گزیده خبر های 5 تیر قسمت 3

وزير اطلاعات: با اعضاي جدا شده از گروهك منافقين با عطوفت اسلامي رفتار مي شود

خوشرقصی آخوند طوطی صفت وارونه گوی وزیر بد نام اطلاعات که در جلوی آینه ایستاده و با خودش آنچنان درد دل و گفتگو نموده که امر بهش تشبیه شده است که گویا با جامعه کوران سر و کار دارد که همگان را همچون خودش پرت ونا آگاه تصور کرده است . آنهم در شرایطی که زمان زیادی از اعدام برادران فتحی در اصفهان و به قتل رسانیدن هاله سحابی و رضا هدی صابر زندانیان سیاسی بوسیه ی اراذل و اوباشان خیابانی و دژخیمان سیاه چال های حامی خامنه ای شیاد رهبر نامشروع و منفور نمی گذرد . یا اینکه گویا می پندارد که هنوز ابهام یوجود دارد که مردم ایران در جریان نیستند که با پاسدار گماشته احمدی نژاد و مشاوران وی چگونه رفتار می شود که این چنین پیام کمدی وو ارونه برای هواداران مجاهدین مخالف اصلی و جدی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی ایران داده است؟!

وزير اطلاعات گفت عطوفت اسلامي شامل حال افراد جدا شده از گروهك منافقين خواهد شد.حجت الاسلام «حيدر مصلحي» با تاكيد بر تسلط كامل وزارت اطلاعات بر فعاليت همه گروه هاي تروريستي و از جمله گروهك منافقين تصريح كرد: با توجه به شرايط پيش آمده، گروهك منافقين به سوي نابودي و اضمحلال پيش مي رود.وي در خصوص نحوه برخورد با اعضاي فريب خورده گروهك منافقين كه از اردوگاه اشرف فرار كرده و از اين گروهك جدا شده اند به ايرنا گفت: اگر اين افراد به دامان نظام جمهوري اسلامي ايران بازگردند برنامه اي براي پذيرش آنها وجود دارد و عطوفت اسلامي شامل حال آنها مي شود

شركت كنندگان در بيانيه پاياني اجلاس تهران تأكيد كردند؛مسئوليت همه كشورها براي سپردن تروريست‌ها به دست عدالت.خبرگزاري فارس: شركت كنندگان در بيانيه پاياني اجلاس بين‌المللي مبارزه جهاني با تروريسم بر مسئوليت همه كشورها براي سپردن تروريست‌ها به دست عدالت تأكيد و تلاش براي مرتبط كردن تروريسم به يك فرهنگ خاص، دين يا مليت را رد كردند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004052372

اینگونه ادعا کردن خیلی پررویی و دریدگی وو قاحت می خواهد . ضمن اینکه کدام عدالتی قرار است حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی ایران که پدر خواننده ی تروریست جهانی می باشد را محاکمه و مجازات کند آنگونه که در خیلی از کشر ها پرونده ی گشوده شده اتهام تروریستی دارند . ولی اکنون که از موضع آی دزد کنان طلبکاری کرده است . یعنی دست پیش گرفته تا عقب نماند؟

صالحي در اختتاميه اجلاس مبارزه جهاني با تروريسم در تهران تشريح كرد؛نفاق و دورويي مدعيان مبارزه با تروريسم.خبرگزاري فارس: رئيس دستگاه ديپلماسي با اشاره به حمايت‌هاي مدعيان مبارزه با تروريسم از گروهك تروريستي منافقين گفت: اين حمايت صداقت ادعايي اين دولت‌ها در مبارزه با تروريسم را زير سؤال برده و نشانگر نفاق و دورويي اين دولت‌ها است.

اجرای این شوی فرافکنانه این مهره ی آلت دست که مکمل گزارش قبلی می باشد .جو سازی هیستریک علیه ی مجاهدین و فشار برروی آمریکا می باشد تا نام مجاهدین را از توی لیست سیاه تروریستی خارج نکند . از سوی دیگر تنها توجیهی که می تواند این مترسک عراقی را از استیضاح شدن در بازار مکاره نجات دهد و مصون نگهدارد و همچنان وزیر ترور و جاسوسی امور خارجه باقی بماند دست زدن بهمی نگونه خوشر قصی های نشان دادن جای دوست و دشمن وپاچه گیری کردن از مجاهدین سازمان قربانی و دشمن اصلی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران می باشد.

