گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 15 شهریور 90

كدوم طرف ؟! (گفت و شنود)

گفتم : ولی ترکیه مشکل داره با اسراییل

چگونه این موضع سرباز جو میکنه تحلیل؟

گفت: تحلیلی که داده سر بازجو

نقل کرده از دانش آموزی این پررو

شلوارش را پوشیده بود پشت رو

نگاهش می کرد مادرش از رو برو

گفت نفهمیدم توداری میری بیرون؟

یا نه اینکه تو بر گشته ای به درون؟

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: دولت تركيه ميزبان حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه جلاد بحرين بوده است.
گفت: به آمريكا هم كه اجازه داده در خاك تركيه سپر موشكي مستقر كند.
گفتم: به مخالفان سوريه كه آشكارا تحت حمايت اسرائيل و آمريكا و اروپا و عربستان سعودي قرار دارند هم كمك مي رساند.
گفت: ولي از سوي ديگر سفير اسرائيل را اخراج كرده است! معلوم نيست تركيه كدام طرفي است؟!
گفتم: دانش آموزي شلوارش را پشت رو پوشيده بود. مادرش گفت؛ بالاخره من نفهميدم كه تو رفتني هستي يا اومدني؟

گفت: سربازجوی روانی و مریض

با ادعاهای مضحک طویل و عریض

همچون ویروس مرض هاری واگیر

پارس کنان به همه می دهد گیر

شکنجه گر دارای شلاق و زنجیر

کنون به ترکیه داده است وی گیر

گفتم : چرا از ترکیه کرده پاچه گیری؟

چگونه علیه اش کرده بهانه گیری؟

گفت : سربازجو پرونده ساز دیوانه

حضورشاه بحرین در ترکیه کرده بهانه

چاشنی کرده سپر موشکی آمریکا

چرا در ترکیه مستقر شده بجای اروپا؟

آنگاه بهانه تراشی کرده این بوزینه

چرا ترکیه حمایت میکنه از مخالفان سوریه ؟

گفتم : ولی ترکیه مشکل داره با اسراییل

چگونه این موضع سرباز جو میکنه تحلیل؟

گفت: تحلیلی که داده سر بازجو

نقل کرده از دانش آموزی این پررو

شلوارش را پوشیده بود پشت رو

نگاهش می کرد مادرش از رو برو

گفت نفهمیدم توداری میری بیرون؟

یا نه اینکه تو بر گشته ای به درون؟