر سیستم، کارشکنی در برنامه‌های مدیران موفق، عدم وجود برنامه‌ریزی‌های مناسب در برخی حوزه‌ها و به طور کلی آخرین مسایل سیاسی و اجتماعی موضوعات آخرین اثر مدیری را تشکیل می‌دهند و به جرات می‌توان مجموعه ویدئویی «قهوه تلخ» را مهمترین اثر وی دانست که در آن بیش از هر حوزه‌ای به سیاست پرداخته شده و بارها شایعه توقیف و یا لغو مجوز ساخت آن به گوش رسیده است.

بازداشت منصوره بهکیش از مادران عزدار پارک لاله

آیا این شیوه ی رفتار ضد انسانی که یک ا مادر شهیدی شده است که 6 عضو خانواده اش بدست دژخیمان و قاتلان دین فروش حاکم در دهه 60 به جوخه ی مرگ فرستاده شدند . اینگونه اقدام نشان از قدرت و توانایی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی ایران می باشد که وانمود می شود اینگونه قدرت دارد که آزادانه می تواند بطور آشکارمرتکب اقدام ضد بشری شود یا نه اینکه نشان درماندگی و ضعف ووحشت از قیام عمومی برای تغییرات دمکراتیک در ایران است که از موضع فرار به جلو دست به چنین اقدام بربر منشانه ی قرون وسطایی زده می شود؟

ماموران امنیتی رژیم جمهوری اسلامی، منصوره بهکیش را روز یکشنبه ٢٢خرداد به همراه چند نفر دستگیر کردند. به گزارش مادران پارک لاله، به گفته شاهدان عینی یک مامور اطلاعاتی زن ساعت هشت شب منصوره را در تقاطع یوسف آباد- فاطمی شناسایی و دستگیر می کند و پس از انتقال به پلیس امنیت، به عنوان مورد خاص به زندان اوین منتقل می شود. به گزارش کانون زندانیان سیاسی ایران(در تبعید) رژیم جمهوری اسلامی شش عضو مبارز خانواده بهکیش؛ چهار برادر و یک خواهر منصوره و همسر خواهرش را در دهه شصت در زندان اوین به جوخه مرگ سپرد. منصوره، از آن پس زندگی اش را وقف مبارزه برای نگه داری و حفظ خاوران و مادری کرد که زندگی اش را برای دیدار با فرزندان مبارزش در مقابل زندان های دو رژیم شاه و شیخ سپری کرد و در نهایت جانیان جمهوری اسلامی آن ها را همراه هزاران زندانی سیاسی دیگر در دهه شصت به دار جهل و جنایت آویختند. منصوره به دلیل پایداری و مقاومت اش در رابطه با خاوران، همواره تحت فشار دستگاه امنیتی رژیم بود و به دفعات احضار و دستگیر شد.

فیلم / حضور نیرو های امنیتی در بهشت زهرا ۲۶ خرداد

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=34276

چگونه می توان باور داشت که از یک سو ادعای امن و آزادترین کشور جهان می شود . از سوی دیگر درر استای انقباض هرچه بیشتر آنگونه فضای حکومت نظامی و خفقانی تحمیل شده در جامعه بسط داده و نهادینه شده است که نه زندگان امنیت ندارند ، بلکه هیچگونه امنیتی هم برای حضور بر سر مزار جانباختن و مردگان وجود ندارد؟

تبدیل ملموس زمین‌های مساعد کشاورزی به بیابان‌های بی آب وعلف

پس از بر پایی جشن های پوشالی و تشریفاتی پایان دوره ی دوم ریاست جمهوری خاتمی مدعی اصلاح طلب که پیرامون خود کفایی گندم وحتی تولید مازاد بر نیاز صادرات گندم بود . اکنون در بستر سیاست چوب تاراج بر منابع و ذخایر کشور زدن و سوزاندن جنگل ها ونا بودن کردن مراتع و خشکانیدن رودخانه ودر یاچه ها وتالاب ها ی کشوراکنون خبر از بیابان کردن مزارع کشاورزی داده شده است که محصول شتاب دادن ارجحیت رشد سیاست واردات نسبت به صادرات می باشد.