چنين رويكرد ابزاري شوم به تروريسم، كه عمدتا از طريق استانداردهاي دوگانه در برخورد با گروه‌هاي تروريستي يا اقدامات تروريستي دنبال مي‌شود، به حفظ و بقاي اين گروه‌ها مجال داده است. اين رويكرد كه توسط برخي از كشورها نسبت به گروه تروريستي منفور منافقين كه براي مدت مديدي اقدامات تروريستي وحشيانه عليه شهروندان ايراني داشته و ده‌ها هزار نفر از مردم بيگناه را كشته و مجروح كرده و همچنين به عنوان مزدور صدام حسين ديكتاتور سابق براي سركوب اعتراضات مردمي عمل كرده‌اند، به كار گرفته شده است * نفاق و دورويي مدعيان مبارزه با تروريسم رئيس دستگاه ديپلماسي ادامه داد: اين امر بسيار نگران كننده است كه شاهد باشيم عناصر جنايتكار اين سازمان از همه گونه حمايت همان دولت‌هايي برخوردارند كه اين گروه را به عنوان گروه تروريستي تعيين كرده‌اند و اين امر سؤال بزرگي را در خصوص صداقت ادعايي اين دولت‌ها در مبارزه با تروريسم موجب شده و نشانگر بالاترين سطح نفاق و دورويي اين دولت‌ها است...

سرتيم سابق حفاظت احمدي‌نژاد در گفت‌وگو با فارس:استعفا داده‌ام اما استاندار يا نماينده مجلس نمي‌شوم.خبرگزاري فارس: سردار نجفي با رد خبر استعفايش از سرتيمي حفاظت رئيس‌ جمهوري بهخاطر شركت در انتخابات مجلس يا پذيرش مسئوليت استانداري فارس گفت كه اين استعفا بهخاطر فراهم نبودن شرايط كار صورت گرفت

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004052319

بدون شک این استعفای پاسدا ر دارای پرونده رانت و زمین خواری بدون ارتباط به ادامه ی جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنتر نمی باشد.

نجفي كه خود را سرباز و نوكر آقا و پاسدار انقلاب معرفي و تاكيد كرد نمي خواهد وارد مسائل سياسي شود، افزود: من به احمدي‌نژاد علاقه داشته و دارم و از نزديك شاهد خدمات او بودم و از ايشان هم ممنونم كه مرا در سال هاي گذشته تحمل كرد اما گاهي شرايط كار مهيا نيست و لذا از مسئوليتي كه بر عهده داشتم، استعفا دادم. وي در پايان گفت كه سرهنگ اسدنژاد از نيروهاي سپاه حفاظت رياست جمهوري به عنوان سرپرست تيم حفاظت احمدي‌نژاد منصوب شده است. به گزارش فارس، سردار عبدالعلي نجفي هفته گذشته از سرتيمي حفاظت رئيس جمهوري استعفا داده كه مورد پذيرش فرماندهي سپاه حفاظت و نيز شخص رئيس جمهوري قرار گرفته است يادآوري مي شود سردار نجفي از سوي عبدالله شهبازي متهم به فساد مالي شده بود اما دادگاه با بررسي شكايت وي، شهبازي را به جرم تهمت، نشر اكاذيب و افترا به 17 ماه حبس قطعي محكوم كرد

گزارش كامل فارس از متن و حاشيه جلسه علني امروز مجلس؛رأي اعتماد به نيكزاد در 25 دقيقه/ وزيري كه مخالف نداشتخبرگزاري فارس: رأي اعتماد به وزير پيشنهادي رئيس جمهور براي تصدي وزارت راه و شهرسازي در دستور كار جلسه علني امروز مجلس قرار داشت كه بررسي صلاحيت نيكزاد تنها 25 دقيقه طول كشيد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004050350

دلیل روش آلت دست و عروسک پشت پرده بودن بازار مکاره این چنین بسادگی اثبات شده است که در فاصله ی چند روزه که دو وزیر از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور به این بازار مکاره برای رد تأئید صلاحیت معرفی شده است . اولی یعنی بطور تمسخر آمیز که شاملح ال حتی خود پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور هم می شد با هو کردن رد صلاحیت شد و رأی نیاورد . ولی دیگری در عدم حضور رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژادبدون رأی مخالف تأئید شده است!

