گزیده خبر های 24 شهریور 90 قسمت -3

پيدا كنيد پرتقال فروش را...
http://www.kayhannews.ir/900624/14.HTM#other1405

گزارشگر دروغ نامه ی کیهان سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری نه اینکه اعتراف آشکار به روابط آلوده اختاپوسی رشوه گیری ورانت خواری و اختلاس گری درون رژیم ضدبشری وقرون وسطایی کرده است . آنهم درون سیستم بانکی و روابط داخلی درون دولتی که مدعی اصول گرایی و ساده زیستی می باشد در صورتیکه همین دروغ نامه نه اینکه نقش کلیدی تبلیغاتی حذف رقیب و بقدرت رساندنش داشته است بلکه همسر سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری وزیر بهداشت ودر مان این دولت می باشد . مهمتر اینکه گزارشگر با این مچ گیری وافشاگری که کرده است ودر پایان مقایسه با برخی از کشورهای دیگر نموده است که رابطه ی خوبی هم حاکمان ایران دارند که گفته اگر چنانچه این اتفاق در این کشور ها می افتاد چه واکنشی از سوی حاکمان ومسئولان ودستگاه قضاییه شان می شد؟ باا ین قرینه و تشبیه سازی مقایسه ای که برای یافتن پرتقال فروش شده اس. ناخواسته گزارشگربرروی شاخ نشسته و بن بریده است .زیرا که بطور دربست زیرآب دستگاه فاسد قضاییه را زده است که آخوند لاریجانی رئیس انتصابی ولی وقیح منفور و نا مشروع می باشد.

مجيد كياماري.يك واقعه تلخ در كشور اتفاق افتاده؛ در اثر غفلت و خواب آلودگي دستگاه هاي ناظر و بي تفاوتي مديران مالي، در فاصله اي نه چندان طولاني از يك بانك در يكي از استانهاي كشور جعل سند كرده در اين اسناد جعل شده حدوداً سه هزار ميليارد ناقابل جابه جا شده است! موضوع رسانه اي شده و كام تشنه مردم عدالت جو با قطره چكان اطلاع رساني برخي مسئولين نه تنها سيراب نشده بلكه تشنه تر از گذشته اخبار سربالا و چند پهلو مي شنوند.افكار عمومي نياز به پاسخگويي روشن، شفاف، مستدل و در عين حال سختگيرانه و مستمر نسبت به موضوع دارد.حالا به چند نمونه از مصاحبه هاي انجام شده توجه نماييد و در پايان پرتقال فروش بيچاره را پيدا كنيد؛1- رئيس يك سازمان نظارتي: بله اين اتفاق افتاده و ما در حال پيگيري هستيم اجازه بدهيد اسامي، مبلغ و چگونگي آن بعد از طي تشريفات و مراحل قانوني اعلام شود و مطمئن باشيد با خاطي برخورد سختي خواهد شد و...!2- رئيس بانكي كه از آوردن اسمش معذوريم.3- يك مقام بالاتر از رئيس بانك: اين كار اصلاً تشويق ندارد بنده گفته بودم كه به آقاي X تسهيلات ندهند. 4- يك مسئول ديگر: مردم مطمئن باشند يك ريال از بيت المال را اجازه نمي دهيم به غارت برود و همكاران زحمت كش ما در حال پي گيري موضوع هستند 5- و ايضاً يكي ديگر از مقامات مسئول: اصلاً برادر من كلاهتو بپا باد نبره، ما نمي توانيم با هر حساب بانكي يك پليس استخدام كنيم. ولي الحمدلله به نقاط بسيار روشني رسيديم و با تشكيل يك كارگروه شبانه روزي در حال پي گيري موضوع هستيم اما صبور، باشيد!نتيجه: اگر اتفاق فوق در كشورهاي ديگر افتاده بود عكس العمل مسئولين آن چگونه بود؛ 1- چين: حتماً افراد ريز و درشت درگير در ماجرا اعدام مي شدند! 2- ژاپن: افراد اصلي خودكشي مي كردند 3- كره: مسئولين مربوطه استعفا مي دادند و تا اطلاع ثانوي از حضورشان در مجامع سياسي و مالي و اقتصادي جلوگيري مي شد.4- شمال كره زمين: حتماً بالاترين مقام مالي از مردم عذرخواهي مي كرد و حزب متبوعش در انتخابات آتي بيچاره مي شد. 5- اروپا به موضوع روز خبري و سياسي تبديل مي شد و دولت سقوط مي كرد. 6- جنوب كره زمين: سهام بورس مربوطه در بدترين شرايط مالي و سقوط قرار مي گرفت و سهامداران خواستار استعفاي مسئولين مربوطه مي شدند. 7- غرب كره زمين: بعد از سقوط سهام جنگي در شرق كره زمين راه مي انداختند تا با فروش اسلحه جبران شود. 8- خاورميانه: رئيس بانك اختلاس كننده سفير يك كشور اروپايي مي شد. 9- ايران: تا حالا كه ظاهراً آب از آب تكان نخورده است و احتمالاً عوامل بازداشت شده در اين فساد اقتصادي بزرگ بعد ازمدتي از زندان مرخصي مي گيرند و از كشور فرار مي كنند و در آمريكا و اروپا به اپوزيسيون مي پيوندند و هر از چندگاه به حمايت از فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 بيانيه صادر مي كنند... و مسئولان مقصر و قاصر در اين ماجرا هم... بعله! با خوشي و خرمي به كار خود ادامه مي دهند و... راستي تا يادم نرفته، پيدا كنيد پرتقال فروش را...