"جلال محمودزاده" " در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت (.icana.ir) گفت: بی توجهی به بیابان زدایی موجب شده بسیاری از زمین های مستعد کشاورزی تبدیل به کویرهای بی آب و علف شوند.نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه در برنامه چهارم و پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مشاهده می شود این است که توجهی به بیابان زدایی نشده به نحوی که ما شاهد گسترش بیابان‌ها هستیم. وی خاطرنشان کرد: در کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس اعتراض هایی نسبت به عملکرد دولت در خصوص رفع بیابان زدایی انجام شده است اما مسئولان دولتی هنوزپاسخ قانع کننده ای ارائه ندادند. عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی ، آب ومنابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر می رسد دولت در خصوص مقابله با رفع بیابان زدایی در کشور فاقد برنامه مدون باشد. این نماینده مردم در مجلس شواری اسلامی یادآورشد:بی توجهی دولت نسبت به بیابان زدایی موجب وارد آمدن خسارت سنگینی بر کشور شده است.عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: توسعه بیابان زدایی مساوی با وارد آمدن لطمات سنگین اقتصادی ،اجتماعی و زیست محیطی بر کشور خواهد بود. ۲۷ خرداد ماه به عنوان روز جهانی بیابان زدایی نامگذاری شده است.

وکیل زندانی دراویش، به بند ویژه معتادان منتقل شد

چگونه این رژیم ضد بشری نا مشروع کودتایی می تواند اعتبار ومشروعیت داشته باشد که ادعای مردمی و امن و آزادترین کشور جهان می کند ولی وکیل مدافع اقلیت مذهبی که بی آزارترین جماعت می باشند وی را در کنار قربانیان به اعتیاد کشانیده شده هم بند می نماید؟

مصطفی دانشجو وکیل دراویش طریقت نعمت اللهی گنابادی با اعمال نفوذ برخی مقامات از زندان ساری به اردوگاه معتادین منتقل شد.به گزارش تارنمای «مجذوبان نور»، پایگاه اطلاع رسانی دراویش نعمت اللهی، دانشجو که با شکایت ماموران اداره اطلاعات ساری و همکاری و همراهی مراکز قضایی با آنها، به هفت ماه زندان تعزیزی محکوم شده و بیش از یک ماه از دوران محکومیت خود را در زندان ساری سپری کرده بود، ظهر روز چهارشنبه بیست و پنجم خردادماه به اردو گاه معتادین منتقل شد .بنا بر این گزارش، دانشجو از بدو ورود به زندان، در بند پنج زندان ساری که به بند مشاوره موسوم است به زندانیانی که توان مالی نداشته و از داشتتن وکیل محروم بوده اند مشاوره حقوقی داده و با تنظیم لوایح حقوقی موجبات آزادی شماری از آنان را فراهم آورده بود اما به دلایلی نامعلوم در هفته گذشته مسولان زندان ساری او را به بند دو انتقال دادند.این وکیل دراویش که از بیماری آسم و تنگی نفس شدید رنج می بردف با وجود شرایط نامناسب در بند دو، به کار رسیدگی به حقوق زندانیان ادامه داد، اما این بار هم رفتارهای قانونی و انسان دوستانه او موجبات نگرانی بعضی مقامات ! را فراهم اورده و منجر به انتقال او به اردوگاه معتادین شد.گفتنی‌ است دانشجو چندی پیش در واکنش به اظهارات بعضی مقامات زندان مببنی بر اینکه فردی حاشیه دار است خطاب به مسوولان زندان گفته بود: "در حاشیه‌ پرونده من شارب و اعتقادات من است. در حاشیه پرونده من شرافت شغل وکالت است . شما یک وکیل را به جرم دفاع از موکلان خود زندانی کرده‌اید."جعفری دادستان فعلی شهرستان ساری در زمان تخریب حسینیه شریعت قم در مقام معاونت دادستان قم از عناصر فعال و موثر در تخریب این مکان عبادی بوده است که مصطفی دانشجو از وی در مراجع قضایی شکایت کرده بود.