گلایه رهبر انقلاب از نمایندگان مجلس

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=62957

دلیل بیشتر آلت دست و بدون اراده بودن بازار مکاره اینگونه بیشتر فاش شده است که سایت شفاف پاسدار شهردار تهران و همشهری ولی وقیح نا مشروع گزارش کرده است که ولی وقیح نا مشروع از دو دو گفتن یا تمسخر کردن چوبداران بازار مکاره از عنترش وی را شاکی کرده است . آنگونه کهه م در این بازار مکا ره حضور نداشت و هم با کرزای رئیس جمهور افغنستان بدار لوطی نرفت.

وي با تاكيد بر اينكه «مقام معظم رهبري در خصوص "دو – دو" كردن در صحن علني مجلس به شدت از نمايندگان گلايه داشتند و اين گلايه هم بيشتر به زمان حضور آقاي احمدي نژاد در صحن مجلس براي دفاع از وزير پيشنهادي ورزش و جوانان بر مي گرددفرارو: علي لاريجاني پيش از آغاز جلسه علني امروز با تشكيل جلسه غير علني از ديدار روز گذشته خود با مقام معظم رهبري خبر داد و گلايه هاي ايشان را خطاب به نمايندگان بازگو كرد.ماجرا از آنجا شروع شد كه در جلسه راي اعتماد وزير پيشنهادي ورزش و جوانان و هنگام دفاع رئيس جمهوري از سجادي عده اي از نمياندگان با فريادهاي " دو – دو " به نشانه مخالفت راي منفي خود را به وزير پيشنهادي اعلام داشتند.

مجلس و قوه قضائیه علیه دولتواحمدی‌نژاد متهم به سوءاستفاده از مقام شد

http://www.fararu.com/vdchvvn6.23ni6dftt2.html

به نظر می رسد سر کلاف باز شده که ناشی از ادامه ی جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنتر می باشد که اکنون دارد به سناریوی مشابه ی بنی صدر برای پاسدار گماشته احمدی نژاد رقم زده شود . زیرا که با فشار پاسداران کودتا گر و پرونده کردن وزارت بد نام اطلاعات و همکاری دو نهاد بازار مکاره و قوه ی قضاییه آلوده به فساد پییری می شود.
فرارو- مجلس امروز دو گزارش از تخلفات دولت را در صحن علنی قرائت کرد. با قرائت این دو گزارش دولت بیش از پیش تحت فشار قرار گرفته است. فشاری که دوطرفه است و مجلس با همکاری قوه قضائیه در حال کنترل رفتارهای دولت هستند. کمیسیون اصل 90 امروز محمود احمدی نژاد را متهم کرد که از مقام خود سوء استفاده کرده است. به گزارش فرارو، مجلس شورای اسلامی در زمینه مبارزه با تخلفات دولت امروز روز پرکاری را پشت سر گذاشت. در ابتدا نمایندگان تخلف 855 میلیاردی وزارت صنایع و معادن در هزینه منابع حاصل از فروش طرح فولاد هرمزگان در قالب طرح هدفمند کردن یارانه ها را به قوه قضائیه ارجاع دادند. شرکت فولاد مبارکه اصفهان با برنده شدن در مزایده طرح فولاد هرمزگان سهام این شرکت را به مبلغ 8 هزار و 550 میلیارد ریال به عنوان سهم نقدی معامله کرده است. طبق نظر کمیسیون های صنایع و نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 و بر اساس قانون بودجه سال 1389 کل کشور اختصاص مبلغ حاصل از فروش طرح فولاد هرمزگان باید به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اختصاص یابد لذا هزینه آن در قالب طرح هدفمند کردن یارانه ها یا در هر محل دیگری بر خلاف قانون بودجه سال 1389 کل کشور است. به این ترتیب با تصویب نمایندگان این تخلف جهت پیگیری هر چه سریعتر به دستگاه قضایی ارجاع شد. 157نماینده به ارجاع تخلف دولت به قوه قضائیه رای مثبت دادند این در حالی است که فقط هفت نماینده مخالف بودند. احمدی‌نژاد متهم به سوءاستفاده از مقام خود شد.توکلی: طرح سوال از رییس جمهور موثر نیست .قاضی پور: اگر رئیس جمهوری متخلف است، برکنار شود .مجلس و قوه قضائیه علیه دولت

اژه ای"احتمال دستگیری افراد دیگری در دولت وجود دارد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=62886

شرایط مناسب برای یکی از بدنام ترین جانیان و قاتلان آمکش حرفه ای که پرونده ننگین ضد بشری در قتل های زنجیره ای دارد . اکنون در روند جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنترش شرایط برای این آخوند جانی به وجود آمده است تا که انتقا اخراج شدن از پست وزارت بد نام اطلعات دولت نهم را اینگونه از عنتر بگیرد.