مصباح یزدی ( عملا پای خامنه ای را بوسید)

این خصلت مزورانه ومنافقانه وچاکر منشانه ی آخوند تمساح یزدی مفت خور وباج گیر قدرت وثروت پرست است که سیاست و اهداف خود علیه ی رقبا و مخالفان را از طریق ترفند برج مقابل بارو دنبال وبه پیش می برد . مثلاً از طریق حمایت از پاسدار گماشته احمدی نژاد ودروغ نامه ی کیهان سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری و ولی وقیح منفور ونا مشروع سیاست خود علیه ی خاتمی و رفسنجانی و حامیان شان به پیش برد تا که خاتمی حذف و رفسنجانی از رأس سیرک مجمع خبر گان آخوندی جراحی و حذف شد . اکنون نیز از طریق جبهه ی پایداری و دستمال ابریشم یزدی بر ست چسبیدن 4 دست وپایی به ولی وقیح نا مشروع ومنفور و پاسداران کودتا گر سیاست ضدیت علیه ی آخوند ویلچری مهدودی کنی و پاسدار گماشته احمدی نژاد و جریان انحرافی خوانده شده درون دولت را دنبال می کند.

به گزارش «نسیم»، محمدتقی مصباح یزدی ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران سراسر کشور با اذعان به اینکه اطاعت از رهبری برکات زیادی دارد، گفت: اگر تدابیر رهبری و اطاعت مردم در سال‌های اخیر به ویژه در کوران توطئه‌ها علیه نظام و ساخت و پاخت‌های پنهانی نبود، چیزی از انقلاب باقی نمی‌ماند. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : کسانی هستند که زمانی به آن‌ها علاقه و محبت داشتیم اما امروز دیگر احترامی برای آن‌ها قائل نیستیم چون خودشان به دست خودشان آبرویشان را ریختند و از ولایت جدا شدند.

ابلاغ حکم ممنوع الخروجی دکتر محمد ملکی

وقتی زندانیان در بند به جای اعدام کردن دژخیمان زندانبان از شیوه ی زجر کش کردن زندانی استفاده می کنند .در بیرون از زندان هم با ایجاد موانع سفر به خارج برای درمان بیماری صعب العلاج اینگونه سیاست زجر کش کردن منتقدان و دگر اندیشان دنبال واجرا می شود.

بنا بر گزارش دریافتی، بر طبق ابلاغیه ای که صبح روز چهارشنبه 23 شهریور ماه به منزل دکتر محمد ملکی تحویل گردید، ایشان ممنوع الخروج شده است. در برگه ای با تاریخ ثبت 19 شهریور، که با سربرگ قوه قضاییه و از طرف شعبه دوم دادیاری دادسرای تهران ارسال گردیده، حکم ممنوع الخروجی محمد ملکی صادر شده است. ظاهرا این حکم ارتباطی با پرونده زندان و محاکمه اخیر ایشان نداشته و مستقل از آن می باشد.دکتر محمد ملکی در تاریخ 17 شهریور نامه ای را خطاب به آقای احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور ایران منتشر کرد و در این نامه، از فشارها و شکنجه هایی که در دورانهای مختلف زندان در 32 سال گذشته بر وی رفته بود، شرح مختصری ارائه داد. ایشان همچنین اعلام کرد که حاضر است با آقای احمد شهید دیدار کند و درباره مشاهدات خود از زندانهای جمهوری اسلامی شهادت دهد. بنظر میرسد که حکم ممنوع الخروجی صادر شده برای دکتر محمد ملکی، بی ارتباط با این نامه نباشد

افشاگری غلامحسین الهام: به یک نفر گفته اند 250میلیون تومان بده، مسئول فلانجا شو

خوب وقتی اینگونه افشاگری که مرتبط به ادامه ی جنگ قدرت و ثروت است از سوی سخنگوی سابق دولت نهم می شود. در صورتی که با ادعای مبارزه با فساد اقتصادی و ساده زیست و اصول گرابودن روی کار آمد که اینگونه رقمی بعنوان رشوه یا باج داده می شود تا که مسئول پستی شود .حال داشته باشید که ضریب وعمق آلودگی و فساد در رژیمی که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد می باشد چگونه می باشد .ضمن اینکه چه مبلغ بازگشتی برای رشوه دهنده متصور می باشد؟

خبر آنلاین : غلامحسین الهام به سایت رجانیوز گفت: *چندی قبل کسی به یک نفر گفته بود شما 250 میلیون بدهید تا مسئول فلان بخش شوید. این یعنی آن حوزه مدیریتی آنقدر فساد مالی و درآمدهای نامشروع دارد که یک نفر می‌گوید اینقدر به من بدهید تا به آن سمت برسید.* اگر واقعاً فساد مالی ضد ارزش باشد خوب است نه الان که در جامعه ما یک نرم فراگیر شده است. اگر مفسدین اقتصادی در طبقات پائین مورد تشهیر قرار بگیرند اما بالایی ها رها باشند چه سودی دارد؟ اگر بخواهیم مؤثر باشد باید از بالا صورت بگیرد. آن هم به صورت قاطع نه سیاسی کاری که بخواهیم رقیب سیاسی مان را از میدان بیرون کنیم.