سخنگوی دستگاه قضا با تائید خبر دستگیری برخی از مقامات دولتی در شورای عالی ایرانیان و سازمان مناطق آزاد گفت: احتمال دستگیری افراد دیگری هم در ارتباط با این پرونده‌ها وجود دارد. /همان طور که دادستان تهران گفته پرونده تهران (ملک زاده) در مرحله تحقیقات مقدماتی است ولی دو پرونده دیگر ارتباط مستقیمی با این پرونده ندارند هر چند که زیر مجموعه ای از سازمان مربوطه هستند.همان طور که دادستان تهران گفته پرونده تهران (ملک زاده) در مرحله تحقیقات مقدماتی است ولی دو پرونده دیگر ارتباط مستقیمی با این پرونده ندارند هر چند که زیر مجموعه ای از سازمان مربوطه هستند

پخش فیلم خرابكاری درجلسه امروز مجمع

خوب که چه؟ بعدش قرار است چه شود؟ یعنی کدام ارگان باید پیگیر این داستان شود و شیوه ی پیگیری چگونه می تواند باشد . آنهم جایی که خود رفسنجانی زیر تیغ اتهام است و زمان زیادی از جراحی شدنش از رأس سیرک مجمع خبرگان رهبری نمی گذرد؟

مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز با حضور اكثریت اعضاء تشكیل جلسه داد.در این جلسه ادامه بررسی مواد 5 و 6 مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد كه مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته است، پیگیری و مقرر شد موارد موضوع ماده 5 به منظور جامع‌تر شدن پیشنهادات، به كمیسیون مشترك حقوقی و قضایی و اقتصاد كلان مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع داده شود.در ابتدای این جلسه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در سخنانی، گزارشی از اقدام خرابكارانه و ایجاد حریق در یكی از اتاق های مجمع تشخیص مصلحت نظام را به اطلاع اعضاء رساند و با توجه به برخی اقدامات غیراخلاقی و مشكوك خرابكارانه اخیر در كشور، نسبت به بررسی علل و عوامل داخلی یا خارجی القاء جو ناامنی در كشور هشدار داد.در پایان این جلسه تصاویر ضبط شده از دوربین‌های مدار بسته از مراحل ورود و خروج شخص خرابكار به مجمع تشخیص مصلحت نظام نمایش داده شد و اعضاء از محل وقوع حادثه حریق بازدید كردند

هاشمی،شاهرودی و لاریجانی به چه میخندند؟

بهترین شیوه ی تصویری و تشریحی که می تواند فضای حاکم بر بازار مکاره ی مجمع مصلحت نظام را ترسیم کند . باز کردن نیش تا بنا گوش این دلقکان و به نمایش گذاشتن تعداد 44 دندان های شان می باشد. فراموش نشود که این مفت خوران غارتگر دارند به ریش ملت اسیر این جانوران شبه انسان شده می خندند.

جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد

احمدینژاد به جای مجلس کجا رفته بود؟

همانجا رفته استد تا به معتادان ترک اعتیاد کرده قول کار سر کاری یا وعده ی سر خرمن بدهد . چون هرچه باشد اینگونه دهان کجی به رهبر لوطی جماران و بازار مکاره کردن بهتر از حضور در بازار مکاره است تا برایش دو دو کنند یا هویش نمایند.

صبح امروز رئیس جمهور برای دفاع از صلاحیت و برنامههای وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس نرفت.به گزارش خبرآنلاین، در حالی که نیکزاد با همراهی رحیمی و میرتاجالدینی به مجلس آمد، محمود احمدینژاد در همایش سراسری 20 هزار نفری بهبود یافتگان گروههای همتا به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر حضور یافت و سخنرانی در این مراسم را به حضور در مجلس و دفاع از وزیرش ترجیح داد.پیش از این هم احمدینژاد در روز استیضاح بهبهانی، وزیر سابق راه، به جای حضور در مجلس و دفاع از او، به غرب تهران رفت تا کمربند سبز تهران را افتتاح کند. او در مراسم استیضاح مرحوم کردان هم شرکت نکرد.اگرچه بهبهانی و کردان در غیاب احمدینژاد استیضاح شدند اما نیکزاد با وجود غیبت رئیسجمهور توانست 205 رای موافق بیاورد و وزارتش در دولت دهم را تمدید کند؟

سید محمد خاتمی: باید به توافق برسیم که جمهوری اسلامی به جایگاه خود برگردد/استقبال از مواضع رهبری

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=62804

عجیب است که پس از پژواک اعتراضی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح پس از کودتای 22 خرداد 88که نه در ایران که منطقه و جهان طنین انداز شد . آنچنان که مقدمه ی جرقه ی قیام های ضد دیکتاتوری منطقه شده است . ولی مگر این سید جدش به کمرش زده موجب می شود که دست از ادامه ی اجرای نقش آبدارچی بودن رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی نا مشروع را بر دارد؟!

سیاست چهره ها رئیس دولت اصلاحات تاکید کرد: باید بکوشیم و به توافق برسیم که جمهوری اسلامی به جایگاه خود برگردد و از گزند افکار انحرافی و رفتارهای نادرست مصون بماند.

احمدی‌نژاد می‌خواست مصباح‌یزدی رئیس‌جمهور شود و خودش معاون‌اول


دلیل حمایت بی ترمز و دنده آخوند تمساح یزدی متحجر دزد تئوری پرداز خشونت و مرگ و دروغ از پاسدار گماشته احمدی نژاد که به عنوان مرشدش بود این بوده که چشم به پست ریاست جمهوری دوخته بود که مرید سر مرشد را شیره مالیده است.!

سایت جهان‌نیوز در گزارشی مدعی شده است که احمدی‌نژاد پیش از نامزد شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 84 قصد داشته که آیت‌الله مصباح یزدی را متقاعد به نامزدی در آن انتخابات کند و در صورت پیروزی آیت‌الله مصباح، خود معاون‌اولش شود!به گزارش آفتاب، سایت‌جهان نیوز، نزدیک به جمعیت‌ رهپویان انقلاب اسلامی، در گزارشی با تشریح جریان جلسه 15 فعال دانشجویی اصول‌گرا با یکی از نامزدهای نهمین دوره انتخایات ریاست جمهوری که در بحبوحه رایزنی‌های تبلیغاتی و سیاسی آن ایام و با هدف «منصرف کردن این شخصیت از کاندیداتوری در انتخابات و ترغیب او به حمایت از احمدی نژاد» صورت گرفته بوده، به انعکاس سخنان نامزد مورد ذکر پرداخت. جهان‌نیوز به نام نامزد مورد نظر اشاره نکرده ولی با توجه به اینکه درباره او نوشته است: «این فعال سیاسی اکنون از مسئولان ارشد کشور است، به حرف دانشجویان گوش نداد و در انتخابات کاندیدا شد»، به نظر می‌رسد او کسی جز محمدباقر قالیباف یا علی لاریجانی نباشد.این سایت اصول‌گرا در ادامه می‌افزاید که این شخصیت سیاسی به 15 دانشجوی اصول‌گرا گفته است: «همه دیدید احمدی نژاد اخیراً در صدا وسیما گفته است به‌زودی اتفاقی بزرگ می‌افتد که همه معادلات سیاسی را تغییر خواهد داد؟ می‌دانید این اتفاق بزرگ چه بوده است؟ سخنان احمدی نژاد به دیدارها و رایزنی‌های او با آیت الله مصباح یزدی اشاره داشت که با هدف راضی کردن ایشان برای کاندیداتوری در انتخابات صورت می‌گرفت. احمدی‌نژاد در تلاش جدی بود که آیت‌الله مصباح یزدی را برای تصدی پست ریاست جمهوری به صحنه سیاسی بکشاند و خود نیز معاون اول او شود». جهان نیوز می‌افزاید: «البته احمدی‌نژاد که چندی پس از این رویداد برای افتتاح یک بوستان با مهدی چمران همراه شده بود، در پاسخ به سوال یک خبرنگار سمج درباره آن اتفاق بزرگی که خبر از آن داده بود، به شوخی گفت که آن اتفاق افتتاح همین بوستان بوده است. دکتر احمدی نژاد توضیح دیگری در این باره نداد تا ناکامی رایزنی‌های مکرر خود با آیت الله مصباح یزدی را تایید کند»